Ettei hänelle ole tarkoitettu ketään?
Missä vaiheessa tietystä ihmisestä voi varmuudella sanoa?
22
180
Vastaukset
- Anonyymi
mä tiedän ettei mulle ole,oon aina tienny..kaikki käyttäytyy kuin olisin läpipääsemättömän kuplan sisällä..
- Anonyymi
Heti syntymästä.
Kenellekään ei ole tarkoitettu ketään. Kyllä ne tarkoitukset ja kumppanit pitää ihan itse hommata. - Anonyymi
Siitä jos ei oo rahaa ja olet köyhä työläismies niin semmoisille ei ole tarkoitettu ketään kuunteles topi sorsakosken ajomies laulu
- Anonyymi
Kerran yövuorossa tuli kuunneltua ajomiestä ja fiilisteltyä. Se johtui siitä, koska prosessinhoitaja operaattoria sanotaan yleisesti ajomieheksi. Erityisesti pidän kohdasta, jossa toivotaan, ettei kiirehdi turhaan.
Tässä vielä linkki, koska nuoriso ei viitsi itse KVG:
https://youtu.be/p7OFSXSxy6g - Anonyymi
Ei auta raha. Minulla on milli tilillä ja kaikki tarpeellinen jo kauan sitten hankittuna. Vaan ei ole naista. Eikä enää ehdi tullakaan, olenhan pian jo 80 v. Kaikki tuttavanaiset ovat osoittautuneet vain loisiksi ja huijareiksi, jotka vain minulta huijatakseen edes päivää sanovat. Onko ne keikki naiset tuollaisia vai olenko minä joku huijarimagneetti? Kertokaa te, joilla on enemmän kokemusta, kiTOOS!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei auta raha. Minulla on milli tilillä ja kaikki tarpeellinen jo kauan sitten hankittuna. Vaan ei ole naista. Eikä enää ehdi tullakaan, olenhan pian jo 80 v. Kaikki tuttavanaiset ovat osoittautuneet vain loisiksi ja huijareiksi, jotka vain minulta huijatakseen edes päivää sanovat. Onko ne keikki naiset tuollaisia vai olenko minä joku huijarimagneetti? Kertokaa te, joilla on enemmän kokemusta, kiTOOS!
Minulla on ollut ja tulee olemaan naisia. Osa heistä on jo kuollut. Leikitään hetki, että olet oikeasti 80 vuotias vanhus ja kirjoittelet sinkut-palstalle.
Kaikki on itsestä kiinni. Sekä älykkyyden, että rohkeuden mukaan. Voivotteleva perus🏧 ei tule koskaan saamaan puolisoa.
Lisää itseluottamusta ja loput sujuukin itsestään.
>😏< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei jos on rahaa, varallisuutta. Sillä ei kannata rehvastella, huudella ja rahaa käyttää valttikorttina. Katse itseesi nyt, vaikka aika vanha oletkin!
Liikaa ihmisiä ympärillä, puhut tuttavanaisista johon kiinitin huomion.
Oma hyvinvointi on etusijalla, oma mielenterveys tärkeimpiä asioita loppu suoralla.
Asiat tärkeysjärjestykseen, elämänkumppanin saaminen ei ole se tärkein asia ja mikään pakko sitä ei ole löytyä. Sillä yksinkin ja vähemmällä ihmismäärällä voi olla onnellinen täällä elämässä. Tee hyviä tekoja, auta niitä ihmisiä jotka oikeasti apua tarvitsevat.
Jos siis voit, älä silti tuhlaa rahojasi kaikenmaailman onnenonkijoihin.
Onko sukulaisia ja millaiset välit sinulla on heihin?
Hyvää juhannusta ja uusia järkeviä oivalluksia sinulle.
- Anonyymi
Juhannuksen jälkeen yleensä 🧐
- Anonyymi
Olin alle 7 vuotias, kun totesin anopin syntymäpäivillä paikalla olleiden kuullen, että en mene koskaan naimisiin.
Nyt olen 51v ja yksinäinen olen., koskaan ei ole ollut edes pidempää seurustelu suhdetta, kaikki naiset, joiden kanssa olen ollut tekemisissä, eivät ole haluneet olla kanssani, ei ruman miehen kanssa naiset halua olla.
En ole koskaan saanut kokea naisen antamaa hellyyttä kosketuksen muodossa.
Tulen kuolemaan vailla naisen hellyyttä, mutta se vaan täytyy hyväksyä. että se on kohtaloni ja PISTE. - Anonyymi
Kun kärrätään ruumishuoneelle lavetilla.
- Anonyymi
Jos ei kuuteen (18:00) mennessä ole ketään tullut paikalle, niin sitten peli on varmuudella menetetty. Kokemusta on.
- Anonyymi
Sitten voi jatkaa lohduttautumista alkoholilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten voi jatkaa lohduttautumista alkoholilla
eipä sekään paljon lohduta juttu kulkee mutta mitään kipinää synny välille,
- Anonyymi
Sitten kun kuolety, yiedfät ytotyuuksia ;D
Tömä eräs musiikkki movetorn; makkara-jakkaa-kakka-jakkara, pyöri mielessäni että mikä olikaan tämä:
https://www.youtube.com/watch?v=cZWi9p90Hlw - Anonyymi
Sitten kun löytyy vievien ja viettelevien yhteinen tekijä.
- Anonyymi
Mikään muu ei ole varmaa paitsi epävarma ja kuolema.
- Anonyymi
Köyhän kuolema nimenomaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhän kuolema nimenomaan
Mutta miten sinne hautaan menee. mulla ois periaatteessa arkkupaikkakin vapaana. Mutta onks sinne pakko laittaa ne vainajan vaatteet. Että voisko laittaa ihan t-paita ja collegehousut. Ja onks noi ketjut pakko ottaa pois. Että jos noin saan mennä niin sitten vois mennä kokonaisena. mutta muuten poltettuna. Mä näin sellasen nätin pyöreen uurnan. mutta onks pyöreet tarkotettu naisille ja kulmikkaat miehille. miten teidän hautajärjestelyt on tehty ja kuis ankaria noi kirkkoherrat on näissä asioissa.
- Anonyymi
Tyttöjen mielelstä niin jotkut hämähäkit ja ötökät pewlottavia, vaikka eivät oikeasti ole.
Siitä sen tietää, kun olet kaikille pelkkää ilmaa. Yksin yli 10 vuotta.
- Anonyymi
Ei koskaan. Joku on tavannut sen oikean vasta vanhainkodissa ja siellä on sitten vietetty hääjuhlat. Tosi juttu.
- Anonyymi
Esimerkiksi ykskaks vaan tokaista pamauttaa. Ellei häpyä riitä niin niin, että kaikki kuulevat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539089Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492749Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312537- 572511
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971895- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä471308Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 271156