Monilla ei ole edes krapula ja hajonnut avioliitto enää. Kun kuolivat juhlittaessa >>
https://www.is.fi/kotimaa/
Ja taas tuli tä kallista yhteiskunnalle kun joutuivat tehdä niin paljon työtä synnin takia.
Tulis kieltä laissa että sikailu ja rällästäminen on kieletty ettei tarvi veronmaksajat maksaa niin paljon toisten ihmisten töppäilyt ja uhot.
Voi sitä maailman menoa . Mielisairas on ..
Marin ?? Kannattiko ryypätä Juhanussa ??? Miten maistu krapula ????
14
84
Vastaukset
Ja kohta taas lööperissä,. >>>
Marin on niin ahdistunut kun toimittajat on minun pojan perässä ja kuvaa kaikki mitä mun poikka tekee. Vaikka puhu itsestä ja kerää säälipisteitä että voi minua kun en saa sikailla rauhassa,, että äänestäisi hänet.
Mitä sä kuvittelet Marin ??? Että olet joku erikoisjulkkis joka ei saa seurata niinkuin Niinistön poika.
Jättkäkää julkkispaikkan jos ette julkissäännöt kestää.
Voi rakas Marin miten huolissaan sinusta olen,, kun olet matkalla helvettiin synneissä ja et edes sitä tiedä.- Anonyymi
Kenenkään ei kannata ryypätä, ei Juhannuksena eikä muulloinkaan. Raitis elämä on paras elämäntapa.
- Anonyymi
Paljonko olet ryypännyt?
- Anonyymi
Onko muttereissa vajausta?
- Anonyymi
Äkillinen Viinanjuonnin Lopettaminen aiheuttaa Rapulan, siis ota vain Viinaa !
- Anonyymi
Krapula ei onneksi anna armoa, ihanan lämpöisessä juhla kelissä!🤭🤭
Armoa saat rakas Marin . Mutta rankaisematta en jätä sanoo Pyhä Jumala Pyhässä Raamatussa !!
Ja myös Sano. Mene äläkää enää te syntiä ettei tapahtuu jotain vielä hirveämpi kuin se että sinut meinattiin kivittää. No hirveämpi on että kivitetään' on tietysti se että joudutaan helvettiin...
- Anonyymi
Aloittaja saattaa olla ryypännyt - kirjoitustyylistä päätellen. Ja toki ymmärrän hänen tuskansa ihmiskunnna puolesta. Mutta en ymmärrä, miksi Marinin nimi on tähän vedetty. Jos tarkoitetaan pääministeriämme, niin hänhän oli Eurooppa-neuvoston kokouksessa juhannuksena. Siellä tuskin paljon ehdittiin ryypätä.
- Anonyymi
Marinin avustaja, saatko kaksinkertaisen palkan kun päivystät täällä juhannusiltana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marinin avustaja, saatko kaksinkertaisen palkan kun päivystät täällä juhannusiltana?
Marinin vastustaja, saatko kolminkertaisen stondiksen kun kirjoittelet tänne juhannuksena?
- Anonyymi
Sairaan ihmisen aloitus. Jos ei oma juhannus mennyt ihan putkeen, niin anna olla. Turha täällä on muita haukkua.
Rakkaat !! Olen hyvin hyvin huolissaan Suomen kansasta. Mutta älä sinä välitä muista . Mene takaisin ryyppämään. Olet kumminkin nähnyt varoituksen.
Palkka ihan varmasti saat sillä tiellä koska juomarit >>>
Room. 6:23
Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
1. Kor. 6:10
eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakkaat !! Olen hyvin hyvin huolissaan Suomen kansasta. Mutta älä sinä välitä muista . Mene takaisin ryyppämään. Olet kumminkin nähnyt varoituksen.
Palkka ihan varmasti saat sillä tiellä koska juomarit >>>
Room. 6:23
Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
1. Kor. 6:10
eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.Marinin kassapillu on raksuttanut punaväriä Suomen valtiolle.
Tappiolukemat ovat hirmuiset mitkä kassapillu valtiolle aiheutti ollessaan pääministeri.
Maailma on mielisairas !!! Tulis päästä pois maailmasta >> Hengelliseen maailmaan..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873725
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813310Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683142On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702770Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502332- 671903
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271839- 371834
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601698