Olen hyvin kiinnostunut siitä , millainen aita maksaa 2 miljoonaa metri...
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/457740ab-2153-4b7b-8c50-37976aa89ec4
Kriittisin aidattava osuus olisi noin 120 kilometrin mittainen ja se sijaitsee Kaakkois-Suomen raja-alueella sekä pohjoisten raja-asemien lähellä. Hinta-arvio raja-aidalle on noin 2 miljoonaa euroa metriltä.
Kullastako se raja-aita rakennetaan.
Ostakaa 40:n jalan merikonteja ja täyttäkää ne betonilla, niin saatte 120 km rajaa tukittua yhden metrin hinnalla.
Hinta-arvio aidalle on noin 2 miljoonaa euroa metriltä ?
9
56
Vastaukset
- Anonyymi
Olisikohan painovirhe paholainen lehdessä ?
- Anonyymi
Sanna Marinin tilaama aita.
- Anonyymi
Taitaa olla paha lukihäiriö aloittajalla, lainaus artikkelista:
Hinta-arvio raja-aidalle on noin 2 miljoonaa euroa kilometriltä. - Anonyymi
Jos on Suomen hallituksen hanke niin varmaan maksaa ja loppulasku ylittyy viisinkertaisesti
- Anonyymi
korruptioaita
- Anonyymi
Trumpin muurille naurettiin, mutta nyt halutaan oma Light- versio muurista eli aita..
- Anonyymi
Kannattais varmaan aita tilata Sarmasteelta ja Jylhältä Kiinasta tulee hyvää aitaa Halvalla
- Anonyymi
Tyypillistä iltalehtien liioittelua..
- Anonyymi
Aitaa ollaan taas vaatimassa täysin mielikuvitukseen perustuvilla syillä.
"Jos venäjä ohjaisi kerralla kymmeniä tuhansia maahantulijoita rajalle..."
Kymmeniä tuhansia on tullut kerralla, mutta ei Venäjän kautta.
Mikä saa yrittämään kääntää asian täysin päälalleen?
Kun ne kymmenet tuhannet Ruotsin kuljettamat maahantulijat tulvivat Suomeen, silloinkin esiteltiin niitä joitain ehkä satoja, jotka tulivat Venäjän kautta, ongeelmana.
Ruotsista tulleet toivotettiin tervetulleiksi.
Itäraja on ollut taas sen jälkeenkin se turvallinen raja.
Silti hoetaan vain aitaa itärajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537820- 614380
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403993Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233912Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383218Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253205- 482933
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422731- 492484