Meikäläinen viettää jussin yksin kämpillä, niiku yleensä. Aikalailla peruspäivä muiden joukossa. Pikkusen tylsää, nii siksi kyselenkin, että mitä sinä suunnitelmia sinulla on?
Mitäpä teette Juhannuksena?
10
68
Vastaukset
- Anonyymi
Fyysisesti yksin kotona, mutta peleillä ollut kaverin kanssa suurimman osan päivää verkon kautta. Päivittäin on pelattu yhdessä jo pitkään. Pieni breikki tässä menossa, mutta kohta takas pleikan ääreen. Samaa on suunnitteilla huomenna ja ylihuomenna.
L. - Anonyymi
Jokainen tyylillään, mutta ihmettelen - miksi ette ulkona käy? Ei baareja vaan vaikka ihan kävelylle, eikä sitäkään tarvitse suorituspaineisesti tehdä. Nyt on todella kaunis ja lämmin ilta. Mikä on poikkeuksellista juhannuksena. Itse en voisi olla sisällä koko ajan.
- Anonyymi
ulkona juuri käytiin koiran kanssa
- Anonyymi
Sanotaanko näin että tuskaisen kivuliaana (hermokivut) ei yhtään inspaa lähtee ulos rasittamaan jo ennenkin paskaa selkää. Eilen kävin koiran kanssa lyhyellä lenkillä, ja tänään se on tuntunut entistä huonompana päivänä.
L.
- Anonyymi
Kaikenlaisia. Täälläkin kerkeää olla niin ei näköjään tarpeeksi suunnitelmaa ole ollut.
Ei ole mitään nyt tänä jussina. Voisihan sitä pienen lenkin ulkona käydä tekemässä.
- Anonyymi
Jaksa enää perseillä joka jussi, ei simppelisti kiinnosta
- Anonyymi
itselläkin vanhemmuuten energiat vähissä, nii yksin sohvan pohjalla maaten menee nämä juhlapyhät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itselläkin vanhemmuuten energiat vähissä, nii yksin sohvan pohjalla maaten menee nämä juhlapyhät
Nuori olen vielä, 29v, en sen vanhempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuori olen vielä, 29v, en sen vanhempi.
no olet sä kympin verran vanhempi ku meikäläinen :d
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2371558Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle201307- 961306
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61187Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9978Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66915- 32890
- 14882
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43881