Olen nähnyt Jumalan.
Hän on noin kolmekymppinen ja yli satakiloa painava juoppo mies. Hän on luonut ensin itsensä taikatempulla ja sen jälkeen tämän fyysisen maailman.
Luominen ei jäänyt tähän, sillä hän sanoo luoneensa paljon universumeja, joissa ei ole mitään fyysistä. Niissä ei ole aikaa, avaruutta, materiaa, lämpöä, säteilyä tai energiaa – ei mitään, mitä luonnontieteellisen menetelmän avulla voitaisiin tutkia.
Jumala ja näiden universumien luoja sanoo asuvansa planeetalla, jonka nimi on Nihilo. Hän loi taikatempuilla sen kaiken "tyhjästä" (olemattomasta, ei mistään), joten se kaikki on luotu "à la Flatus ex Nihilo" – vieno tuulenhenkäys tai pieru loi sen kaiken tyhjästä.
Nyt kun olen omin silmin nähnyt ja kuullut tämän Jumalan ja kaiken tunnetun olevaisen luojan, niin en enää yhtään epäile sitä, etteikö tämä meidänkin universumimme olisi luotu.
Flatus on ainoa totinen ja elävä kaiken olevaisen luoja, sen tiedon ja todistuksen mukaan, jonka minä - hänen valittu profeettansa - olen saanut. Joka ei usko minua, saa maksaa omat kaljansa baarissa, kun seuraavan kerran tapaamme.
Kaikille uskoville tarjoan yhden paukun tai huurteisen. :)
P.S. Vanhalla nähdään! :)
P.P.S. Tunnussanalla "Laiskajaakko" sinut ohjataan humaanien ateistien pöytään. :)
Olen nähnyt Jumalan
23
173
Vastaukset
- Anonyymi
jumala on transu 🤣
- AnonyymiUUSI
jumala on transu 🤣
Sinä olet,pimppikikkeli hökötys.
- Anonyymi
Ei ihme kun on juoppo kun osaa muuttaa veden viiniksi.
- Anonyymi
P.SP Vita. Tunnussanalla "Räyhähihu" sinut ohjataan humalaisten teistien pöytään. :)
Syövät sut alkupalaksi kun näyät kalkkunalta
- Anonyymi
Olet nähnyt pelkän Humalan..
- Anonyymi
Painitko hänen kanssaan japanilaisittain.
Raamatun jumala paini jonkun juutalaisen kanssa aikoinaan kun oli solakka nuorukainen
😁- Anonyymi
Luultavasi vapaapainija.
- Anonyymi
Kyllä se oli Jaakoppi, naapurin persu, joka paini humalapäissään Gaybrielin kanssa.
Tämä on varma tieto! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se oli Jaakoppi, naapurin persu, joka paini humalapäissään Gaybrielin kanssa.
Tämä on varma tieto!Jumala VS. Soinin kanssa karhupainia hikiset läskivanteet vastakkain hinkaten.
😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala VS. Soinin kanssa karhupainia hikiset läskivanteet vastakkain hinkaten.
😁Havaintosi on yhtä uskottava kuin kaikki muutkin tehdyt havaintoni
nyt hinkkaan itseäni TYYNYYN ja luen juttuasi uudelleen
Kolliseksi on poikaa, ja siitähän minä pidän
😁
uhh aah, kiihotun kukkamullasta, tule päälleni sisään Jeesus vasta
t. Avaaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Havaintosi on yhtä uskottava kuin kaikki muutkin tehdyt havaintoni
nyt hinkkaan itseäni TYYNYYN ja luen juttuasi uudelleen
Kolliseksi on poikaa, ja siitähän minä pidän
😁
uhh aah, kiihotun kukkamullasta, tule päälleni sisään Jeesus vasta
t. AvaajaErittäin mahdollista!
Molemmilla SUMO painijan vartalot, tosin Soinilla heikko lihaksisto.
😁
- Anonyymi
Havaintosi on yhtä uskottava kuin kaikki muutkin jumalista tehdyt havainnot.
- Anonyymi
Et sinä mitään jumalaa ole nähnyt. Katsoit peiliin ja luulit peilikuvaasi jumalaksi. Sehän olet sinä itse: etkö sitä huomaa? :)
P.S. Vanhalla tavataan: sano tunnussana "Laiskajaakko" ja sinut ohjataan tänään klo 18 jälkeen humaanien ateistien pöytään. :)- Anonyymi
tghd
- Anonyymi
Maine painaa välillä enemmän kuin älyllinen rehellisyys https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b6ae762f-864d-4486-a7b8-8c9c4c8ecf2a
Tosin malttia pitäisi olla molemmilla valteilla. - Anonyymi
Heh! Lisää tällaista. Voittaa LS:n mennen tullen. :)
- Anonyymi
Jumalan näkeminen viittaa mielenterveysongelmaan, psykoosi tai aivokasvaimeen.
Kristinuskon Jumala on salattu eikä ihminen aisteillaan voi Jumalaa havaita.
Niin että lääkäriin jos vaiva jatkuu. - Anonyymi
Ukrainalaiset sodasta selvinneet Jumalaa kiittävät ja rukoilevat sodan loppumista. Kuinkahan palstan pilkkaavat ateisti pojut sodan aikana suhtautuvat.
- Anonyymi
Minäkin voisin olla jumala mutta olen luvannut olla joulupukki sopii minulle olenhan jo 80. Hyvää itsenäisyyspäivää.
Varma Tieto- Anonyymi
Tekoälyä ei käytetty. Suosittelen tekoälyn käyttöä etenkin uhmaikäisille ateisteille. Tekoäly auttaa elämän ymmärtämisessä vaikka s24 ei sitä hyväksy.
Varma Tieto
- AnonyymiUUSI
Ihmettelen miksi pilkaatte tai vinoilette?
Te kuitenkin kuolette ja oppi tulee oikesti silloin vielä.Ehkä niin opitte.
Ymmärrän kyllä ihmisiä jotka ei ole kokenut mitään tai tietoisuuden taso on heikko. - AnonyymiUUSI
Olen nähnyt Jumalan
Valehtelija.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1124568Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu273324- 203145
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt442949Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1192779Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka492777Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172569Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132305MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142115- 71911