Kansanedustaja ehdottaa kouluun uutta ainetta – on kuin suoraan ”tulevaisuudesta”
Ei uutta auringon alla!
Jo vuosikymmeniä EU-Suomen valtiojohto, eri viranomaiset, kansanedustajat. On pyytänyt neuvoa ja suuntaa joiltakin Ulkopolitiikan globalisti profetoilta, Tulevaisuuden tutkimuslaitoksen tutkijoilta ja EU mafian palkka profetoilta, ja globalisti WEF mafian ns. sammakko profetoilta.
Miten tuo voisi toteutua koska ei EU-Suomessa ole valtamediassa enään konservatiivisellä kristillisellä maailmankuvalla enään sanan ja tiedonkulun vapautta. Varsinkaan jos ei edusta sitä mikä on kulloisenkin hengellisen ja maallisen vallanpitäjien agendana ja tavoitteena.
Nyt valtamediassa julkisuutta saa vain woket, pride lössit, pro blm, pro WEF, pro EU, pro globalismi, pro Nato, pro Ukraina, pro pride, pro ekumenia, pro naispapittaret, pro vauvakaste jne...
uutinen 26.6.2022
https://www.como.fi/uutiset/kansanedustaja-ehdottaa-kouluun-uutta-ainetta-on-kuin-suoraan-tulevaisuudesta/
Demarikansanedustaja Kristiina Salonen on ehdottanut, että suomalaisissa kouluissa pitäisi alkaa opettaa ihan uutta ainetta. Niin mitä sitten?
Tulevaisuuslukutaitoa.
Mitä se on?
Tulevaisuusajattelu on tapa suhtautua tulevaisuuteeen. Se on ajatteluntaito, jonka jokainen voi hankkia. Tulevaisuuslukutaito on kykyä hyödyntää tulevaisuutta tässä hetkessä ja nähdä luovasti yhteiskunnan eri tulevaisuuskuvat. Tulevaisuusajattelua voidaan opettaa lapsille tulevaisuuskasvatuksella.
-Olemme Suomessa ylpeitä lasten luku- ja kirjoitustaidosta. Aivan yhtä lailla tulevaisuuslukutaidon tulisi olla yhteiskunnan läpäisemä kansalaistaito. Sen avulla lapsi oppii tunnistamaan omia arvoja ja asenteitaan, jotka ohjaavat hänen tulevaisuuskuvaansa. Sen lisäksi tulevaisuuslukutaito luo henkilökohtaisen toimijuuden tulevaisuuteen, sanoo Salonen.
-Poliittiset päätökset muokkaavat aina tulevaisuutta, mutta päättäjien henkilökohtaiset tulevaisuustaidot vaihtelevat. Toinen päättäjä näkee tulevaisuuden vuoden päähän, kun taas toinen ajattelee tulevaisuutta vuosikymmeniä eteenpäin. Kun puhumme tulevaisuuslukutaidon tarpeesta lapsille, on minua mietityttänyt se, miten erilaiselta poliittiset päätökset voisivat näyttää, jos myös kaikki päättäjät olisivat tulevaisuuslukutaitoisia, sanoo Salonen.
Peruskouluihin oppiaineeksi profetoiminen (WEF profetointia)
Anonyymi
1
58
Vastaukset
- Anonyymi
Koskaan meiltä todellisilta asiantuntijoilta ei kysytä. Maailman aika päättyy, Putinin aika loppuu vielä aikaisemmin.
Suomi 24 keskusteluun heitin: "Kuka on väärä profeetta? Kuka vastustaa minua on väärä profeetta. Kaikki oikean profeetan vastustajat ovat vääriä profeettoja." Niin muodoin (tulevaisuuden) asiantuntija olen minä. Harri Veijonen http://wwnet.fi/users/veijone
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024467Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821197- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816