Miksi heikottaa ja sattuu mahaan vaikka olen syönyt?

Anonyymi

Minulla ei ole lähes yhtään voimaa ja heikottaa. Söin aamulla liian vähän jonka jälkeen menin keilaamaan ja kun olin tulossa kotiin alkoi migreeni, otin särkylääkettä ja menin lepäämään ja kun se oli ohi menin keittiöön etsimään ruokaa mutta ajatus ruuasta ällötti. Äiti teki mieluista ruokaa ja sen ajan oloni oli todella outo ja heikko. Kun sain ruokaa oloni parani hieman, yritin ottaa vähän karkkia jos se helpottaa mutta ei auttanut. Kävin myös vessassa kun mahaan alkoi sattua mutta heikotus vain kasvoi eikä mahakipukaan lähtenyt kokonaan. Mistä tämä jatkuva heikotus voi johtua?

4

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      olisko kuukautiset alkamassa?

      • Anonyymi

        Minulla on käytössä e-pillerit ja kuukautiset oli noin viikko sitten joten ei ole mahdollinen syy


    • Anonyymi

      Menikö sokerit liian alas. Mulla ei ole ainakaan vielä diabetesta, mutta jos on liian kauan nälkä tulee juurikin samanlainen olo. Koko päivä on hönö olo, vaikka syökin, niin ei oikeen auta.

    • Anonyymi

      Migreenistä. Olen kärsinyt migreenistä pienestä pitäen, eli nyt yli 30 vuotta ja se on kroonistunut. Siinä ajassa olen oppinut tuntemaan sairauden hyvin. Migreenikohtaus itsessään voi aiheuttaa uupumusta. Minulla on silloin tällöin kaksi kohtausta jopa tunnin parin sisällä ja silloin uupumuskin on moninkertainen verrattuna yhteen kohtaukseen. Kauppaankin on vain 300 metriä, mutta se tuntuu maratonilta. Migreeni voi olla myös psyykkinen rasite, joka sekin aiheuttaa uupumusta. Migreeniin kuuluu mm. mielialan vaihtelut, kognitiiviset muutokset, alakuloisuus, sekä ylienergisyys kuin myös jopa sietämätön uupumus. Uupumus on kuitenkin yleinen oire monen asian vuoksi; miten yleensä nukut, miten syöt, millainen fyysinen kunto on, millainen psyykkinen kunto on jne. Esim. jos et huolehdi kunnolla nukkumisesta ja unenlaadusta, ja/tai ruokailusta, niin silloin myös migreenin aiheuttamat oireet voi olla tavallista voimakkaampia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe