Lasketaanko tähän arkipäivät vai siitä päivästä kun kirjautunut omakantaan pyyntö? Jätin pyynnon viime su eikä ole uusittu (juhannuskiireitä?) ja mietin pitääkö ma soittaa ja kysyä?
ELi ma tulisi täyteen 8vrk mutta kuitenkin vasta 5 arkipäivää?
Lääkkeiden uusinta kestää 8 vrk?
6
111
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pitäisi jättää uusimista viimetippaan. Minä uusin reseptin aina kun käyn hakemassa apteekista kolmen kk lääkkeeni. En jätä siihen että on viikon lääkkeet jäljellä. Mutta mitä tulee kysymykseesi niin vissiin 8 arkipäivää
- Anonyymi
Aikaisemmin tullut uusinta jopa päivässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikaisemmin tullut uusinta jopa päivässä.
Minulle taas ei ole uusittu jos olen jättänyt liian aikaisin uusintapyynnön ja on katsottu että lääkettä on vielä vaikka ei sitä paljoa ole!
- Anonyymi
Minulla on reseptit uusittu vaihtelevasti uusintapyynnön jälkeen (omakannassa), Ilmeisesti riippuu siitä onko lääkkeen edellisen kerran määrännyt lääkäri töissä vai vapaalla.
- Anonyymi
No psyykenlääkkeistä hoitaja sanoi, että uusii sitten kun on 4-5 tablettia jäljellä.
Monesti on ihan päivässä uusittu, mutta nuo pitää soittaa poliklinikalle ja jättää uusimispyyntö lääkärille. Sit tulee vielä tekstiviesti.
Kerran yritin uusia omakannassa, mutta se ei onnistu. Sitten oli vain pari jäljellä ja pääsiäinen. Soitin sitten päivystysnumeroon ja sieltä suostuttiin antamaan Jorvissa sitten puuttuva annos. Tosin pienempinä tableteina.- Anonyymi
Kyllä mulla on Ketipinor yms. uusittu aivan normaalisti Omakannan kautta. Eihän sitä voi jättää jonkin 4 tabun varaan vaan pitää uusia ajoissa esim. ennen vkonloppua tai lomaa. Silloin lääkäri voi kirjoittaa reseptiin milloin sen voi noutaa ja näin on minulle tehtykin. Esim. saa hakea aikaisintaan x.x.2022.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528913Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492649- 482427
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282427Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971827
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231723Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä451259Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136