Ostatkos seksileluja

Anonyymi

Niin oletkos tilannut ja ostanut seksileluja netistä. Nykyään on hyvä kun voi tilata netistä ja voi hakea pakettiautomaatista niin ei kukaan näe että tilasit seksileluja.

17

111

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oon joo. Niitä on melko paljon

• Anonyymi

Olen korkeastikoulutettu ja varakas mies jans håkän ja ostan tinderiseksi kaupasta leluja naisista miehistä ja lapsista mieluisin on eläimet ja kova olen bilettämään niis on konjakkia kokaiinia ja seksiä ja loistoa varakkuutta ym ja korkeastikoulutetut naiset rakastuu minuun palavasti naiset tietää rahaa on ja arvon ihmisiä ystävinä

• Anonyymi

Ostan seksikaupasta, ei hävetä yhtään. Asiallinen myyjä, joku linja Hesassa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Arvaa.

-keinovaginamies-

• En osta, kun ei ole tarvetta leluille ollunna.

• Anonyymi

Anustappeja et tarvi kun oikeaakin patukkaa saa pyllyyn mut eikö joskus edes tee mieli omaa kikkeliäsi käyttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anustappeja et tarvi kun oikeaakin patukkaa saa pyllyyn mut eikö joskus edes tee mieli omaa kikkeliäsi käyttää

Mikä niissä kikkeleissä erityisesti sinua kiehtoo kun jaksat niistä jauhaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä niissä kikkeleissä erityisesti sinua kiehtoo kun jaksat niistä jauhaa?

Välis on yksinkertaisesti vaan idiootti. Tyhmä kuin saapas, miehen irvikuva.

• Anonyymi

Ostan kirppareilta ja torista,saa edullisesti

• Anonyymi

En ole koskaan ostanut yhtään seksilelua. Aitoa sen olla pitää, keskikokoinen.

• Emäntä teki sähköhammasharjasta lelun ja suristelee sillä huulet turpeina.

• Anonyymi

Meikäläisen emäntä veistää kakkosnelosesta diIdot :)

Iaskin..väärin

• Anonyymi

Ostan ja leikin niillä tyttöstävän kanssa.

• Anonyymi

En takuulla

• Anonyymi

Tekovitun tein itse. Vaan ei seiso enää. Diabetes Mellitus 2 teki lopun kaikesta.

• Miltä näyttää seksi lelu kik kumitu lähettäkää kuva oon 18v tyttö

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      63
      4010
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      78
      3648
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3175
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2538
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2387
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      48
      2134
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2005
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1758
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36