unen säännöllinen rytmi tekee elämästä mahdottoman sietää

Anonyymi

LIIAN LYHYT PÄIVÄ! - sanon minä

en kerkeä tekemään mitään päivän aikana

ja joka yö pitää nukkua

mikä elämä sellainen?

se jokapäiväinen unipuu nimenomaan tekee elämästä ihan mahdottoman sietää

5

57

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Unettomien oppikoulu voi avata.
      Siellä opetettaisiin kuinka elää ilman unta 10 vuotta.
      Opettajina unettomuuden ammattilaiset.

    • Anonyymi

      Sittekun menetät terveytesi unettomuuden takia on mieli täysin toinen...
      Minäkin vähättelin nuorena unentarvetta...
      Ei olisi kyllä kannattanut...
      Tutustu vakka fibromyalkiasn tai jalkojen lihasten lihaskatoon....
      Tai vaikka ihan sihen et huono uni lihottaa...
      Tai se voi edesautaa diabetestä kehityyn...
      Uni vaikuttaa ihan kaikkeen mitä teet.
      Et mieti vielä... Ajoissa et miten tärkeää se uni on....

      • Anonyymi

        Nukkuminen on tärkeetä ja ei nukuta jos on liika vilkas aivotoiminta jota voi tietty jarruttaa kun paiskii maatöitä koko päivän ulkoilmassa putkeen pari viikkoa niin kyllä uni maittaa ja kun herää niin uni ollut niin syvää ettei tiedä herätessään mikä maa tai valuutta vai onko yö vai påivä mutta kyllä on levännyt olo kun siitä unesta selvii.koko kroppa on valmis uuteen taistoon.


    • Anonyymi

      Koska en töissä!Itselläni on päivä rytmi,ruoka rytmi ja uni rytmi kuin viellä ulkoilu rytmi.Olen kuin kello.Herään joka aamu noin 5-5.30. Nukuttuani yöni heräämättä 7-8h.Aaamu toimet ja ravintoa, lehdet netistä luen.. Ovesta ulos noin 9.kuljeskeleman ja lounaaksi kotia,Syön lounani ja otan 30 minutin päikkärit.Tiskaan aamiais ja lounas astiat. Saatan imuroida ? Takas ulos kämpästä ettei seinä kaadu yksin asuessa päälle. Lähden ulos istu puisto,ym ,kirja mukana.Tai katselen luontoa ym.Kunellen kuulokeilla radio nostalaakiaa. Aina siihen joku tuntematon tulee istuu ja jonnin joutavia jutelaan, Kotin päiväliseksi.Katson mieleäni tv 1 uutiset klo 17.Kun on niin tylsää lähden viellä 1h.ulkoile,mitaa katuja.Kenties paluuni käyn lähikaupassa,ostan useamman päivän ruuat itselleni.Avan Tv jos jotain dokumenttia tulee? Pikku hiljaa alkaa väsytää,suihkuun. ilta palaa,sinitelen viellä Tv 1 uutiset kello 20.30 , sitä enen käyn tämä sivusto joskus ja kohti unten maille matkani käy. Hieman poikeaa perjantait.Menin heti kello 8,lidi ostin torni tulettimet. Tämä pikku kämppä kuin sauna kesät .Kotin paltuani laitoin treni kassin valmiikis ja lähidin 1h.joku liikunta muoto. Kotin lounaaksi ja heti melkein takaisin ulos meno paluu kävellen oli yht 10km.Viivyin kohde 1h. Taas sitä päivälistä mikrossa. Kun päikärit pois,silmät jo puoli tangossa.Väkisin yritän valvoa. Mutta se tunnin alkuillan lenkki jäi!Kovin erikoista ei päiväni,mutta tää on tätä.minkä voit?sille jota hatutaa teksti virheet.on vikaa,vikaa tuo lukihäirö itse en ne näe.Hyvä aikaa kaikille.

    • Anonyymi

      Mennyt kesä olin ulkona vanhuksen kanssa joka yli 90v. nainen.Lauantai tai sununtai,jos hänellä ei omaiset,sukua käy Hely koti.Ahkerasti todella arkea käyvät kunnioittavaa! Vanha nainen entinen naapurini vuosien takaa. Ainoa ongelma minä aamun virkku ja Hän Aaamu torkku. Joten kesää hallitsi minun aikaani ja muita menojani.Onhan minullakin elämä lähes 70 vuotiaana kuitenkin. Vaikka asun yksin ja suhteenkin kuoli 2021.Moni ystävyys suhde tai tai tuttavus suhde kaatuu juuri tuohon ihmiset ei hallitse omaa arkea ja kelloa. Jos ulkoilisivat saisivat uni rytminkin.. Jos vaan aina sisätilat ja opeta itsensä työtömän ä tai eläkellä lähte uos pitkälle iltapäivää,on unen kanssa pelisä menetänyt. Kuin se että jos sataa ei voi lähteä ulos.Anteeksi on vain minun mielipide. No vanhus alkoi tekemään kun soitin ei vastaa, jos vastaa ei puhu.Aloin väsyy se ja päätin mutta tatikaa. Tapamme vain 1 kerta viikossa menemme kirkolle lounaalle,Otamme sitä sama kerros toisen naisen mukaan.Joka ilolla lähtee ja on puhelias.On kanssa aamun virkku.Niin käytin viikolla syömäässä ja talon edssä sanoin hei molemmille. Nähdään sitten ensiviikolla haen teidät molemmat syömään kirkolle. Muuten ei aikaa tulla.Houkutelua sisälle kun yksin jää.Olin teitä kasi keskenään olette .Minulla on aikani ja menoni.Hei hei.Tee ihan ilmasiksi minkä teen. Mutta jos todella toinen valvoo yönsä ja toinen nukuu.Ei se ystävyys kanna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe