Viikonloppu

Anonyymi

Viikonloppuna sinkut palstan raittiit sinkut vetää kotona yksin käteen ja juovat limpparia kun taas viinamiehet lähtee baariin tutustumaan naisiin ja valomerkin jälkeen nainen ja mies menevät naisen kotiin seksiä harrastamaan.

t- viinamies

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vanha viisaus totuuden kertoo: Siitä puhe mistä puute.

Viinamiehellä on hirveä naisen puute.

• Anonyymi

No näinhän se on

• Anonyymi

Naiset menee baariin nimenomaan miestä hakemaan. Eivät naiset siellä huvikseen istu vaan ne haluaa että miehet tekee alotteita jotta voi löytyy kumppani.
      Baarit on sitä varten että mies ja nainen tutustuu toisiinsa. Miksei mies ja nainen tutustu kahvilassa tai vaikka kirpputorilla. Ei koska niissä ei myydä viinaa. Sellaisia suomalaiset on että viinaa yhdistää miehen ja naisen.

• Anonyymi

Mitäpä luulet, yhdistääkö vai erottaako useammin?

• Anonyymi

Minä en juo mitään limua vaan viiniä tai siideriä. Patistan miehen hakemaan koska itse en oikein kehtaa ostaa alkoholia.

• Anonyymi

Viini on pahaa, etenkin punaviini. Viina myös pahaa. Ja siideri pilaa naiset. Sellanen olutta juova nainen on mun mieleen. Sellanen ronski.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viini on pahaa, etenkin punaviini. Viina myös pahaa. Ja siideri pilaa naiset. Sellanen olutta juova nainen on mun mieleen. Sellanen ronski.

Maistoin kerran Finlandia vodkaa, hyi että maistui pahalle, miten joku voi juoda sellaista ja kehua : HYVÄÄÄÄÄÄÄ
        Olen juonut inkivääri olutta ja se on hyvän makuista, voisi juoda paljonkin.
        Myös kookos likööriä olen maistanut ja karkkia oli, olisi voinut juoda vaikka kuinka paljon, aina täytyi välillä käydä maistamassa, kun maistui niin hyvälle, NAM-

• Anonyymi

Ups, kuvitteletko tosiaan ett kaikki sinkut palstalaisista olisi miehiä. Voi veikkonen, totuus kyllä on toisenlainen. Tai sitten minäkin olen transumies, parasta aikaa mekko ylläni täällä kirjoittelemassa. Keittiöön tuli ex-ravintolan toinen kokeista, oli saanut talvella loparit ja nyt oli työtön. Joku oli tuttu kuulemma vihjaissut ett kysy töitä meiltä, kun kesälomasijaisia me ainakin tarvitaan.

Siellä se mies nyt touhuaa yksikseen keittiössä, mä aamusta näyttelin hänelle paikkoja; mitä mistäkin löytyy... Sanoi pärjäävänsä noilla tiedoilla ja kysyvänsä lisää, jos tulee muistikatkos. Uunissa muhii broileri/vihannes/makaronilaatikko ja kattilassa kiehuu juustoinen kesäkeitto! Lisäksi tekee koristeltuja voileipiä, ja jälkkäriksi raparperivispipuuroa tai kahvi ja jäätelöpuikko.

Hyvältä ainakin minusta kuullosti, mutt meidän makuraatihan sen päättää miten onnistui ensimmäisenä päivänään. Viikoloppunahan hän grillailee ulkona grillikatoksessa ainakin lounaan, illaksi tekee kuulemma kalakeiton. Pitänee huomauttaa hänelle ett joukossa on kaksikin ihmistä jotka eivät syö kalaa missään muodossa. Heille on oltava tarjolla vaihtoehtona jotain muuta.

Ja viikonlopusta sen verran... mä en istu yksikseni kotona. Olen lähdössä mökille, systerin, tytäreni ja koirani kanssa; äitiäni tapaamaan saunomaan ja kalastamaan laiturilta; appuroita... ehkä hauenkin mahdollisesti. Isosiskoni perhe tulee viereiseen mökkiin... joten seuraa riittää. Äidillä on henkilökohtainen avustaja apunaan aina, joten avustajan mieskin luultavasti tulee tai on jo siellä... riippuen hänen vapaapäivistään.

Niin ja siitä alkoholi puolesta, mökillä on yleensä konjakkipullo kaikenvaralta, mutt harvemmin edes viikottaisessa käytössä. Saunajuomana kotikaljaa ja viccyvettä, lähdeveden lisäksi. Konjakki on lääkekäyttöä varten, joskin joskus myös kahvin kanssa vieraille tarjottu.

Toivon pääseväni tänään ajoissa lähtemään, jotten joudu ruuhkaan tai jonottamaan lossille todella pitkään. Hälytysajoneuvoilla, takseilla, busilla ja vakituisilla asukkailla on etuajo oikeus lossikyytiin... Ennen kesäomalaisia/mökkeilijöitä... ruuhkaikaan kesällä; se aika saattaa olla todellakin pitkä, jopa toista tuntia.

Hauskaa viikonloppua kaikille!
      trollikka

• Anonyymi

Menoo on ja kavereit ja sukulaisia mut tiedät itsekkin jokin puuttuu eli tärkein ja kivoin puuttuu eli iki oma mies ja paras kaverisi niin sisko tai siskon mies tai äiti ei ole sama kuin iki oma mies eli koitas hankkia se iki oma miehesi niin sinullakin on paljon kivempaa ja saat kikkelii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menoo on ja kavereit ja sukulaisia mut tiedät itsekkin jokin puuttuu eli tärkein ja kivoin puuttuu eli iki oma mies ja paras kaverisi niin sisko tai siskon mies tai äiti ei ole sama kuin iki oma mies eli koitas hankkia se iki oma miehesi niin sinullakin on paljon kivempaa ja saat kikkelii

Kuules Välis, mulle mun sukulaiset ovat tärkeämpiä ja varsinkin tyttäreni. Ja sitä viimeeks mainittua on lähes tyrkyllä, en mä vielä mikään kuivunut rusina ole, en kasvoiltani enkä kropaltanikaan. Voinhan mä harkita asiaa, jos joskus vielä hankkiskin miehen.
        Koitas sä harkita opettelemaan pisteiden ja pilkkujen paikkoja. Siis muodostamaan lauseita. Tällä hetkellä sun lauseesi on pitkä kuin loputon mutkitteleva maantie!

• Anonyymi

Miksei mennä kalaan mielummin. Naiset menee viinamiehen kanssa juopottelemaan mutta kalaan ei lähde minun kanssa.

• Anonyymi

Viinamies siis kulkee baarii pallomerta suu vaahdos itkein, koska jotkut diggaa vissyä. Aika erikoista.

• Anonyymi

Naiset eivät tykkää miehistä, jotka juovat paljon olutta tai muuta alkoholia.

Tehkää raittiit miehet aloitteita naisille muualla kuin baarissa.

• Vedän limua illan ja lähden aamulla töihin. Kyllä, olen elämätön paska.

• Anonyymi

Kalastamaan JOO; kalastetaan kaloja kuin Karhu: joessa vaanimassa tassun kanssa, käsi jo valmiiksi veden alla: kun kaloja tulee, tempaisee käsivarrella vedestä kalat ilmaan ja he3ittää ne VOIMALLA kuivalle maalle.

JA sitten helppo niitä putsailla ja pannuun.

Kalastusta karhu-tyyliin, ilman välineitä, kuin Rampa-RAmvo,.

• Anonyymi

Onse kumma kun ei raitis mies kelpaa. Monta kertaa pyytänyt naista treffeille ja kyläänkin mutta jos ei ole alkoholia tarjolla niin ei ne tuu.

• Jaa-a, mitä tohon sanois? Vaikka et rakas, älä pyydä mua rakastamaan sun meikkejäs ja vaatteitas, kun mä haluan vaan rakastaa sinua.

https://youtu.be/fxAiUq8yn34

• Anonyymi

Oletko sinä sinkku niin aloitus koski sinkkuja

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä sinkku niin aloitus koski sinkkuja

En, mä en ole ikinä sinkku edes sinkkunakaan. Emmä ikinä ehdi olemaan.

• Anonyymi

Ei oikein ehdi noista kumpaakaan tulevana viikonloppuna. On ihan liikaa muuta puuhaa. Limpparia en sitäpaitsi juo ikinä.

• Anonyymi

Laita vieläkin uusia kysymyksiä vähintään 1§03 kappaletta joita voi kysyä palstalla toisilta.

Viikonloppu ei ole Maailmanloppu.

Eivätkä jättisuuret hämähäkit hyökkää kuin uniisi yöllä, ei niitä piileskele sänkysi alla eivätkä ne syö autoasi nukkessasi :D

• Anonyymi

Kysyin kerran naiselta treffeillä milloin heitetään vaatteet nurkkaan. Nainen sanoi että ehkä parin siiderin jälkeen.

• Anonyymi

Ehkä.

On hyvä hämähäkki-elokuva, todella: eivät pääse moottoripyörillä hämähäkkejä karkuun, suuria auton kokoisia, hämähäkit nopeampia paljon kuin dirt-biket.

• Anonyymi

Ja hämähäkit tuhoaa, räjäyttää säiliörekankin hahahah: hahahahah ei voi olla hauskempi eläin elokuva.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      73
      3335
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1901
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1899
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      17
      1446
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1391
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1308
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1296
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1207
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1197
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      965
    Aihe