Te Herran rakastetut, veljet sekä sisaret, oppikaa minusta Sanoo Herra.

Anonyymi

Miten on miehet ha veljet sekä ihanat sisaret;
muistatko mitään vuodesta 2015?
Onko se kaukana tahi onko se aika, 2015 lähellä eli nopeasti on aika kulunut :)

Nyt, miten on, onko vuosi 2030 lähellä ja nopeasti tulossa?

Toivon KESKUSTELUA ja uusia kipinöitä ja syöttejä, mitä voisin ja mitä te voisitte tutkia.
Nyt jos mahdollista, oletus että, tiedät jotain, Suomen HALLITUSOHJELMASTA, vuoden 2030 osalta, jso et voit sitä ihmetellä täällä:

https://valtioneuvosto.fi/marinin-hallitus/hallitusohjelma
"Osallistava ja osaava Suomi – sosiaalisesti, taloudellisesti ja ekologisesti kestävä yhteiskunta"
ja tästä lisää:
https://julkaisut.valtioneuvosto.fi/handle/10024/161931
ja voit sen ladata PDF muodossa:
https://julkaisut.valtioneuvosto.fi/bitstream/handle/10024/161931/VN_2019_31.pdf?sequence=1&isAllowed=y
ja tallentaa ilta lukemiseksi.
ja VAltion neuvoston sivuilla on paljon tietoa, Suomea koskien, takarajana 2030 :)
https://valtioneuvosto.fi/haku?q=2030
Jos olet sitä mieltä että uni tulee liian helposti, niin tämä on anti-unilääke eli varmasti pitää hereillä.
voi olla että heikkohermoset, eivät kestä, joten jos on ja tiedät että et kestä pahan tietämistä, niin lue Raamattua, sillä se antaa levon ja rauhan.

Jumalan ARMO ja RAKKAUS, antaa levon ja rauhan ja varjelee eli suojelee kuin Kilpi, meidän ajatuksia ja aivoituksia.
Herra ON meille armollinen ja ISÄ joka on laupias ja HYVÄ :)

NYt, mitä voi esim, lyhytkäisesti tahi pitkästi esille tuoda:
Mitä he, kuka lie, suunnittelee Suomen ja koko maailman osaksi VUOTEEN 2030? (mahdollinen heidän tahtomansa taka-raja. eli GAME OVER)

ja sitten nautin kahvia, itse pavuista jauhetusta kahvista ;) nam nama ja nam
joten ketun aihe on voi voi ja voi
Mutta toki voin itse nauttia sen ohessa nam nam nam :)

PS / JK
ai niin, meinas viski unhoittua ettei kukaan saa mitään kipinöitä ja pahansuovia ajatuksia että juon vain muutaman tunnin (vähintää) levännyttä vettä tahi muutamia päiviä, "puhdistettua" vettä, vaan tilkan viskiä, mallia bowmore,
ja loistavan lontoo kielen osaaja tulkitsen ja käännän sen:
Kumartaa lisää ;)
nyt, mittasin mitalla että, lasissa on noin; 12 millimetriä väkiviinaa, eli muutama ruokalusikallinen, mitäs siihen sanot?

5

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt kuten tiedätte, niin
      sekä maailman pankki että, eu-pankki tahtovat, digitaalisen tunnistamisen ja sen ohessa sitten pankkitunnukset.
      toine taho, esim who. tahtoi tulla itse valtiaaksi diktaattoriksi, mutta monet valtiot eivät sitä sallineet, joten isot pojat sitten euroopassa, tekevätm nyt sitten keittiö kautta samaa, eli
      lisätä eu valtaa, ja päätöstä, uudella EPRSUSOPIMUSELLA, joka siis purkaa vanhan josta on äänestty eli meitä kusetetiin rajusti, niin uuden versio kakkosen.
      ja monia syitä on esillä vaikka niitä ei sanota;
      esim ei enää yskimielisyys vaatimusta vaan enemistö eli saksa&ranska.
      ja turkki ja unkari, pellolle jao pullikoivat, eli turkki ei saa yksin estää, naton laajentumista, eikä unkari loukata homostelijoiden oikeuksia.

no tämä ei ole naton kokous, mutta samaa soppa he kokit siellä keittää ja pakko sytöttää kansalle ja kansoille.
      Itse en jakas, ruotsiin kalivaatin ongelmsita huolehtia, mutta RAKAS SRUOMI on lähellä ja esn jaksan kantaa, kun Jumala antaa voimaa.
      ruottalaaset itkeköön itse Jumalan, ISÄ, jos he eivät ole vaihtaneet, TAIVAAN ISÄÄ, taivaan äitiin tahi kuninkattareen.
      mutta olkoot, he ovat jo, tuohoon tuomittu, enkä jaksa uskoa että mikään heitä pelastaa, edes Suomalainen!

Joten, monet tietävät että esim. T. Malinen, kuka lie, on usein sanonut että pissassa ollaan!
      aj jenkeissä, monet sanovat että siellä on kovaa vauhtia inlaatio menossa!
      aj kiihtyy kuten meilläkin, ja mukamas VEnäläiset ovat syyllisiä.
      ei Venäjä ole kuin taivaan enkeli, eli hyvä ja puhdas ja "hyvä", mutta sata kertaa parempi meille, SUOMALAISILLE.
      mutta siitä toiste.

Nyt siis mitä kaikkea, tiedät, että he, ketä lie, suunnittelvat aj tekevät?

OHO, jo tuli äkki lähtö, kun toin samoja uutisia, mitä on Valtion virallisilla sivuilla ylessä ja HS!
      eli kuka siellä pelkää ja vapisee?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

• Anonyymi

eli tutki VAltion Neuvoston sivuilta, agenda 2030!
      ja Pääministerit matkojen kohteet ja syyt!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Iltasanomat
      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8a29d806-d825-459a-9f94-43982f197b98
      "Asiantuntija: Kotitalouden sähkölasku voi nousta viisinkertaiseksi muutamassa kuukaudessa"

Muutamassa kuukaudessa!
      ja sama lehti sanoo:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0beea8bb-2947-43f2-a0dd-47f4b3125b4b
      "Sähköyhtiöt poistivat pörssisähkön hintakaton – tällaisia ongelmia kuluttaja-asiamies löysi muutoksesta"

"– Tampereen Sähkölaitoksen hintakaton poistaminen merkitsi useimmille asiakkaille noin 15–20 prosentin laskennallista hinnankorotusta. "

ja lisää tästä arvovaltaisesta lehdestä:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a292cf00-57aa-467c-93a2-b905236a7909
      "Jukka ennakoi sähkön hinnannousua ja teki hintakattosopimuksen: sitten luukusta kolahti tyly kirje"

"Nyt sähköyhtiö päätti, että koko sopimus lakkautetaan."
      joten nyt he voivat laskuttaa miten itse tahtoo.
      joten nyt osta islannin villaa ja sukkia kutomaan, sillä talvesta tulee kylmä ja pimeä.

• Anonyymi

Vuonna -15 olin todella sairas, ja kaikki voimat meni kodin ja lapsen hoitoon sekä tietenkin sairastamiseen. Oli jaksoja, jolloin en käynyt muualla kuin lääkärissä, päiväkodissa ja 300 metrin päässä lähikaupassa. Tuota sairastelua kesti 4 vuotta, ja sen myötä olen muuttunut todella paljon ihmisenä. Enää en pelkää vieraita ihmisiä ja olen sinut itseni ja menneisyyteni kanssa.
      Uskossa olen ollut vuosikymmeniä, ja ajatus että itsemurha on syntiä paransi minut itsetuhoisista ajatuksista. Ilman noita kokemuksia en pystyisi tekemään nykyistä vaativaa työtä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      36
      4156
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1543
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      1506
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      1276
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      84
      1036
    6. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      131
      1032
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      44
      1008
    8. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      254
      988
    9. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      974
    10. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      23
      906
    Aihe