Te, jotka lupailette Venäjän tuhoavan Suomen täysin ydinaseilla: Venäjääkö ei haittaa esimerkiksi se, että Pietari taitaisi siinä samalla tuhoutua? Säteilykö ei leviäisi Venäjän puolelle?
Ydinaseiden käyttö Suomea vastaan?
328
2052
Vastaukset
Suomiko on niin kovan tason uhka Venäjälle, että se on totaalisesti heti tuhottava?
- Anonyymi
Ei varmasti, vaan Nato jonka päättäjät antaa vallata maamme.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä maita Nato on sinusta vallannut? Norja? Tanska? Puola?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me jo pyydetään YHWH TUHOAA KOKO VENÄJÄN JA TURKIN alueet tämä riittää teidän pahat teot riittää koko maapallolla. Piste ja joukkoraiskaukset Sodoman synti SODOMAN.
- Anonyymi
Hyi helvetti paljonko ne on ryöstänyt varastellut muilta ja Suomesta hyi historian ajan. Varastettu tavara on tuhoonvihittyä Mooseksen laki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki venäjän kieli 😛👅 on kiellettävä täällä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku edes pienessä päässään suunnittelee hyökkäystä Suomeen. Löytyy itärajan takaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä ei ole tietoa ,misrään. Joten kannattaako keksiä kaikkea typeryyttä.
Tehkää jotain mikä hyödyttää teitä its3änne lapsellisten juttujen sijasta.
Media neuvo! asiat ovat päinvastoin kuin media valehtelee. - Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Mitä maita Nato on sinusta vallannut? Norja? Tanska? Puola?
Libya?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai siellä? Monet ukrainalaiset puhuvat venäjää. Mut ei ne tule teille..
- Anonyymi
1 kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kongo Afrika persu.
- Anonyymi
Nyt alkaa olla suomi 24 meno..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt alkaa olla suomi 24 meno..
Maailman toisiksi paras asia, heti sannan stringien jälkeen omina kovakoruinasi - huom. yksi kappale, mut monikossa - how?
vastaus:
sponsored by passion
Ja sitten:
Mark Ronson - Uptown Funk (Official Video) ft. Bruno Mars - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailman toisiksi paras asia, heti sannan stringien jälkeen omina kovakoruinasi - huom. yksi kappale, mut monikossa - how?
vastaus:
sponsored by passion
Ja sitten:
Mark Ronson - Uptown Funk (Official Video) ft. Bruno Marsydinpommin laskeuma on pikkujuttu-
ydinvoimalaoiden laskeumat sensijaan pakjon suurempia ja ydinsaastetta tulel koko ajan- eli ydinpommit ei täsä mielessä ole iso juttu-
ps.
tällä tuhotaan jo nyt maailmaa-
NYT ilmasto-asiaa. CIA-illuminati tykittää etelämannerta sulamaan-eli tälleen merenpinnat nousemaan
eli tälleen yrittävät nostaa merien pntaa- antarktishan on manteteen kokoinen että sillä jäämassalla saattaisi olla vaikutus maailman merien vedenpinnan nousemiseen=
tulvat rannikoille?= ilmastonmuutos paniikki ja tuhot ja uusi Luciferin maailmanjärjestys alkamaan?
https://www.vauva.fi/keskustelu/4286896/ketju/arto_lauri_73_nato_ii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ydinpommin laskeuma on pikkujuttu-
ydinvoimalaoiden laskeumat sensijaan pakjon suurempia ja ydinsaastetta tulel koko ajan- eli ydinpommit ei täsä mielessä ole iso juttu-
ps.
NYT ilmasto-asiaa. CIA-illuminati tykittää etelämannerta sulamaan-eli tälleen merenpinnat nousemaan
eli tälleen yrittävät nostaa merien pntaa- antarktishan on manteteen kokoinen että sillä jäämassalla saattaisi olla vaikutus maailman merien vedenpinnan nousemiseen=
tulvat rannikoille?= ilmastonmuutos paniikki ja tuhot ja uusi Luciferin maailmanjärjestys alkamaan?
https://www.vauva.fi/keskustelu/4286896/ketju/arto_lauri_73_nato_iikannattaa tutustua mitä arto lauri kertoo ydinvoimasta.
mm. plutiönium on maailman suurin bisnes- ja siksi ydinvoimalaoita rakennellaan- sähkötuotanto voitaisiin jo hoitaa muin keinoin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kaunis kieli, 500 000 000 ihmistä puhuu sitä! Suomea vain 5 000 000, hyttysen pieru se on !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku edes pienessä päässään suunnittelee hyökkäystä Suomeen. Löytyy itärajan takaa.
Nato haukat uhittelee etkö sitä tiedä pienessä päässäsi?
- Anonyymi
Eikö sinulle yksi riittänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsin kieli laitettava samaan asemmaan Venäjän kielen kanssa Ei suomen virallinen virkakieli Ei kumpikaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Libya?
Niin hävitetäänkö Libtä maanpäältä sanoin Damaskuc
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ps.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4286896/ketju/arto_lauri_73_nato_iiUkrainan sota ewi aiheuta mitään saastetta, Missä ne vihreät on Miksi ne ei ole Ukrainassa torjumassa sotaa, Pirääkö lännen lähteä tuhoamaan Venäjä ja siinä tuhoutuu paljon muuta. Tämä on pientä, Tuskin sen jälkeen on vihreitä kun on
niin mustia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ps.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4286896/ketju/arto_lauri_73_nato_iiAivan, tsernobilin tapaa jatkuvia ydinjätevalumia. Ymmärrän. Tosin kyllä tuo sarmattikin, jossa siis useampia ydinkärkiä yhdessä ohjuksessa on tekee kyllä pahaa jälkeä ja sittemmin saastuttaa koko maan. Sen sijaan neutronipommitus rajavaltioilleen lienee heidän näkökulmastaan mielekkäämpi, mutta strategisena siis, eli krt laakista koko maa varmaksi suojavyöhykkeekseen. :(
Vai että tehdään jo etelämantereesta saaharaa. Joo-o, tuo kiihdyttäisi sitä, että ilmastomuutokseen alkaa gaussinkäyrän keskiväli ja vasen laita uskomaan.
Palvelee sitä sun tota, kuten mainitsitkin kai, joten ei mitään uutta auringon alla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin hävitetäänkö Libtä maanpäältä sanoin Damaskuc
Jälkimmäinen lähtee vaihtoon ekan ydinohjusaallon aikana. Ekasta en tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukrainan sota ewi aiheuta mitään saastetta, Missä ne vihreät on Miksi ne ei ole Ukrainassa torjumassa sotaa, Pirääkö lännen lähteä tuhoamaan Venäjä ja siinä tuhoutuu paljon muuta. Tämä on pientä, Tuskin sen jälkeen on vihreitä kun on
niin mustiaTuskin sen jälkeen on vihreitä kun on
niin mustia
eivät tajua tämän kaiken magnituudia, eivät voikaan tajuta, koska muutenhan eivät olisi missä ovat.
Ja jos Suomi on niin suuri uhka, miksi suuri osa rajojemme lähellä olevista joukoista on kuitenkin uskallettu vetää muualle?
- Anonyymi
Taitaa olla, että Ukraina on jo tuhonnut nuokin joukot?
Anonyymi kirjoitti:
Sitä en tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usaako tarkoitat, se häärii kaikissa sodissa. Sotaisa maa.
- Anonyymi
Sitä en tiedä.
Jos Venäjä laukaisee ydin aseensa suurin osa. Räjäyttää siiloissaan tai Moskovan päällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Ukrainalla on oma armeija
- Anonyymi
Mitä sana Ukraini tarkoittaa suomeksi. Stalin oli Ukrainan Jumala ennen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Venäjä laukaisee ydin aseensa suurin osa. Räjäyttää siiloissaan tai Moskovan päällä
Moskova tuhoutuu itse itsensä tuhoaa sen pahuudesta on kärsinyt koko maapallo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usaako tarkoitat, se häärii kaikissa sodissa. Sotaisa maa.
Rakennusala ravintola ja aseteollisuus on työllistäviä aloja.
- Anonyymi
Miten niin? Riittävästi niitä joukkoja on tuolla vielä. Uusia tukikohtia tulossa toistakymmentä. Valmiit asvaltoidut väylät vedetty jo Suomen rajalle asti. Käykääpä katsomassa jos pääsette, niin voitte yllättyä.
- Anonyymi
Monet sairastuneet Venäjän pelkoon omaa tyhmyyttään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neuvostoliiton johtaja Hrutsehvi oli ukrainalainen ja hän siirsi Krimin Ukrainan aalaisuuteen
- Anonyymi
1 Kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tarkoittaa rajaa tai rajantakaista aluetta, tai jotain sinne päin luulisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neuvostoliiton johtaja Hrutsehvi oli ukrainalainen ja hän siirsi Krimin Ukrainan aalaisuuteen
Ei hän ukrainalainen ollut. Hän syntyi Venäjän puolella, lähellä Ukrainan rajaa. Hän kyllä symppasi Ukrainaa, eikä vihannut, kuten Stalin ja tämä nykyinen.
- Anonyymi
Eric Claptonin biisi..
- Anonyymi
Kun puhutaan sodasta ennen sotaa:
Los Del Rio - Macarena (Bayside Boys Remix)
Aftermarketinkii:
Top Most Sad Songs Ever
Todellisuus:
-
(eli tyhjää)
koska:
nagashima.
Ja sitten vielä vähä lisää makareena - makroni ja kissankeeri tosin taisivat muistaa nagashimatkin? Ken noita muka tietää.
Mut sen sanon, että dildomatiat itärajan yli - mutta senhän sinä tiesitkin mielipiteekseni jo - ehkä vuoden verran? Parikin?
Jos henkilävalinnat poikkeavat, edes osittain siitä listasta jnk lähetin, niin..
Kaoma - Lambada (Official Video) 1989 HD
Minä halusin ne loputki 4.5-vuotta, mutta mitä välii sillä on, jossei muutki yhtynyt toiveeseeni
pyörikööt siis lambadat, vanhojen hyvien aikojen kunniaksi..
He eivät tuoneet sotaväkeä rajalle, koska ensikontakti on suoraan strategiset siihen tkuhkitre kolmioon. Neutronipommituspaskaa. Vähänen säteily ja infran säilymiset takaa korkean hyötyarvon tulevassa norjan hoitamisississisissisiiiiseesluuluisssallaan.
Dildomaatit delegaatioon. Kuinka monta krt minä sen naputtelin repe. Ihan melkein hekotuttaakin kuinka naivi olinkaan toivoessani, että ko. siirto nyanssit huomioiden toteutettaisiin.
2.5%. Mutta minä yritin. Sinäkin oisit yrittänyt repe.
Dildomaatit ja skottilainen säkkipilli. Taikka ainakiin ne hamee äijillä.
Jos olisin tullut dildomaatiin, niin skotiksi oisin päivittäin pukeutunut; eipä ois kalsarit enää täynnä rusketusjälkii - eikä haissu mikro:nini juuri leikatulta sipulilta. Tytöt kun eivät oikein tainneet tuosta aromistani kasvojensa lähietäisyydeltä niin välittää.
Céline Dion - That's The Way It Is (Official Video)
Lasketeltiin, tai niin, sukset selässä sitä siis päät penkassa opeteltiin; jos muistat siellä hervannan laskettelurinteiden siinä rinteiden ja sen helvetinvaikeestipyöräiltävän ylämäen mettä-off alueen välissä niihin puihin keräiltii ja kun jotenkin hengissä sieltä sinne alas hisseille Sampan, Anssin, Antin ja Akin kans päästiin tuo celine siellä soi ja mietin että onpas kiva kuunnella musiikkii rinteessä - ei sillä ollu mitään väliä kuinka paskasti se megafoni sitä musiikkia kailotti, minä olin onnellinen. Olin seiskaluokkalainen, ehkä kasilla. En olisi koskaan edes paskimmissa painajaisissanikaan tuolloin miettinyt, että minä vielä ilmestyskirjan lopunajat eläisin. Vaan niin minä niiden alun elin.
Mutta sitä ennen kyllä reippaan kymmentuhanen neidon sain .. rentoutumaan .. ja Jumalani tunsin.
Ja aidosti, kristinusko koko Totuus oli.
Dildomaatit eivät menneet sen itärajan yli koskaan..
Eikä mm-alafoorumilaisista, itseni poislukienkin kun niin höpönassu olen, oivallettu koskaan tehdä valtionjohdolle vaihtoehtoisia malleja luova, neuvoa-antava elin.
Koskaan oli ilmiö, jk oli se toistuva kaava - ja virhe.
Mut minä kävin vie kerran Treella, ja kovin mielelläni oisin sinut repettoni sie ollessain tavannut. Helvetin rumia naisia muuten, mutta! mulle ikuisesti maailman kaunein suomenkielenmurre.
no joo, pitääpä avata redtuubi taas, turhautua kun ei stondaa ja mennä sittemmin itsekseni rukoileen hiukka lisää.. koska murphyn laki totetui ja PUTKONEN meni pietariin putinin luo.
Kaikista maailma ihmisistä, putkonen tajus mennä sinne dildömäätiksi.
Ja niin minä vakuutuin siitä, että maailmanloppu tämä kyllä aidostikin on.
Ja koska apina-aika pitää sekin olla, hetken niin sen kunniaksi:
Bloodhound Gang - The Bad Touch (Official Video) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun puhutaan sodasta ennen sotaa:
Los Del Rio - Macarena (Bayside Boys Remix)
Aftermarketinkii:
Top Most Sad Songs Ever
Todellisuus:
-
(eli tyhjää)
koska:
nagashima.
Ja sitten vielä vähä lisää makareena - makroni ja kissankeeri tosin taisivat muistaa nagashimatkin? Ken noita muka tietää.
Mut sen sanon, että dildomatiat itärajan yli - mutta senhän sinä tiesitkin mielipiteekseni jo - ehkä vuoden verran? Parikin?
Jos henkilävalinnat poikkeavat, edes osittain siitä listasta jnk lähetin, niin..
Kaoma - Lambada (Official Video) 1989 HD
Minä halusin ne loputki 4.5-vuotta, mutta mitä välii sillä on, jossei muutki yhtynyt toiveeseeni
pyörikööt siis lambadat, vanhojen hyvien aikojen kunniaksi..
He eivät tuoneet sotaväkeä rajalle, koska ensikontakti on suoraan strategiset siihen tkuhkitre kolmioon. Neutronipommituspaskaa. Vähänen säteily ja infran säilymiset takaa korkean hyötyarvon tulevassa norjan hoitamisississisissisiiiiseesluuluisssallaan.
Dildomaatit delegaatioon. Kuinka monta krt minä sen naputtelin repe. Ihan melkein hekotuttaakin kuinka naivi olinkaan toivoessani, että ko. siirto nyanssit huomioiden toteutettaisiin.
2.5%. Mutta minä yritin. Sinäkin oisit yrittänyt repe.
Dildomaatit ja skottilainen säkkipilli. Taikka ainakiin ne hamee äijillä.
Jos olisin tullut dildomaatiin, niin skotiksi oisin päivittäin pukeutunut; eipä ois kalsarit enää täynnä rusketusjälkii - eikä haissu mikro:nini juuri leikatulta sipulilta. Tytöt kun eivät oikein tainneet tuosta aromistani kasvojensa lähietäisyydeltä niin välittää.
Céline Dion - That's The Way It Is (Official Video)
Lasketeltiin, tai niin, sukset selässä sitä siis päät penkassa opeteltiin; jos muistat siellä hervannan laskettelurinteiden siinä rinteiden ja sen helvetinvaikeestipyöräiltävän ylämäen mettä-off alueen välissä niihin puihin keräiltii ja kun jotenkin hengissä sieltä sinne alas hisseille Sampan, Anssin, Antin ja Akin kans päästiin tuo celine siellä soi ja mietin että onpas kiva kuunnella musiikkii rinteessä - ei sillä ollu mitään väliä kuinka paskasti se megafoni sitä musiikkia kailotti, minä olin onnellinen. Olin seiskaluokkalainen, ehkä kasilla. En olisi koskaan edes paskimmissa painajaisissanikaan tuolloin miettinyt, että minä vielä ilmestyskirjan lopunajat eläisin. Vaan niin minä niiden alun elin.
Mutta sitä ennen kyllä reippaan kymmentuhanen neidon sain .. rentoutumaan .. ja Jumalani tunsin.
Ja aidosti, kristinusko koko Totuus oli.
Dildomaatit eivät menneet sen itärajan yli koskaan..
Eikä mm-alafoorumilaisista, itseni poislukienkin kun niin höpönassu olen, oivallettu koskaan tehdä valtionjohdolle vaihtoehtoisia malleja luova, neuvoa-antava elin.
Koskaan oli ilmiö, jk oli se toistuva kaava - ja virhe.
Mut minä kävin vie kerran Treella, ja kovin mielelläni oisin sinut repettoni sie ollessain tavannut. Helvetin rumia naisia muuten, mutta! mulle ikuisesti maailman kaunein suomenkielenmurre.
no joo, pitääpä avata redtuubi taas, turhautua kun ei stondaa ja mennä sittemmin itsekseni rukoileen hiukka lisää.. koska murphyn laki totetui ja PUTKONEN meni pietariin putinin luo.
Kaikista maailma ihmisistä, putkonen tajus mennä sinne dildömäätiksi.
Ja niin minä vakuutuin siitä, että maailmanloppu tämä kyllä aidostikin on.
Ja koska apina-aika pitää sekin olla, hetken niin sen kunniaksi:
Bloodhound Gang - The Bad Touch (Official Video)suomi ei tosaiaankaan ole uhka-
NATO voisi olla uhka- eli johtaa aiabakin kylmään sotaan kuten Ukraianassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet sairastuneet Venäjän pelkoon omaa tyhmyyttään.
Niin, ihme miten paljon idioottejä täällä asuu... lähes 4,9 millionaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Ukrainalla on oma armeija
Onkos omaa sotakalustoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moskova tuhoutuu itse itsensä tuhoaa sen pahuudesta on kärsinyt koko maapallo.
Minnekäs venäjä on pudottanut atomipommin?entäs minne jenkit on pudottanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ihme miten paljon idioottejä täällä asuu... lähes 4,9 millionaa.
Voi herran jestas laskit itsesikin mukaan hienoa.
Anonyymi kirjoitti:
Miten se liittyy tähän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun Jenkit pudotti Japaniin atomipommin niin siihen päättyi 2 maailmansota ja Japanin sekä Natsien tekemät kauheudet,vaikka oli väärin kyllä auttaa ryssiä silloin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin? Riittävästi niitä joukkoja on tuolla vielä. Uusia tukikohtia tulossa toistakymmentä. Valmiit asvaltoidut väylät vedetty jo Suomen rajalle asti. Käykääpä katsomassa jos pääsette, niin voitte yllättyä.
Kunhan pysyvät rajan takana ettei kuten Ukrainassa tulevat rajan yli
- Anonyymi
Taas punikki äänessä
- Anonyymi
Ketä vastaan toi kiina ja pohjoiskorea rakentaa aseita ja armeijaa sopii suuresti ihmetellä tätä budha Jahve ja kommunismi toimintaa. Kuka on uhannut pohjoiskoreaa tai budhaa?
- Anonyymi
Pietarissa autojen pakokaasut ovat suurempi ongelma kuin Helsingistä kulkeutuva säteilysaaste.
- Anonyymi
Moskova on slummi
- Anonyymi
Rikollisuus prostituutio ja varastelu huumeet katulapset on pierun saasteita siellä. Mitään tekemistä Jeesuksen kanssa tolla touhulla. Varastetun tavaran myynnit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moskova on slummi
Et ole tainnut käydä Moskovassa. Ei sen enempää kuin jonkun muun maailman suurkaupungin laita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moskova on slummi
Tosin ilman mamuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moskova on slummi
Ei siellä oikeinpaljoa slummialueita näkynyt -80luvun lopulla ei -90luvulla eikä -20luvullakaan kun sinne rahtasin satoja kertoja..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moskova on slummi
Jos sota laajenee niin moskovastakin tulee parkkialuen ja nykyisestä asutukseta pohjamueska, Siinä sanassa voi mennä Helsikin
Osa kirjoittajista täällä ei ilmeisesti oikein ymmärrä ydinaseiden käytön seurauksia.
- Anonyymi
Sinä sitten ymmärrät ja näkeehän sen viimeistään sitten jos niitä aletaan käyttämään. Mitkä ovat seuraukset.
Todellisuudessa lähes kaikki ymmärtävät, mutta kaivattua huomiota saa parhaiten viesteillä jotka kertovat todellisuudentajun järkkymisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä sitten ymmärrät ja näkeehän sen viimeistään sitten jos niitä aletaan käyttämään. Mitkä ovat seuraukset.
Kannattaisikohan paremminkin miettiä mitä tulisi tehdä, jotta ydinaseita ei koskaan käytettäisi. Niitä ei tällä hetkellä kukaan ole käyttämässä, mutta täällä on jos jonkinlaista outoa höpinää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on harmi kun menee siitoskyky kaikilta
- Anonyymi
Venäjällä on täysin hyväksyttävää että omat tappiot ovat rajattomat. Stalinin oppi. Esimerkiksi Natseja vastaan 7:1 tappiota juhlitaan suurena voittona vielä 80 vuoden jälkeen.
- Anonyymi
STALIN JA SIIONISTIT.
- Anonyymi
Stalin tapatti ukrainalaisia myös silloin.
- Anonyymi
Lupaileminen on aika hauska sana. Kukaan ei ole luvannut mitään, varsinkaan ydinasehyökkäyksiä. Mutta muilla aseilla Venäjä voi tuhota Suomen, sikäli kun se Ukrainan sodan käynnissä ollessa pystyisi tänne päin hyökkäämään.
Uskotko sinä oikeasti, että loputtomasti Venäjä voisi hyökkäillä kaikkialle?
Tällä hetkellä se hyökkää vain yhdellä ei-valtavan-pitkällä rintamalla ja eteneminen on ollut maksimissaan kilometrin päivässä.
- Anonyymi
Venäjä ei "ole hyökkäilemässä kaikkialle". Juurihan Putin sanoi Niinistölle, että eivät hyökkää Suomeen.
Anonyymi kirjoitti:
Venäjä ei "ole hyökkäilemässä kaikkialle". Juurihan Putin sanoi Niinistölle, että eivät hyökkää Suomeen.
No sitten sen asian pitäisi olla selvä näille jankuttajille täälläkin. Ei vain ole.
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Tällä hetkellä se hyökkää vain yhdellä ei-valtavan-pitkällä rintamalla ja eteneminen on ollut maksimissaan kilometrin päivässä.
Kun monta vuotta soditaan ,tulee tulostakin ja paljon kaatuneita. Voi muistella tulevina voitonpäivinä..
- Anonyymi
1 kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko sen sanaan luottaa?
Tammikuussahan se vielä vakuutteli, ettei Venäjä ole hyökkäämässä Ukrainaan. Anonyymi kirjoitti:
Tammikuussahan se vielä vakuutteli, ettei Venäjä ole hyökkäämässä Ukrainaan.Sepä se ongelma on. Venäjällä yksittäiset johdon edustajat huutelevat mitä sattuu. Mihinkään ei voi enää luottaa.
- Anonyymi
Sepä se ongelma on. Venäjällä yksittäiset johdon edustajat huutelevat mitä sattuu. Mihinkään ei voi enää luottaa.
Halusivat Ukrainan allekirjoittavan kuukautta ennen hyökkäystä, että eivät liity Natoon. Ukraina lupasi olla liittymättä nyt kun maa on raunioina.
Anonyymi kirjoitti:
Halusivat Ukrainan allekirjoittavan kuukautta ennen hyökkäystä, että eivät liity Natoon. Ukraina lupasi olla liittymättä nyt kun maa on raunioina.
Mikä oikeus Venäjällä on vaatia sellaista lupausta? Kertoisitko?
Anonyymi kirjoitti:
Hän sanoi myös helmikuussa, että ei aio hyökätä Ukrainaan, vaikka oli jo päättänyt hyökätä.
- Anonyymi
kaikkialle? Venäjä ei tarvitse tätä tsuhnan maata vaikka maksettaisi ! Älä vaan sairastu pelosta, elämä on lyhyt ..
Anonyymi kirjoitti:
kaikkialle? Venäjä ei tarvitse tätä tsuhnan maata vaikka maksettaisi ! Älä vaan sairastu pelosta, elämä on lyhyt ..
Tarvitseeko Venäjä Ukrainaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tammikuussahan se vielä vakuutteli, ettei Venäjä ole hyökkäämässä Ukrainaan.Mutta ukrainalle ei riittänyt puolueettomana maana olo vaan pyrkivät natoon. tämä tilanne on tietysti näyttelijälle parenpi .tapattaa omia kansalaisiaan.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ukrainalle ei riittänyt puolueettomana maana olo vaan pyrkivät natoon. tämä tilanne on tietysti näyttelijälle parenpi .tapattaa omia kansalaisiaan.
Mutta MIKSI Ukraina mahtoi haluta Natoon ja lisäturvaa? Mitä arvelet? Olisiko Venäjä itse voinut tehdä mitään toisin? Eikö Venäjän olisi loppupeleissä järkevämpi olla hyvä naapuri sen sijaan, että pyrkii määräilemään ja pelottelemaan?
- Anonyymi
Täsmäisku, oikeaan tuulen suuntaan. Eihän sen koko maata tarvitse tuhota, kunhan suuret kaupungit. Karmeaa eikö?
- Anonyymi
Venäjä ei pysty täsmäiskuihin millään aseistuksella, kaikkein vähiten ydinaseilla. Jos maalina on länsirannikon kohteet niin ohjukset lentelee Itä-Mereen ja sitten vaan katsellaan mihin päin tuulee. Sama juttu tällä hetkellä Ukrainassa. Järjetön tykistötuli ja ohjushyökkäys mutta suurin osa lentelee johonkin pelloille tai tarkimmat johonkin esikaupunki alueille jossa ei ole sotilaskohteitä. Uhrina ovat vain siviilit ja vehnäsato.
Yksi kysymys. Kuinka suuren osan Venäjän ydinaseistuksesta luulette olevan huollettu ja harjoitettu niin että Venäjä todella voi käyttää niitä? 5%, 10%, 20% vai jotain muita lukuja? Oma arvioni on on maksimissaan 5%. Ja mikään muu maa ei siihen reagoi? Ja tuulen suunta ei muutu ikinä? Ja siksi ei Natolle ja EU:lle ja uusi YYA?
- Anonyymi
Ja mikään muu maa ei siihen reagoi? Ja tuulen suunta ei muutu ikinä? Ja siksi ei Natolle ja EU:lle ja uusi YYA?
No miten ne muut maat reagoisivat? Laittaisivat vastapalloon ydinohjuksia, tietäen että se viimeistään sinetöi maailman kohtalon? Sellaista järjen puutetta voi odottaa Venäjältä, mutta ei länsimailta.
Ydinaseita tuskin tullaan käyttämään välittömästi sen jälkeen vaikka Venäjä niihin turvautuisikin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjä ei pysty täsmäiskuihin millään aseistuksella, kaikkein vähiten ydinaseilla. Jos maalina on länsirannikon kohteet niin ohjukset lentelee Itä-Mereen ja sitten vaan katsellaan mihin päin tuulee. Sama juttu tällä hetkellä Ukrainassa. Järjetön tykistötuli ja ohjushyökkäys mutta suurin osa lentelee johonkin pelloille tai tarkimmat johonkin esikaupunki alueille jossa ei ole sotilaskohteitä. Uhrina ovat vain siviilit ja vehnäsato.
Yksi kysymys. Kuinka suuren osan Venäjän ydinaseistuksesta luulette olevan huollettu ja harjoitettu niin että Venäjä todella voi käyttää niitä? 5%, 10%, 20% vai jotain muita lukuja? Oma arvioni on on maksimissaan 5%.Venäjällä on käytössään lähes 6000 ydinasetta. Jos 5% näistä toimii, se tarkoittaa että 300 toimii. Eurooppa (tai ainakin maailma) on pelastunut, jeeee!
Vertailun vuoksi: Kiinalla on kokonaisuudessaan 350 ydinasetta, Ranskalla 290, Britannialla 225 ja lopuilla vielä tätäkin vähemmän. Anonyymi kirjoitti:
No miten ne muut maat reagoisivat? Laittaisivat vastapalloon ydinohjuksia, tietäen että se viimeistään sinetöi maailman kohtalon? Sellaista järjen puutetta voi odottaa Venäjältä, mutta ei länsimailta.
Ydinaseita tuskin tullaan käyttämään välittömästi sen jälkeen vaikka Venäjä niihin turvautuisikin.Jos noin ajattelemme, muu maailma on Venäjän panttivankina. Kukaan ei voi sille mitään, koska ydinaseet.
Anonyymi kirjoitti:
Venäjällä on käytössään lähes 6000 ydinasetta. Jos 5% näistä toimii, se tarkoittaa että 300 toimii. Eurooppa (tai ainakin maailma) on pelastunut, jeeee!
Vertailun vuoksi: Kiinalla on kokonaisuudessaan 350 ydinasetta, Ranskalla 290, Britannialla 225 ja lopuilla vielä tätäkin vähemmän.Voisi olettaa, että Britannian, Kiinan ja Ranskan kaikki ydinaseet ovat huollettuja ja toimivat. Nuo maat ovat siis tasoissa Venäjän kanssa kukin.
Anonyymi kirjoitti:
Ydinaseita tuskin tullaan käyttämään välittömästi sen jälkeen vaikka Venäjä niihin turvautuisikin.>Ydinaseita tuskin tullaan käyttämään välittömästi sen jälkeen vaikka Venäjä niihin turvautuisikin.
Ehkä ei, riippuu tuhoista. Sen sijaan Kiina ja Intia vetäisivät valtavat herneet ja Venäjän ainoiksi ystäviksi maailmassa edes matalalla tasolla jäisivät Eritrea ja Pohjois-Korea.- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Voisi olettaa, että Britannian, Kiinan ja Ranskan kaikki ydinaseet ovat huollettuja ja toimivat. Nuo maat ovat siis tasoissa Venäjän kanssa kukin.
Pointti olikin, että Venäjällä on niitä niin paljon, että vaikka vain 5% toimisia, se on keskimääräistä ydinvaltiota vastaava määrä. Sitten jos niistä toimiikin se 10% eikä vain 5% niin sitten niitä onkin enemmän kun noilla yhteensä, ja se on enemmän kuin riittävä määrä tuhoaman Eurooppa.
Anonyymi kirjoitti:
Pointti olikin, että Venäjällä on niitä niin paljon, että vaikka vain 5% toimisia, se on keskimääräistä ydinvaltiota vastaava määrä. Sitten jos niistä toimiikin se 10% eikä vain 5% niin sitten niitä onkin enemmän kun noilla yhteensä, ja se on enemmän kuin riittävä määrä tuhoaman Eurooppa.
Ja olisiko se sinusta hyvä asua ja tervettä? Varmaankaan sekään säteily ei Venäjälle leviäisi, vaikka koko Eurooppa olisi tuhottu? Ja yksikään Euroopan valtion ohjus ei Venäjälle osuisi?
- Anonyymi
Ja olisiko se sinusta hyvä asua ja tervettä? Varmaankaan sekään säteily ei Venäjälle leviäisi, vaikka koko Eurooppa olisi tuhottu? Ja yksikään Euroopan valtion ohjus ei Venäjälle osuisi?
Mistä ihmeestä tulee se käsitys että mikään tästä olisi minun mielestäni hyvä asia? Miksi ihmeessä se että tuo esiin ihan pelkästään tosiasioita tai perusteltuja arvioita saa sinut uskomaan että kannattaa siitä mitään? Onko edesvastuuttomampaa tuudittautua uskoon että ei Venäjä tule käyttämään ydinaseita kun pohtia mitä siitä seuraisi jos se kuitenkin käyttäisi?
Yhä edelleen vaan kysyn että mihin perustuu se käsitys että Venäjää kiinnostaisi omien kansalaistensa terveys ja hyvinvointi. Tsernobylin onnettomuuskin SALATTIIN kunnes sitä ei enää voinut salata, ja silloinkin viivyteltiin, ja syötettiin venäläisiä säteilykurimukseen miettien ennen kaikkea poliittisen vahingon minimointiin.
Venäjälle sen omat kansalaiset ovat vain polttoainetta. - Anonyymi
Ja mikään muu maa ei siihen reagoi? Ja tuulen suunta ei muutu ikinä? Ja siksi ei Natolle ja EU:lle ja uusi YYA?
Älä unta nää tuosta YYA:sta. Ei mitään suurempaa veljeilyä Venäjän kanssa, ennen kuin siellä valitsee oikea demokratia eikä tuollainen hullu diktaattori kuin tuo Putin. Hän puhuu puuta heinää noissa tilaisuuksissaan.
Eihän tuo ole enää oikein maailman kartallakaan. Ei juuri ajattele kansansa parasta, vain omaa valtaansa. Kun valta nousee päähän, tulee tyhmyys tilalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä unta nää tuosta YYA:sta. Ei mitään suurempaa veljeilyä Venäjän kanssa, ennen kuin siellä valitsee oikea demokratia eikä tuollainen hullu diktaattori kuin tuo Putin. Hän puhuu puuta heinää noissa tilaisuuksissaan.
Eihän tuo ole enää oikein maailman kartallakaan. Ei juuri ajattele kansansa parasta, vain omaa valtaansa. Kun valta nousee päähän, tulee tyhmyys tilalle.Kun kusi nousee päähän, sitä alkaa kuvitella itsestään liikoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi kysymys. Kuinka suuren osan Venäjän ydinaseistuksesta luulette olevan huollettu ja harjoitettu niin että Venäjä todella voi käyttää niitä? 5%, 10%, 20% vai jotain muita lukuja? Oma arvioni on on maksimissaan 5%.Venäjä aloitti ydinaseiden kokeilut jo vuosikymmeniä sitten, mm. Suomesta koilliseen olevalla Novaja Zemlja saarella.
Kyllä varmasti niitä on päivitetty moneen kertaan ja niissä on nykyaikaiset kantoraketit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjä aloitti ydinaseiden kokeilut jo vuosikymmeniä sitten, mm. Suomesta koilliseen olevalla Novaja Zemlja saarella.
Kyllä varmasti niitä on päivitetty moneen kertaan ja niissä on nykyaikaiset kantoraketit.Suomi ei kuitenkaan uhkaa Venäjän olemassaoloa millään lailla eikä Venäjä ole hyökkäämässä Suomeen, ei etenkään ydinaseilla.
Anonyymi kirjoitti:
Suomi ei kuitenkaan uhkaa Venäjän olemassaoloa millään lailla eikä Venäjä ole hyökkäämässä Suomeen, ei etenkään ydinaseilla.
Eli ovatko nämä aiheesta spekuloijat siis sinusta ihan täysin pihalla?
- Anonyymi
1 kysymys.
- Anonyymi
Ovat sotatilanteen suhteen. Se, että Suomi lähetti aseita Ukrainaan sai Venäjän pitämään Suomea vihamielisenä maana ja jotain toimenpiteitä pelkään.
Anonyymi kirjoitti:
Ovat sotatilanteen suhteen. Se, että Suomi lähetti aseita Ukrainaan sai Venäjän pitämään Suomea vihamielisenä maana ja jotain toimenpiteitä pelkään.
Suomiko on ainoa, jonka pitää pelätä? Muiden ei?
- Anonyymi
Aloittaja, ei väitetä muiden luvanneen ja aloiteta niillä, jooko...
- Anonyymi
ja mitä Venäjä siitä hyötyis? Jos Suomesta tulisi tuulen tuivertamaa tunraa, niin huono olisi tulevaisuudessa tehdä kauppaa tyhjän maan kanssa ja loppu maailma kääntäisi täysin selkänsä. Venäjälle on kuiteskin hyötyä Suomesta siinä, että saavat sivistysvaltion kanssa vaihtaa kaikelaista tietoa ja taitoa. Sekä Suomi on ollut ystävällimielinen maa kuiteskin ja tuskin se mihinkään on kadonnut kunhan sota joskus loppuu ja rauha alkaa.
- Anonyymi
Me emme sitä tule näkemään.
- Anonyymi
Herättäisi pelkoa ja kunnioitusta muissa maissa. Ainakin venäläisten itsensä mielestä, ja se on ihan riittävä syy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herättäisi pelkoa ja kunnioitusta muissa maissa. Ainakin venäläisten itsensä mielestä, ja se on ihan riittävä syy.
Maailmanherruudesta venäläiset ovat aina haaveilleet. Se tulee pulpahtaa toisinaan esiin heidän puheistaan. Se tulee myöskin ilmi, jos lukee heidän armeijansa oppikirjaa ”Osvony geopolitiki”.
- Anonyymi
Maailma ei käännä Venäjälle selkää! Maailma kunnioittaa vahvoja! Ja RAHA ON KAPITALISTIEN JUMALA, muista se kloppi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailma ei käännä Venäjälle selkää! Maailma kunnioittaa vahvoja! Ja RAHA ON KAPITALISTIEN JUMALA, muista se kloppi!
Äläs nulikka uhoo siellä,vähempiki tyhmyys riittäis.
- Anonyymi
Pietari on roska Venäjän tontilla .
- Anonyymi
Pietari on iso edistyksellinen venäläinen kaupunki. Pöhköä arvostella muiden maiden kaupunkeja.
- Anonyymi
Eikö ydinsodan voita se, joka iskee ensimmäisenä tuhoten vastustajan ydinaseyksiköt?
- Anonyymi
🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
Siihen ei taida kumpikaan osapuoli pystyä.
Länsi pystyisi ylivoimaisesti paremmin, mutta ihmeitä täytyisi tapahtua, että se edes yrittäisi.
Teoriassa noin. Voittaja ei siis missään tapauksessa olisi Venäjä, sillä sille ei ole alkuunkaan resursseja tuollaiseen hankkeeseen.
- Anonyymi
Ei se säteily leviä jos käyttää taktisia pienempiä ydinaseita. Muutama sellainen Suomen pariin suurimpaan kaupunkiin niin sillä saadaan aikaiseksi se mitä halutaankin.
Ei tuo täysin poissuljettu skenaario ole jos tilanne tästä kasvaa, leviää ja eskaloituu jostain syystä. Ei ehkä nyt tässä kohtaa kuitenkaan kovin akuutti uhka.Oletatko sinä muun kansainvälisen yhteisön hyväksyvän sen, että Venäjä käyttäisi ydinaseetonta naapuriaan vastaan ydinasetta ilman painavia syitä? Venäjän puheetko ovat pelkkää potaskaa, kun he sanovat, että Venäjän olemassaolon pitäisi olla uhattuna?
- Anonyymi
Oletatko sinä muun kansainvälisen yhteisön hyväksyvän sen, että Venäjä käyttäisi ydinaseetonta naapuriaan vastaan ydinasetta ilman painavia syitä? Venäjän puheetko ovat pelkkää potaskaa, kun he sanovat, että Venäjän olemassaolon pitäisi olla uhattuna?
Mitä väliä Venäjälle on jollain "kansainvälisen yhteisön hyväksynnällä". Onko se Kansainvälinen yhteisö sitten hyväksynyt Ukrainan sodan? Venäjälle ainoa merkityksellinen asia on, mihin se kokee pystyvänsä ja mihin ei, ja jos ihan totta puhutaan niin se kokemus on aika kaukana käytännöstä, mutta ei se venäläisiin vaikuta, ne uskovat ennemmin omaan hybrikseensä kuin tosiasioihin.
Jokainen järkevä maa (lue: Länsimaat) tajuavat, että tämä olisi huono veto, mutta Venäjä tuntuu menettäneet täysin suhteellisuudentajunsa. Siellä ainoa ajatus tuntuu olevan, että jos vastapuoli ei taivu, niin lyödään kovempaa. - Anonyymi
Oletatko sinä muun kansainvälisen yhteisön hyväksyvän sen, että Venäjä käyttäisi ydinaseetonta naapuriaan vastaan ydinasetta ilman painavia syitä? Venäjän puheetko ovat pelkkää potaskaa, kun he sanovat, että Venäjän olemassaolon pitäisi olla uhattuna?
En tämän hetkisessä tilanteessa, mutta voi hyvinkin olla ettei tämä ole yhtään mitään vielä. Aika näyttää.
Ja toisekseen: mitä jonkun kansainvälisen yhteisön mielipiteet hetkauttavat käytännössä Venäjää millään tasolla? Lähtökohtaisestihan kaikki mitä venäjä sanoo on taktikointia ja paskapuhetta. Sanoja voidaan käyttää, käännellä ja väännellä omien tarkoitusperien mukaan loputtomasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tämän hetkisessä tilanteessa, mutta voi hyvinkin olla ettei tämä ole yhtään mitään vielä. Aika näyttää.
Ja toisekseen: mitä jonkun kansainvälisen yhteisön mielipiteet hetkauttavat käytännössä Venäjää millään tasolla? Lähtökohtaisestihan kaikki mitä venäjä sanoo on taktikointia ja paskapuhetta. Sanoja voidaan käyttää, käännellä ja väännellä omien tarkoitusperien mukaan loputtomasti.Samaa mietin sen yhden ex-ministerin lausunnosta jossa se sanoi, että balttianmaat ovat seuraavaksi listalla jos Ukraina häviää, ei Suomi. Oliko tääkin jotain peepuhetta, että Natossa vatuloisivat kaikessa rauhassa Turkin kans ja yks kaunis aamu heräisimme siihen, kun suomenrajan yli tulisi erikoisoperaatio miehiä pelastaan suomea? Tuskin ne niitä joukkoja rajalle ensin viikkotolkulla ryhmittäis, kun kaikki tuijottaa rajaa? Ensin ampuisivat niitä termopaalisia pommejaan suurempiin kaupunkeihin ja loppu oliskin sen jälkeen lyhyt.
Anonyymi kirjoitti:
Ja toisekseen: mitä jonkun kansainvälisen yhteisön mielipiteet hetkauttavat käytännössä Venäjää millään tasolla? Lähtökohtaisestihan kaikki mitä venäjä sanoo on taktikointia ja paskapuhetta. Sanoja voidaan käyttää, käännellä ja väännellä omien tarkoitusperien mukaan loputtomasti.Kyllä muun maailman kanta vaikuttaa, jos Venäjän loputkin kumppanit katoavat.
- Anonyymi
No ei tuo Venäjä paljon kansainvälisestä yhteisöstä eikä pas..kaa mistään muustakaan pidä lukua. Venäjän hirviöhallinto rakentaa suurvenäjää Putinin häikäilemättömällä johdolla. Ei sekopäille mitään voi.
- Anonyymi
Kyllä muun maailman kanta vaikuttaa, jos Venäjän loputkin kumppanit katoavat.
Miksi ne kaikkoaisivat?
Länsimaalaiset yhä vaan elävät siinä harhassa, että koko muu maailma ajattelee asioista samalla tavalla kuin Länsimaatkin, ja tämä on harha joka vaan toistuu ja toistuu ja toistuu, koska Länsimaat ovat kykenemättömiä hyväksymään että muu maailma ei ajattele samoin.
Kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan, Länsimaat luulivat että koko maailma liittyisi Venäjän tuomitsemiseen ja sanktioihin, mutta Kiina lipesi jo tässä vaiheessa, eikä suostunut tuomitsemaan Venäjää. Intia muistaakseni liittyi YK:n päätöslauselmaan, mutta ei sitten suostunut enää pakotteisiin mukaan.
Intiaa tai Kiinaa ei ihan oikeasti kiinnosta, vaikka Venäjä käyttäisikin ydinaseita Ukrainassa tai jossain muualla, niitä kiinnostaa tasan tarkkaan niiden oma etu, ei se mitä USA tai Eurooppa toivovat. Anonyymi kirjoitti:
No ei tuo Venäjä paljon kansainvälisestä yhteisöstä eikä pas..kaa mistään muustakaan pidä lukua. Venäjän hirviöhallinto rakentaa suurvenäjää Putinin häikäilemättömällä johdolla. Ei sekopäille mitään voi.
Siinä tapauksessahan peli on tavallaan jo menetetty. Venäjä ilmeisesti valloittaa kaikki maat mitkä haluaa ja ainakaan ydinaseettomat maat eivät voi sille mitään. Onpas kiva tulevaisuudenkuva.
Sama kai se on sitten toivoa, että Nato äkkiä kyllästyy leikkiin ja laittaa stopin. Ydinsodan jälkeen ei tarvitse sitten enää murehtia.Anonyymi kirjoitti:
Miksi ne kaikkoaisivat?
Länsimaalaiset yhä vaan elävät siinä harhassa, että koko muu maailma ajattelee asioista samalla tavalla kuin Länsimaatkin, ja tämä on harha joka vaan toistuu ja toistuu ja toistuu, koska Länsimaat ovat kykenemättömiä hyväksymään että muu maailma ei ajattele samoin.
Kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan, Länsimaat luulivat että koko maailma liittyisi Venäjän tuomitsemiseen ja sanktioihin, mutta Kiina lipesi jo tässä vaiheessa, eikä suostunut tuomitsemaan Venäjää. Intia muistaakseni liittyi YK:n päätöslauselmaan, mutta ei sitten suostunut enää pakotteisiin mukaan.
Intiaa tai Kiinaa ei ihan oikeasti kiinnosta, vaikka Venäjä käyttäisikin ydinaseita Ukrainassa tai jossain muualla, niitä kiinnostaa tasan tarkkaan niiden oma etu, ei se mitä USA tai Eurooppa toivovat.Koeta nyt käsittää, että Kiinan talous lepää länsimaiden varassa. Sen syyt tukea Venäjää tiettyyn pisteeseen ovat ilmeiset, mutta ei se tuki ilmaista ole. Kiinan filosofiaan voi tiettyyn pisteeseen saakka ulottua se, että Venäjä pitää naapureitaan "kurissa", mutta ydinaseettoman naapurimaan tuhoaminen on jotakin ihan muuta.
Kiinan etu ei varmasti ole suursota Euroopassa. Se on täysin selvä.- Anonyymi
Kukaan ei ole käyttämässä ydinaseita.
Venäjällä on doktriini, jonka mukaan saa käyttää ydinaseita, jos Venäjän olemassaolo on uhattuna.
Ei täällä muutama pöhkö uhkaa Venäjän olemassaoloa ryssittelyillään kun eivät muuta osaa. Anonyymi kirjoitti:
Venäjällä on doktriini, jonka mukaan saa käyttää ydinaseita, jos Venäjän olemassaolo on uhattuna.
Ei täällä muutama pöhkö uhkaa Venäjän olemassaoloa ryssittelyillään kun eivät muuta osaa.Nuo Venäjällä uhkailijat ovat kyllä eri väkeä. Oletko sanonut saman asian heille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toisekseen: mitä jonkun kansainvälisen yhteisön mielipiteet hetkauttavat käytännössä Venäjää millään tasolla? Lähtökohtaisestihan kaikki mitä venäjä sanoo on taktikointia ja paskapuhetta. Sanoja voidaan käyttää, käännellä ja väännellä omien tarkoitusperien mukaan loputtomasti.Putin uhkasi jo 2008: "Jos Ukraina liittyy Natoon, se liittyy siihen ilman Krimiä ja maan itäisiä alueita."
Venäjä kokee Naton hyökkäysliittona ja turvallisuusuhkana rajoillaan.
Kuukautta ennen hyökkäystä Venäjän johto olisi halunnut Ukrainan allekirjoittavan, että Ukraina ei koskaan liity Natoon. Asiasta ei neuvoteltu eikä allekirjoitettu.
Paskapuheitako olivat?
Putin on tehnyt mitä on luvannut (Amerikkalainen politiikan tutkija John J. Mearsheimer).
Nyt Henry Kissinger ja Macron ovat ehdottaneet rauhan neuvotteluja. Taaskaan ei neuvotella. Kohta ei ole neuvotteluistakaan hyötyä kun maa on raunioina. Venäjä totta kai haluaa erilaisia vakuutuksia, mutta sen sanoihin ei voi luottaa. Venäjä ajoi Suomenkin hakemaan turvaa Natosta ihan itse.
Anonyymi kirjoitti:
Putin uhkasi jo 2008: "Jos Ukraina liittyy Natoon, se liittyy siihen ilman Krimiä ja maan itäisiä alueita."
Venäjä kokee Naton hyökkäysliittona ja turvallisuusuhkana rajoillaan.
Kuukautta ennen hyökkäystä Venäjän johto olisi halunnut Ukrainan allekirjoittavan, että Ukraina ei koskaan liity Natoon. Asiasta ei neuvoteltu eikä allekirjoitettu.
Paskapuheitako olivat?
Putin on tehnyt mitä on luvannut (Amerikkalainen politiikan tutkija John J. Mearsheimer).
Nyt Henry Kissinger ja Macron ovat ehdottaneet rauhan neuvotteluja. Taaskaan ei neuvotella. Kohta ei ole neuvotteluistakaan hyötyä kun maa on raunioina.Miksei Venäjä itse voinut luvata, ettei ikinä hyökkää Ukrainaan? Jos se ei olisi uhka Ukrainalle, Ukraina ei tarvitsisi mitään turvaa.
- Anonyymi
Kyllä muun maailman kanta vaikuttaa, jos Venäjän loputkin kumppanit katoavat.
Eivät ne muut rosvokaverit(Kiina, Turkki jne jne) mihinkään ole katoamassa.
- Anonyymi
Siinä tapauksessahan peli on tavallaan jo menetetty. Venäjä ilmeisesti valloittaa kaikki maat mitkä haluaa ja ainakaan ydinaseettomat maat eivät voi sille mitään. Onpas kiva tulevaisuudenkuva.
Sama kai se on sitten toivoa, että Nato äkkiä kyllästyy leikkiin ja laittaa stopin. Ydinsodan jälkeen ei tarvitse sitten enää murehtia.Venäjä ainakin valloittaa kaiken mitä siltä ei voimakeinoin X ja X estetä. Siitä lienemme samaa mieltä. Nato on ainoa turvamuuri ainakin siihen saakka kunnes ensimmäinen hullu tai epätoivoinen painaa nappia.
Ensimmäiset paukut ovat taktisia, enkä ihmettelisi sitä päivää kun joku dasvidaniya ne paukuttaa ja mittailee niiden aikaansaamia vaikutuksia ja saavutuksia...
Natoa vastaanhan siis en ole ollut missään vaiheessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä muutama pöhkö uhkaa Venäjän olemassaoloa ryssittelyillään kun eivät muuta osaa."Venäjän olemassaolo on uhattuna."
Sehän vaatii vain taktisen sanojen vääntelyn ja asioiden vääristelyn jos sellaiselle tarve löytyy. - Anonyymi
Nuo Venäjällä uhkailijat ovat kyllä eri väkeä. Oletko sanonut saman asian heille?
1 kysymys.
- Anonyymi
Miksei Venäjä itse voinut luvata, ettei ikinä hyökkää Ukrainaan? Jos se ei olisi uhka Ukrainalle, Ukraina ei tarvitsisi mitään turvaa.
1 kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä voidaan, jos yhteistyö korvaa epäsovut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Venäjän olemassaolo on uhattuna."
Sehän vaatii vain taktisen sanojen vääntelyn ja asioiden vääristelyn jos sellaiselle tarve löytyy.Erinomainen huomautus.
- Anonyymi
Miksei Venäjä itse voinut luvata, ettei ikinä hyökkää Ukrainaan? Jos se ei olisi uhka Ukrainalle, Ukraina ei tarvitsisi mitään turvaa.
Neuvostoliiton hajottua Venäjä antoi tuon lupauksen Ukrainalle (USA:n ja Britannian kanssa) vastineeksi siitä, että Ukraina luopuu ydinaseistaan. Ukrainaparka luotti Venäjään.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä Venäjä käyttäisi ydinaseita Suomea vastaan? Pöhkö ajatus.
Suomalaiset rakastavat rauhaa ja monet kaipaavat rauhanomaista rinnakkaiseloa Venäjän kanssa. Näin oli ennen.
Silloin Venäjä piti Suomea ystävällismielisenä maana ja kauppa kukoisti. Suomen talous meni hyvin ennen EU:ta. Nyt maksamme EU:lle ja koko ajan tulee lisää miljardeja maksettavaksi (EU yhteisvastuisiin 6 600 000 000 euroa). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Venäjän olemassaolo on uhattuna."
Sehän vaatii vain taktisen sanojen vääntelyn ja asioiden vääristelyn jos sellaiselle tarve löytyy.Ydinaseiden käyttöön liittyen kukaan ei vääristele sanoja. Ydinsodassa ei ole voittajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ydinaseiden käyttöön liittyen kukaan ei vääristele sanoja. Ydinsodassa ei ole voittajia.
No, senhän me tulemme näkemään mikäli tilanne pitkittyy kovastikin.
Venäjän kynnys käyttää taktisia ydinaseita voi hyvinkin vielä ylittyä, koska Naton vastaisku johtaisi juurikin tuohon mainitsemaasi loppuskenaarioon ja sen turvin Venäjä hyvinkin voi olla luottavainen ettei kukaan aloita täysimittaista ydinsotaa...
- Anonyymi
Järjen käyttö nyt ei ole koskaan ollut venäläisen suurin valtti.
Eihän siellä muuten kommunismia olisikaan.- Anonyymi
Kommunistien aseidenriisunta
- Anonyymi
Ei siellä kyllä kommunismia tällä hetkellä ole. Omaisuus on harvoissa taskuissa.
Meinaatko ihan tosissasi, että kommunismin aikaan se omaisuus (mitä oli) ei ollut yhtä lailla harvoissa taskuissa?
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko ihan tosissasi, että kommunismin aikaan se omaisuus (mitä oli) ei ollut yhtä lailla harvoissa taskuissa?
Ei näin selkeästi.
- Anonyymi
Onneksi Suomen kommunistit eivät ole vielä havainneet, että venäjällä ei ole kommunismia, vaan hoilaavat edelleenkin vapaasta venäjästä!
- Anonyymi
Koetko, että sinulla on paljonkin järkeä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi Suomen kommunistit eivät ole vielä havainneet, että venäjällä ei ole kommunismia, vaan hoilaavat edelleenkin vapaasta venäjästä!
Ei taida juuri muita kommunisteja löytyä kuin Kontula Tampereelta. Kommunistiksi kyllä haukutaan yhtä sun toista.
- Anonyymi
Ei noi jaapanissakaan käytetyt ydinpommit sen kummempaa tuhoa edes naapuri kaupungeissakaan aiheuttaneet. Ja onhan tekniikka kehitynyt. Varmaan helppo mitoittaa räjäytykset siten että suomessa kuolee kaikki mutta suomen rajojen ulkopuolelle ei pommeista juuri haittaa ole.
- Anonyymi
TSERNOBYL SÄTEILEE EDELLEEN.
- Anonyymi
Ne olikin pikku tussauksia. Nykyiset ydinaseet ovat paljon tehokkaampia.
Nykyisessä R-36 -ohjuksessa on 10 kpl 550–750 kilotonnin ydinkärkiä.
Vertailun vuoksi: Little Boy (Hiroshima) oli n. 13 kilotonnia, ja Fat Man (Nagasaki) oli 21 kilotonnia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TSERNOBYL SÄTEILEE EDELLEEN.
TSERNOBYL OLI YDINONNETTOMUUS, EI YDINRÄJÄHDYS!
Nämä kaksi ovat aivan eri asioita. - Anonyymi
Varmasti, joo...
🤣🤣🤣Olen eri, mutta juuri noinhan se on taktisten ydinaseiden kanssa: tuhoalue saadaan rajattua ja peloitevaikute on melkoinen.
Anonyymi kirjoitti:
Olen eri, mutta juuri noinhan se on taktisten ydinaseiden kanssa: tuhoalue saadaan rajattua ja peloitevaikute on melkoinen.
Ja edelleenkin nousee esiin sama kysymys: muu maailmako hyväksyisi sen?
- Anonyymi
Ja edelleenkin sama jatkokysymys: mitä valiä sillä on Venäjälle?
Anonyymi kirjoitti:
Ja edelleenkin sama jatkokysymys: mitä valiä sillä on Venäjälle?
Ja edelleen sa jatkokysymys: jos ei ole, meidänhän on heti suoraan antauduttava. Koko maailman pitää heti antautua Venäjälle?
- Anonyymi
Ja edelleen sa jatkokysymys: jos ei ole, meidänhän on heti suoraan antauduttava. Koko maailman pitää heti antautua Venäjälle?
Öh, ei? Eihän Venäjä niitä ydinaseita ole vielä käyttänyt, ja ehkä ei käytäkään. Ei silti voi kohtuullisellakaan varmuudella ennustaa, mitä tulisi tapahtumaan JOS niitä käytettäisiin, tai että onko kansainvälisen reaktion pelko minkäänlainen pelote Venäjälle.
JOS Venäjä kuitenkin turvautuisi ydinaseisiin esim. Ukrainaa vastaan, niin olisivatko Länsivallat valmiita toteamaan että tämä oli nyt tässä, ja syöksyisivät suin päin molemminpuoliseen tuhoon vastaamalla ydinasehyökkäykseen ydinasehyökkäyksellä - varsinkaan jo kohteena oleva maa ei olisikaan Naton jäsen? Minä en siihen ainakaan varauksetta usko.
Minusta on kanssa mielenkiintoista, että kun niitä atomipommeja viimeksi käytetiin, niin ei maailman mielipide kääntynyt niiden käyttäjää vastaan... Anonyymi kirjoitti:
Öh, ei? Eihän Venäjä niitä ydinaseita ole vielä käyttänyt, ja ehkä ei käytäkään. Ei silti voi kohtuullisellakaan varmuudella ennustaa, mitä tulisi tapahtumaan JOS niitä käytettäisiin, tai että onko kansainvälisen reaktion pelko minkäänlainen pelote Venäjälle.
JOS Venäjä kuitenkin turvautuisi ydinaseisiin esim. Ukrainaa vastaan, niin olisivatko Länsivallat valmiita toteamaan että tämä oli nyt tässä, ja syöksyisivät suin päin molemminpuoliseen tuhoon vastaamalla ydinasehyökkäykseen ydinasehyökkäyksellä - varsinkaan jo kohteena oleva maa ei olisikaan Naton jäsen? Minä en siihen ainakaan varauksetta usko.
Minusta on kanssa mielenkiintoista, että kun niitä atomipommeja viimeksi käytetiin, niin ei maailman mielipide kääntynyt niiden käyttäjää vastaan...Kun ydinaseita ensimmäisen kerran käytettiin, ne olivat uusi asia. Sitä en osaa sanoa, oliko amerikkalaisten perustelu ihmishenkien säästämisestä totta. Varmasti asetta haluttiin testata. Se toki on selvää, että japanilaiset olisivat puolustaneet kotisaariaan äärimmäisen loppuun saakka.
Sen jälkeen ydinaseista on tullut ainakin puheissa nimenomaan pelote. Jos niitä ei olisi ollut, sota USA:n ja NL:n välillä olisi varmasti käyty. Samoin, nyt olisi suursota jo käynnissä.
Venäjän vaikutusvaltaa ydinaseiden olemassaolo vääristää.- Anonyymi
Kun ydinaseita ensimmäisen kerran käytettiin, ne olivat uusi asia. Sitä en osaa sanoa, oliko amerikkalaisten perustelu ihmishenkien säästämisestä totta. Varmasti asetta haluttiin testata. Se toki on selvää, että japanilaiset olisivat puolustaneet kotisaariaan äärimmäisen loppuun saakka.
Sen jälkeen ydinaseista on tullut ainakin puheissa nimenomaan pelote. Jos niitä ei olisi ollut, sota USA:n ja NL:n välillä olisi varmasti käyty. Samoin, nyt olisi suursota jo käynnissä.
Venäjän vaikutusvaltaa ydinaseiden olemassaolo vääristää.Sanoisin että ne ydinaseet nimenomaan muuttavat sitä vaikutusvaltaa, joten vääristämisestä ei oikein voi puhua. Yllättävästi niiden olemassa olo vaikuttaa siihen otetaanko maa erittäin vakavasti vai ei. Esimerkkinä tästä on myös Israel.
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin että ne ydinaseet nimenomaan muuttavat sitä vaikutusvaltaa, joten vääristämisestä ei oikein voi puhua. Yllättävästi niiden olemassa olo vaikuttaa siihen otetaanko maa erittäin vakavasti vai ei. Esimerkkinä tästä on myös Israel.
Riippuu siitä, kenellä ydinaseita on. Kun ne ovat Venäjällä, ne ovat aivan väärissä käsissä. Ajatellaan hetkinen vaikkapa sitä, jos Hitlerillä olisi ollut ydinase.
Se "vakavasti ottaminen" on hankala asia. Kun jollakin on ydinaseita, kyseinen taho voi uhkailla ja kiristää. Niin tässä näyttää nyt käyneen.- Anonyymi
Riippuu siitä, kenellä ydinaseita on. Kun ne ovat Venäjällä, ne ovat aivan väärissä käsissä. Ajatellaan hetkinen vaikkapa sitä, jos Hitlerillä olisi ollut ydinase.
Se "vakavasti ottaminen" on hankala asia. Kun jollakin on ydinaseita, kyseinen taho voi uhkailla ja kiristää. Niin tässä näyttää nyt käyneen.Länsimaiden kannalta voidaan sanoa myös, että Kiinan, Pakistanin ja Pohjois-Korean ydinaseet ovat väärissä käsissä, mutta ongelma on vähän siinä että niitä on paha mennä pois ottamaan...
Anonyymi kirjoitti:
Länsimaiden kannalta voidaan sanoa myös, että Kiinan, Pakistanin ja Pohjois-Korean ydinaseet ovat väärissä käsissä, mutta ongelma on vähän siinä että niitä on paha mennä pois ottamaan...
Noinhan asia on. Ydinaseita ei oikeastaan pitäisi olla kenelläkään.
- Anonyymi
1 kysymys.
- Anonyymi
1 kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TSERNOBYL OLI YDINONNETTOMUUS, EI YDINRÄJÄHDYS!
Nämä kaksi ovat aivan eri asioita.Mitä ajat takaa?
Meinaatko, että ydinonnettomuus on pahempi, kuin ydinräjähdys? - Anonyymi
Siihen Venäjä pyrkii.
- Anonyymi
Eivät hyväksyisi, mutta tuskin tekisivät mitään.
- Anonyymi
Älä usko kaikkea mitä iltapäivälehdet kirjoittavat. Venäjällä on rauhaa rakastava kansa kuten mekin. Eiväthän voineet edes kertoa kansalle sodasta vaan "erikoisoperaatiosta".
Anonyymi kirjoitti:
Älä usko kaikkea mitä iltapäivälehdet kirjoittavat. Venäjällä on rauhaa rakastava kansa kuten mekin. Eiväthän voineet edes kertoa kansalle sodasta vaan "erikoisoperaatiosta".
Kansan tahdolla vain ei näytä olevan Venäjällä yhtään mitään merkitystä.
Anonyymi kirjoitti:
Eivät hyväksyisi, mutta tuskin tekisivät mitään.
Jos noin on, jokainen ydinaseita omistava valtio voi siis ilmeisesti puuhata mitä sattuu.
- Anonyymi
Jos noin on, jokainen ydinaseita omistava valtio voi siis ilmeisesti puuhata mitä sattuu.
Mikäli niillä vain on tarpeeksi resursseja sekä liittolaisia olla välittämättä lännen sanktioista, niin periaatteessa kyllä.
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli niillä vain on tarpeeksi resursseja sekä liittolaisia olla välittämättä lännen sanktioista, niin periaatteessa kyllä.
No eipä tällä pallolla sitten paljoa toivoa ole. Suomen on syytä nopeasti hankkia ydinaseita. Ja reilusti.
- Anonyymi
No eipä tällä pallolla sitten paljoa toivoa ole. Suomen on syytä nopeasti hankkia ydinaseita. Ja reilusti.
Periaatteessa just noin. Käytännössä lasersatelliitteja. Ja halviten ja nopeiten kyetä vuorovaikutteiseen kanssakäyntiin?
Taikka olla kykenemättä ja ... come on barbie, lets go party
uuou uouu
you can brush my hear, xxxxxx me everywhere
imagination, lifess yo cressiiiion
ja sitten!
OH I LOVE YOU, KEN - Anonyymi
Jos siellä lontoo niin käskee, niin ilman muuta.
Koska vasen käsi tiesi not mitä oikea käsi vartin vetelyn jälkeen ruiskutti. Anonyymi kirjoitti:
Periaatteessa just noin. Käytännössä lasersatelliitteja. Ja halviten ja nopeiten kyetä vuorovaikutteiseen kanssakäyntiin?
uuou uouu
ja sitten!
OH I LOVE YOU, KENEi Aqua nyt ihan noin hyvä ole...
🤣🤣🤣- Anonyymi
Ei Aqua nyt ihan noin hyvä ole...
🤣🤣🤣Mitä sä siellä kadena iniset - kato nyt tota barbilaulajaa ja sano ettei pikku ekstratisuleilla olisi jopa kasipuol.
Kyllä mäkin kateellinen noille mieslaulajille olen, kun tuota ovat päässeet painamaan - itse painelen nykyään pelkkää itkupaskaa enää.
:( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä siellä kadena iniset - kato nyt tota barbilaulajaa ja sano ettei pikku ekstratisuleilla olisi jopa kasipuol.
Kyllä mäkin kateellinen noille mieslaulajille olen, kun tuota ovat päässeet painamaan - itse painelen nykyään pelkkää itkupaskaa enää.
:(ps. kovan luokan avaus - ja keskustelukin -TRH.
Hyvää työtä!
naputtelin muuten toissapäivänä aamuneljästä n. keskiyöhön asti.
20h Suomen pelastamista, putkeen.
Sain kivasti energiaa siitä, että kultarantakeskustelujen jälkeen menivät keskustelemaan KINUSKIuhasta.
Nyt menee taas vituiksi mania vaihe ja alkaa depis vaihe, kun edes ajattelenkaan tuota nurtsia mikä pitää taas leikata, kun on liian suuri haaste löytää puutarhuri jk rahastakaan mitään koskaan kunnolla edes teorias osaisi tehdä.
Kun terveys menee täysin, ja sänkyyn tässä jään, niin tuolloin kutsun jnk lapsuudenkaverin tuon häpykarvotuksen siistimään - muuten sitä ajetelen tolla traktorilla sen aikaan mitä bensa ny alta millin vielä litralta on. Tai sen aikaa, mitä sitä ylipäätään pumpulta enää saa.
No joo. kellokin on taas paljon jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
uuou uouu
ja sitten!
OH I LOVE YOU, KENmikä toi hear on tos, se on hair.
Todellakin lopunaikaa, jossen minäkään edes osaa enää enkuksi ajatella/kirjoittaa. Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä siellä kadena iniset - kato nyt tota barbilaulajaa ja sano ettei pikku ekstratisuleilla olisi jopa kasipuol.
:(Sinä olet kyllä aika sekavassa tilassa...
No, sattuuhan sitä. Koeta pärjätä.- Anonyymi
Sinä olet kyllä aika sekavassa tilassa...
No, sattuuhan sitä. Koeta pärjätä.Koitan kun surultani ehdin.
Välillä vilperi nousee, ajoittain vähemmän. Minulla? Kokeillut olen vigraa, niagaraa muttei noussut edes e-pillereillä.
Minä olen surullinne trh. Joka päivä minä olen surullinen. Ihan oikeasti noin.
Käyn paskalla ja verta tulee. Juon glögiä ja vastaan koskee, koitan tirkistellä rannalla olevien naisten kenkämakua, sumua vaan näkyy, jne.
Mutta on hienoa että muut ovat onnellisia. Edes joku on.
:(
Meenpä ottaan lasillisen glögiä, taas. Ja hieman minttuteetä hunajalla sen jälkeen, niin kohenee hiukan mielialanikin. 1kpl aitoja ystäviä olisi ollu innostava asia, muttei kuulunu pahemmin ehdokkaita.
Muurahainen kävi just jalkaani pitkin.
- Anonyymi
Katsokaas kun ne tappaa itse itsensä nytkin Ukrainassa ei kannata välittää heistä.
- Anonyymi
No sehän siinä onkin, kun perinteinen sodankäynti ei tuota tulosta, alkaa ydinaseiden käyttö houkuttamaan. Venäjä näyttää ihan tarkoituksella oleman keräämässä kaikki mahdolliset härskit temput valikoimaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän siinä onkin, kun perinteinen sodankäynti ei tuota tulosta, alkaa ydinaseiden käyttö houkuttamaan. Venäjä näyttää ihan tarkoituksella oleman keräämässä kaikki mahdolliset härskit temput valikoimaansa.
Vanhat kommynistit jumaloi vieläkin venäjää! Jos vanja ampuu yhdenkin atomipommin, niin se on venäjän loppu. Länsimaiden ydinteknologia ohjuksineen on niin ylivoimainen, että venäjä joutuu palaamaan kivikauteen. Tosin venäjä on jo nytkin hyvin lähellä tuhoutumistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhat kommynistit jumaloi vieläkin venäjää! Jos vanja ampuu yhdenkin atomipommin, niin se on venäjän loppu. Länsimaiden ydinteknologia ohjuksineen on niin ylivoimainen, että venäjä joutuu palaamaan kivikauteen. Tosin venäjä on jo nytkin hyvin lähellä tuhoutumistaan.
Länneltä pelkkää uhoamista. Venäjä jos ydinaseita käyttää niin siinä on länsimaat polvillaan ja rukoilisi että saisivat elää vaikka sitten Venäjän orjina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Länneltä pelkkää uhoamista. Venäjä jos ydinaseita käyttää niin siinä on länsimaat polvillaan ja rukoilisi että saisivat elää vaikka sitten Venäjän orjina.
Luuletko sinä tosissasi, että länsi noin äkkiä menisi polvilleen? Turha luulo. Venäjä on jo nyt lyöty, sillä ei ole mitään valtaa enää missään. Missään päin maailmaa ei tuota Venäjää arvosteta miksikään suurvallaksi. Luin juuri lehdestä, että linja-auto lasteittain tulee rajan yli Suomeen ihmisiä. En tiedä, mitä pakenevat, ilmeisesti ounastelevat tulevien aikojen Venäjää epävarmaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko sinä tosissasi, että länsi noin äkkiä menisi polvilleen? Turha luulo. Venäjä on jo nyt lyöty, sillä ei ole mitään valtaa enää missään. Missään päin maailmaa ei tuota Venäjää arvosteta miksikään suurvallaksi. Luin juuri lehdestä, että linja-auto lasteittain tulee rajan yli Suomeen ihmisiä. En tiedä, mitä pakenevat, ilmeisesti ounastelevat tulevien aikojen Venäjää epävarmaksi.
Länsihän on polvillaan jo nyt Venäjän edessä, ihan vain että siltä ei katkaistaisi öljytoimituksia. Ei tarvitse siis muuta kun uhata vähän länsimaisten hyvinvointia, olemassa olosta puhumattakaan. Ei tarvinne huomauttaa, että ydinpommi esim. Frankfurtiin romahduttaisi sikäläisten elintason.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkäisi sen jälkeen että nyt tuli kapitalismille lopullinen tuho. Kannattaa kyllä tarkoin varmaan harkita
kenen kannattaa alkaa puukkohippasille. kaikki Usalaiset varmaan tiedä, että Ukrainassa soditaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susta tiedä? Mutta ainakin mun taloudessa tuntuu elintarvikkeiden ja sähkönhinnan ja bensiinin hinnan nousu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole ampumassa atomipommeja - ainakaan lähitienoolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Länsihän on polvillaan jo nyt Venäjän edessä, ihan vain että siltä ei katkaistaisi öljytoimituksia. Ei tarvitse siis muuta kun uhata vähän länsimaisten hyvinvointia, olemassa olosta puhumattakaan. Ei tarvinne huomauttaa, että ydinpommi esim. Frankfurtiin romahduttaisi sikäläisten elintason.
Saksa saa 70% kaasustaan Venäjältä. Ilmeisesti saa edelleen. Jos Saksan talous romahtaa, romahtaa myös Suomen talous.
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole ampumassa atomipommeja - ainakaan lähitienoolla.
Tämän palstan Asiantuntijat ovat.
🤣🤣🤣- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkästään Briteillä (pienin ydinasevarasto länsimaista) olisi tarpeeksi ydinaseita ettei Venäjällä olisi jäljellä yhtään kaupunkia jossa väkiluku yli 70,000.
- Anonyymi
Tämän palstan Asiantuntijat ovat.
🤣🤣🤣Elähän nny Isolla alkukirjaimella,
tyhmiihö mmmee myyt. emmekä tietenkään minkään kunnioittamisen arvoisii, halveksuttaviikin; lähinnä spermapankin tapaisia luovuusmyllyjä, joilta varastaa kakka-ideoita. Ja sanon smägmäpankin, koska siellähän tunnetusti lääkäri heittää muiden mällit piNperöiden sijaan roskiin ja siittää ne kaikki omalla tier2 shamppanjallaan.
Minä ainaski olen punapersepaviaani. Tai ehkä lähinnä sellaisen ripulipaskan sulamaton monsantomaissijyvä.
Muistut minua tästä musiikkikappaleesta:
Julio Iglesias - Me olvidé de vivir
Kuuntelin sitä jsk sopivan kovalla voluumilla malagan lentokentän ja puerto banuksen tiellä, samalla kun ohiajavat autot ihmettelivät miksi oma autoni ajaa kuin humalassa oisin ollut. Vaikken ollut.
Elämä oli hyvää, jännittävää, kiihoittavaa ja innostavaa. Se oli noita, koska minä uskoin, että kaikki, koko elämä on täällä ja sitten madot syövät aivoni mullan alla.
Sittemmin, kun yhdistelin hiukan pisteitä ja testailin hiukan yhtä sun toistakin kun ystävättärien imukykyä, tajusin, pikkuhiljaa, etten olekaan vartaloni ja ettei mieleni olekaan aivoni.
Jos uskot.. :( ... jssk kohtaa tajusin, ettei tietoisuusuussuususssusususssss olekaan katoavaa vaan metamorfosoituvaa. Ja silloin, silloin vauhti alkoi pitkästyttää ja tuska ja surupaska alkoi. Koska sitä tajuaa, että kaikilla minun maallisilla synneilläni onkin ikuisuuden kaiku.
Ja niin mikropenikseni ei enää hävettänytkään niin paljoa, ku ei se enää ketään jaksa kiinnostaakaan. Mutta sen myönnän kyllä, että päivittäin mittaan sitä, toimiiko napoleonin avustajan keksimä suurennuspumppu. Ja kun se ei toimi niin tietsä mitä teen?
Haen suurennuslasin.
- Anonyymi
Älkää menkö halpaa. RuuttaReetta hämmentää ja häiriköi. Hän yksi niistä äärivouhottajista, jotka uskoo Venäjän hyökkäävän Suomeen jos ei olla natossa.
- Anonyymi
Luultavasti ei hyökkää, mutta eipä sen sanaan voi kyllä mennä hullukaan uskomaan enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti ei hyökkää, mutta eipä sen sanaan voi kyllä mennä hullukaan uskomaan enää.
Heidän armeijansa oppikirjassa Ukraina ja Suomi pitäisi liittää Venäjään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa varma asia elämässämme on kuolema.
Tulisi elää koko ajan siten, että on valmis lähtemään. Kymmenen käskyä on hyvänä vihjeenä.
Siunattu asia heille, jotka tietävät elämän jatkuvan kuoleman jälkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heidän armeijansa oppikirjassa Ukraina ja Suomi pitäisi liittää Venäjään.
Missä ihmeen oppikirjassa? Onko se korviesi välissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa varma asia elämässämme on kuolema.
Tulisi elää koko ajan siten, että on valmis lähtemään. Kymmenen käskyä on hyvänä vihjeenä.
Siunattu asia heille, jotka tietävät elämän jatkuvan kuoleman jälkeen."Tulisi elää koko ajan siten, että on valmis lähtemään & kymmenen käskyä on hyvänä vihjeenä".
Juurikin noin. Ekahan olisi yksinään ainoastaan carpe diemiä.
Mainitsemastasi on syvempikin muoto: Ja se on se, kun ehkä jopa kaivattuakin exittiä viivästyttääkin ainoastaan ilo siitä, että saattaa olla jtnk, ja nimenomaan kontekstuaalisesti, hyödyllinen - ja täten lähimmäinen pelastuksensa voittaa.
Juu-u, ihkasamaihkaoma tietoisuus jatkaa matkaansa kehon jäädessä, ainakin siinä kohtaa, tähän groteskinpaan ulottuvuuteen. Minkä kanssa nyt sattuu siinä resonoida.
Tää ny oli tällainen filtrausjuttu, elämä siis. Vähä niinks kahvinsuodatinpussi. jtk semmosta. Mutta kovan luokan lahja - ottaen huomioon se, että tulemme kaikki tänne helvetistä vaikkakin Taivaaseen meidät alunperin luotiinkin.
Jännittävää oli se, ettei kuolemaa - sellaisena kun mitä sitä alunperin ehkä kukin luuli - ole.
Onnitteluni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu kelle se sana annetaan. Jopa kinuskitkin voivat olla luotettavia, ihan kädenpuristukesella vaan, jos osaa, kykenee ja jaksaa.
Venäläiset ovat vielä verrattaen iki pehmoisia nallekarkkeja.
Toiset tietää, toiset kuvittelee tietävänsä.
Minä kuulun jälkimmäiseen joukkoon.
Ja sitten lähtee:
Im a barbie girl, in a barbie world
lifes plastiki, its fantastique
- Anonyymi
....eihän nuo edellisenkään "yleiskahinan " aikana viitsineet toimittaa ruokaa siviileille silloiseen Leningradiin , väliäkö muutamalla miljoonalla ihmisellä.. niinkauan kuin eliitille on kaikkea...
- Anonyymi
Eikös Leningrad ollut motissa. Miten silloin toimittaa mitään.
- Anonyymi
Jos tuulee ruotsin suuntaan Ahvenanmaa menee samalla
- Anonyymi
Ja lehmätkin voi lentää kun tuulee riittävästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lehmätkin voi lentää kun tuulee riittävästi.
Heh. Eilisen päivän parhaimpia?
- Anonyymi
Ensin pitää esittää vastakysymys: oletko oikeasti halukas ymmärtämään sitä miten ydinaseet toimivat, ja hyväksymään sen tosiasian että ehkä ne eivät toimikaan ihan sillä tavalla kuin sinä oletit? Vai haluatko vain väitellä olettaen että olet oikeassa koska niin uskot?
Jos vastaus on jälkimmäinen, niin ei kannata jatkaa tästä eteenpäin. Jos taas ensimmäinen, niin käydään varsinaiseen asiaan.
Ensinnäkin: ydinaseet ovat ensi sijaisesti erittäin voimakkaita ja tuhovoimaisia pommeja, joiden pelote perustuu täystuhoon jopa kymmenien kilometrien säteellä, ei niinkään siihen, että ne jättävät jälkeensä radioaktiivista säteilyä. Ydinonnettomuus ala Tsherobyl taas on aivan eri asia, eikä sen aiheuttama saastuminen ole verrattavissa ydinpommin aiheuttamaan.
Tarkistin, että venäläisen R-36 -ohjuksen yhden taistelukärjen voimakkuus on 550-750 kilotonnia. Lähde: https://en.wikipedia.org/wiki/R-36_(missile)
Tällaisen 500 kilotonnin pommin räjähdysalue on halkaisijaltaan noin 16 kilometriä: https://www.researchgate.net/figure/Blast-Impact-of-a-550-Kt-Surface-Nuclear-Detonation-on-Atlanta-with-Weather-as-of-April_fig10_6477387
Ja nyt päästään siihen varsinaiseen pointtiin: ydinaseet eivät tuota kovinkaan merkittävästi sellaista säteilyä, mikä leviäisi laajalti ympäristöön. Olisi siis erittäin epätodennäköisestä, että Helsinkiin pudotettu pommi vaikuttaisi millään tavalla merkittävästi noin 400 kilometrin päässä olevaan Pietariin.
Lähteenä esim. tämä:
https://remm.hhs.gov/zoned_approach_table.htm
Mainitun kokoisella latauksella Pietari asettunee juuri ja juuri tuon Dangerous Fallout Zonen sisälle, tai jopa ulkopuolelle. Esimerkissä mainittu "DF zone may extend 10-20 miles downwind " tarkoittanee edellä mainitun kokoisessa ydinräjähdyksessä vähintään kymmenkertaista etäisyyttä (koska esimerkit ovat pienemmistä), eli 160-320 km tai siis enemmänkin, mutta tähän voidaan vaikuttaa laukaisemalla ohjus silloin, kun tuuli ei käy Helsingistä Pietariin päin vaan johonkin toiseen suuntaan.
Taulukosta näkee, että aivan täystuhon kanssa tuolla alueella ei painiskella.
Loppulause: tämän kommentin tarkoituksena ei ollut esittää mitään arvioita mahdollisista poliittisista ym seurauksista, vaan valaista konkreettisellta tasolla sitä, miten ydinpommin räjähtäminen Helsingissä vaikuttaisi Pietariin, mikä oli aloittavan kommentin koko sisältö.Kyse onkin siitä, että näiden pelottelijoiden puheissa on julistettu sitä, miten koko Suomi tuhotaan. Se tarkoittaa enemmän kuin yhtä ohjusta. Suomihan ei ole pelkkä Helsinki.
Vääjäämättä säteily joka tapauksessa leviäisi siinä tapauksessa Suomen ulkopuolelle. Minusta niitä poliittisia ja sotilaallisia seurauksia ei voi jättää huomioimatta. Ne olisivat jutun olennainen seuraus.
Minua ihmetyttää myös se, mikä olisi lopulta se Venäjän peruste hyökätä ydinasein Suomea vastaan. Se yksi ohjushan kyllä tuhoaisi Helsingin, mutta kyllä aika omituista olisi, jos ydinase olisi venäläisten ensimmäinen reaktio. Muistan kyllä lukeneeni yhden kirjan, jossa juuri tuollainen skenaario toteutui. Siinä ei mitenkään juuri spekuloitu sitä, mitä sitten seurasi. En kyllä enää täysin muista sitä kirjaa.
Vaikka säteily ei tuhoaisikaan välittömästi heti Pietaria, kyllä se ongelmia aiheuttaisi jopa Venäjälle itselleen. Useamman ohjuksen käyttö taas sitten lisäisi seurausten määrää. On täysin mahdoton ennakoida sitä, miten muut maat reagoisivat. En kykene uskomaan, että kovin moni maa ymmärtäisi Venäjää. Uskoakseni sotilaalliset reaktiotkin olisivat väistämättömiä, tai sitten muu maailma vain aina antaisi Venäjän tehdä mitä se haluaa. Sekään ei uskottavalta vaikuta.
Kaiken kaikkiaan se vaihtoehto, että Venäjä ensimmäisenä hyökkäisi ydinasein juuri Suomeen, ei ONNEKSI vaikuta järin uskottavalta.- Anonyymi
Kyse onkin siitä, että näiden pelottelijoiden puheissa on julistettu sitä, miten koko Suomi tuhotaan. Se tarkoittaa enemmän kuin yhtä ohjusta. Suomihan ei ole pelkkä Helsinki.
Vääjäämättä säteily joka tapauksessa leviäisi siinä tapauksessa Suomen ulkopuolelle. Minusta niitä poliittisia ja sotilaallisia seurauksia ei voi jättää huomioimatta. Ne olisivat jutun olennainen seuraus.
Minua ihmetyttää myös se, mikä olisi lopulta se Venäjän peruste hyökätä ydinasein Suomea vastaan. Se yksi ohjushan kyllä tuhoaisi Helsingin, mutta kyllä aika omituista olisi, jos ydinase olisi venäläisten ensimmäinen reaktio. Muistan kyllä lukeneeni yhden kirjan, jossa juuri tuollainen skenaario toteutui. Siinä ei mitenkään juuri spekuloitu sitä, mitä sitten seurasi. En kyllä enää täysin muista sitä kirjaa.
Vaikka säteily ei tuhoaisikaan välittömästi heti Pietaria, kyllä se ongelmia aiheuttaisi jopa Venäjälle itselleen. Useamman ohjuksen käyttö taas sitten lisäisi seurausten määrää. On täysin mahdoton ennakoida sitä, miten muut maat reagoisivat. En kykene uskomaan, että kovin moni maa ymmärtäisi Venäjää. Uskoakseni sotilaalliset reaktiotkin olisivat väistämättömiä, tai sitten muu maailma vain aina antaisi Venäjän tehdä mitä se haluaa. Sekään ei uskottavalta vaikuta.
Kaiken kaikkiaan se vaihtoehto, että Venäjä ensimmäisenä hyökkäisi ydinasein juuri Suomeen, ei ONNEKSI vaikuta järin uskottavalta.En usko, että Uuno Turhapurokaan täällä uskoo, että Venäjä hyökätessään tuhoaisi KOKO Suomea. Pari taktista pommia varmasti riittäisi pelotevaikutuksen luomiseen. ja jos ei niin sitten pari lisää perään.
Ei Venäjä täysissä voimissaan ydinasetta käyttäisi. Mutta pahasti kurmootettujen asevoimien väsyessä ja tarpeeksi hullujen ihmisten ollessa vallassa voivat mittailla ajatusta siitä miten länsi ei kuitenkaan uskalla iskeä takaisin ydinasein... - Anonyymi
Oletko maisteri kun argumentoit noin pieteetillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että Uuno Turhapurokaan täällä uskoo, että Venäjä hyökätessään tuhoaisi KOKO Suomea. Pari taktista pommia varmasti riittäisi pelotevaikutuksen luomiseen. ja jos ei niin sitten pari lisää perään.
Ei Venäjä täysissä voimissaan ydinasetta käyttäisi. Mutta pahasti kurmootettujen asevoimien väsyessä ja tarpeeksi hullujen ihmisten ollessa vallassa voivat mittailla ajatusta siitä miten länsi ei kuitenkaan uskalla iskeä takaisin ydinasein...Valitettavasti näin taitaa olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että Uuno Turhapurokaan täällä uskoo, että Venäjä hyökätessään tuhoaisi KOKO Suomea. Pari taktista pommia varmasti riittäisi pelotevaikutuksen luomiseen. ja jos ei niin sitten pari lisää perään.
Ei Venäjä täysissä voimissaan ydinasetta käyttäisi. Mutta pahasti kurmootettujen asevoimien väsyessä ja tarpeeksi hullujen ihmisten ollessa vallassa voivat mittailla ajatusta siitä miten länsi ei kuitenkaan uskalla iskeä takaisin ydinasein...Voi himpskuli, keskustelkaa mieluummin miten Venäjä valloittaa Mars -planeettaa ydinasein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi himpskuli, keskustelkaa mieluummin miten Venäjä valloittaa Mars -planeettaa ydinasein.
Keskustele sinä vain höpönassu ihan mistä itse tykkäät. Jossain muualla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustele sinä vain höpönassu ihan mistä itse tykkäät. Jossain muualla.
Päivän paras..
..mut miksen minäkin sais olla höpönassuja? :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivän paras..
..mut miksen minäkin sais olla höpönassuja? :)..olin hetken vaa poissa, niin heti vehdataan jo muitten kanssa höpönassuleikkejä prkl..
:DDDDDD
- Anonyymi
Kuinka ollakaan, yhteiskunnassa vahingonilo oli ylimmillään! Se oli sitä suomalaista kauneutta ja arvomaailman koherenssia!
...Ja isä, hän oli yksin, hänen elämänsä oli tuhottu. Ähä kutti, joutaakin kärsimään, ajatteli ex puoliso ja vahingonilo oli ylimmillään myös me too, -feministikubeissa ja pahansuovissa ”oikeusvaltiokailottajien” valheellisissa manöövereissä. Päivi Istalan: sika, sika, sika… kaikui vielä toisinaan kaiuttimista suomalaisissa kodeissa, joissa isät olivat tajunneet asemansa ns. länsimaisessa arvoyhteisössä.
Samaa yhteiskuntafilosofiaa oli jo saatu feministien toimesta kylvetyksi myös Ukrainaan. Niinpä! Perheet olivat alkaneet hajota yhä useammin naisen tajutessa, että hän itseasiassa sanavalmiimpana on perheen pää. Esimerkiksi Odessassa oli jo omaksuttu suomalainen peruskoulutusjärjestelmä. –Sinä oltiin Ukrainassa jo myös seurausilmiöineen tilanteessa, että Isät piti saada ymmärtämään, että heidät voitiin tuhota koska vain feministit yhdessä niin päättävät. Asianomistajan asianajaja, syyttäjä, tuomari naisia. Naisten ns. suomea logiikka, joka kävi hyvin esille mm. Speden ”naisen logiikka” sketseissä. -Yllättäen tuon kehityksen yhteys on olemassa myös siihen hirveään tapahtumasarjaan, jossa Venäjä, suojellakseen geopolitiikkaansa ja kulttuuriperintöään päätti hyökätä Ukrainaan … Miten niin? Feministien yhteiskuntafilosofiassa ja sosiaalipsykologisessa logiikassa ja orientaatiossa on keskeistä syrjäyttäminen verkostoista, ystävyyssuhteista, arvoverkoista ja pilkkaavat ja halventavat käytänteet ja puheet. Tuo negatiivisten tunneorientaatioiden malli ja venäläisten rehellinen tulkinta tulleensa väheksytyksi ja hyljityksi on raivostuttanut Venäjällä ja Putin on päättänyt näyttää mihin se pystyy?
Lännessä ei ole tajuttu tuota uhkaa riittvävän aikaisin. Feministit arvelivat voittavansa kun pyrkivät leimaamaan Putinin ”pikku mieheksi”, ”Putleriksi” jne. ja siten saavansa ”feministit” kaatamaan Venäjällä hallituksen ja kuten Valko-Venäjällä oli tavoitteena Tsihanouskajan, nuoren naisen, syrjäyttävän ”boomerin setämiehen”. Lännessä ei ole tajuttu, että vaikka feministinen valtakulttuuri ja naisten valta alkaa olla Lännessä tämän ajan vapaiden liberaalisten ajattelujen oikeuttamaa ja yhteiskuntaorientaatioissa määräävää, sama ei ole mahdollista ns. itäisissä patriarkaalisissa kulttuureissa. Ainakaan vielä.
-Tosiasiassa miehetkin ovat feministisoitumassa Länsimaissa. Se, onko se hyvä vai paha, siihen on vaikeaa ottaa kantaa. Mutta se aiheuttaa konflikteja Idän ja Lännen välillä. Ehkä se tulee olemaan myös kolmannen maailmansodan juurisyy! - Anonyymi
Hölöhölö.
- Anonyymi
Strateginen isku voi olla sabotaasi taikka täsmäisku ydinvoimalaan ja voimala aiheuttaa dirty bomb effektin.....
- Anonyymi
Totta kai voi olla. Mitä vain aina voi olla.
Nuo kohelot venäläiset melkein uuden ydinonnettomuuden kahdessakin paikassa Ukrainassa. Sekä vanhassa tutussa Tshernobylissä että toisessa voimalassa minkä nimeä en muista.
- Anonyymi
Totta kai voi olla. Mitä vain aina voi olla.
Kyllä. Juurikin noin.
tietysti..
tktnn
TAI
tktnn strtgnn
Ehdotan PuheloisTovereita huolehtimaan noista asioista. Ärsy-sannukkakin vielä menee.
Ja tiedän, että kuulostaa aivan uskottomalta väitteeltä, että stringi-sanna olisi otollisimpia handlaamaan ydinaseuhkia, mutta hän nyt vaan on.
- Anonyymi
Isot perheet varokaa lapsianne. Yksi perheenisä kertoi hänen tyttölapsensa sanoneen silloin kun me too -mania oli kuumimmillaan, että jos et osta minulle uutta polkupyörää, syytän sinua hyväksikäytöstä. Tytär tiesi, ettei näyttöjä tarvita. Vain syyte, itkukohtaus, hieman teatteria, yksityisen terapeutin johdatteleva tutkimusraportti ilman terapeutin omaa allekirjoitusta ja ”vot ja mot”, isä on iäksi leimattu ja erotettu yhteiskunnasta, ystäväpiireistä ja uskonnollisissa yhteisöissä ”karttamisrangaistuksen” alaiseksi. Ja pahimmassa tapauksessa tapettu ja raiskattu vankilassa. Lisäksi kymmenet tuhannet olisivat palkkiona ihanat lapselle, joka ei halunnut seurata uskonyhteisönsä ahdistamaksi kokemaansa kulttuuria ja vihasi vanhempiaan, jotka koki tuomitsevaksi hänet epäuskoisena kadotukseen.
Kuinka ollakaan, yhteiskunnassa vahingonilo oli ylimmillään! Se oli sitä suomalaista kauneutta ja arvomaailman koherenssia!
Ja isä, hän oli yksin, hänen elämänsä oli tuhottu. Ähä kutti, joutaakin kärsimään, ajatteli ex puoliso ja vahingonilo oli ylimmillään myös me too, -feministikubeissa ja pahansuovissa ”oikeusvaltiokailottajien” valheellisissa manöövereissä. Päivi Istalan: sika, sika, sika… kaikui vielä toisinaan kaiuttimista suomalaisissa kodeissa, joissa isät olivat tajunneet asemansa ns. länsimaisessa arvoyhteisössä.
Samaa yhteiskuntafilosofiaa oli jo saatu feministien toimesta kylvetyksi myös Ukrainaan. Niinpä! Perheet olivat alkaneet hajota yhä useammin naisen tajutessa, että hän itseasiassa sanavalmiimpana on perheen pää. Esimerkiksi Odessassa oli jo omaksuttu suomalainen peruskoulutusjärjestelmä. –Siinä oltiin Ukrainassa jo myös seurausilmiöineen tilanteessa, että Isät piti saada ymmärtämään, että heidät voitiin tuhota koska vain feministit yhdessä niin päättävät. Asianomistajan asianajaja, syyttäjä, tuomari naisia. Naisten ns. sumea logiikka, joka kävi hyvin esille mm. Speden ”naisen logiikka” sketseissä. -Yllättäen tuon kehityksen yhteys on olemassa myös siihen hirveään tapahtumasarjaan, jossa Venäjä, suojellakseen geopolitiikkaansa ja kulttuuriperintöään päätti hyökätä Ukrainaan … Miten niin? Feministien yhteiskuntafilosofiassa ja sosiaalipsykologisessa logiikassa ja orientaatiossa on keskeistä syrjäyttäminen verkostoista, ystävyyssuhteista, arvoverkoista ja pilkkaavat ja halventavat käytänteet ja puheet. Tuo negatiivisten tunneorientaatioiden malli ja venäläisten rehellinen tulkinta tulleensa väheksytyksi ja hyljityksi on raivostuttanut Venäjällä ja Putin on päättänyt näyttää mihin se pystyy?!
Lännessä ei ole tajuttu tuota uhkaa riittävän aikaisin. Feministit arvelivat voittavansa kun pyrkivät leimaamaan Putinin ”pikku mieheksi”, ”Putleriksi” jne. ja siten saavansa ”feministit” kaatamaan Venäjällä hallituksen ja kuten Valko-Venäjällä oli tavoitteena Tsihanouskajan, nuoren naisen, syrjäyttävän ”boomerin setämiehen”. Lännessä ei ole tajuttu, että vaikka feministinen valtakulttuuri ja naisten valta alkaa olla Lännessä tämän ajan vapaiden liberalististen ajattelujen oikeuttamaa ja yhteiskuntaorientaatioissa määräävää, sama ei ole mahdollista ns. itäisissä patriarkaalisissa kulttuureissa. -Ainakaan vielä.
-Tosiasiassa miehetkin ovat feministisoitumassa Länsimaissa. Se, onko se hyvä vai paha, siihen on vaikeaa ottaa kantaa. Mutta se aiheuttaa konflikteja Idän ja Lännen välillä. Ehkä se tulee olemaan myös kolmannen maailmansodan juurisyy!- Anonyymi
Miksi sinä ketjupostaat tätä samaa viestiä?
Noilla "romaanin" kirjoittajille on puheripuli, tässä tapauksessa lienee kirjoitusripuli. En viitsi moisia vuodatuksia lukea, ehkä joku utelias alistuu tavaamaan noita vuodatuksia.
- Anonyymi
Miksi sinä ketjupostaat tätä samaa viestiä?
1 kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noilla "romaanin" kirjoittajille on puheripuli, tässä tapauksessa lienee kirjoitusripuli. En viitsi moisia vuodatuksia lukea, ehkä joku utelias alistuu tavaamaan noita vuodatuksia.
Minä tein sen virheen että luin kyseisen luuserin tekstiripulin.
En tiedä milloin olisin viimeksi lukenut noin sekavaa tekstiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tein sen virheen että luin kyseisen luuserin tekstiripulin.
En tiedä milloin olisin viimeksi lukenut noin sekavaa tekstiä.Ne onkin ns lukeneitten tekstejä,ei ne ymmärrä itsekkään sen sisältöä.Ne on sitä porukkaa mitkä selittää hirveästi mutta mihinkään se ei ikinä johda,näitä on yleensä päättävissä työtehtävissä vaikka kuinka.
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Ei haittaa Venjää. Venäjällä on tarpeeksi isoja kaupunkeja muuallakin. Muutama kaupunki sinne tänne, ei heilauta pätkääkään. Tottunut tappioihin viime sotien aikana ja aina selvinnyt.
- Anonyymi
Ylpeitä?
Tasavallan presidentti arvioi Ylen A-studion haastattelussa Suomen Nato-hakemuksen olevan tällä niin pahasti jumissa, ettei siitä ole oikein mitään kerrottavaa.
Niinistön mukaan juuri tämän vuoksi valtiojohto ei ole myöskään hakemuksen etenemistä kommentoinut.
– Niin jumissa, ettei se oikeastaan mikään ihme ole, ettei julkisuuteen ole kerrottu etenemistä, koska sitä ei ole tapahtunut, hän sanoo. IL 6/22
Siis Suomi on syyttömänä väärin tuomittu yksinäisyyteen?!
-Näin kansaisena kuulostaa tutulta noin henkilökohtaisesti. Ettei mitään ole tehtävissä mielivaltaista ja väärää ratkaisua ja mielivallan tuomiota korjatakseen.
Onnea ja menestystä ”ystävät”!- Anonyymi
Miksi ei järjestetty kansanäänestystä?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei järjestetty kansanäänestystä?
Siksi, koska se ei ollut tarpeen.
- Anonyymi
Jaa näinpäs onkin ei kyllä satu
- Anonyymi
Mitä oikein selität?
Laittaisitko viitteen kuka on luvannut tuhota Suomen ydinaseilla?
Tuskin kukaan on käyttämässä ydinaseita, vaikka niiden uhka on kasvanut todelliseksi uhaksi (John J. Mearsheimer). Venäjällä on doktriini, että siinä tapauksessa, jos Venäjän tulevaisuus on uhattuna, se voi käyttää niitä.
Nyt halutaan Putin ajaa nurkkaan, mutta jo Henry Kissinger ja Macron ovat esittäneet rauhan neuvotteluja, koska ilmeisesti ymmärtävät, että tilanne alkaa olla vakava.- Anonyymi
Medvedev on sanonut, että jos Suomi liittyy Natoon, se saa rajoilleen valtavat sotavoimat ja ydinaseet, myös aluksiin Helsingin lähelle.
Ei siinä ainakaan puhuttu ydinaseiden käytöstä.
Venäjä kokee Naton hyökkäysliittona ja pitää sitä turvallisuusuhkana rajoillaan.
Natomaiden mielestä Nato on puolustusliitto. - Anonyymi
Viacheslav Volodin.
Ei puhunut Suomesta, mutta Euroopasta, ja Suomi on Euroopassa.
Kremlin warns Europe will 'disappear' in nuclear apocalypse
https://www.express.co.uk/news/world/1625018/ukraine-live-war-vlaidmir-putin-russia-volodymyr-zelensky-grain-eu-donbas-latest-update - Anonyymi
Venäjälle ei pidä antaa mitään myönnytyksiä noihin valtauksiin Ukrainassa. Ei ole mitään syytä antaa hyökkääjälle periksi missään.
Hyökkääjä pitää ajaa takaisin omien rajojensa taakse ja pysyköön siellä.
Putin on saanut hävityshalunsa toteutettua tyystin, luulisi riittävän. Tuntee varmaan suurta tyydytystä katsoessaan tuota surkeutta Ukrainassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Medvedev on sanonut, että jos Suomi liittyy Natoon, se saa rajoilleen valtavat sotavoimat ja ydinaseet, myös aluksiin Helsingin lähelle.
Venäjä kokee Naton hyökkäysliittona ja pitää sitä turvallisuusuhkana rajoillaan.
Natomaiden mielestä Nato on puolustusliitto."Medvedev on sanonut, että jos Suomi liittyy Natoon, se saa rajoilleen valtavat sotavoimat ja ydinaseet, myös aluksiin Helsingin lähelle."
Jos kääpiö uhonsa lisäksi näin toimisi ja alkaisi uhkaamaan Suomea sotilaallissti tietysti Natossa ollessamme hilaisimme saman määrän ydinaseita Suomeen ja Naton sotilastukikohtia rajan täyteen sekä Naton laivaston Suomen aluevesien iloimmille rajoille.
Sitten jos risahduskin kuuluisi idästä Viipuri Pietari ja Moskova olisivat 5 minuutin sisään rauniokasoja ja noin 30 miljoonaa venäläistä hengettömänä sen jälkeen vasta alkaisi sota.
Toisaalta jos se mahorkalle haiseva kääpiö jättää moiset haaveilunsa mikään ei muutu ja venäläiset saavat elää niin kuin ennenkin halveksuttuina köyhinä diktatuurinsa lampaina ilman sananvapautta ja ihmisoikeuksia ei se keltään olisi pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Medvedev on sanonut, että jos Suomi liittyy Natoon, se saa rajoilleen valtavat sotavoimat ja ydinaseet, myös aluksiin Helsingin lähelle."
Jos kääpiö uhonsa lisäksi näin toimisi ja alkaisi uhkaamaan Suomea sotilaallissti tietysti Natossa ollessamme hilaisimme saman määrän ydinaseita Suomeen ja Naton sotilastukikohtia rajan täyteen sekä Naton laivaston Suomen aluevesien iloimmille rajoille.
Sitten jos risahduskin kuuluisi idästä Viipuri Pietari ja Moskova olisivat 5 minuutin sisään rauniokasoja ja noin 30 miljoonaa venäläistä hengettömänä sen jälkeen vasta alkaisi sota.
Toisaalta jos se mahorkalle haiseva kääpiö jättää moiset haaveilunsa mikään ei muutu ja venäläiset saavat elää niin kuin ennenkin halveksuttuina köyhinä diktatuurinsa lampaina ilman sananvapautta ja ihmisoikeuksia ei se keltään olisi pois.Eikös kaikissa maissa pitäisi siviiliväestö säilyä terveenä ja turvassa. Niin lännessä kuin idässä. Eikös nuo ydinlaukaisujutut ole joko uutiskanavan haastateltavan propagandaa tai sitten diktaattorileikkejä - ja sehän kai pitäisi rauhoittaa. Mikä sitten jotkut rauhoittaa on toinen kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viacheslav Volodin.
https://www.express.co.uk/news/world/1625018/ukraine-live-war-vlaidmir-putin-russia-volodymyr-zelensky-grain-eu-donbas-latest-updateJos Venäjä kokee, että maa on ajettu nurkkaan, voivat käyttää ydinaseita.
USA:n entinen kokenut ministeri Henry Kissinger on ehdottanut rauhan neuvotteluja. Olisi siis aika alkaa ne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viacheslav Volodin.
https://www.express.co.uk/news/world/1625018/ukraine-live-war-vlaidmir-putin-russia-volodymyr-zelensky-grain-eu-donbas-latest-updateTuossa viitteessä kerrotaan, että vain pieni osa venäläisistä sotilaista haluaa tapella Ukrainassa.
Niin, kyllähän Eurooppa mahdollisesti häviäisi ydinsodassa, mutta ei sitä kukaan ole aloittamassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjälle ei pidä antaa mitään myönnytyksiä noihin valtauksiin Ukrainassa. Ei ole mitään syytä antaa hyökkääjälle periksi missään.
Hyökkääjä pitää ajaa takaisin omien rajojensa taakse ja pysyköön siellä.
Putin on saanut hävityshalunsa toteutettua tyystin, luulisi riittävän. Tuntee varmaan suurta tyydytystä katsoessaan tuota surkeutta Ukrainassa.Lähtisitkö puolustamaan Suomea vai juoksisitko kännykkäsi kanssa ulkomaille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa viitteessä kerrotaan, että vain pieni osa venäläisistä sotilaista haluaa tapella Ukrainassa.
Niin, kyllähän Eurooppa mahdollisesti häviäisi ydinsodassa, mutta ei sitä kukaan ole aloittamassa."Tuossa viitteessä kerrotaan, että vain pieni osa venäläisistä sotilaista haluaa tapella Ukrainassa.
Niin, kyllähän Eurooppa mahdollisesti häviäisi ydinsodassa, mutta ei sitä kukaan ole aloittamassa."
Täällä voi laittaa vaikka mitä viitettä ja ihmiset uskovat lukematta niitä. Anonyymi kirjoitti:
Jos Venäjä kokee, että maa on ajettu nurkkaan, voivat käyttää ydinaseita.
USA:n entinen kokenut ministeri Henry Kissinger on ehdottanut rauhan neuvotteluja. Olisi siis aika alkaa ne.Totta kai kaikki haluavat rauhaa - poislukien ehkä Venäjä. Tällä hetkellä sopimus vain näyttää kaukaiselta.
- Anonyymi
Totta kai kaikki haluavat rauhaa - poislukien ehkä Venäjä. Tällä hetkellä sopimus vain näyttää kaukaiselta.
Olet väärässä.
Jos kaikki haluaisivat rauhaa, rauha olisi. Mutta myös pysyisi.
sauli puhui asetoimitusten (väkevyyden nousun) spiraalista, jk johtaa tähän mistä palstan avasit.
sauli on valitettavasti oikeassa.
:( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Natomaiden mielestä Nato on puolustusliitto."Ei siinä ainakaan puhuttu ydinaseiden käytöstä".
Kiertokommunikointia; epäsuora viittaus täysin samaan asiaan.
Muuten aihetta ei oltaisi koskaan edes tangentoitukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Medvedev on sanonut, että jos Suomi liittyy Natoon, se saa rajoilleen valtavat sotavoimat ja ydinaseet, myös aluksiin Helsingin lähelle."
Toisaalta jos se mahorkalle haiseva kääpiö jättää moiset haaveilunsa mikään ei muutu ja venäläiset saavat elää niin kuin ennenkin halveksuttuina köyhinä diktatuurinsa lampaina ilman sananvapautta ja ihmisoikeuksia ei se keltään olisi pois..."tietysti Natossa ollessamme hilaisimme saman määrän ydinaseita Suomeen ja Naton sotilastukikohtia rajan täyteen sekä Naton laivaston Suomen aluevesien iloimmille rajoille.
Sitten jos risahduskin kuuluisi idästä Viipuri Pietari ja Moskova olisivat 5 minuutin sisään rauniokasoja ja noin 30 miljoonaa venäläistä hengettömänä sen jälkeen vasta alkaisi sota".
natossa ollessamme..
jos risahduskin kuuluisi..
Siellä sotilastiedustelu nyt tulkkaa viestis perusteella meidät niin, että halusimme KAIKKI sotilasliittoutua nimen omaan näyttääksemme venäläisille närhen munat, eli siis alistaa ja tappaa venäläisiä ja sitten? tekevät mitä, aikaistavatkin siirtonsa? Onko tuo hyvä asia, kukin miettikööt itsekseen.
Tuotako me halusimme, natoon, jotta voisimme vallata venäjän? Tai ollaksemme "suurvalta" myös. Tuossa on meinaan jo alemmuuskompleksi JA ylemmyyskompleksi samassa paketissa.
Emme me halua mitään sotakontaktia 140m ihmisen kokoisen valtion kanssa. Ulkoo monet meidät aivan varmasti tuohon tilanteeseen haluavat, mutta jos se voidaan välttää, tulee se välttää. Tänään tilanne on se, että venäjillä on yksi ainut suomalainen, aasillaan toista tuhatta kilometriä ajanut mies, jolla on nolla kokemusta sotapoliittisesta väännöstä, mutta joka todennäköisesti sinne sai kutsun, koska me kaikki muut olimme liian paskantärkeitä sinne mennäksemme.
Minun olisi sinne pitänyt itse raahautua, vaikka sitten yksinkin, huutamaan punaiselle torille venäläisen nimeä - ilman että olisi putkosten tarvinnu samarallaan mennä itselleen täysin ylivertaisen neuvottelukumppanin eteen puolustamaan Suomea.
Mutta jos tuo oli paras dildomatia mihin kykenimme, yhden miehen delegaatio, joka käytönnössä katsottuna aasillaan sinne meni neuvottelemaan ei-sotapaskaa Suomeen, niin kyllä tuossa kohdassa tilanne on jo vähintäänkin surullinen.
En tiedä mitä tuohon lisätäkään enää.
eyeroll - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös kaikissa maissa pitäisi siviiliväestö säilyä terveenä ja turvassa. Niin lännessä kuin idässä. Eikös nuo ydinlaukaisujutut ole joko uutiskanavan haastateltavan propagandaa tai sitten diktaattorileikkejä - ja sehän kai pitäisi rauhoittaa. Mikä sitten jotkut rauhoittaa on toinen kysymys.
Eikös kaikissa maissa pitäisi siviiliväestö säilyä terveenä ja turvassa.
just noin.
muttei kaikki ajattele maasta taikka kaikista maista noin. Siksi ww1 siksi ww2 ja siksi nyt ww3.
nelosta ei tule olemaankaan.
Meille olisi (ollut) optimaalisinta rentouttaa kaikki muut ympäriltämme ja antaa noiden erityisen agressiivisten suurvaltojen vääntää keskenään - muttei Suomen maaperällä.
diktaattorileikit PUOLIN JA TOISIN tulevat tässä spiralisoitumaan nimenomaan tuoksi ydinasetuhopaskaksi, mutta sitä ennen, ne neutronipommittavat strategisilla. Eivät siis pikkusilla jotain pääkaupunkeja, vaan suoraan massaputsaavat, jälleen PUOLIN JA TOISIN; Ei ole mitään järkeä kutitella klittaa, kun tuon seurauksena se toinen vetää sulle sulle ATMmät, sukkana sisään.
Minä naputtelin tänne satoja kertoja viime syksynä jo rakentavan dildomatian tarpeesta, kerroin tammikuussa että tää paska alkaa ellei dildot mene ja liennytä, helmikuussa sanoin että käänteiskommuniovat tuon ukrnainan, maaliskuussa jaksoin vielä valittaa dildojen tarpeellisuudesta, toukokuussakin vielä vikoilla voimillani sössötin samanaikaista kansallistason yhteisrukousta, vaimennusta dildoilla jäsenhakemuksen aikana, vaimennusta dildomaateilla hakemuksen jätön jälkeen, ja jopa nimesin ketkä sinne tulee spesifisti lähettää. Kuunteliko kukaan? KAIKKI. Kuuliko yksikään, joo. Arvatkaa kuka minua kuuli? YKSI ainut ihminen koko järjestelmästä. Kuka..? Noh se, joka laitto sinne helvetin mediaan itsestään ja putinista heidän venekuvamuistonsa. Mitä vittuu minä teen muka yhdellä ainoollaa ihmisellä?!?! Kun tähän tarvitaan kaikkien absoluttiisen saumatonta ja jopa täsmätason työskentelyä, koska kyseessä on AIDOSTI Suomen falseflaggaamispaska jotta "eurooppa on menettänyt Suomen" - oikeutukessa saataisiin yleinen sos. tilaus ja hyväksyntä vastakkainasetella kinuskivenäjät ja sotilasliitto.
Mitä minä muka voin tehdä sillä, että sauli Suomessa ja putkonen venäjällä ovat ainoot äijät jotka ovat liennyttämässä venäläisiä.
Missä vitussa me kaikki muut ollaan? Miksi tää tippu taas ainoastaan kahden miehen harteille. Sotilasliittoasiakin tippu silloinkin kahden ihmisen harteille.. missä meidän muiden panostus ja vastuunkanto Suomen suojaamisesta sekä hyvinvoinnista?
Meinataanks me, että saulisannaputkoset lontoon aikeita vastaan kolmistaan pärjää?
Ei, ei ne pärjää.
Mut YHDESSÄ me kyllä voitaisi vielä pärjätä.
Mutta TAAS, mentaalista läskiä; Se, että jätetään huomiselle se mikä voitaisiin jo tänäänkin yhdessä noita vitun ulkoviritelmiä vastaan tehdä.
Tuon mahdollistaa sopu, AITO me-henki, se että tajutaan ettei meistä ole yksikään täydellinen ja Suomen väestön aito rakastaminen. Monet puhuu kuukausista ja vuosista ja vuosikymmenistä ja seuraavasta vuosisadastakin. Minä taas olen kiitollinen siitä, että Suomen kansa näkin vielä tämän päivän.
Koska jossei olisi ollut edes yksi mies mentaalisesti läskitön, ja se kuva pingahtanut sinne paskamediaan, niin ois tää hyvinkin voinut olla jo exFinskilää. Kun jännitteet ovat maksimit, pienet yksityiskohdat merkkaavat kaikkea kaikessa.
Ei todellakaan ollut hyvä juttu että homopekka alkoi aukomaan venäjällä dildona. Se oli sen vastakohtaa mitä diplomaatin ulkomailla kuuluu tehdä. Eikä ollut hyvä asia että ulkoministeri oli niinkin epäsopiva työhönsä, että Turkki kontekstissa sinne muut voitiin vielä jotenkin hyväksyä kunhan pekkaa ei vain lähetetä. Me tarvitsemme ulkoministerin, jolla on oikeanlainen ote asiohin, siksi ehdotankin, että dildoilut loppuu ja että tuomioja taikka turtlessi taikka packeeleni vaihdetaan VÄLITTÖMÄSTI tuohon rooliin. Ihan siis nyt, seuraavan puolen tunnin aikana vielä.
Olen lähettänyt monta kertaa diplomaattidelegaatiolistan tunnetuista henkilöistä jtk tulee lähettää venäjälle, jos heille kutsu saadaan, tässä vielä kerran se lista, täydennettynä:
1. puheloinen
2. toveri
3. oikeusministerileidi jnk nimeä en koskaan muista
4. turtleessi
5. turtlessin avustaja jarno
6. kajanmaa, se eversti
7. packaleeni
8. putkonenkin nyt sitten, jos kerta suhteita on
9. mikä se äijä oli jk natskukkalipun poltti hkissa oli, se tokentubemies
10. Tulkki 1
11. Tulkki 2
Ja puhuvat suomee, eikä missään nimessä englantia, paitsi jos ven sitä ekana käyttää, koska neg konnotaation skeemoja heillä tuossa asiayhteydessä just nyt on.
EI MUITA.
Eikä ketään tuosta pois.
Saadaanko tuota aikaseksi?
Emme tarvitse kylmiä puhelinsoittoja, vaan sen että sinne lähtee tiimi - lue: uskottavampaa että olemme vakavissamme neutroniohjustamista vastaan.
annoin 0% mahdollisuuden tuolle viimekerralla siitä kirjoittaessani, että se tapahtuisi, mutta nyt annan jo 2.5% mahikset sille, koska putkonen on jo siellä ja oletettavasti muunlaiset järjestelyt jo keskustelupöydällä siis.
Mainitsemani on nähdäkseni ainut tapa säilyttää Suomen passit Suomessa.
Minusta tällaisilla asioilla ei tulisi enää jatkaa leikkiä. Se, ettei mitenkään reagoitu, on minun mielestä tuhat kertaa pahempaa kuin se et oisivat. Koska tässä skenessä, meinaavat neutronipommittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Venäjä kokee, että maa on ajettu nurkkaan, voivat käyttää ydinaseita.
USA:n entinen kokenut ministeri Henry Kissinger on ehdottanut rauhan neuvotteluja. Olisi siis aika alkaa ne.ehdottanut rauhan neuvotteluja. Olisi siis aika alkaa ne.
Olisi ABSOLUUTTISEN oleellista hyödyntää ajoituksellisesti tämä pikkuinen aikaikkuna siitä hetkestä kun venäjä tajuaa itse voittavansa siihen kun seuraava maa seuraakin jo; aselähetyksiensä vuoksi. Koska tuo seuraava maa saatetaan olla jopa me. Minä olen varma siitä, että jos valitsemani delegaatio lähtee, niin seuraavat vuorossa olevat maat meidän sijaan ovat baltiat ja sitten romaniat ja norjat - samanaikaisina. Mutta tuossa kohtaa, koska emme olleet liittoutuneita, pelastuimme kunhan suomenvenäläisiä kohdellaa sannukan sodanalunsanojen mukaisesti.
On todella rumaa se, että siirrän meidän kohtalon tässä noille muille, mutta rehellisyyden nimissä: me kestettiin sotilasliittoutumatta niitä pitempään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtisitkö puolustamaan Suomea vai juoksisitko kännykkäsi kanssa ulkomaille?
35% tulee tuon tekemään, mutta tulevat lähettämään valloista, eusta ja kanadoista tänne takas.
se tulee johtumaan siitä, että koska eivät täällä "kotiaan" OMISTA niin tunnesidettä ei tähän maahan ole, eli siis vuokralaiset ja aktiiviset pankkilainojen maksajat.
sanoinko, että pitäisi siirtää vuokrasuhtee omistussuhteiksi jotta maanpuolustus ja taistelutahto nousisi miehillä lähemmäs 100%iin? Kuunteliko kaikki, kyllä. Tehtiinkö? Ei
Tehdäänkö tuo heti huomenaamulla jottei erehdyksestä tulisi toistettuna virhe, ei.
Ja vielä meinataa selvityä...
eyeroll x42
- Anonyymi
putinhan on luvannut paratiisin ydinsodan jälkeen venäläisille, eli jos tuo tykitys joskus alkaa, he on levollisia alusta asti.
- Anonyymi
Hullu tsaari lupaa alaisilleen moisia taivasosuuksia. Melko hulluja ovat alaisetkin, jos uskovat noita lupauksia.
Tuollaista puhetta näkee ja kuulee tuolla islamistisissa maissa. Ei luulisi kreikkalaiskatolisessa maassa moista höpötystä kerrottavan. Vaikka kyllä tuosta Putinista voi uskoa melkein mitä vain. Pappi Kirill antaa synninpäästön vaikka minkälaisista rikoksista, en tiedä kuinka kattavia nuo synninpäästöt ovat. - Anonyymi
Paskapuhetta.
- Anonyymi
Vitutse mitää tuhoudu
- Anonyymi
Taktiset ydinaseet ja NATO-Suomi on sillanpääasema.
- Anonyymi
Miksi tuhota infra, kun sen voi lahjottaa omille sotasaaliina - neutronipommittava, strategisilla. Täystuhopaskakuvio jalkautumassa, ajan kysymys enää, koska dildomaatteja ei lähetetty ja harjotettiin päiväkotitason mykkäkoulua. Hyvä sentään, että edes sauli sinne soitti. Muttei se todellakaan riitä - vaan sinne pitää mennä. Tiiminä.
Niin kuin olen x-krt-määrän verran epätoivoisesti naputellu.
Kuinka monta kertaa olen naputellu että tyhjennetään itä ja etenkin norjanraja siviileistä.
Kuinka monta kertaa olen naputellu seuraavat kolme sanaa, jotta kansa saataisiin yhtenäiseksi:
SAMANAIKAINEN KANSALLISTASON YHTEISRUKOUS. plus ihmeitä suojakuvuttaan meitä, kun meillei tosiaan satellittilasereita ole.
Kuinka monta kertaa olen sanonut että audienssi mm-alafoorumin mielille IRL ympäristöön antamaan vaihtoehtoisia ratkaisumalleja valtionjohdolle; oli se saulisannat jk on Jeesus sinne valinnu ja Hän nää kaksi siellä pitää - taikka vaikka sitten tv-salkkareiden koiralle ja kissalle?
Kuinka monta kertaa olen sanonut että venäläistiä tulee vielä norjan rajalle n.10m. Ja että tää on yksi heidän kolmest kärjestään heistä katsottuna länsirajallaan.
Kuinka monta krt olen sanonut kinuskeista jotka eivät ole kuten venäläiset, kiinnostuneita meistä suojavyöhykkenä ja turistikohteenaan vaan valtojen sotilasliiton torjuakseen vaan ovat kiinnostuneita siitä, ettei meistä ykskä enää pohjavesivarannoista lasillistakaan HEIDÄN euroopanvaltausvettä juo.
Ja kui monta krt olen sanonut että seuraavan 4.5v aikana will smithin elokuvan independence day IRL vielä tapahtuu, eikä TUOLLE mahda mitään ilman Kyösti Kallion rukousoivallusperintöä? (kapsuloinnit mukaan lukien) Tokkopa noille kahdelle muulleka, tosin.
Turhaan naputin lähes pari vuotta.
Parempi pyörittää redtuubia, meidän kaikkien kaiken stressaantumisen sijaan sekä laiskuuttamme rajattomasti lisätä mentaalista läskiämme käteenvedolla - toimimisen sijaan - eiks je..
Poijjjjaaaaat perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kohta alkaa taas vituttamaan. Sitä seuraa TAAS surupaska. Sitten apatiapaska. Ja sitten masennus.
Tosi kiva juttu tuo. :((
Paljon viisaampaa onkin laittaa ylikallista bensaa nurtsitraktoriin ja naputtelun sijaan rassata hammasharjalla se tässä illan aikana harley davidson intohimoisten mopotasonkiiltäväksi; periaatteella: räkäsy ja harjaus & toisto.
Kuukauden verran sylkykuppiin kerätyllä redtuubi-mällillä sitten luonnollisin mahdollinen loppusilaus tuolle H-D kiillotukselle. Niin kyllä huomenna nurtsitraktori vartin verran kuulkkkkaaaas mahd.ssa vesisateessa loistaapi. Parempaa tuotosta sekin oli, homeisenakin siis, kuin tänne naputtamat ideani. jtk kullanväristä ja timanttisestisäihkyvää ummetuskakkaa päällensä saivat. Jos edes sitäkään.
Apulanta - Hiekka Lyrics
- Anonyymi
Turha käydä tällaista keskustelua. Suomi ei uhkaa Venäjän olemassaoloa ja jos joku muu maa haluaisi Suomen hyvät vedet, tuskin siihenkään käytettäisiin ydinaseita.
- Anonyymi
Ei ole hirveen hyvä idea se, että eu komissiomiespoika käy sanelees meidä PMlle mitä markkinoitikamppanjaa on seuraavan päivänsä aikana erikoistehtävänä toteutettava laskevan SOTAtrendin aikana. Mitähän vittuu ven siitä mahtoi ajatella? Miksei sinne lähetettu alemman profiilin virkaintoisia, kuten haavisto. Minäpä kerron, jotta ven tulisi selväksi se, että me olemme noiden vihollinen. Jospa poksauttamiset, josta oikeutus Suomen matalaksivedon seurauksena perforoida kinuskivenäjät sotilasliitolla. Ihastuttavaa, eikö vaan. Ja mikä parasta, sannukan viestimies oli tier 6 tason tekijä se. VIISI ymmärrys tasoo sieltä missä tuo päätös tehtiin.
Ja niin yliprosentuaalinen toimii, ja niin tää maa falseflaggataan. Miten ihmeessä muka voisi muuta tapahtua, kun kukaan ei halua ylittää omaa itseään? Kehittyy ihmisenä siis. Ja tuosta on vielä matkaa samanaikaiseen kansallistason yhteisrukoukseen pikkasen, ja samalla pitäisi synkronisoida se delegaatiokin ja sitten sauli putin tapaaminen ja sitten vasta, kun syyriassa paukkuu ja kreikka turkki on jo päällä, niin sannukka - ja nimenomaan sannukka emännöimaan venäläisten delegaatio tänne ja sitten vasta, kun kinuskit menee mongoliaan ja siinä venäjille niin täysflippaus venäjänpuolelle ENNEN ku sotilasliittokin sen tekee, jotta saadaan dominoivan suunnan näyttäjän KANSAINVÄLINEN status ja sitten kun kinuskit alkaa valmistautuun venäjän lähiitään häipyes Suomen vesii varte, niin santtylliinoisen pitää tuossa vaiheessa olla jo minun omalla tasollani KOSKA minä en pärjää yksin niitä vastaan niissä sen ajan väännöissä koska he osaa väsyttämiset ja ihan kaiken täydellisesti, eikä mulla ketään muuta tuon ihminen rohkeustasoista ole havaintopiirissäni. Ei edes aasilla matkustava putkonenka.
Miettikää, meidän suojaamista sotapaskalta hoitaa tällä hetkellä mies, jolla ei ole varaa edes kunnon autoonkaan. OSTAKAA SILLE VITUN PUTKOSELLE edustusauto ja palkatkaa sille diplomaattianukselle kuski - ettei aivan vitun häpäsyinä oltaisi noissa edustustehtävis; Onko sillä edes omankokoista pukuakaan millä sinne mennä?
Kuinka vitun alas olemme voineet vajotakaan..
Miettikää mikä määrä paskantärkeyttä meissä on, jos jk vitun putkonen ladallaan ajaa putin luo jottei neutronipaskaa tulisi meille, 5.5mlle päälle. Miettikää mikä määrä paskantärkeyttä, jos sauli itse anto meille lisäaikaa jnk päälle jatkuvasti urinoimme laittamalla venekuvankin jopa paskamediaan.
Siis putkossaulit menee niin henk koht tasolle toimissaan jo, pelastaakseen Suomen, että jos terveyttä ois, ni menisin molemmista tekeen patsaat EKn eteen jo.
Jos ja sannakin auko kinuskeille, joka on siis varma kuolema, kun älysi että kinuskit ovat tulossa pohjavesivarontojemme perässä niittaan kaiken sen mitä he nyt olettaa että venäläisiltä meistä jää mahdollisesti vielä jämii jälkeen.
Mut noi on KOLME ihmistä. Missä meidän muiden tuki heille?! Odotammeko aidosti sitä, että nuo kolme seuraavaksi imettävät meidä tuttipulloilla rivissä lopun elämäänsä(-mme)?
Sekö on kaikkien meidän korkein unelma, että saulisannaputkoset meille maidonkin jo valmiiksi nielisi?
Suomi uhkaa venäjän olemassaoloa, JOS se niin siellä koetaan. Ei riipu sinun eikä minunkaan mielipiteestä, vaan HEIDÄN näkemyksestään asialle. Miten he sen kokee. Ja koska defenssimekanismit on herkistetty, niin käskyt lähtee HYVIN herkästi. Mitä tulee kinuskeihin, niin sinun on aidosti turha käydä heistä keskustelua, hiekkiskokemusta lukuunottamatta.
Muille, kinuskit ovat tämän maailman toiseksi korkein valta, suoraan lontoovatskujen jälkeen.
Suomen hyvät vedet ei ole se juttu tässä, vaan ne ONTELOT, mitkä sitä kallion alla kerää. Voit kusta radioaktiivista säteilyä saimaan täyteen ja kinuskit tulevat siltikin kylään. Sinä et vain ole asioista tietoinen, koska sinua eivät kinuskit ole koskaan tavanneetkaan. Eivätkä äänensävysi perusteella ehkä edes tapaisi.
Tässä tier 2 meinaa järjestellä heille nanoperiferiavaltion ja tasan ainoo asia mikä sen kokonaisuuden välillä mikä tuohon liittyy on x kpl:tta lontoolaisia joka ny sattu rakastaan tätä kansaa enemmän ku itteensä. Koska kun isäni minut pienenä jätti, tekin minua rakastitte.
Ilman sannan 87.5-95% toimintakykyrangea voitte olla täysin varmat, että kinuskit saa sen vetensä siten, ettei yksikään meistä lasillistakaan heiltä siittä enää vie. Mut nyt, kuinka sanna voi tuonne yltää muka nykyisestään 5-7% stnd tehoistaan, 17% omista nousuistaan ja kertakokemus 51% tasolla, Luojan itsensä sannukan nostattamisist..?
Noin parisen vuotta sitten naputtelin että veisin mielelläni sannakin sotatoimialueille, kokemaan edes osittain sitä mitä sota on, tuliko sannukka kanssani, ei. Vaan mitä tapahtui, koska sanna minulle nauroi? Luoja loi sannukalle sellaiset olosuhteet, että sannukka sai suht saman, vaimennettuna tosin. Miksi, no siksi koska ilman tuota, sannukka ois jääny hinaamaan infantilismejamme ihmisinä, koskaan kunnolla kypsymättä.
katsokaa sannan stringei ja nähkää niiden sijaan se sanna jk kinuskit vielä muualle häätää.
- Anonyymi
Niin. Ei se kannatakaan, aika monta järveä menisi pilalle. Ulkomaillakin maaperä. Luontoa jos haluaa säilyttää.
- Anonyymi
Sen veden voi puhdistaa. Sitä kertyy ajan mittaan lisää. kinuskit osaa, ja ovat teknologisesti merkittäviä edelläkävijöitä, koska heidän tiedustelu on maailman toisiksi kykenevin. Kinuskit ovat paljon vaarallisempi kuin kukaan edes osaa kuvitellakaan.
olen kokenut sotatoimialueiden saariat ja toisaalta parin tusinan kinuskitiimin, eikä aseistautuneet saariat olleet mitään jälkimmäiseen verrattuna toimisto.olosuihteissa, plus asiaankuuluvat johdnnaiset.
Kun se kaikki ole sittemin ohi olin äärimmäisen kiitollinen siitä, että psyyketreenit tehtiin kaikille sotatoimialueiden paineissa.
ison maailman kuviot vasta alkaa siinä kohtaa kun pienen maailman päättyy
saulisannat ovat Jeesuksen valinnat Suomelle niin kauan aikaa kun Hän heidät asemissaa pitää. noita kahta on tuettava niin maksimisti kuin kukin vaan osaa, kykenee ja jaksaa.
Koska Jeesus tiesi kyllä että sauli tulisi venekuvallaan ostamaan lisää aikaa, jotta putkonen voisi sitten mennä järjestelemään asiat niin, ettei neutronipommituspaska alkaisikaan, vaan että tulisivat ja menisivätkin sinne vitun norjaansa. Ja me saisimmeki ne seuraavat 4.5vuotta. Päivien sijaan.
Ja mitä tulee sannaan, niin naurakaa silleki hiukan vähemmän, vaikkaki ärsysanna TÄNÄÄN onkin. Koska siinä on ihminen joka on suoraan sitä laatua, joka lontoossa tunnetaan tier ykköskanditasoisena. Jos te tietäisitte mitä tuo meinaa sannan kohdalla suuresti iloitsisitte ja kinuskienkin eteen hänet tohtisette laittaa. Muttei sekään vois sinne yksin lähtee, vaan toisen kaltaisensa kaa. Sitten vasta, kinuskitkin alkaa edes miettiä toisella tapaa tuota vesitilannettaan.
Tässä pitää mennä niin vitun uskomattoman moni asia niin uskomattoman täydellisesti putkeen, etten aidosti näe miten ihmeittä voisi nää kaikki palat loksahtaa täydellisesti paikoilleen. Etenki kun sannakin on vielä sellainen ettei se minuun puheluun edes vastannu, vaikkei numeroaan minulla olekaan.
sannassa on sauliin verrattuna se ero, että sauli ymmärtää ajan olevan rajallista, 5 kesää, 20 jäljellä? Mutta sannalla on vähän letkeämpi ote ajankäyttöönsä ja niin soittelee ja viestittelee sillä puhelimellaan päivittäin vaikka kenen kanssa, mutta satavarmasti ei koskaan, milloinkaan minun kanssani. Eikä siihen tule sisällyttää jotkut halvat s24 avautumiset "anonyymeinä".
No joo. ihan kuin tälläKÄÄN hevonvitunvälii ois mitä taas naputtelin.
meenpä juomaan lasillisen kylmää glögiä taas - tuo kun lämmittää enemmän kuin 19 kappaletta synfyffeliinei jtk toimii 5% tehoilla aidosta itsestään.
- Anonyymi
Tuskin Venäjä tuhoaisi Helsinkiä Suomi on pitkä maa joten ehkä iskettäisiin pohjoiseen länsirannikolle teollisuuspaikkakunnille.
- Anonyymi
Toiveajattelua, vaiks perusteltavissaolevaa?
norjanraja siviileistä tyhjäksi, HETI!
- Anonyymi
2 kysymystä.
- Anonyymi
Onnittelut: 35 postausta, joissa kaikkiaan 23 kysymystä. Joissakin vain pelkkiä kysymyksiä. Tykkäät vissiin kysellä.
Yksi (1) pidempi kirjoitus, jossa jonkinlaista kannanottoa.- Anonyymi
Joku on ollut tsekkauspäällä. :D
- Anonyymi
No ei ne ydinaseet nyt niin laajavaikutteisia ole, että pietarikin menisi samalla. Isolla ydinpommilla voi kyllä tuhota koko Helsingin.
- Anonyymi
Kummia päiväunia: tuhotaan Helsinkiä ja Pietaria.
- Anonyymi
Tuossa on vähän speksejä ydinpommin vaikutuksesta.
https://images.app.goo.gl/3YsCvGifStdyHKMt9- Anonyymi
juu kyllä nato pitää apuun saada
- Anonyymi
Ydinpommeja on erikokoisia. Niitä voitte pelätä aamusta iltaan ja vaikka yölläkin.
Terroristitkin voivat kantaa matkalaukussa ydinpommia, joka tasaa perunapelloksi kilometrin halkaisijaltaan olevan alueen.
J.K. Olisi parempaakin tekemistä kuin miettiä epätodennäköisiä asioita. Ihmisiä kuolee nälkään maailmalla kiihtyvää vauhtia. Pelastakaa nyt joku heistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ydinpommeja on erikokoisia. Niitä voitte pelätä aamusta iltaan ja vaikka yölläkin.
Terroristitkin voivat kantaa matkalaukussa ydinpommia, joka tasaa perunapelloksi kilometrin halkaisijaltaan olevan alueen.
J.K. Olisi parempaakin tekemistä kuin miettiä epätodennäköisiä asioita. Ihmisiä kuolee nälkään maailmalla kiihtyvää vauhtia. Pelastakaa nyt joku heistä.Promillen tod näk täystuhopaskalle on merkityksellisempi kuin 99% tod näk huomisyönä alkavalle konventionaaliselle.
Mitä pelastaa, hyvä ihminen? Kuinka pelastaa, jos tosiseikkoja ei haluta edes alkuunsakaan myöntää.
Olen asunut lontoossa ja ollut hyvinkin tietoinen mainitsemastasi saariasalkkuriskistä, mutta niin olivat muutkin. Se salkku merkitsee meille täl hetkel noita idänsuhteita, koska näkivät korttimme ja tulkitsevat ne niin, että meidän unelma on heidän tuhoutumisensa. Sitten vielä validaatiot täältä s24stä ja jostain noista fb ja vastaavista niin avot!
....
Tämä on toivotonta. Sössöttämiseni on aivan vitun tyhmää. Ei sitä tajuta ennen kun se tapahtuu. Sama kävi turtlessillekin kun kerto että turkki tulee kusemaan hakemuksemme päälle ja sitten kun se tapahtui, niin jäätiin sutimaan ja ihmettelemään ja koittamaan toistaa samoja toimintamalleja jtk jo kertaallen olivat kuin luistelukenttä öljyäpohjaisilla kengillä. Tuo on taktista ajattelua kaikki. Tarvitaan strategista ajattelua, sellaista mitä saulin venekuva oli. Kukkakuva ei toimi, koska erdokanin kanssa suhde oli pinnallinen ja kolleganomainen - mutta putinin kanssa se ilmiselvästi toimi, koska hyökkäystä EI OO! samaa strategista pitkän aikavälin hyötyjen linkittämistä, mutta toinen ei toiminut koska suhde oli pintaraapaisuomainen, mutta toinen toimi koska puuttini ja sauli ihan oikeastikin olivat henk koht tasolla ystäviä. Ei kavereita, vaan ystäviä.
Kukaan ei vittuakaan välitä siitä mitä juuri kirjoitin, mutta sauli tietää kyllä mitä minä tuolla tarkoitan - ja se oli valtava asia se.
Muttei se riitä, koska se anto ainoastaan lisäajanlisäaikaa jolla me emme TEE mitään. Ei lisäaika ole sitä varten että kerrytettäisiin lisää mentaalista ihraa, vaan sitä varten että luotaisiin uusia strategioita joilla selvityä - tai vähintäänkin alkaa laihtumaan siitä mentaalisesta ihrasta joka kökköjähmeiksi meidät tekee. MV hei oikeasti?
dildogaatio rajan yli, nimet ovat jo täällä, takaan henk koht jokaisen valintani puolesta.
Ei minua kolikonkääntöpuolikaan haittaa, eli neutronipaska ja kinuskit viimeistelees - minä vaan sen tähden matelin, koska olisi ollut erityisen siisti asia saaha seuraavat 4.5v tälle kansalle, kokeakseen Luojan sille sen lähimmäisenrakkauden tähden armahtamat ihmeet ja sittemmin kuolemanjälkeisen helvetin sijaan, jonne siis kaltaiseni saasta menee, jtk kaunista jota Taivaaksi kutsutaan mutta tosiasiallisesti huomattavati ihmiskielen kaikkea kauneinta täydellisempää on. En minä, välttis, tiie, Paavali sen kertoo.
Tällä hetkellä kolikko vielä pyörii akselinsa ympäri kannallaan. Se pyörii siinä noin sen tähden, koska sauli hyvin, hyvin viisaasti venekuvallaan lisäaikaa tälle maalle loi.
Ja katso ja näe, kuinka saulista, Jennistä ja Aarosta minä tänäänkö oli ruokakaupassa kuvan näin. satanikin sen näki, mutta satania se raivostutti - kun taas minua se rauhoitti. Ja jos se minua rauhoitti, että sen kokemiseen saulille ja sen edes sumentuneeseen näkemiseen minullekin aikaa vielä Suomen olemassaolonvuoksi venäjän käden kautta kai sitten annettiin - niin olen kohtuu varma siit, että se myös Jeeusta miellyttää.
En tiedä varmaksi, mutta lupaan Häneltä tuotakin asiaa seuraavan kerran kun kohdataan kysyä. Pitää vaan paastota hetki, että pääsen näistä kirosanoistani taas eroon, niin voin taas rukoilla hiukan vakavemmin kai sitten - kuin muka mitään vakavaa koskaan kykenisin tekemään.
..en tiedä miksi Jeesus tykkää kaltaisistani retardeista, taikka miksi aukasee asioita tällaisen ylpeän renttumaisvaahtomuoviaivon kautta, kun kaikki muut ovat taatusti parempi vaihtoehtoja.. mutta on ollut aidompi elämänkokemus olla vähäpätöisiinkuuluva jeesustelijaspede kuin mukamas ektrasärmä kaiken omistajien pyöreän pöydän keskuspelimerkki. Ekassa kun saa olla kai sit oma itsensä.
jsk aikoja siitten, tein pikku emotionaalisen testin hauta-arkulla. Ja siinä kohtaa kun kysyin itseltäni mitä minä haluisin elämälläni tehdä, niin sen sanon, ettei itku päässy ku vasta siinä kohtaa kun kohdalle tuli idea: "olla aidosti oma itseni".
Ja jos muutki ois, ni nasaretilaiselle suunnattu samanaikainen kansallistason yhteisrukouski olis jälleen osa suomalaiskoulujen ja -yhteiskunnan perusaamunavauksia. Ja saattais olla jopa niin, että se olisi suomalaisyhteiskunnan kaikkien aikojen kovin sana. Ja olisikin.
dildogaatio!
- Anonyymi
Mitä se vajakki taas horisee ja kyselee typeriä..
- Anonyymi
niin anna tulla vaan gay- maalainen niitä kysymyksiä....
- Anonyymi
Ei kaikkien pellejen pitämästä ulinasta kannata välittää. Apinat, hyeenat ja halpamaiset ihmiset on aina äänessä...
- Anonyymi
oomme kaikkia kolmea, mut upeaa, että sinä olet omasta mielestäsi täydellinen. Menehän nyt siitä edes pyyhkimään peppusi ulosteesta, jooko. Vai ootsä niitä jtk eivät koskaan paskokaan, täydellisyyttään?
...
Miksi ainoastaan sauli ymmärtää minua tässä maassa. Minä sanon miksi, koska sauli saa elämänkokemuksensa menetyksien tähden saman onnellisuuden irti elämän pienistä suurista asioista, kuten toisen aidosta hymystä.
kattokaa pikku Aaron aitoa naurua! Kattokaa sitä kuinka Jenni on ollut rinnallaan kaikkina näinä elämänsä ylä ja alamäkienkin aikana.
Tiedättekö te mikä on miehuuden aito barometri? se on hänen rinnallaan olevan naisen hymyn aitous.
Tiedättekö miksi sauli on menestynyt elämässään? Kerronpa: Siksi koska hänellä on kyky löytää taitoa sieltä mistä muut eivät sitä edes osaa etsiäkään - ja sen kohdatesaan, sen a. huomaa ja b. sitä osaa kunnioitta mutta myös käytäntöön sovellettuaan ja toimivaksi havaittunaan arvostaa.
Siksi sauli on menestynyt elämässään. Ja ainoastaan tuon poikkeuksellisen vahvan laadunvalvonta KYKYNSÄ vuoksi.
Jännittävintä tässä oli se kuinka Jeesus saulisannat valitsi ja asemissaan piti. Mutta kyllä minusta meidän muiden, tulisi panostaa huomattavasti enemmän heidän vastuunkantoon sekä erityisesti näiden kahden sielun tukemiseen.
minä voin olla aina äänessä, hyena, halpamainen ja aivan taatusti punapersepaviaanikin - mutta sen mitä naputtelin, aidosti sydämelläni tein.
Nuo toiset taas, saattavat olla vähemmän noita kolmea, mutta aivan taatusti KAIKKI sankaruuden tekniset tunnusmerkit täyttivät ja ekaan neutroniohjukseen asti täyttivät. On ollut aito kunnia olla heiden ajatuksenvirroisaan mukana viimeisten parin vuoden verran - en tätä laadukkaampaa ryhmää olekaan apinaorkesteri, hyenasafari sekä siinä kokonaisvaltaisesti luokattomamassa elämässäni koskaan kohdannutkaan.
Enkä tule koskaan kohtaamaan.
Koska mie oon feikki spede, pasasen spede.
- Anonyymi
Vihaa on nyt niin paljon ilmassa, että mannertenväliset ydinohjukset nousevat ilmaan ihan minä hetkenä tahansa.
- Anonyymi
Kyllä, täsmälleen noin.
DILDOMATIA ja DILDOgaatio.
Emme ole sotilasliittoa, täten voimme vielä selvityä ainakin ekasta ww3 aallosta.
5kk sitä paskaa kestääkin. tasan 5kk siitä sekunnista kun syyriassa paukkuu.
- Anonyymi
Enää en ole huolissani. Ihan sama mitä tekevät. Ei haittaa koska pelkkä porvareitten valtakunta on enää jäljellä. Tavalliset kansalaiset halutaan kupata tyhjiin.
Eipä huvita jatkuvasti olla "tulevaissuudessa" huolissaan rahojen riittämisestä.
Siihen helvettiin en enää ole valmis palaamaan. Kenenkään ilmaishyödykkeeksi en halua alentua enkä velkoja ottamaan selvitäkseni kuluista jotka vaan nousee.
Aiemmin olin huolissani ydinaseasiasta natotuksen(kin) vuoksi mutta ei enää kiinnosta. (Onhan niillä eri vahvuisia paukkuja joita ei aivan itärajalle tarvitse suunnata.. Tehkööt mitä haluavat, ei kiinnosta enää.)- Anonyymi
Olen pahoillani.
- Anonyymi
Siis meinaat, että kävisi omaan nilkkaa.
Se ei haittaisi mitään vaikka kiinalaiset venäjän tuhoaisivat ydinaseilla.
Kiina on saanut uusittua ydinaseensa ja Pohjois- Koreakin jolla on maailman nykyaikaisimmat ydiaseet lisää tuotantoa räjähdysmäisesti.
Näin idästä nouseva vaara kasvaa, josta raamattukin tietää varoittaa.- Anonyymi
kinuskit ovat tuo idästä nouseva vaara.
kinuskit on ilmestyskirjan punainen hevonen.
- Anonyymi
Jenkeillä on ohjuskilpi itä ja länsirannikon päällä. Venäjällä on ohjuskilpi vain ja ainoastaan Moskovan päällä. Venäjä tuhoutuisi ydinsodassa.
Jos Venäjän hyökkäisi ydinaseilla Suomeen niin jenkkejä ei välttämättä niin paljon kiinnostaisi mutta Britannia kyllä lainaisi Suomelle pari ydinkärkeä. Ohjuksia meillä riittää omasta takaa joilla me ydinkärjet ammutaan Venäjälle kohteisiin.- Anonyymi
"Venäjällä on ohjuskilpi vain ja ainoastaan Moskovan päällä".
tuo on hiukan toisella tasolla kuin mitä oletat.
Jenkkejä ei kiinnosta, Ruattikaan ei tule kiinnostaan. Mutta jos tää pelataan täsmänä ja täydellisesti oikein, nuo molemmat jtk halusivat meille mitä halusivatkin, tulevat itse astumaan ulostamaansa paskaan. Koska jos tää nyt vaan pelattais oikein, niin venäjää ei voisi vähempää liikuttaa me, mutta norjassa ja tuon kautta ruattissakinkäytävä suursota kyllä.
Me jäädään tuossa keississä ihmettelemmän kuinka 100k suomenvenäläistä meidät 10m armeijoiltaan pystyikään pelastamaan vain sen tähden, että tarjosimme heille sivistynyttä kristillisiin arvoihin perustuvaa kohtelua. Eli sitä samaa ku tähänkin asti.
Aika omituista, mutta tuossa se optimaalisin ww3 Finskilämme kohdalla on.
UKhen en kommentoi, koska en tiedä miten siellä parlamentti mitäkin mitenkänkin päin ajattelee, kun ei koskaan kiinnostanut tietääkään. Mutta The City kyllä ajattelee tän strategisesti ja nimenomaan siten, että on erityisen hyödyllistä se, että "eurooppa on menettänyt Suomen". Koska tuolloin venäjäkinuskit vs sotilasliitto voi niiden mielestä vihdoinkin alkaa.
UKsta tulikin mieleen se, että pitääpä soitella sinnepäin, että alkaisi boriskin hieman laihduttaa; kun näyttäisi olevan nuo kolesteroliarvonsa nykyään jo melkoisen korkeat. Ettei sentään seksin aikana sais sydäriä, kuten isän puoleinen isoisäni sai.
Tämä ydinase fantasia onkin yksi putinistien märkä päiväuni propagandassaan.
- Anonyymi
En ole Putinisti, en venäjämielinen, enkä fantasioi ydinsodasta ja kannatan natoon liittymistä.
SILTIKIN ydinpaukkujen käyttäminen on mahdollisuuksien rajoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Putinisti, en venäjämielinen, enkä fantasioi ydinsodasta ja kannatan natoon liittymistä.
SILTIKIN ydinpaukkujen käyttäminen on mahdollisuuksien rajoissa.dildomaatit liikkeelle? Taikka paukkuja? Taikka hehkeetä, kiihoittuneelta tuoksuvaa (ja siltä maistuvaa) pesää.
jk sanoi jsk ettei naista tule nuolla,
minä olin kanssaan eri mieltä, ja sanoinkin että minusta naista tulee koittaa nuolla aina kun vaam kiireiltä ehtii.
tänään ko. mies on tullut ulos kaapista.
ja mulla toistakymmentätuhatta ystävätärtä mittarissa.
molennnpi parempi?
Mutta vaikka arkussa taas oisin, ja toinen silmä jo sokeena ja toisesta 90% näkö menny ja hyvännäköisen kisumisun vielä käsilläni tunnustelisin ettei sentään ladyboy ole, niin kyllähän mä edelleen sen herneen siinä kuollessanikin löytäisin - ja vaikka sitten väkisinkin muistelisin mitä kuuluu tehdä.
Gone in 60 seconds-Theme song
- Anonyymi
NATO:n monipuolisessa ydinasearsenaalissa on olemassa myös selalisia ydinohjuksia, että niillä voidaan rajoittaa ydinsäteily pysymään hyvin tarkasti vain Pietarin ja Moskovan alueilla.
Pietari voidaan turvallisesti pommittaa maan tasalle, mutta siitä ei juurikaan tule säteilyä Suomen puolelle.- - Anonyymi
Tämän palstan korkein mieleeni tullut ajatus oli:
Kumibarbara, mut keltaisen metallipurkin vaseliinilla.
Dildomatia käyntiin. Ja delegaatio itärajan yli. Jos henkilövalinnat ovat epäsopivia, täystuhopaska alkaa. Jos ne ovat täsmäsijoituksia, tilanne flipataan Suomen väestön etuja palvelevaksi. Molempi liittyy dildoihin.
Vaaleanpunaisen pantteri perskarvanletityskisa?
Anyone? - Anonyymi
Trööttröötin aloitus on ihan sen omaa keksimää tuubaa. Kukaan ei ole oikeasti noin kirjoitellut.
Trööt, prööt, praat, phut, pfffffthhh....- Anonyymi
Ensinnäkin luuletteko USAn veronmaksajien kustantavan joukkonsa Suomeen 🤣toiseksi,ne kun olis Suomessa ydinsota alkaisi vaikka kaikki venäläiset tapettaisiin,se tuomiopäivän kone ei itsestään pysähdy
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkin luuletteko USAn veronmaksajien kustantavan joukkonsa Suomeen 🤣toiseksi,ne kun olis Suomessa ydinsota alkaisi vaikka kaikki venäläiset tapettaisiin,se tuomiopäivän kone ei itsestään pysähdy
Sitten se tulee. Sille ei sitten kai voi mitään.
- Anonyymi
Sitten se tulee. Sille ei sitten kai voi mitään.
Kyllä sillä vielä tänään olisi voinut. Sille ei voi enää mitään ainostaan sillä hetkellä kun ko uhkamanifestaation on jo materialisoitunut - maallisesti ainakaan siis.
Dildomaatit Dildogaatioon.
- Anonyymi
Ydinaseita saa ja pitääkin käyttää. Suomi voisi olla ensimmäinen harjoitus kohde, eihän tällä roskaläjällä ole muutenkaan enää elämisen mahdollisuuksia.
- Anonyymi
Kovan tason ammattimiehet osaavat kyllä tähdätä ydinkärjet niin että Pietari säästyy ihan varmasti. Putinistanin tiedemiehet ovat näin vakuuttaneet ja valtiovaltaa on toteltava.
- Anonyymi
Amerikkalaiset aseet ovat ylivoimaisia ja tarkempia kuin mitkään muun maan aseet. Venäjällä ei ole enää minkäänlaista toivoa suurvalta asemaansa, jota se havittelee. Kansa venäjällä saa kärsiä kommunismin luomuksesta vieläkin, eli putlinista.
- Anonyymi
Taktiset ydinohjukset ja suotuisa tuuli vievät laskeuman ruotsiin ei pietarilla ole mitään vaaraa kyllä nämä on otettu jo huomioon Venäjällä oliko suurempaa tyhmyyttä antaa Venäjälle syy hyökätä Suomeen hakeutumalla natoon?🤦🤦🤦
- Anonyymi
Ottakaapa pulla-pojat ja kukkais-tytöt selville mikä on IDF.
- Anonyymi
Vttu miten älytön aihe.
Suurin osa aiheista täällä on mitä on. Ilmeisesti tätä ei sinusta olisi saanut kysyä.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau616943Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414885- 792722
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat412029- 181868
- 301637
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121542Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151379- 241264
- 151176