Lauantaina taas haaskataan veronmaksajien rahoja kymmeniä tuhansia muutamassa tunnissa urheilukentällä. Toki yli 20 tuhatta haaskaantunut jo muutamaan matonpalaan, vielä ilkeevät olla lehtikuvassa remontin keskellä. Hävetkää!
Turhat urheilukilpailut
16
1063
Vastaukset
- Anonyymi
Ei nämä miehet häpee, silmät kiinni ja toisen taskulle.
- Anonyymi
Demareita ja vasemmiston edustajia.
- Anonyymi
Ja tekohymy päällä ainakin toisella.mua oksettaa tuo virnistys.å
- Anonyymi
Mitäs muuta mainittavaa kuin täällä kirjoittelua te olette saaneet aikaiseksi?
- Anonyymi
Paljonka nämä kirjoittelijat ovat maksaneet kunnallisveroa, tuskin yhdenkään näiden tulot ovat edes 100 000 euroa vuodessa
- Anonyymi
Kuortaneella ei montaa joiden tulot ovat yli tuon määrän.
- Anonyymi
Ja sää suosii
- Anonyymi
Kyllä sitä rahaa taitaa kunnalla turhempaankin mennä. Tämä tuo näkyvyyttä Kuortaneelle ja koko Suomelle!
P.S. Takakatsomossa nähdään!- Anonyymi
En ole tulossa mihinkään katsomoon.
- Anonyymi
Mahtuuko kuntaan tulevat uudet asukkaat tulemaan ensi viikolla kun kuortane saa niin näkyvyyttä 😊
- Anonyymi
Kyllä mahtuu. Kuortaneella on myynnissä valmiita tupia ja tontteja, jos omanlaisen rakentaa haluaa. Älkäämme sitä nyt murehtiko :)
- Anonyymi
Saa nähdä tuliko kalaa
- Anonyymi
Kukahan sille h.s.lle on maksanut palkat?
Kukun eteen tehnyt elämäntyönsä.
Is.fi kertoi niin.
Minä kun luulin että kunnan palkkalistoilla????- Anonyymi
Niin miekon luulin jotta kunnalla duunissa..
- Anonyymi
Tänään perinteisenä kisapäivänä hieman parempi sää 😎
- Anonyymi
Voi vitsi mikä kohtalo, nythän ei sada.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937808
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241190
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28993Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740