Mikäs kriisi nyt on tulossa?

🤔🧻🚽 kaupasta oli loppu nalle vessapaperi. Siis se missä on ulkohuussin ja nallen kuva. Se on ainoa paperi talouspaperin lisäksi mitä voi ulkohuussissa käyttää.

Minä vielä odotan sitä, että joku lukisi uutiset paperilehdestä ja kertoisi mulle ne tärkeämmät.😍 Netin ja telkkarin uutisten varassa oleminen vaatii välillä liikaa aktiivisuutta. Lisäksi ei pysty olemaan tarpeeksi selektiivinen vaan tulee liikaa kauhujuttuja ja -kuvia. Nyt ei ole selkokielisten uutisten lisäksi herkkien ihmisten uutisia.

Kattolampun sentään sain vaihdettua. 💡

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osta 80 hiomapaperia..
      Samalla lähtee kutka..

      • Anonyymi

        Saanko kysäistä, että mikä tässä trollihahmossa provosoi noin kovasti sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanko kysäistä, että mikä tässä trollihahmossa provosoi noin kovasti sinua?

        Sinä näet trolleja siellä missä niitä ei ole ja röllitär tuttaviaan palstan täydeltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanko kysäistä, että mikä tässä trollihahmossa provosoi noin kovasti sinua?

        Trollihahmohan tuo ap todellakin on ja vieläpä tyhmä, kuin saapas 🤣


      • Anonyymi

        Tosiasiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollihahmohan tuo ap todellakin on ja vieläpä tyhmä, kuin saapas 🤣

        Pidät häntä siis ilmeisesti jonain tiettynä naisena? Oletko se sama, joka kirjoittelee häiriintyneitä jostain oksuista ja kaksuista? Taidat olla päihteissä kun näitä kirjoittelet, ehkä ne älynväläykset tuntuu silloin hyviltä


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Trollihahmohan tuo ap todellakin on ja vieläpä tyhmä, kuin saapas 🤣

        Mulla ei ole sun kanssasi mitään tekemistä joten sulle pitäisi olla ihan sama millainen olen. Pitäsköhän sun herätä todellisuuteen noista luulemisistasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosiasiaa

        Minä en ole kukaan muu täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Trollihahmohan tuo ap todellakin on ja vieläpä tyhmä, kuin saapas 🤣

        Montas ällää sait kirjoituksissa? Jos olis enemmän kuin mulla niin olisit ollut hesarin etusivulla😅😅😅


    • Anonyymi

      Soon suurhälyytys. Homojen herkkiä tunteita on loukattu ja lähes kaikkia oikeuksia.

      • Ei kannata nähdä mörköjä siellä missä niitä ei ole!


    • Anonyymi

      Ehkä kauppias on ahneuksissaan myynyt ne Venäläisille, kun sai sieltä kymmenkertaisen hinnan, hädässä hinta on markkinan mukainen 🤭

      • Maaseudulla vessapaperina käy käsissä pehmeäksi hierottu sanomalehtipaperi. Siihen ne kelpaavatkin ☺ saa niillä lehdillä myös hyvin kuivattua ikkunalasit pesun jälkeen.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Maaseudulla vessapaperina käy käsissä pehmeäksi hierottu sanomalehtipaperi. Siihen ne kelpaavatkin ☺ saa niillä lehdillä myös hyvin kuivattua ikkunalasit pesun jälkeen.

        Toi sammal, mutta ei se kyllä jokamiehenoikeus ole sitä nyhtää, no kai siltä omalta tontilta voi.

        "Rahkasammalta voidaan käyttää rakennusten eristemateriaalina. Perinteisesti sitä on käytetty etenkin ylä- ja alapohjien eristämiseen. Saamelaiset ovat käyttäneet rahkasammalta vauvan kuivikkeena ja lämmikkeenä.
        Nykyisin kuivattua rahkasammalta voi käyttää vauvanhoidossa kestovaippojen täytteenä. Kuivattu rahkasammal soveltuu myös hyvin WC-paperin korvikkeeksi kompostikäymälään, jossa se toimii samalla kuivikkeena."
        Wiki


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi sammal, mutta ei se kyllä jokamiehenoikeus ole sitä nyhtää, no kai siltä omalta tontilta voi.

        "Rahkasammalta voidaan käyttää rakennusten eristemateriaalina. Perinteisesti sitä on käytetty etenkin ylä- ja alapohjien eristämiseen. Saamelaiset ovat käyttäneet rahkasammalta vauvan kuivikkeena ja lämmikkeenä.
        Nykyisin kuivattua rahkasammalta voi käyttää vauvanhoidossa kestovaippojen täytteenä. Kuivattu rahkasammal soveltuu myös hyvin WC-paperin korvikkeeksi kompostikäymälään, jossa se toimii samalla kuivikkeena."
        Wiki

        Toissa kesänä rahkasammal nurmikossa kuivi niin, että sitä sai hyvin haravoitua. Vessapaperina en älynnyt sitä käyttää mutta kuivikkeena se toimi hyvin. Mulla on kolmen saavin kierto huussissa. Kun sen rahkasammal saavin sisällön vuoro oli siirtyä avokompostiin oli haju aivan kauhea. Vuoden muhiminen oli vain lisännyt hajuja. Lapioin päälle paksun kerroksen multaa, enkä enää käytä sitä sammalta vaan pelkkää oksasilppua.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Toissa kesänä rahkasammal nurmikossa kuivi niin, että sitä sai hyvin haravoitua. Vessapaperina en älynnyt sitä käyttää mutta kuivikkeena se toimi hyvin. Mulla on kolmen saavin kierto huussissa. Kun sen rahkasammal saavin sisällön vuoro oli siirtyä avokompostiin oli haju aivan kauhea. Vuoden muhiminen oli vain lisännyt hajuja. Lapioin päälle paksun kerroksen multaa, enkä enää käytä sitä sammalta vaan pelkkää oksasilppua.

        kasvaakohan rahkasammalta nurmikolla, se on tollainen varrellinen tähtimäinen, hillasoillahan sitä näkee. Että jos kesämökki metsäisemmässä maisemassa niin sitä saattaa siinä lähistöllä olla. Se matala nurmella oleva sammal sitten jotain muuta.
        Toki noi kompostoitumiset hyvinkin tarkkoja prosesseja.


        https://www.bing.com/images/search?view=detailV2&ccid=t4uSPTaq&id=0E2EC289618F5E71DFD6EEA34BEE7B85A3DCA58D&thid=OIP.t4uSPTaq3JfEdcaZZ4YzVwHaEL&mediaurl=https://peda.net/jokioinen/perusopetus/paanan-koulu/oppiaineet/biologia/jro/8-luokat/kuvagalleria/sjj/rahkasammal-jpg


      • Anonyymi kirjoitti:

        kasvaakohan rahkasammalta nurmikolla, se on tollainen varrellinen tähtimäinen, hillasoillahan sitä näkee. Että jos kesämökki metsäisemmässä maisemassa niin sitä saattaa siinä lähistöllä olla. Se matala nurmella oleva sammal sitten jotain muuta.
        Toki noi kompostoitumiset hyvinkin tarkkoja prosesseja.


        https://www.bing.com/images/search?view=detailV2&ccid=t4uSPTaq&id=0E2EC289618F5E71DFD6EEA34BEE7B85A3DCA58D&thid=OIP.t4uSPTaq3JfEdcaZZ4YzVwHaEL&mediaurl=https://peda.net/jokioinen/perusopetus/paanan-koulu/oppiaineet/biologia/jro/8-luokat/kuvagalleria/sjj/rahkasammal-jpg

        Mun nurtsilla kasvaa kaikenlaista mitä siellä ei pitäisi olla. Tuo rahkasammal kosteana on hankala, kun se tukkii ruohonleikkurin! Ei se sitä puutarhojen matalaa sammalta ole.


    • Anonyymi

      💩.ajatus

      • Anonyymi

        Onko sinulla jokin erityinen viehtymys eritteisiin, kun tuot tätä teemaa tavalla tai toisella toistuvasti esiin? Minä olen kiinnostunut psykologisessa mielessä, että mitä päässäsi oikein liikkuu vai liikkuuko siellä mitään?


      • Jos tuollaisia ajattelet koko ajan, voin lähettää sulle huussinalusen kunhan pääsen mökille. Laita vaan osoite!


    • Anonyymi

      No se on tää meidän välinen show aina vaan menossa..

      • Anonyymi

        Show must go on….jatkuu ja jatkuu
        aina vaan


      • Jaa! Ei tarvitse mun aloituksessa sitä jatkaa. Mulla ainakaan ei ole palstalla mitään showta meneillään. Mitä vähemmän näihin aloituksiini tulee kommentteje, sitä vähemmän nuo epämääräiset kommentoijat näihin tarttuvat.

        P.S Olen vieläkin nainen Espoosta ikävöimässä espoolaista miestä ja minulla on vain tämä yksi tunnus.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Jaa! Ei tarvitse mun aloituksessa sitä jatkaa. Mulla ainakaan ei ole palstalla mitään showta meneillään. Mitä vähemmän näihin aloituksiini tulee kommentteje, sitä vähemmän nuo epämääräiset kommentoijat näihin tarttuvat.

        P.S Olen vieläkin nainen Espoosta ikävöimässä espoolaista miestä ja minulla on vain tämä yksi tunnus.

        Espoo on Lassilaa lännempänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Espoo on Lassilaa lännempänä.

        Ei ole, tämä missä nyt asun ja sinäkin on Länsi-Suomea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, tämä missä nyt asun ja sinäkin on Länsi-Suomea.

        Lounas on nähnyt jonkun Lassilassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lounas on nähnyt jonkun Lassilassa.

        Oletko varma? Eikö tuo ole outoa, jos on nähnyt ihmisen pääkaupunkialueella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Espoo on Lassilaa lännempänä.

        Tästä sen näkee, että täällä ei kannata mainita mitään yksityiskohtia.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Oletko varma? Eikö tuo ole outoa, jos on nähnyt ihmisen pääkaupunkialueella.

        No olisi kun Lassila ei ole kaupunkialuetta vaan lähiö tai kaukio!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No olisi kun Lassila ei ole kaupunkialuetta vaan lähiö tai kaukio!

        Yleissivistykseen kuuluu tietää, että pääkaupunkialueeseen kuuluu Helsinki, Espoo ja Vantaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, tämä missä nyt asun ja sinäkin on Länsi-Suomea.

        Voi hyvä luoja


    • Anonyymi

      Tyhjäpäinen tuo aloittaja, onkohan ikinä tehnyt mitään töitä?

      • Anonyymi

        Ostapa peili..


      • Laitappas tähän oma CV. Itse olen aloittanut työnteon 14 vuotiaana, enkä ole ollut yhtään päivää työttömänä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Laitappas tähän oma CV. Itse olen aloittanut työnteon 14 vuotiaana, enkä ole ollut yhtään päivää työttömänä.

        Me jaettiin mainoksia 12-13 -vuotiaina, lällällällää! :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Me jaettiin mainoksia 12-13 -vuotiaina, lällällällää! :D

        Tunti viikossa ei ole mitään kunnon työntekoa. Minä olin töissä normaalin työpäivän arkisin 8-16.


      • Anonyymi

        En tiedä ”espoolaisen naisen” eli trollaavan miehen työhistoriaa, mutta on niitä muitakin valejournalismin tuattajia ja vieraisiin pöytiin kimittäjiä kuunaamoineen itseään munaamassa vuadesta toiseen ja sitten taas toiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä ”espoolaisen naisen” eli trollaavan miehen työhistoriaa, mutta on niitä muitakin valejournalismin tuattajia ja vieraisiin pöytiin kimittäjiä kuunaamoineen itseään munaamassa vuadesta toiseen ja sitten taas toiseen.

        Hyvin kuvailit itseäsi, kun nimenomaan sinä kimität vieraisiin pöytiin. En ole vieläkään muuttunut mieheksi, eikä minun asiani koske sinua milläännlailla. En kirjoita sinulle, eikä me tunneta toisiamme (onneksi). Jos "kuunaamat" sinua noin hermostuttavat niin voit jättää tekstini lukematta sillä minä tulen niitä käyttämään niin kauan kuin kirjoitan.

        Itse munaat itsesi kirjoittamalla älyttömiä oletuksiasi täällä yötä päivää vuodesta toiseen jokaiseen ketjuun.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Hyvin kuvailit itseäsi, kun nimenomaan sinä kimität vieraisiin pöytiin. En ole vieläkään muuttunut mieheksi, eikä minun asiani koske sinua milläännlailla. En kirjoita sinulle, eikä me tunneta toisiamme (onneksi). Jos "kuunaamat" sinua noin hermostuttavat niin voit jättää tekstini lukematta sillä minä tulen niitä käyttämään niin kauan kuin kirjoitan.

        Itse munaat itsesi kirjoittamalla älyttömiä oletuksiasi täällä yötä päivää vuodesta toiseen jokaiseen ketjuun.

        Ei kommentti tavallaan sinua koskenut. Mutta etköhän vastaustuykiläsi todennut olevasi juuri sitä mitä kommentin alussa sanottiin. Parempi espoolainen juhannusruusujen kasvattaja kuin esimerkiksi nekalalainen luulosairas juoppo


    • Anonyymi

      Lähiliidelistä on ollut paskapaperi loppu jo viikkoja.

      • En ole huomannut, milloin meillä on loppunut. Uusi hyllyjärjestely on tehnyt sen, etten usein käy paperivälikössä.

        Pahuksen silmänympärysvoide pääsi loppumaan lidlistä, kun hesari meni sitä mainostamaan. Nyt pitäisi löytää toinen yhtä hyvä 🤔👎


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        En ole huomannut, milloin meillä on loppunut. Uusi hyllyjärjestely on tehnyt sen, etten usein käy paperivälikössä.

        Pahuksen silmänympärysvoide pääsi loppumaan lidlistä, kun hesari meni sitä mainostamaan. Nyt pitäisi löytää toinen yhtä hyvä 🤔👎

        Kaljahyllyille pitää kävellä paskaperivälikön ohitse.

        Mulla on toi https://www.coolshop.fi/tuote/loreal-paris-men-expert-vitalift-anti-ageing-eye-care/AB2PG6/

        Vähemmän ollut käytössä.
        Öitä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaljahyllyille pitää kävellä paskaperivälikön ohitse.

        Mulla on toi https://www.coolshop.fi/tuote/loreal-paris-men-expert-vitalift-anti-ageing-eye-care/AB2PG6/

        Vähemmän ollut käytössä.
        Öitä.

        Jotakin kaljaa siihen paperin tilalle oli laitettukin. En juo kaljaa, niin siksi kai on jäänyt huomaamatta, että paperit vähenee. Kyseisestä liikkeestä ei kannata ostella kauneustuotteita, kun olen nähnyt että nämä musut availee pakkauksia ja sivelee naamaansa rasvoja. Sulkevat sitten pakkauksen ja laittavat takaisin hyllyyn. Enkä ole ainoa, joka on tätä nähnyt joten ainakin kannattaa tarkistaa, että pakkausta ei ole avattu.

        Onkohan miesten silmänympäryksillä eroa naisten silmänympäryksiin, kun pitää olla eri tuote? Vai onko samoja aineita vain erilaisessa pakkauksessa. Mun rasvan pitää sisältää Q10 ja olla ohut nopeasti imeytyvä, eikä se saa jättää hengittämätöntä glyseriinikalvoa ihon pinnalle. Vaikea löytää sopivaa.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Jotakin kaljaa siihen paperin tilalle oli laitettukin. En juo kaljaa, niin siksi kai on jäänyt huomaamatta, että paperit vähenee. Kyseisestä liikkeestä ei kannata ostella kauneustuotteita, kun olen nähnyt että nämä musut availee pakkauksia ja sivelee naamaansa rasvoja. Sulkevat sitten pakkauksen ja laittavat takaisin hyllyyn. Enkä ole ainoa, joka on tätä nähnyt joten ainakin kannattaa tarkistaa, että pakkausta ei ole avattu.

        Onkohan miesten silmänympäryksillä eroa naisten silmänympäryksiin, kun pitää olla eri tuote? Vai onko samoja aineita vain erilaisessa pakkauksessa. Mun rasvan pitää sisältää Q10 ja olla ohut nopeasti imeytyvä, eikä se saa jättää hengittämätöntä glyseriinikalvoa ihon pinnalle. Vaikea löytää sopivaa.

        Taitaa niissä joku hajuero olla ja lidleistä ei taida saada lorealia? En tiiä mitä q10.



      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa niissä joku hajuero olla ja lidleistä ei taida saada lorealia? En tiiä mitä q10.

        Jotain juttua muistan lukeneeni että käytännössä samaa tavaraa naisten ja miesten tuotteet mutta pakkaus vaihtuu ja ehkä joku ödör mutta naisten tuotteet maksaa kaksi kertaa saman kuin miesten vastaavat. :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4886
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2711
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1955
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1648
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1503
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1357
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      61
      1351
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      50
      1337
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1304
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe