Kokemuksia esko karrasta

Anonyymi

Minun ja sukulaisteni kokemus karrasta on huono.
Enollani ja mummullani oli ollut sydänkipuja no he sitten menivät sairaalaan lääkärin vastaanotolle sieltä tulee karra ja kyseessä oli selkeät sydänkivut hän kuitenkin määrää 2000 buranaa tarkastamatta heitä
ja sanoo huutaen "ei tarvitse tulla takaisin 10
vuoteen" ja lyö nyrkin pöytään. kaikki kuulevat tämän ja hoitajat pyytävät mummuani ja enoani tekemään valituksen. He eivät tehneet vaan vaihtoi lääkäriä tästä kyseisestä tapahtumasta on kuukausi. Haluaisin kuulla teidän huonot kokemukset.

6

160

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jännä että sydänkivut silleen kummallakin yhtäaikaa. Taitaa olla panettelua koko aloitus

• Anonyymi

Ei sydänkivuista aina heti lähdetä lääkäriin ja usein joutuu menemään monta kertaa. Ovat ehkä halunneet olla tukena toisilleen, mutta kohtasivat ilmeisesti ns. huonon lääkärin.

• Anonyymi

Perikö maksun kuitenkin vastaanotosta?

Lääkäreitä on joka lähtöön ja huonoimmat ovat todella huonoja ja vastuuttomia.

• Anonyymi

Sairaalan poliklinikkamaksu peritään aina vaikka olisi kuinka huonoa hoitoa potilaan mielestä.

• Anonyymi

Miten liene eno ja mummu käyttäytynyt. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

• Anonyymi

Ei suostunut antaman kortisonia, ei lähettänyt röntgeniin.. löi nyrkin pöytään ja käski olla hiljaa. Ei suostunut uusimaan reseptiä, kyse oli siis jalka jossa oli murtuma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      165
      5974
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      145
      1645
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1438
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1220
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      40
      788
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      26
      781
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      87
      735
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      719
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      215
      678
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      659
    Aihe