ketipinor lopetus

Anonyymi

mulla menee illalla ketipinor 300mg. lopetan seinään. mitä vieroitus oireita on odotettavissa?

15

650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi lopettaisit seinään? Täysin hölmöä etenkin jos olet säännöllisesti pitempään käyttänyt. Ei kannata rääkätä hermostoa lopettamalla psyykenlääkkeitä seinään. Asteittainen vähennys!

• Anonyymi

Sinähän järjen jättiläinen olet jos meinaat seinään lopettaa. Jos olet pidemmän aikaa käyttänyt niin elämäsi muuttuu helvetiksi. Voi tulla mm. Pakkoliikkeitä tai kyvyttömyyttä pysyä paikoillaan. Voimakasta ahdistusta ja erilaisia sydän oireita. Saatat nähdä ja kuulla harhoja tai joudut lääke vieroitus psykoosiin jolloin määrätään tilalle vielä vahvempi neurolepti injektiolla

• Anonyymi

Jep. Googlaa akatisia. Voi tulla vieroituksessa.

• Anonyymi

En kyllä uskalla lopettaa seinään. Eilen jätin ottamatta, mutta tänään otan. Sivuvaikutuksien vuoksi mietin seinään lopetusta ja ei ole hoito kontaktia mihinkään, niin seinään se on lopetettava.

• Anonyymi

Voit mennä vaikka yksityiselle/tk uusiin tuon. Ei tarvi hoitokontaktia.

• Anonyymi

Riippuu siitä onko päivä- vai unilääkkeenä.

• Anonyymi

jos ottaa illalla niin näköjään on unettomuuteen.En suosittele lopetaa seinään jos on unettomuuteen.Ite olin kerran ottamatta ja valvoin 1,5 vuorokautta.Silmän valkuaiset veresti kunnolla.Muuten olo oli väsynyt mutta ei se kummosempaa.Seuraavana yönä kun nukuin niin silmätkin palutu normaaleiksi.

• Anonyymi

Sitä ketiapiinia otetaan yleisesti illalla, koska se väsyttää niin paljon. Itse olen samaa mieltä ettei tosiaan kannata lopetaa seinään, ei edes vaikka olisi 100mg annos. Kannttaa tiputtaa annosta hitaasti useamman viikon aikana, koska muuten se aiheuttaa tyyliin 2-4 viikon ajan unettomuutta.

• Anonyymi

nyt 2 yötä ilman ketipinoria ei oo mitään vieroitusoireita tullut ja yötkin oon nukkunut paremmin

• Anonyymi

Ensi yönä kolmas yö ilman ketipinoria ja oon lopettanut toisenkin lääkkeen seinään cisordinol 20mg.
      Sitten lopettaa levomepromazine, brintellix, opamox, tenox, norflex, gabrion, propral ja sitten ei olisi mitään lääkkeitä käytössä. Ja rosuvastatin myös lopettanut

• Anonyymi

Mitään ongelmia ei tule. Lopeta kuin seinään. Siitä kaikki sairautesi tulee, pilleripurkista.
      Syöt keskushermostomyrkkyä ja ihmettelet miksi olet sairas.
      Jos viekkaoireita, ota parina päivänä puolikas rauhoittava opamoxi, jos tuntuu siltä. Enempää ei tarvita kuin päivä kaksi. Sitten ollaankin jo hyvässä kunnossa eikä tarvita muuta kuin raitista ilmaa, terveellistä ruokaa ja lepoa.

• Anonyymi

Urpo.

• Anonyymi

4 yötä ilman ketipinoria eikä vieläkään vieroitusoireita

• Anonyymi

5 yö ilman

• Anonyymi

Onneksi olkoon että pääsit myrkystä eroon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      50
      10035
    2. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      115
      5688
    3. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      60
      4443
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      140
      3015
    5. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      237
      2778
    6. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      144
      2755
    7. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      43
      2636
    8. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      30
      2011
    9. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      20
      1727
    10. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      37
      1589
    Aihe