Suomessakin on ollut näitä karsikoita onkohan ne samoja kuin nämä asera karsikot raamatussa.
Karsikot suomessa
9
104
Vastaukset
- Anonyymi
Joensuussa on karsikko niminen kaupunginosa
- Anonyymi
Puhutaan näistä egyptin lihapadoista raamatussa. Karjalanpaisti on lihapata ja erittäin suosittu ruoka joillakin. Olisiko se kaipuuta sinne egyptin orjuuteen?
- Anonyymi
🤣 Kaipa sitä karvaa voi ajaa ihan missä itseään sattuu huvittamaan, ja svaikka perseestä
- Anonyymi
Karsikko ei ole tehty perseen ajelemistavarten,mutta sitähän sinäaloittaja kysyit?Mene sinne vaan, jos on ikävä
- Anonyymi
pitäis minunkin kirjoittaa karsikko siis pienllä alkukirjaimella?
entäs viikset? - Anonyymi
Teidän kommentit ei ole kovin uskonnollisia perse tuntuu olevan teille tärkeä. Kuten monille tässä homovaltiossa.
- Anonyymi
ei kun entäs ne viikset? ei pylskis
- Anonyymi
Asera oli joku epäjumala sen palvontaan liittyi seksuaalisia menoja israelilaiset saivat kärsiä siitä. Kysyn vaan onko nämä karsikot suomessa samoja. Täälä tuli uusi suomen ennätys klamydia tartunnoissa. Jos ihminen ei tunnusta Jeesusta herrakseen hän voi palvoa ties mitä epäpyhiä asioita. Olen enimmäkseen tavannut ihmisiä jotka kieltää uskovansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161