ketipinor lopetus

Anonyymi

mulla menee illalla ketipinor 300mg. lopetan seinään. mitä vieroitus oireita on odotettavissa?

15

415

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi lopettaisit seinään? Täysin hölmöä etenkin jos olet säännöllisesti pitempään käyttänyt. Ei kannata rääkätä hermostoa lopettamalla psyykenlääkkeitä seinään. Asteittainen vähennys!

    • Anonyymi

      Sinähän järjen jättiläinen olet jos meinaat seinään lopettaa. Jos olet pidemmän aikaa käyttänyt niin elämäsi muuttuu helvetiksi. Voi tulla mm. Pakkoliikkeitä tai kyvyttömyyttä pysyä paikoillaan. Voimakasta ahdistusta ja erilaisia sydän oireita. Saatat nähdä ja kuulla harhoja tai joudut lääke vieroitus psykoosiin jolloin määrätään tilalle vielä vahvempi neurolepti injektiolla

      • Anonyymi

        Jep. Googlaa akatisia. Voi tulla vieroituksessa.


    • Anonyymi

      En kyllä uskalla lopettaa seinään. Eilen jätin ottamatta, mutta tänään otan. Sivuvaikutuksien vuoksi mietin seinään lopetusta ja ei ole hoito kontaktia mihinkään, niin seinään se on lopetettava.

      • Anonyymi

        Voit mennä vaikka yksityiselle/tk uusiin tuon. Ei tarvi hoitokontaktia.


    • Anonyymi

      Riippuu siitä onko päivä- vai unilääkkeenä.

    • Anonyymi

      jos ottaa illalla niin näköjään on unettomuuteen.En suosittele lopetaa seinään jos on unettomuuteen.Ite olin kerran ottamatta ja valvoin 1,5 vuorokautta.Silmän valkuaiset veresti kunnolla.Muuten olo oli väsynyt mutta ei se kummosempaa.Seuraavana yönä kun nukuin niin silmätkin palutu normaaleiksi.

      • Anonyymi

        Sitä ketiapiinia otetaan yleisesti illalla, koska se väsyttää niin paljon. Itse olen samaa mieltä ettei tosiaan kannata lopetaa seinään, ei edes vaikka olisi 100mg annos. Kannttaa tiputtaa annosta hitaasti useamman viikon aikana, koska muuten se aiheuttaa tyyliin 2-4 viikon ajan unettomuutta.


    • Anonyymi

      nyt 2 yötä ilman ketipinoria ei oo mitään vieroitusoireita tullut ja yötkin oon nukkunut paremmin

    • Anonyymi

      Ensi yönä kolmas yö ilman ketipinoria ja oon lopettanut toisenkin lääkkeen seinään cisordinol 20mg.
      Sitten lopettaa levomepromazine, brintellix, opamox, tenox, norflex, gabrion, propral ja sitten ei olisi mitään lääkkeitä käytössä. Ja rosuvastatin myös lopettanut

    • Anonyymi

      Mitään ongelmia ei tule. Lopeta kuin seinään. Siitä kaikki sairautesi tulee, pilleripurkista.
      Syöt keskushermostomyrkkyä ja ihmettelet miksi olet sairas.
      Jos viekkaoireita, ota parina päivänä puolikas rauhoittava opamoxi, jos tuntuu siltä. Enempää ei tarvita kuin päivä kaksi. Sitten ollaankin jo hyvässä kunnossa eikä tarvita muuta kuin raitista ilmaa, terveellistä ruokaa ja lepoa.

      • Anonyymi

        Urpo.


    • Anonyymi

      4 yötä ilman ketipinoria eikä vieläkään vieroitusoireita

    • Anonyymi

      5 yö ilman

      • Anonyymi

        Onneksi olkoon että pääsit myrkystä eroon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe