Synnin alaisuuteen,
Paavali kertoi että on niin järkyttävä olla synnin orja synnin alaisuudessa ja joutuu tekemään mitä liha ja synti vaati hänestä vaikka mieli tahtois tehdä pyhyyttä ja puhtauutta..
Siis aivan käsimättöntä järkyttävä että papit ja opettajat ovat ohjanneet uskovat jäädä synneissä tällä tavalla kuin Paavali sen kuvaa Roomalaiskirjeessä 7 että hän on myytyy synnin alaisuuteen eikä ole ostettu vapaiksi Jeesuksen kalliilla sovintoverellä..
Niinkuin Paavali myöhemmin ostettiin..
Oi Herra armahda edes pieni osa .. kenties piiskuinennlauma ,, jonkun jäännös Suomen kansasta ,, kun tuomio tulee synnin takia tuo karmea kolmas maailman sodan ydinsota..
SIIS RAKKAAT TEHKÄÄ PARANNUSTA SYNNEISTÄ ,, JA PYYTÄKÄ APUA SYNNINPOISTAJASTA JA VAPAUTTAJASTA ,, ETTÄ PÄÄSETTE HÄNESSÄ RISTILLÄ JA RISTILLE..
Järkyttävä , aivan järkyttävä mihin papit MAAILMASSA ovat ohjanneet uskova kansa. !!!
39
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Saaks jotain suihkepullosta tulevaa synnin poistajaa ? Poisteenhan ruostettakii
- Anonyymi
No kyse ei ole mistään poistamisesta tietenkään, vaan valinnasta. Valitsetko Jeesuksen opetuksen taivasten valtakunnasta, jonka hän sanoi tulleen maan päälle, olevan meissä ja meidän ympärillä sekä toimit hänen moraalisten ja eettisten opetusten mukaan. Vai valitsetko Paavalin syntien valtakunnan käyttämällä Jeesusta teurastettuna uhrilampaana tosi Jumala nimisenä Jahvelle ja ryhdyt hokemaan okevasi läpikotaisin syntinen ja paha.
- Anonyymi
Paavali ostettiin myöhemmin Jeesuksen kalliilla sovintoverellä pois synnin alaisuudesta?! Itse määräsi Jeesuksen tapettavaksi kuten tämän seuraajatkin?! Ja kaiken lisäksi tuon Roomalaiskirjeen 7. luvun mukaan nyt PELASTUTAAN palvelemaan lihalla synnin lakia.
- Anonyymi
Ja koko Jeesuksen teurastaminen Paavalin syntiopin ja Raamatun mukaan tosi Jumalana, Kristuksena, ja syöminen Jahven ylipapin ateriana, jota Jeesys sanoo Raamatussa Perkeleeksi, perustuu tähän ideaan: olette itse myyneet itsenne synnin alaisuuteen tosi Jumalan teurasuhrilla Saatanalle, jota kutsutte nyt Jumalaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja koko Jeesuksen teurastaminen Paavalin syntiopin ja Raamatun mukaan tosi Jumalana, Kristuksena, ja syöminen Jahven ylipapin ateriana, jota Jeesys sanoo Raamatussa Perkeleeksi, perustuu tähän ideaan: olette itse myyneet itsenne synnin alaisuuteen tosi Jumalan teurasuhrilla Saatanalle, jota kutsutte nyt Jumalaksi.
Vai onko jollekin uusi tieto kristinuskosta, että Jeesus verellään on uusi liitto Jahven kanssa, jonka vastustamisesta surmattiin jumalanpilkkasyytteellä kuten Stefanoskin? Ja olla liitto verellään, on sama kuin tapettu uhrina. Tämä lukee selvästi Paavalin sanoin Raamatussa, kun hän kiroaa Jeesuksen ristille (Gal.3:13).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko jollekin uusi tieto kristinuskosta, että Jeesus verellään on uusi liitto Jahven kanssa, jonka vastustamisesta surmattiin jumalanpilkkasyytteellä kuten Stefanoskin? Ja olla liitto verellään, on sama kuin tapettu uhrina. Tämä lukee selvästi Paavalin sanoin Raamatussa, kun hän kiroaa Jeesuksen ristille (Gal.3:13).
Jehovat omalle palstalleen.
eivät ole kristinuskoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eivät ole kristinuskoa.Kyse ei ole mistään uskonnosta, vaan siitä mitä Raamatussa lukee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eivät ole kristinuskoa.Nämä on muista uskonnoista vihaavat kristittyjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse ei ole mistään uskonnosta, vaan siitä mitä Raamatussa lukee.
Ja lisäyksenä vielä. Se onkin omituinen käsitys, että heitetään noppaa, valitaan mieleinen uskonto tai uskonnon lahko ja ryhdytään poimimaan siihen sopivaa tekstiä Raamatusta.
Näin juuri sadaan syntymään juuri sellaista rajoittunutta aivotoimintaa, joka Raamatun teksiä esille otettaessa, ryhtyy huutelemaan jehovalaisuutta, helluntalaisuutta tai mitä milloinkin, koska hänen käsikirjansa tuntee Raamatun vain lahkojen kautta, ei itse tarinana tai sen totuutena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisäyksenä vielä. Se onkin omituinen käsitys, että heitetään noppaa, valitaan mieleinen uskonto tai uskonnon lahko ja ryhdytään poimimaan siihen sopivaa tekstiä Raamatusta.
Näin juuri sadaan syntymään juuri sellaista rajoittunutta aivotoimintaa, joka Raamatun teksiä esille otettaessa, ryhtyy huutelemaan jehovalaisuutta, helluntalaisuutta tai mitä milloinkin, koska hänen käsikirjansa tuntee Raamatun vain lahkojen kautta, ei itse tarinana tai sen totuutena.Mutta ilman tätä menetelmää, ei kristinusko Paavalin opilla, jossa jätetään kokonaan huomioimatta Jeesuksen opetus olisikaan pysynyt voimissaan 2000 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ilman tätä menetelmää, ei kristinusko Paavalin opilla, jossa jätetään kokonaan huomioimatta Jeesuksen opetus olisikaan pysynyt voimissaan 2000 vuotta.
Toisaalta olen tosi kyyninen uskovaisten aivotoiminnan suhteen - viitaten nyt edellä olevaan jehovalaishuutelijaankin - että se koskaan laajenisi ymmärtämään Raamatun isompaa kokonaisuutta; sen ilmoitusta luomiskertomuksesta alkaen ja älykkyyttä suhteessa tieteeseen. Joten tulevaisuudessa uskonto tuleekin olemaan paljon näppärämpien aivojen hallussa, mikä jättää nyt jälkeensä tämän kokonaisuuteen taipumattoman aivotoiminnan kokonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta olen tosi kyyninen uskovaisten aivotoiminnan suhteen - viitaten nyt edellä olevaan jehovalaishuutelijaankin - että se koskaan laajenisi ymmärtämään Raamatun isompaa kokonaisuutta; sen ilmoitusta luomiskertomuksesta alkaen ja älykkyyttä suhteessa tieteeseen. Joten tulevaisuudessa uskonto tuleekin olemaan paljon näppärämpien aivojen hallussa, mikä jättää nyt jälkeensä tämän kokonaisuuteen taipumattoman aivotoiminnan kokonaan.
Ja näin - kuten Raamatussa lukee - ensimmäisiksi itseään luulevat tulevatkin viimmeisiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja näin - kuten Raamatussa lukee - ensimmäisiksi itseään luulevat tulevatkin viimmeisiksi.
Ja sama Albert Einsteinin sanoin; uskonto ilman tiedettä on sokea ja tiede ilman uskontoa rampa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä on muista uskonnoista vihaavat kristittyjä
Kovin te rakastatte tuota Paavalin viha-sanaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"viimeiseksi"
"Totisesti minä sanon teille: publikaanit ja portot menevät ENNEN TEITÄ Jumalan
valtakuntaan" Mt: 21: 31 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"viimeiseksi"
valtakuntaan" Mt: 21: 31Ja se Jumalan valtakunta oli sitten sisällisesti meissä:
Luukkaan evankeliumi:
<<17:20 Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla, eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä."<<
Jumalan vatakunta on sisällisesti meissä, johon menevät ennen jopa publikaanit ja portot kuin uskovaisina itseään pitävät Jeesuksen sanoin. Ja tämä on myös totta. Anonyymi kirjoitti:
"viimeiseksi"
valtakuntaan" Mt: 21: 31Niinpäs . Jumalan valtakuntaan pääsevät vain Puhdistetut Pyhät. Mutta portot saa helposti synnintuntoa..
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Niinpäs . Jumalan valtakuntaan pääsevät vain Puhdistetut Pyhät. Mutta portot saa helposti synnintuntoa..
Ai niinkö tulkitset?! Tulkintasi on väärä, koska Jeesus ei opettanut mitään synnistä - ei sellaista ole taivasten valtakunnassa, joka on Jeesuksen opetuksen mukaan sisällisesti meissä.
Ne jotka käyttävät Jeesusta teurasuhrinaan vaihtavat taivasten valtakunnan synnin valtakunnaksi, joten heillä ei koskaan ole mitään asiaa taivasten valtakuntaan.
Portot ja publikaanit eivät vaihda. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinkö tulkitset?! Tulkintasi on väärä, koska Jeesus ei opettanut mitään synnistä - ei sellaista ole taivasten valtakunnassa, joka on Jeesuksen opetuksen mukaan sisällisesti meissä.
Ne jotka käyttävät Jeesusta teurasuhrinaan vaihtavat taivasten valtakunnan synnin valtakunnaksi, joten heillä ei koskaan ole mitään asiaa taivasten valtakuntaan.
Portot ja publikaanit eivät vaihda.Portto ei olisi enää portto, jos vaihtaisi taivasten valtakunnan synnin valtakuntaan ja tulisi 'synnin tuntoon', vaan taivasten valtakuntaan menee nimenomaan PORTTO.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Portto ei olisi enää portto, jos vaihtaisi taivasten valtakunnan synnin valtakuntaan ja tulisi 'synnin tuntoon', vaan taivasten valtakuntaan menee nimenomaan PORTTO.
Ja koitapa, savis, keksiä, että miksi Jeesuksen mukaan se on näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja muista, että Jeesus oli itse syömäri ja juomari, rikkoi sapattisääntöjä, riehui temppelissä ja tuomittiin jumalanpilkasta kuolemaan, ollen näin maailman kuuluisin ateistien marttyyri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja muista, että Jeesus oli itse syömäri ja juomari, rikkoi sapattisääntöjä, riehui temppelissä ja tuomittiin jumalanpilkasta kuolemaan, ollen näin maailman kuuluisin ateistien marttyyri.
Aika vaikea saada tarinasta irti teurastettua tosi Jumalaa.
Anonyymi kirjoitti:
Portot ja publikaanit eivät vaihda.Niin niin . Hirveä on sun valhe. Jos pappien uhrit olis riittänyt. Ei Jeesusolistarvinut tulla ja uhraa itseä meidän vuoksi..
Anonyymi kirjoitti:
No en mä tarvi mitään keksiä niinkuin sinä .. Vaan Pyhä Henki näyttää minulle Totuuden. Kyllä se vaan niin on .. että ne joka näkee oman synnin ja tarvitsee auttaja siihen saa avun Ristiltä ja senvoima josta Paavali sanoo etä kuolema on Voitto !! Ja Kristus Elämä. Oletko Kristuksessa ??
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Niin niin . Hirveä on sun valhe. Jos pappien uhrit olis riittänyt. Ei Jeesusolistarvinut tulla ja uhraa itseä meidän vuoksi..
Ei Jeesus tullutkaan ja uhrannut itseään teidän vuoksi, koska ei ole mitään perisyntiä tai syntiinlankeemusta edes, se on Paavalin valetarina.
Luojajumalan sanoin ihminen tuli tiedolla jumalien kaltaiseksi eikä perisyntiseksi. Ei nyt hyvä Luoja, Jumalan paratiisissa voi olla edes Saatanaa ja syntiä.
Totuus löytyy 1.Moos.3:22.
Jeesus tapettin syytettynä jumalanpilkasta, kun vastusti Jahvea, sanoi tätä Perkeleeksi ja kaiken valheen isäksi, ja koska houkutteli toisen Jumalan luo Jahve Perkeleen luota.
Jahven määräys ihmeidentekijän tappamiseksi, jonka Paavali toteutti, löytyy 5.Moos.13.
Ja kristinusko Paavalin paratiisikertomusvalheella on kostouskonto teille ihmeidentekijän seuraajille, jonka Jahve määräsi - siis kostonkäden nostamisen teidän yllenne - niinpä menette tekin uhrilahjoiksi Jahvelle helvetintuleen. Löytyy 1.Kor.3:13.
Jos Jumala, kuten tässä Kristus Jeesuksen hahmossa on, kirotaan ristille, silloin on Saatana asialla.
Löytyy Gal.3:13. - Anonyymi
Savis kirjoitti:
No en mä tarvi mitään keksiä niinkuin sinä .. Vaan Pyhä Henki näyttää minulle Totuuden. Kyllä se vaan niin on .. että ne joka näkee oman synnin ja tarvitsee auttaja siihen saa avun Ristiltä ja senvoima josta Paavali sanoo etä kuolema on Voitto !! Ja Kristus Elämä. Oletko Kristuksessa ??
Kristus on piispa Huovisen sanoin uusi nimi pakanahallitsija Sol Invictukselle, Auringonjumalalle.
Olla Kristuksessa on yhtä kuin olla kirottu.
Ei, en ole kirottu, olen Jeesuksen opettamassa evankeliumissa taivasten valtakunnan tulemisesta maanpäälle, joka on meissä ja meidän ympärillämme - Jeesuksen sanoin - Jumalan valtakunnan ollessa sisällisesti meissä.
Täällä ei ole syntiä, täällä ei käytetä tosi Jumalaa teurastettuna uhrilampaana itsen puolesta, vaan täällä vastataan joka päivä ja joka ainoa hetki itse omista teoista, ja koitetaan tehdä niitä Isän tahtomia tekoja, eikä tuijoteta koko ajan siihen omaan napaan ja kaivella tikkuja muiden silmistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristus on piispa Huovisen sanoin uusi nimi pakanahallitsija Sol Invictukselle, Auringonjumalalle.
Ei, en ole kirottu, olen Jeesuksen opettamassa evankeliumissa taivasten valtakunnan tulemisesta maanpäälle, joka on meissä ja meidän ympärillämme - Jeesuksen sanoin - Jumalan valtakunnan ollessa sisällisesti meissä.
Täällä ei ole syntiä, täällä ei käytetä tosi Jumalaa teurastettuna uhrilampaana itsen puolesta, vaan täällä vastataan joka päivä ja joka ainoa hetki itse omista teoista, ja koitetaan tehdä niitä Isän tahtomia tekoja, eikä tuijoteta koko ajan siihen omaan napaan ja kaivella tikkuja muiden silmistä.Sen isompaa narsistia ei maailmasta löydy kuin uskovainen, jonka mielestä on tosi hieno juttu, että Jeesus on kidutettu kuoliaaksi Jumalana ihan vain hänen puolesta ja syödään teurastettuna uhrilampaana. Ajatelkaa miten sairasta! Siitä ei itsekkyyttä pysty enää paremmaksi pistämäänkään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei ole syntiä, täällä ei käytetä tosi Jumalaa teurastettuna uhrilampaana itsen puolesta, vaan täällä vastataan joka päivä ja joka ainoa hetki itse omista teoista, ja koitetaan tehdä niitä Isän tahtomia tekoja, eikä tuijoteta koko ajan siihen omaan napaan ja kaivella tikkuja muiden silmistä.Tämä ei ole krisrinuskoa, eikä tämä edes ole mitään uskontoa, koska Jeesuksen opetuksiin ei ole mitään uskontoa koskaan tehtykään, jossa taivasten valtakunnan Isä olisi Jumalana. Tämä on ihan vain normaalia jokapäiväistä elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei ole krisrinuskoa, eikä tämä edes ole mitään uskontoa, koska Jeesuksen opetuksiin ei ole mitään uskontoa koskaan tehtykään, jossa taivasten valtakunnan Isä olisi Jumalana. Tämä on ihan vain normaalia jokapäiväistä elämää.
Ja sopii oikein hyvin tämän päivän tieteeseen, joka edellyttää ylimaallisen älyn olemassaolon meidän koko todellisuuden perustana, mikä säätelee kaikki tapahtumat ja kohtalot, niin että tietää jokaisen hiuksenkin päässämme. Jeesuksen sanoja lainatakseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sopii oikein hyvin tämän päivän tieteeseen, joka edellyttää ylimaallisen älyn olemassaolon meidän koko todellisuuden perustana, mikä säätelee kaikki tapahtumat ja kohtalot, niin että tietää jokaisen hiuksenkin päässämme. Jeesuksen sanoja lainatakseni.
Jeesus, Einstein ja minä olemme maailman uskovaisimmat ihmiset, mutta ilman uskontoa.
- Anonyymi
Sanos kuule muuta. Kirkkoooon!
- Anonyymi
Viimeisestä lauseesta capseilla päätellen onko Savis alias titityy ?
Oletko myyty synnin alaisuuten aivan kirottuna ???????
Jos olet !! Niin tarvitset Jumalan Risti avuksi >>>
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/287523218_10209006144628274_7117135618229753184_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=1-7&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=TK_oWtIZNn8AX_AR3AO&_nc_ht=scontent-arn2-1.xx&oh=00_AT_5sV4rmS9DbdW9RI_L1YU8AEo5PO5IKw49xl3ZyOeQBQ&oe=62C33065
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907286- 353851
- 453460
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402582- 2192518
- 402393
- 1292309
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292209Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna191943- 451902