Onneksi 6 olutta on kaapissa. Kohta ykkösellä pari alas. Kauppaan heti hakeen lisää kaljaa ku aukeaa. Ainaki 18kpl. Ja tupakki myö käryää ioko ajan.
Vähän on krapulaa
7
77
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en viitsi helteellä juoda olusia kun prkl kärvistellä krapulassa. Käryytäkkö sätkää.
- Anonyymi
Tuntuu että aloittajalla käryää tupakan lisäksi pahasti korvien välissä.
- Anonyymi
Niimpä kun täytyy krapulaan juoda ni sillon jo holisti.
- Anonyymi
Se että on juhannus tai uusivuosi tai vappu, ei ole syy että pitää ryypätä. Itse en ole juonu enää moneen vuoteen juhannuksena vappuna tai uutenavuotena. Ihan hyvin voi olla selvinpäin
- Anonyymi
Monelle sopisi ettei kaljottelisi ollenkaan niin rahat alkaisi riittään.
Saako parvekkeella polttaa tai sisätiloissa jos käryää kokoajan? Siis kokoajan vai onko se ramppaamista asuntoyhtiön pihalla? vaiko niin onnekas köyhä että asuu 5000 euron rintsikassa hajaasutusalueell?itse otin sateenkaarilonkeroa ja nyt sateenkaari laageria.Kyllä aukee kolmaskin mutta en ihan ykkösellä vetänyt. kalja maistuu mutta tupakki ei käryä kuin korkeintaan muutaman kerran vuodessa. Voisipa melkein siirtyä piippuun keuhkot ehkä tykkäisi ja ei tulisi keuhkoahtaumia.
- Anonyymi
Kova krapula on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664107Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823731- 423215
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222427Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522226- 482065
- 471778
- 361730
- 301576