Olen allerginen itikan puremille. Se kutina on sietämätöntä.Kaapissa aina hydrokortisonia mutta ei auta. Sitten rupesin miettimään että valkosipulista sanotaan että on puhdistava ja taistelee bakteereja vastaan, jopa syöpääkin tutkimusten mukaan. Nyt sitten halkaisin valkosipulin ja hieroin itikan puremaan- hieman lievää polttelua mutta! Kutina loppui kuin seinään! Aivan uskomatonta. Sääri vähän haiskahtaa valkosipulilta ja pyyhin sen pois ennen nukkumaanmenoa mutta: Apteekin kaikki "kutina pois, tässä lääke"-jutut kokeiltu..on se ihme kasvi :D
Vastaukset 4
- Anonyymi
En tiedä valkosipulin sivelystä kun ei ole kokemusta mutta olen huomabnut että kun olen syönyt pizzaa missä on paljon valkosipulia niin hyttyset eivät ole niin innokkaista käymään kimppuun. Siitä oppineena olen alkanut rouskutella raakaa valkosipulia muutaman kynnen illassa mökillä ja kas kummaa se auttaa. Myöskin paarmat ja ampuaiset karttavat valkosipulin ihosta erittyvää hajua tai tuoksua minun mielestä.
- Anonyymi
Oikein hyvä ohje. Jon on yksi sääski, se istuu minuun. Kynsin hullunlailla, saattaa rauhoittua muutamaksi päiväksi ja äityä taas. Nyt kokeilen seuraavan kerran. Olen ilmeisesti hyttysille sopivan makea mimmi.
Hyvin passaa oon valkosipulifriikki ja kanssamatkustajat sen huomaa. Hyvä tietää tehoavan ötököihin. Mitenköhän on.. tepsiikö hirvikärpäsiin?
- Anonyymi
Onhan se lääkettä myös eturauhasvaivoihinkin.Tämä pappa on popsinut niitä noin kynsi päivässä purkitettuja jo noin 15vuotta,eikä ole syöpäasteelle kehittynyt..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491363- 971169
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta195876Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.318819Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä220756- 58703
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175661Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht225625Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88610Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21561