ketipinor lopetus

Anonyymi

mulla menee illalla ketipinor 300mg. lopetan seinään. mitä vieroitus oireita on odotettavissa?

15

468

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi lopettaisit seinään? Täysin hölmöä etenkin jos olet säännöllisesti pitempään käyttänyt. Ei kannata rääkätä hermostoa lopettamalla psyykenlääkkeitä seinään. Asteittainen vähennys!

• Anonyymi

Sinähän järjen jättiläinen olet jos meinaat seinään lopettaa. Jos olet pidemmän aikaa käyttänyt niin elämäsi muuttuu helvetiksi. Voi tulla mm. Pakkoliikkeitä tai kyvyttömyyttä pysyä paikoillaan. Voimakasta ahdistusta ja erilaisia sydän oireita. Saatat nähdä ja kuulla harhoja tai joudut lääke vieroitus psykoosiin jolloin määrätään tilalle vielä vahvempi neurolepti injektiolla

• Anonyymi

Jep. Googlaa akatisia. Voi tulla vieroituksessa.

• Anonyymi

En kyllä uskalla lopettaa seinään. Eilen jätin ottamatta, mutta tänään otan. Sivuvaikutuksien vuoksi mietin seinään lopetusta ja ei ole hoito kontaktia mihinkään, niin seinään se on lopetettava.

• Anonyymi

Voit mennä vaikka yksityiselle/tk uusiin tuon. Ei tarvi hoitokontaktia.

• Anonyymi

Riippuu siitä onko päivä- vai unilääkkeenä.

• Anonyymi

jos ottaa illalla niin näköjään on unettomuuteen.En suosittele lopetaa seinään jos on unettomuuteen.Ite olin kerran ottamatta ja valvoin 1,5 vuorokautta.Silmän valkuaiset veresti kunnolla.Muuten olo oli väsynyt mutta ei se kummosempaa.Seuraavana yönä kun nukuin niin silmätkin palutu normaaleiksi.

• Anonyymi

Sitä ketiapiinia otetaan yleisesti illalla, koska se väsyttää niin paljon. Itse olen samaa mieltä ettei tosiaan kannata lopetaa seinään, ei edes vaikka olisi 100mg annos. Kannttaa tiputtaa annosta hitaasti useamman viikon aikana, koska muuten se aiheuttaa tyyliin 2-4 viikon ajan unettomuutta.

• Anonyymi

nyt 2 yötä ilman ketipinoria ei oo mitään vieroitusoireita tullut ja yötkin oon nukkunut paremmin

• Anonyymi

Ensi yönä kolmas yö ilman ketipinoria ja oon lopettanut toisenkin lääkkeen seinään cisordinol 20mg.
      Sitten lopettaa levomepromazine, brintellix, opamox, tenox, norflex, gabrion, propral ja sitten ei olisi mitään lääkkeitä käytössä. Ja rosuvastatin myös lopettanut

• Anonyymi

Mitään ongelmia ei tule. Lopeta kuin seinään. Siitä kaikki sairautesi tulee, pilleripurkista.
      Syöt keskushermostomyrkkyä ja ihmettelet miksi olet sairas.
      Jos viekkaoireita, ota parina päivänä puolikas rauhoittava opamoxi, jos tuntuu siltä. Enempää ei tarvita kuin päivä kaksi. Sitten ollaankin jo hyvässä kunnossa eikä tarvita muuta kuin raitista ilmaa, terveellistä ruokaa ja lepoa.

• Anonyymi

Urpo.

• Anonyymi

4 yötä ilman ketipinoria eikä vieläkään vieroitusoireita

• Anonyymi

5 yö ilman

• Anonyymi

Onneksi olkoon että pääsit myrkystä eroon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      152
      8913
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2649
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      48
      2427
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2427
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1833
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1827
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1723
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      45
      1259
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1136
    Aihe