Kuka on väärä profeetta?

Anonyymi

Kuka vastustaa minua on väärä profeetta.

Kaikki oikean profeetan vastustajat ovat vääriä profeettoja!


Harri Veijonen
http://wwnet.fi/users/veijone

10

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      K: Kuka on väärä profeetta?
      V: Jokainen. Höpöttelevät omiaan, niin kuin muuan Jeesuskin ammoin. Hän sentään edes sovitti omat tekonsa.

      • Anonyymi

        Älä sinä sitten höpöttele joulupukeista ateismipalstalla!


    • Anonyymi

      Oikea profeetta ei itse voi todistaa olevansa OIKEA.

      Oma todistus ei riitä.

      • Anonyymi

        "Oikea profeetta ei itse voi todistaa olevansa OIKEA.

        Oma todistus ei riitä."

        VÄÄRIN!
        Jeesus TODISTI itsestään!

        Joh. 8:
        13 Niin fariseukset sanoivat hänelle: "Sinä todistat itsestäsi; sinun todistuksesi ei ole pätevä".
        ja
        14 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Vaikka minä todistankin itsestäni, on todistukseni pätevä, sillä minä tiedän, mistä minä olen tullut ja mihin minä menen; mutta te ette tiedä, mistä minä tulen, ettekä, mihin minä menen.

        Eli toki Herra, Edes ;( on Oikea Profeetta? ( itku silmässä, en osa laittaa emoa :( )

        Lukekaa NIIN ette EKSY!

        Runsaasti, ASUKOON Jumalan Sana teissä, eli LUE paljon ja sitten vielä enemmän ja sen jälkeen vielä lisää :)
        ja kaikki tämä tee Rukouksella ja jos jaksat, paastolla.

        Herra on Jumalan Kaikkivaltiaan Poika ja tietää mistä tulee ja minne menee.
        'mitä niin sanot Herra', ihmettelee Nikodeemus ;)

        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.


    • Anonyymi

      Jumalan Sanan mukaan Bileam oli oikei profeetta ja MOOSES, sekä Joosua vastusti Bileamin , tekoja sekä sanomaa.
      Oliko Mooses väärä Profeetta?

      4. Moos. 22 luku ja aina lukuun 24, ja sitten sieltä täältä:
      Miten on, miten kutsuttiin ennen vanhaa Profeettoja? Näkijä? se joka kuulee Jumalan Äänen, näkee unia, näkyjä, lankeaaa lovee eli menee hurmoksiin:
      onko Saulinkin Profeettojen kanssa?
      1. Sam. 10:
      11 Kun kaikki, jotka ennestään tunsivat hänet, näkivät hänet hurmoksissa niinkuin profeetatkin, sanoivat he toisillensa: "Mikä Kiisin pojalle on tullut? Onko Saulkin profeettain joukossa?"

      Eli Jumalan HENKI tuli Sauliin ja hän, Saul oli kuin profeetta, lovessa.
      Nyt miten on Bileam, joka on mahdollisesti joskus ollut uskollinen ja luotettava, ja tehnyt kuten Jumala käskee, ja sitten PALKAN, tahi IHMIS_kunnia ja maineen takia, teki sitä mikä ei ollut Jumalalle, mieleen.
      NYT
      4. Moos. 24:
      2 Ja kun Bileam nosti silmänsä ja näki Israelin leiriytyneenä heimokunnittain, niin Jumalan Henki tuli häneen.

      Jumalan Henki tuli, Bileamiin ja NÄKI TULEVAISUUTEEN ja Ennusti.

      14 Ja nyt minä lähden kansani tykö, mutta sitä ennen minä ilmoitan sinulle, mitä tämä kansa on tekevä sinun kansallesi aikojen lopulla."

      AIKOJEN LOPULLA!
      15 Ja hän puhkesi lausumaan ja sanoi: "Näin puhuu Bileam, Beorin poika, näin puhuu mies, jonka silmä on avattu.
      16 Näin puhuu hän, joka kuulee Jumalan puheen ja saa tietonsa Korkeimmalta, joka näkee Kaikkivaltiaan näkyjä, joka lankeaa loveen ja jonka silmät avataan:
      ja
      17 Minä näen hänet, en kuitenkaan nyt, minä katselen häntä, en kuitenkaan läheltä.

      MIKÄ on OIKEAN PROFEETAN merkki, mitä Mooses ilmoittaa?
      eli jos totetuu, niin, pelkää ja kuule hätä, se on oikea profeetta,
      ja kansa ja kansakunnat pelkäsivät Bileamia:

      4. Moos. 22:
      6 Tule siis ja kiroa minun puolestani tämä kansa, sillä se on minua väkevämpi; ehkä minä sitten saan sen voitetuksi ja karkoitetuksi maasta. Sillä minä tiedän, että jonka sinä siunaat, se on siunattu, ja jonka sinä kiroat, se on kirottu."

      eli --- Sillä minä tiedän, että jonka sinä siunaat, se on siunattu, ja jonka sinä kiroat, se on kirottu."

      eli se mitä Bileam sanoi ja teki, TOTEUI, myös paha, kuten sitten Mooses sen "korjaa"!

      Nyt, mikä oli se paha mitä, Mooses ja Joosua vastusti OIKEAA Profeettaa?

      4. Moos. 31:
      16 Katso, nehän ne olivat, jotka Bileamin neuvosta saivat israelilaiset antautumaan uskottomuuteen Herraa vastaan Peorin vuoksi, niin että vitsaus kohtasi Herran seurakuntaa.
      ja
      5. Moos. 23:
      5 Mutta Herra, sinun Jumalasi, ei tahtonut kuulla Bileamia, vaan Herra, sinun Jumalasi, muutti kirouksen sinulle siunaukseksi, sillä Herra, sinun Jumalasi, rakasti sinua.

      Nyt, MIELENKIITOISTA, tämä SAMA tulee tapahtumaan, Ilmestyskirjan 3 mukaan!
      sama tapaus eli syy ja sen seuraus ja taas, Bileam sekä iisebell! ja sitten nikolait.
      eli
      Ilm. 2:
      14 Mutta minulla on vähän sinua vastaan: sinulla on siellä niitä, jotka pitävät kiinni Bileamin opista, hänen, joka opetti Baalakia virittämään Israelin lapsille sen viettelyksen, että söisivät epäjumalille uhrattua ja haureutta harjoittaisivat.

      20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.
      21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.
      22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
      23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.

      eli Seurakunnan Vitsaus, kuten Bileamin aikana, ja nyt lopussa sama!
      ja taas sitten iisebellin henki ja bileamin henki, vastaan Mooseksen ja Elian Henki!
      ja voitto on varma.
      Mutta se ei nyt ole ketjun aihe, vaan

      PAHA MOOSES joka on VÄÄRÄ PROFEETTA, profeetojen profeetan suulla ilmi tuotu !
      Varo Mooses, veijonen on täällä!
      Varo Elia, veijonen on täällä!

      Voit teitä vääriä Profeetoja, Mooses ja Elia, kuinka teidän käy kun uskallatte vastustaa, profeettojen profeettaa!!!

      no see siitä!

      eli, Harri, TEE PARANNUS!
      ja ole hiljaa pyri etsimään Herran Armoa ja Laupeus, elämääsi.

      Jos näin HERJAAT, Moosesta, Herjaat JUMALAA!

      Muista, kun edes joku rohkeni "vähän pahalla katsoa Moosesta, niin Jumala HETI tuli ja PUOLUSTI MOOSESTA, eli Pyhä Henki!
      Sillä, Jumala PUHUI Mooseksen kanssa kasvoista kasvoihin!

      Joten, vielä Kerran TEE PARANNUS, lopeta pahan tekosi ja mukamas, profetoiminen, sillä ET OLE profeettaa, KAUKANA siitä!
      Lopeta ja Käänny Jumalan Armon ja Rakkauden puoleen, ja OLE HILJAA!

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Hhhmmm en heti havainnut, tässä on sama juttu :)

      eli
      VALITETTAVASTI, myös Samuel, on sitten väärä Profeetta.
      ja taas se itku emo :(

      1. Sam. 10:
      11 Kun kaikki, jotka ennestään tunsivat hänet, näkivät hänet hurmoksissa niinkuin profeetatkin, sanoivat he toisillensa: "Mikä Kiisin pojalle on tullut? Onko Saulkin profeettain joukossa?"

      Nyt sitten Mitä sanoo Jumalan Vastaus:

      Jer. 15:
      1 Ja Herra sanoi minulle: "Vaikka Mooses ja Samuel seisoisivat minun edessäni, ei minun sieluni taipuisi tämän kansan puoleen. Aja heidät pois minun kasvojeni edestä, he menkööt!

      Jumalan Edessä KAKSI, mahtavinta Profeettaa, pois Lukien Herra Jeesus.

      ja molemmat sitten vastustivat, profeetoja, joista Jumala antoi todistuksen, eli Bileam sekä Saul

      ja molemmat, kaatuivat "miekkaa", sekä Bileam että Saul!

      Molemmat huusivat ottivat yhteyttä, "noita-akkaa" ja manasivat, pahoja henkiä sekä katsoivat "luista" mistä lie, ennustuksia!

      eli, voi voi voi.

      Nyt siis, sekä Mooses että Samuel, on siis pahoja vääriä profeetoja, sanoo
      profeettojen profeetta somesta, eikun Suomesta.

      hhmm.
      tästä tuli eräs ajatus, joten sitä tulee itseni sitten Tarkaan tutkia.
      Ihmeelinen on Herra!
      ja Ihmeelinen on Hänen Nimensä :)

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Mooses eli Paavo Lipponen on uusin sosialistien Vapahtaja.

        Ketjusta poistettu yksi kommentti, joka on Erkki tuomiojan


    • Anonyymi

      Harri on poissa elävien kirjoista, jso ette tienneet?

    • Anonyymi

      Kuulin että Harri Veijonen on kuollut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      406
      1623
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1308
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1220
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      916
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      844
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      836
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      830
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      189
      759
    Aihe