Alotin juhannuksen jo? 5päivää? sitten..vaikka olen sitä mieltä että suomen keskikesä on 15 heinäkuuta. tänään juodaan halpaa kaljaa halpaa neloslonkero 30 prosenti alenus ronkeloa..ja kun metsäsieniä ei ole vielä ilmaantunut niin herkkusieniä..tietysti voita clearife butterja lidlin halpismaitoa johon laitan sen lurauksen kermaa että tulee vähäsen makukinmaitoon..niinkuin myö köyhät tehdään. tai ainakin 30 vuotta sitten. silloinhan nää kevytjutut tuli ja ihmiset alko sairastelee
keskikesä+ JO?
0
140
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262193
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282106- 1582034
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue181452- 511027
- 181019
- 86975
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23895- 114884
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell51850