Olette? Eikö sitä nyt ajan voi viettää vaikka rannalla kauiiita naisia katsellen.
Mitäs te täällä tähän aikaan
8
104
Vastaukset
- Anonyymi
Ei näköjään yhtään mitään. Tänään taas sellainen päivä ett puolessa välissä kirjoittelua palsa sulkeutuu... ja pitäisi ehkä alkaa uudelleen kirjoittelu! En mä jaksa olla kiinnostunut... painelemaan tunnistautumista, kerätkää tietojanne jostain muualta.
- Anonyymi
Helvetin pitkä matka on rannalle, ja ei siellä ole kun aina jotain teinipoikia mopojen kanssa muutenkin.
- Anonyymi
Eikö teidän pitäisi olla töissä!!! Vai onko kesäloma jo alkanut? Ai niin, olettekin vielä koululaisia.
- Anonyymi
Ei pitäisi olla töissä, mun työpäivä loppui jo klo 12.00, nyt mä teen etätöitä kotoa käsin.
Tietsikkaan tulee vaan koko ajan ett anna sähköposti osoitteesi!
Arvaas toinenkin kerta annanko sähköposti osoitteeni, häirintää ollut koko aamupäivänkin jo. Töitä pitäis tehdä, uimaan mä en ehdi lähteen edes maauimalaan. Rannalla tuppaa oleen liian aurinkoista tai tuulista, mutta nättejä naisia on silmän iloksi kaikkialla, tietsikan ruudullakin. Ja sen lisäksi ne on vielä fiksuja. 🌹👀
- Anonyymi
No mitä sä itse täällä teet?
- Anonyymi
Vettä sataa tuulee 9° 😄
- Anonyymi
Ei tarvitse mennään uimaankaan rannalla kun on ja sataa vettä, kastuu uimattakin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651