Olen nähnyt Jumalan

Anonyymi

Olen nähnyt Jumalan.

Hän on noin kolmekymppinen ja yli satakiloa painava juoppo mies. Hän on luonut ensin itsensä taikatempulla ja sen jälkeen tämän fyysisen maailman.

Luominen ei jäänyt tähän, sillä hän sanoo luoneensa paljon universumeja, joissa ei ole mitään fyysistä. Niissä ei ole aikaa, avaruutta, materiaa, lämpöä, säteilyä tai energiaa – ei mitään, mitä luonnontieteellisen menetelmän avulla voitaisiin tutkia.

Jumala ja näiden universumien luoja sanoo asuvansa planeetalla, jonka nimi on Nihilo. Hän loi taikatempuilla sen kaiken "tyhjästä" (olemattomasta, ei mistään), joten se kaikki on luotu "à la Flatus ex Nihilo" – vieno tuulenhenkäys tai pieru loi sen kaiken tyhjästä.

Nyt kun olen omin silmin nähnyt ja kuullut tämän Jumalan ja kaiken tunnetun olevaisen luojan, niin en enää yhtään epäile sitä, etteikö tämä meidänkin universumimme olisi luotu.

Flatus on ainoa totinen ja elävä kaiken olevaisen luoja, sen tiedon ja todistuksen mukaan, jonka minä - hänen valittu profeettansa - olen saanut. Joka ei usko minua, saa maksaa omat kaljansa baarissa, kun seuraavan kerran tapaamme.

Kaikille uskoville tarjoan yhden paukun tai huurteisen. :)

P.S. Vanhalla nähdään! :)
P.P.S. Tunnussanalla "Laiskajaakko" sinut ohjataan humaanien ateistien pöytään. :)

23

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

jumala on transu 🤣

• Anonyymi

jumala on transu 🤣

Sinä olet,pimppikikkeli hökötys.

• Anonyymi

Ei ihme kun on juoppo kun osaa muuttaa veden viiniksi.

• Anonyymi

P.SP Vita. Tunnussanalla "Räyhähihu" sinut ohjataan humalaisten teistien pöytään. :)
        Syövät sut alkupalaksi kun näyät kalkkunalta

• Anonyymi

Olet nähnyt pelkän Humalan..

• Anonyymi

Painitko hänen kanssaan japanilaisittain.
      Raamatun jumala paini jonkun juutalaisen kanssa aikoinaan kun oli solakka nuorukainen

😁

• Anonyymi

Luultavasi vapaapainija.

• Anonyymi

Kyllä se oli Jaakoppi, naapurin persu, joka paini humalapäissään Gaybrielin kanssa.

Tämä on varma tieto!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se oli Jaakoppi, naapurin persu, joka paini humalapäissään Gaybrielin kanssa.

Tämä on varma tieto!

Jumala VS. Soinin kanssa karhupainia hikiset läskivanteet vastakkain hinkaten.
        😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala VS. Soinin kanssa karhupainia hikiset läskivanteet vastakkain hinkaten.
        😁

Havaintosi on yhtä uskottava kuin kaikki muutkin tehdyt havaintoni
        nyt hinkkaan itseäni TYYNYYN ja luen juttuasi uudelleen

Kolliseksi on poikaa, ja siitähän minä pidän

😁

uhh aah, kiihotun kukkamullasta, tule päälleni sisään Jeesus vasta

t. Avaaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Havaintosi on yhtä uskottava kuin kaikki muutkin tehdyt havaintoni
        nyt hinkkaan itseäni TYYNYYN ja luen juttuasi uudelleen

Kolliseksi on poikaa, ja siitähän minä pidän

😁

uhh aah, kiihotun kukkamullasta, tule päälleni sisään Jeesus vasta

t. Avaaja

Erittäin mahdollista!
        Molemmilla SUMO painijan vartalot, tosin Soinilla heikko lihaksisto.
        😁

• Anonyymi

Havaintosi on yhtä uskottava kuin kaikki muutkin jumalista tehdyt havainnot.

• Anonyymi

Et sinä mitään jumalaa ole nähnyt. Katsoit peiliin ja luulit peilikuvaasi jumalaksi. Sehän olet sinä itse: etkö sitä huomaa? :)

P.S. Vanhalla tavataan: sano tunnussana "Laiskajaakko" ja sinut ohjataan tänään klo 18 jälkeen humaanien ateistien pöytään. :)

• Anonyymi

tghd

• Anonyymi
    • Anonyymi

Heh! Lisää tällaista. Voittaa LS:n mennen tullen. :)

• Anonyymi

Jumalan näkeminen viittaa mielenterveysongelmaan, psykoosi tai aivokasvaimeen.

Kristinuskon Jumala on salattu eikä ihminen aisteillaan voi Jumalaa havaita.

Niin että lääkäriin jos vaiva jatkuu.

• Anonyymi

Ukrainalaiset sodasta selvinneet Jumalaa kiittävät ja rukoilevat sodan loppumista. Kuinkahan palstan pilkkaavat ateisti pojut sodan aikana suhtautuvat.

• Anonyymi

Minäkin voisin olla jumala mutta olen luvannut olla joulupukki sopii minulle olenhan jo 80. Hyvää itsenäisyyspäivää.
      Varma Tieto

• Anonyymi

Tekoälyä ei käytetty. Suosittelen tekoälyn käyttöä etenkin uhmaikäisille ateisteille. Tekoäly auttaa elämän ymmärtämisessä vaikka s24 ei sitä hyväksy.
        Varma Tieto

• Anonyymi

Ihmettelen miksi pilkaatte tai vinoilette?
      Te kuitenkin kuolette ja oppi tulee oikesti silloin vielä.Ehkä niin opitte.
      Ymmärrän kyllä ihmisiä jotka ei ole kokenut mitään tai tietoisuuden taso on heikko.

• Anonyymi

Olen nähnyt Jumalan

Valehtelija.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      161
      5247
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      85
      2763
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      92
      1771
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1216
    5. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      49
      995
    6. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      912
    7. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      908
    8. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      903
    9. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      903
    10. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      873
    Aihe