Missä vaiheessa tietystä ihmisestä voi varmuudella sanoa?

Anonyymi

Ettei hänelle ole tarkoitettu ketään?

22

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mä tiedän ettei mulle ole,oon aina tienny..kaikki käyttäytyy kuin olisin läpipääsemättömän kuplan sisällä..

• Anonyymi

Heti syntymästä.
      Kenellekään ei ole tarkoitettu ketään. Kyllä ne tarkoitukset ja kumppanit pitää ihan itse hommata.

• Anonyymi

Siitä jos ei oo rahaa ja olet köyhä työläismies niin semmoisille ei ole tarkoitettu ketään kuunteles topi sorsakosken ajomies laulu

• Anonyymi

Kerran yövuorossa tuli kuunneltua ajomiestä ja fiilisteltyä. Se johtui siitä, koska prosessinhoitaja operaattoria sanotaan yleisesti ajomieheksi. Erityisesti pidän kohdasta, jossa toivotaan, ettei kiirehdi turhaan.

Tässä vielä linkki, koska nuoriso ei viitsi itse KVG:

https://youtu.be/p7OFSXSxy6g

• Anonyymi

Ei auta raha. Minulla on milli tilillä ja kaikki tarpeellinen jo kauan sitten hankittuna. Vaan ei ole naista. Eikä enää ehdi tullakaan, olenhan pian jo 80 v. Kaikki tuttavanaiset ovat osoittautuneet vain loisiksi ja huijareiksi, jotka vain minulta huijatakseen edes päivää sanovat. Onko ne keikki naiset tuollaisia vai olenko minä joku huijarimagneetti? Kertokaa te, joilla on enemmän kokemusta, kiTOOS!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei auta raha. Minulla on milli tilillä ja kaikki tarpeellinen jo kauan sitten hankittuna. Vaan ei ole naista. Eikä enää ehdi tullakaan, olenhan pian jo 80 v. Kaikki tuttavanaiset ovat osoittautuneet vain loisiksi ja huijareiksi, jotka vain minulta huijatakseen edes päivää sanovat. Onko ne keikki naiset tuollaisia vai olenko minä joku huijarimagneetti? Kertokaa te, joilla on enemmän kokemusta, kiTOOS!

Minulla on ollut ja tulee olemaan naisia. Osa heistä on jo kuollut. Leikitään hetki, että olet oikeasti 80 vuotias vanhus ja kirjoittelet sinkut-palstalle.

Kaikki on itsestä kiinni. Sekä älykkyyden, että rohkeuden mukaan. Voivotteleva perus🏧 ei tule koskaan saamaan puolisoa.

Lisää itseluottamusta ja loput sujuukin itsestään.

>😏<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei jos on rahaa, varallisuutta. Sillä ei kannata rehvastella, huudella ja rahaa käyttää valttikorttina. Katse itseesi nyt, vaikka aika vanha oletkin!
        Liikaa ihmisiä ympärillä, puhut tuttavanaisista johon kiinitin huomion.
        Oma hyvinvointi on etusijalla, oma mielenterveys tärkeimpiä asioita loppu suoralla.
        Asiat tärkeysjärjestykseen, elämänkumppanin saaminen ei ole se tärkein asia ja mikään pakko sitä ei ole löytyä. Sillä yksinkin ja vähemmällä ihmismäärällä voi olla onnellinen täällä elämässä. Tee hyviä tekoja, auta niitä ihmisiä jotka oikeasti apua tarvitsevat.
        Jos siis voit, älä silti tuhlaa rahojasi kaikenmaailman onnenonkijoihin.
        Onko sukulaisia ja millaiset välit sinulla on heihin?
        Hyvää juhannusta ja uusia järkeviä oivalluksia sinulle.

• Anonyymi

Juhannuksen jälkeen yleensä 🧐

• Anonyymi

Olin alle 7 vuotias, kun totesin anopin syntymäpäivillä paikalla olleiden kuullen, että en mene koskaan naimisiin.
      Nyt olen 51v ja yksinäinen olen., koskaan ei ole ollut edes pidempää seurustelu suhdetta, kaikki naiset, joiden kanssa olen ollut tekemisissä, eivät ole haluneet olla kanssani, ei ruman miehen kanssa naiset halua olla.
      En ole koskaan saanut kokea naisen antamaa hellyyttä kosketuksen muodossa.
      Tulen kuolemaan vailla naisen hellyyttä, mutta se vaan täytyy hyväksyä. että se on kohtaloni ja PISTE.

• Anonyymi

Kun kärrätään ruumishuoneelle lavetilla.

• Anonyymi

Jos ei kuuteen (18:00) mennessä ole ketään tullut paikalle, niin sitten peli on varmuudella menetetty. Kokemusta on.

• Anonyymi

Sitten voi jatkaa lohduttautumista alkoholilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten voi jatkaa lohduttautumista alkoholilla

eipä sekään paljon lohduta juttu kulkee mutta mitään kipinää synny välille,

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sitten kun löytyy vievien ja viettelevien yhteinen tekijä.

• Anonyymi

Mikään muu ei ole varmaa paitsi epävarma ja kuolema.

• Anonyymi

Köyhän kuolema nimenomaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhän kuolema nimenomaan

Mutta miten sinne hautaan menee. mulla ois periaatteessa arkkupaikkakin vapaana. Mutta onks sinne pakko laittaa ne vainajan vaatteet. Että voisko laittaa ihan t-paita ja collegehousut. Ja onks noi ketjut pakko ottaa pois. Että jos noin saan mennä niin sitten vois mennä kokonaisena. mutta muuten poltettuna. Mä näin sellasen nätin pyöreen uurnan. mutta onks pyöreet tarkotettu naisille ja kulmikkaat miehille. miten teidän hautajärjestelyt on tehty ja kuis ankaria noi kirkkoherrat on näissä asioissa.

• Anonyymi

Tyttöjen mielelstä niin jotkut hämähäkit ja ötökät pewlottavia, vaikka eivät oikeasti ole.

• Siitä sen tietää, kun olet kaikille pelkkää ilmaa. Yksin yli 10 vuotta.

• Anonyymi

Ei koskaan. Joku on tavannut sen oikean vasta vanhainkodissa ja siellä on sitten vietetty hääjuhlat. Tosi juttu.

• Anonyymi

Esimerkiksi ykskaks vaan tokaista pamauttaa. Ellei häpyä riitä niin niin, että kaikki kuulevat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      214
      1427
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1276
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1067
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      16
      1016
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      890
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      830
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      59
      828
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      768
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      754
    Aihe