Missä vaiheessa tietystä ihmisestä voi varmuudella sanoa?

Anonyymi

Ettei hänelle ole tarkoitettu ketään?

22

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mä tiedän ettei mulle ole,oon aina tienny..kaikki käyttäytyy kuin olisin läpipääsemättömän kuplan sisällä..

    • Anonyymi

      Heti syntymästä.
      Kenellekään ei ole tarkoitettu ketään. Kyllä ne tarkoitukset ja kumppanit pitää ihan itse hommata.

    • Anonyymi

      Siitä jos ei oo rahaa ja olet köyhä työläismies niin semmoisille ei ole tarkoitettu ketään kuunteles topi sorsakosken ajomies laulu

      • Anonyymi

        Kerran yövuorossa tuli kuunneltua ajomiestä ja fiilisteltyä. Se johtui siitä, koska prosessinhoitaja operaattoria sanotaan yleisesti ajomieheksi. Erityisesti pidän kohdasta, jossa toivotaan, ettei kiirehdi turhaan.

        Tässä vielä linkki, koska nuoriso ei viitsi itse KVG:

        https://youtu.be/p7OFSXSxy6g


      • Anonyymi

        Ei auta raha. Minulla on milli tilillä ja kaikki tarpeellinen jo kauan sitten hankittuna. Vaan ei ole naista. Eikä enää ehdi tullakaan, olenhan pian jo 80 v. Kaikki tuttavanaiset ovat osoittautuneet vain loisiksi ja huijareiksi, jotka vain minulta huijatakseen edes päivää sanovat. Onko ne keikki naiset tuollaisia vai olenko minä joku huijarimagneetti? Kertokaa te, joilla on enemmän kokemusta, kiTOOS!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei auta raha. Minulla on milli tilillä ja kaikki tarpeellinen jo kauan sitten hankittuna. Vaan ei ole naista. Eikä enää ehdi tullakaan, olenhan pian jo 80 v. Kaikki tuttavanaiset ovat osoittautuneet vain loisiksi ja huijareiksi, jotka vain minulta huijatakseen edes päivää sanovat. Onko ne keikki naiset tuollaisia vai olenko minä joku huijarimagneetti? Kertokaa te, joilla on enemmän kokemusta, kiTOOS!

        Minulla on ollut ja tulee olemaan naisia. Osa heistä on jo kuollut. Leikitään hetki, että olet oikeasti 80 vuotias vanhus ja kirjoittelet sinkut-palstalle.

        Kaikki on itsestä kiinni. Sekä älykkyyden, että rohkeuden mukaan. Voivotteleva perus🏧 ei tule koskaan saamaan puolisoa.

        Lisää itseluottamusta ja loput sujuukin itsestään.

        >😏<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei auta raha. Minulla on milli tilillä ja kaikki tarpeellinen jo kauan sitten hankittuna. Vaan ei ole naista. Eikä enää ehdi tullakaan, olenhan pian jo 80 v. Kaikki tuttavanaiset ovat osoittautuneet vain loisiksi ja huijareiksi, jotka vain minulta huijatakseen edes päivää sanovat. Onko ne keikki naiset tuollaisia vai olenko minä joku huijarimagneetti? Kertokaa te, joilla on enemmän kokemusta, kiTOOS!

        Hei jos on rahaa, varallisuutta. Sillä ei kannata rehvastella, huudella ja rahaa käyttää valttikorttina. Katse itseesi nyt, vaikka aika vanha oletkin!
        Liikaa ihmisiä ympärillä, puhut tuttavanaisista johon kiinitin huomion.
        Oma hyvinvointi on etusijalla, oma mielenterveys tärkeimpiä asioita loppu suoralla.
        Asiat tärkeysjärjestykseen, elämänkumppanin saaminen ei ole se tärkein asia ja mikään pakko sitä ei ole löytyä. Sillä yksinkin ja vähemmällä ihmismäärällä voi olla onnellinen täällä elämässä. Tee hyviä tekoja, auta niitä ihmisiä jotka oikeasti apua tarvitsevat.
        Jos siis voit, älä silti tuhlaa rahojasi kaikenmaailman onnenonkijoihin.
        Onko sukulaisia ja millaiset välit sinulla on heihin?
        Hyvää juhannusta ja uusia järkeviä oivalluksia sinulle.


    • Anonyymi

      Juhannuksen jälkeen yleensä 🧐

    • Anonyymi

      Olin alle 7 vuotias, kun totesin anopin syntymäpäivillä paikalla olleiden kuullen, että en mene koskaan naimisiin.
      Nyt olen 51v ja yksinäinen olen., koskaan ei ole ollut edes pidempää seurustelu suhdetta, kaikki naiset, joiden kanssa olen ollut tekemisissä, eivät ole haluneet olla kanssani, ei ruman miehen kanssa naiset halua olla.
      En ole koskaan saanut kokea naisen antamaa hellyyttä kosketuksen muodossa.
      Tulen kuolemaan vailla naisen hellyyttä, mutta se vaan täytyy hyväksyä. että se on kohtaloni ja PISTE.

    • Anonyymi

      Kun kärrätään ruumishuoneelle lavetilla.

    • Anonyymi

      Jos ei kuuteen (18:00) mennessä ole ketään tullut paikalle, niin sitten peli on varmuudella menetetty. Kokemusta on.

      • Anonyymi

        Sitten voi jatkaa lohduttautumista alkoholilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten voi jatkaa lohduttautumista alkoholilla

        eipä sekään paljon lohduta juttu kulkee mutta mitään kipinää synny välille,


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sitten kun löytyy vievien ja viettelevien yhteinen tekijä.

    • Anonyymi

      Mikään muu ei ole varmaa paitsi epävarma ja kuolema.

      • Anonyymi

        Köyhän kuolema nimenomaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhän kuolema nimenomaan

        Mutta miten sinne hautaan menee. mulla ois periaatteessa arkkupaikkakin vapaana. Mutta onks sinne pakko laittaa ne vainajan vaatteet. Että voisko laittaa ihan t-paita ja collegehousut. Ja onks noi ketjut pakko ottaa pois. Että jos noin saan mennä niin sitten vois mennä kokonaisena. mutta muuten poltettuna. Mä näin sellasen nätin pyöreen uurnan. mutta onks pyöreet tarkotettu naisille ja kulmikkaat miehille. miten teidän hautajärjestelyt on tehty ja kuis ankaria noi kirkkoherrat on näissä asioissa.


    • Anonyymi

      Tyttöjen mielelstä niin jotkut hämähäkit ja ötökät pewlottavia, vaikka eivät oikeasti ole.

    • Siitä sen tietää, kun olet kaikille pelkkää ilmaa. Yksin yli 10 vuotta.

    • Anonyymi

      Ei koskaan. Joku on tavannut sen oikean vasta vanhainkodissa ja siellä on sitten vietetty hääjuhlat. Tosi juttu.

    • Anonyymi

      Esimerkiksi ykskaks vaan tokaista pamauttaa. Ellei häpyä riitä niin niin, että kaikki kuulevat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe