Niin oletkos tilannut ja ostanut seksileluja netistä. Nykyään on hyvä kun voi tilata netistä ja voi hakea pakettiautomaatista niin ei kukaan näe että tilasit seksileluja.
Ostatkos seksileluja
17
111
Vastaukset
- Anonyymi
Oon joo. Niitä on melko paljon
- Anonyymi
Olen korkeastikoulutettu ja varakas mies jans håkän ja ostan tinderiseksi kaupasta leluja naisista miehistä ja lapsista mieluisin on eläimet ja kova olen bilettämään niis on konjakkia kokaiinia ja seksiä ja loistoa varakkuutta ym ja korkeastikoulutetut naiset rakastuu minuun palavasti naiset tietää rahaa on ja arvon ihmisiä ystävinä
- Anonyymi
Ostan seksikaupasta, ei hävetä yhtään. Asiallinen myyjä, joku linja Hesassa.
- Anonyymi
Nollakoodilla mennään 😂🤣😅 https://www.hs.fi/tiede/art-2000008841602.html
- Anonyymi
Arvaa.
-keinovaginamies- En osta, kun ei ole tarvetta leluille ollunna.
- Anonyymi
Anustappeja et tarvi kun oikeaakin patukkaa saa pyllyyn mut eikö joskus edes tee mieli omaa kikkeliäsi käyttää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anustappeja et tarvi kun oikeaakin patukkaa saa pyllyyn mut eikö joskus edes tee mieli omaa kikkeliäsi käyttää
Mikä niissä kikkeleissä erityisesti sinua kiehtoo kun jaksat niistä jauhaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä niissä kikkeleissä erityisesti sinua kiehtoo kun jaksat niistä jauhaa?
Välis on yksinkertaisesti vaan idiootti. Tyhmä kuin saapas, miehen irvikuva.
- Anonyymi
Ostan kirppareilta ja torista,saa edullisesti
- Anonyymi
En ole koskaan ostanut yhtään seksilelua. Aitoa sen olla pitää, keskikokoinen.
Emäntä teki sähköhammasharjasta lelun ja suristelee sillä huulet turpeina.
- Anonyymi
Meikäläisen emäntä veistää kakkosnelosesta diIdot :)
Iaskin..väärin - Anonyymi
Ostan ja leikin niillä tyttöstävän kanssa.
- Anonyymi
En takuulla
- Anonyymi
Tekovitun tein itse. Vaan ei seiso enää. Diabetes Mellitus 2 teki lopun kaikesta.
Miltä näyttää seksi lelu kik kumitu lähettäkää kuva oon 18v tyttö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634010Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783648- 423175
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192538Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222387Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa482134- 482005
- 471758
- 361690
- 301556