Punaiset hiukset ja vaaleat farkut sopii yhteen.
Myllykoski ostari
12
174
Vastaukset
- Anonyymi
Niin sopii. Hyvä värisilmä. 😊
- Anonyymi
Minä päivänä näit mut? Tunnistin itseni tuosta, mulla punaset hiukset ja vaaleet farkut kun kävin ostarissa:)
- Anonyymi
Keskiviikko noin viiden aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskiviikko noin viiden aikaan.
Se olin juuri minä! Miten sinuun saisi yhteyden?:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olin juuri minä! Miten sinuun saisi yhteyden?:)
Kilsan päässä ostarilta on risteys joka on sinulle tuttu,,näin sut siellä talvella kun ajelin duunipakulla,,eli asustelet,,noh siellä päin : ) koskas sopisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kilsan päässä ostarilta on risteys joka on sinulle tuttu,,näin sut siellä talvella kun ajelin duunipakulla,,eli asustelet,,noh siellä päin : ) koskas sopisi?
Vaikka ylihuomenna! Tuu siihen risteykseen klo 12, ootan siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka ylihuomenna! Tuu siihen risteykseen klo 12, ootan siellä.
Eli sunnuntaina,,olen siellä🤟
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä olla käymässäkin. Jos näet jonkun henkilön peräti kahdesti samassa paikassa ei se tarkoita että hän asuu siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sunnuntaina,,olen siellä🤟
Ei näkynyt🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näkynyt🤔
No niin vähän arvelinkin.. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näkynyt🤔
Sitten ei muuta kuin uutta kalastamaan!
- Anonyymi
Silja Euroopalla 6.6 Tallinan laivalla
Nimesi oli Aulis Vietimme yhdessä aikaa. Kerroit asuvasi Kulosaaressa. Minä Porvoossa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1042002En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718