Eikäs olekkin jännittävää

Anonyymi

Aina kun muolet naisen alapäätä niin se katselee sitä kun nuolet?
Siinä on varmaan aika paineet suoriutua hyvin.

42

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ainoa mitä miettii on että nuoleeko hyvin koska haluais antaa parhaan nautinnon ja ei osaa sanoin sanoa mut sitä tunnetta ja näkyä ja silmistä näkee kun nainen nauttii ei osaa kuvailla ja kun saa orgasmin sädehtivät silmät eli miten sen sanois näkee onnelliset no maailman paras ja ihanin näky ja silloin tuntee itsensä mieheksi eli toivoo antavansa suunnatonta nautintoa naiselle ja tyydytyksen naiselle eli ei osaa selittää mut sitä haluaa naiselle antaa no välillä voi olla itsekkin niin täpinöissä ja keskittyä pimppiin ettei ajattele mitään vaan itsekkin on onnellinen et saa sen naiselle tuottaa ja itse pussailla pimppiä

      • Anonyymi

        Uuh - Mistä päin sun tavoittaa?🤪🥵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuh - Mistä päin sun tavoittaa?🤪🥵

        Savonlinnasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuh - Mistä päin sun tavoittaa?🤪🥵

        Ei välis ole live pimppiä nähnytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välis ole live pimppiä nähnytkään.

        Ätmit ei sellaista näe ei köyhälle pimppejä näytetä eikä anneta


    • Anonyymi

      Ja jos ei nuole hyvin niin toivoo et nainen sanoo et haluaa eritavalla eli opettaa nuolemaan sillai mistä nauttii ja tykkää koska sitä nuolijakin toivoo ja haluaa niin silloin haluaa antaa naiselle nautintoa

    • Anonyymi

      Tsiis pliis.

    • Vuolet? Kauhistus! :O

    • Anonyymi

      Minkä takia naiset ei tee lapsia mustille miehille?
      Naisethan kokeilevat elämänsä aikana mustia miehiä, mutta minkä takia vain harva nainen tekee lapsen mustalle? Pelottaako, että ette kelpaa sen jälkee...

      • En ole ikinä kokeillut mustaa miestä, edes hipaissut.


      • Bätääs kirjoitti:

        En ole ikinä kokeillut mustaa miestä, edes hipaissut.

        Kaikki joihin oon koskenut on ollu nakkimakkaran värisiä, vaaleita kuten itsekin olen.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Kaikki joihin oon koskenut on ollu nakkimakkaran värisiä, vaaleita kuten itsekin olen.

        Homo jutut kuuluu gai tai gei sivuille mee sinne tämä oli tarkoitettu heteroille eli miehille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homo jutut kuuluu gai tai gei sivuille mee sinne tämä oli tarkoitettu heteroille eli miehille

        Niin ihan hetero hommia oon harrastanutkin vaan ja ainoastaan. :)


      • Bätääs kirjoitti:

        Niin ihan hetero hommia oon harrastanutkin vaan ja ainoastaan. :)

        Mieli tekis kyllä joskus naistakin, muttei se käy päinsä.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Mieli tekis kyllä joskus naistakin, muttei se käy päinsä.

        Eilen sanoit et olet transvenstiitti ja miehen kanssa suhteessa ja se on mies ja sinä vaimona eli miehesi panee persee.een ja sinä sanonut et haluaisit koittaa myöskin panna kikkelilläsi ettei jää käyttämättömäksi mut se vaan nauraa röhöttää ja sanoo pylly pystyyn ja joskus mietit et sais koittaa kerran elämässä panna vaik naista mut kun olet täysverinen naaraspuolinen homo ja emäntä niin et halua kokeilla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eilen sanoit et olet transvenstiitti ja miehen kanssa suhteessa ja se on mies ja sinä vaimona eli miehesi panee persee.een ja sinä sanonut et haluaisit koittaa myöskin panna kikkelilläsi ettei jää käyttämättömäksi mut se vaan nauraa röhöttää ja sanoo pylly pystyyn ja joskus mietit et sais koittaa kerran elämässä panna vaik naista mut kun olet täysverinen naaraspuolinen homo ja emäntä niin et halua kokeilla

        Älä taas aloita tota skeidaa jankkaamaan.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Älä taas aloita tota skeidaa jankkaamaan.

        Ei oo skeidaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo skeidaa

        On on täyslaidallisen taas.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        On on täyslaidallisen taas.

        Anteeksi mut saanko huomauttaa ei täyslaidallisen taas vaan sanotaan täyslaidallinen taas en ole olematon mut olis kiva kun suomeksi kirjoitetaan


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Älä taas aloita tota skeidaa jankkaamaan.

        Skeida kirjoittaa skeidaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Skeida kirjoittaa skeidaa

        💩💩💩


    • Anonyymi

      Aika huonosti nuolet, jos naisella on aikaa katsella nuolemista eikä antautua nautinnolle.

      • Samaa mietin kanssa.


      • Anonyymi

        Juurikin näin. 😄👵


    • Anonyymi

      Kyllä sitä aina miettii että tykkääkö nainen ja nauttiiko vai teeskenteleekö. Naista pitää nuolla aika pitkään ennen kun se laukee.

    • Anonyymi

      Joo, ja Jeesus ja kaikki kuolleet sukulaiset katselee myös.

      • Anonyymi

        👆🧐🤫


      • Anonyymi

        😆😅


    • Anonyymi

      Nuorena jännitti mutta ei enää. Naisiakin kyllä jännitti että se on vaan kivaa.

    • Anonyymi

      Perssilmälläkö luulet että katselee?

    • Anonyymi

      Niin mikä katselee? Se alapää?

      • Anonyymi

        :D


      • Anonyymi

        👀👅


    • Anonyymi

      Kokeilkaa joskus. Ai niin teillä ei ole naista. No maksullisia saa joten pääsette nuolemaan.

      • Anonyymi

        :D


    • Anonyymi

      Kauhea sentään! Pitääköhän kurkata alas peilillä, katseleeko se siellä nytkin televisiota vai lukeeko Yhteishyvää, johan on!

      • Anonyymi

        😁😀😀


    • Anonyymi

      Kuka sammutti valot.

    • Ei se niin ole, että nainen aina katselisi. Kyllä voi niinkin olla, että hänellä on silmät kiinni, mutta suunnattoman ihanoitunut ilme kertoo, että nauttii, samoin kun tuntiessaan kielen peräaukossaan.

      Yhteen sulavan rakkauden viesti kulkee tuntoaistin välityksellä. 🌹👀

    • Anonyymi

      Mies voi laueta jo siitä kun nainen kiihottuu kun mies nuolee.

    • Anonyymi

      Eilen oli jännittävä elokuva televisiossa: JAmes 070 Istambulissa, en jaksanut

      kokonaan uusiksi katsoa, baan nukkumatin luokse menin, aikaisin jo koska tiesin että seuraava tämä päuvä tulee olemaan taas kaupunkiriehaaaa niinsanotusti tainiin, eli
      hypermarketin valloiytus ostosvaunut avulla.

      Kuitenkin olisi ehä helpompi bvalloittaa koko hyperkeytit kaikki pansarivaunuilla ostosvaunujen sijasta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      29
      2924
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      106
      1580
    3. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      85
      1451
    4. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      88
      1215
    5. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      380
      1171
    6. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      49
      1050
    7. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      103
      1031
    8. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1018
    9. Ville Mykkänen, sankari vai typerys?

      Tietenkin typerys. Lähteä nyt toisten sotaan ottamaan vapaaehtoisesti luotia päähänsä. Kuvitteli raukka, että saa hyvän
      Maailman menoa
      35
      1014
    10. En oikeasti välitä sinusta nainen

      Naureskellaan sinulle ja palstajutuillesi kavereitten kesken. Ollaan lyöty vetoakin oletko se sinä oikeasti. Kirjoitat t
      Ikävä
      79
      1002
    Aihe