Juhannus Lapualla

Anonyymi

Onkohan juhannuksena mitään tapahtumia/livemusaa Lapualla? Onko simpsiön alueella yleensä mitään tapahtumia?

30

768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      juhannus vietetään yleensä mökeillä tai kotona rillaten ja huilaten.taitaa jokunen festivaalikin olla jossakin fuckinetelässä...huilaa säkin ja nauti kotosalla

      • Anonyymi

        No kuule juhannuksen saa viettää jokaanen sillä tapaa ku haluaa. En mä ainakaan oo mihinää tylsäs mökis näivettymäs, enkä varsinkaa grillaa kun en piittaa grillatusta sapuskasta. Taidat olla oikeen kulisseja rakastava mies.

        Mulle juhannus on viikonloppu muiden joukos. Teen verstaalla puutöitä, aivan kuten muinakin viikonloppuina. Sitten teen uuniruokaa vaimon kanssa, ja katsellaan elokuvia, kuten muinakin viikonloppuina.

        Ei mitään ihmeellistä koko juhannukses. Sunnuntaina teen firmaan liittyviä työvalmisteluja tietokoneella, silleen ressittömästi, punaviinilasi kädessä. Muutoin en juokaan, mutta sunnuntaisin ollaan tavattu vaimon kanssa ottaa punaviinilasillinen, tai pari. Emme ymmärrä ihmisiä, jotka vetävät kännit perjantaisin ja lauantaisin. Kyllä sunnuntai on oikea päivä, jolloin on meidän mielestä paras rentoutua, ja valmistautua työviikkoon. Nytkin vielä hereillä, aamulla rennosti työt vauhtiin, kunhan heräillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuule juhannuksen saa viettää jokaanen sillä tapaa ku haluaa. En mä ainakaan oo mihinää tylsäs mökis näivettymäs, enkä varsinkaa grillaa kun en piittaa grillatusta sapuskasta. Taidat olla oikeen kulisseja rakastava mies.

        Mulle juhannus on viikonloppu muiden joukos. Teen verstaalla puutöitä, aivan kuten muinakin viikonloppuina. Sitten teen uuniruokaa vaimon kanssa, ja katsellaan elokuvia, kuten muinakin viikonloppuina.

        Ei mitään ihmeellistä koko juhannukses. Sunnuntaina teen firmaan liittyviä työvalmisteluja tietokoneella, silleen ressittömästi, punaviinilasi kädessä. Muutoin en juokaan, mutta sunnuntaisin ollaan tavattu vaimon kanssa ottaa punaviinilasillinen, tai pari. Emme ymmärrä ihmisiä, jotka vetävät kännit perjantaisin ja lauantaisin. Kyllä sunnuntai on oikea päivä, jolloin on meidän mielestä paras rentoutua, ja valmistautua työviikkoon. Nytkin vielä hereillä, aamulla rennosti työt vauhtiin, kunhan heräillään.

        et tainnu paljoa tajuta tuosta mun kirjootiksesta ,,mähän sanoin että oo kotosalla ja huilaile,,,niin mäkin teen ja sä alootit morkkaamaan että joo huilaillen menee kotosalla yms yms...heh eikös se oo nyt melekehen sama asia ? HÄ ??? emmä mää oo mökille menos vaan totesin alkuperäiseen kirjoitukseen että hyvin moni viettää juhannuksen mökillä...sellasta rauhallisempaa yritin tarjota jonkin fuckin festivaalin sijaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et tainnu paljoa tajuta tuosta mun kirjootiksesta ,,mähän sanoin että oo kotosalla ja huilaile,,,niin mäkin teen ja sä alootit morkkaamaan että joo huilaillen menee kotosalla yms yms...heh eikös se oo nyt melekehen sama asia ? HÄ ??? emmä mää oo mökille menos vaan totesin alkuperäiseen kirjoitukseen että hyvin moni viettää juhannuksen mökillä...sellasta rauhallisempaa yritin tarjota jonkin fuckin festivaalin sijaan....

        Älä ny selitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ny selitä!

        mikäs kurppa se siellä huuteloo DDDDDDDDD


      • Anonyymi

        Muija lyö tahtia sulaat pääs..


    • Anonyymi

      MTV:n sivuilta löytyy pitkä juttu siihen, miksi perse on kipeä.

    • Anonyymi

      Tiistenjoella on tuo luhurikka ja naapuristo katsovat äiteen kanssa niitä juhlia.

    • Anonyymi

      Tilasin latviasta rukkilavallisen viinaa ja piilootin apulantalavojen sekahan. Akka tarkastaa vaan kummikengät, kiäh kiäh kiäh !

      • Anonyymi

        Mikset ota eroa akasta. Saisit juoda juomat rauhas. Mulla oli samanlaanen tilanne, 5 vuotta sitten, otin eron ja päivääkään en oo katunu. Rahaakin säästyy kun ei tartte olla koko aijan vaihtamas huonekaluja. Kjäh kjäh..


    • Anonyymi

      Naidaan kaks kertaa ja se on siinä.

      • Anonyymi

        Ja sitte kello herättää


    • Anonyymi

      Jatkuva juhannus hameen alla.

    • Anonyymi

      En lupaa mitään mutta nyt on sellaista ilmassa että saatan vetäistä paranoidin ilmakitarallani.

    • Anonyymi

      Mä meinaan antaa vaimolle turpaan

    • Anonyymi

      Huomenna aloitan juopottelun. Viinaa on haettu Tallinnasta kolme kertaa. Syödään makkaraa, pihvejä punaista lihaa. Akka ajeluttaa vanhalla Mersulla, jossa rusaat päästöt pitkin lähiåitäjien kapakoita. Luhurikkaan menen myös käymäs, olen pakettien partaveitsi ja kokoomuklainen kun olen niin ehdottelen naisille kuumia juttuja. Yleensä olen onnistunut käymään luortanelaisten naisten asuntovaunussa ja saatte arvata mitä siellä on tapahtunut.

      • Anonyymi

        Aloitit näköjään jo tänään.


    • Anonyymi

      Myönnetään, aloitin ja tätä jatkuu nyt heinäkuun loppuun, sitten katkaisun jälkeen töihin.

    • Anonyymi

      Ei lapualla mitään ole, kannattaa mennä alavudelle, siellä on alavuden ryhmäliikuntaseuran järjestämää palloilua.

      • Anonyymi

        Saako puhelimia heitellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako puhelimia heitellä

        Kunhan et kiroile kovin paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako puhelimia heitellä

        Örisijä saa tehdä mitä tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Örisijä saa tehdä mitä tykkää.

        Ai.
        No Hyvää jatkoa kaikille sinne simpsiölle.
        Nää muut kai lähtee pois.


    • Anonyymi

      Onkos epop-parkki auki kelit eivät tästä parane. Vai odotellaanko vieläkin parempaa keliä ?

      • Anonyymi

        Mikä paikka toi on


    • Anonyymi

      Maauimala, Sateenkaari-uimalan kyljessä.

    • Anonyymi

      Eiköhän tämänkin voi jo lopettaa. Saatte siellä rauhan sieluunne.

      • Anonyymi

        Jep.


    • Anonyymi

      Verokortti postiin kiitos

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe