Mahtaako naiset tietää kuinka hyvältä miehestä tuntuu

Anonyymi

Mahtaako naiset tietää kuinka hyvältä miehestä tuntuu kun saa naista sillai.
Joillekin miehille kertasaaminen voi olla upea kokemus, jota muistellaan koko elämän ajan. Mietin vaan, että miten pienellä vaivalla nainen voi muuttaa miehen elämän.
Ei siihen kulu aikaa kuin viisi minuuttia.

15

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuskin se sen kummempaa miehillä on kun naisillakaan.

• Anonyymi

Nainen tietää miltä tuntuu saada miestä. Miehen kosketus tuntuu naisesta hyvältä ja sitä ei voi sanoin kuvailla oikein mutta huokailut kertoo sen että nainen tykkää.

• Anonyymi

Ei ne varmaan tiedä kun ne sitä värkkiään pihtaa ihan älyttömästi.
      Mä luulen että naiset ei tykkää panemisesta niin paljon kuin miehet, joille kelpaa huonompikin nainen.

• Anonyymi

Minulle ei kelpaa huonompi mies, mutta sen oikean kanssa😉🥰❤.. - Nymfo

• Anonyymi

Suomi naiset ei tykkää seksistä eikä että mies koskee. Sen huomaa jo avioliitto tilastoista kun eroja tulee niin paljon. Ulkomailla kyllä naiset haluaa panna usein ja asuin usassakin 2 vuotta niin nainen jonka kanssa seurustelin niin halusi usein seksiä.
      Olemuksesta jo näkee että nainen on seksuaalinen. Suomi niset katselee vaan puhelintaan kaiket ajat.

• Anonyymi

Niin no se onkin yleensä normaalia, että kun seurustellaan niin kiinnostaa. Muiden kanssa sitten katellaan sitä puhelinta.

USAssa on aivan yhtä korkea avioeroprosentti, kuin Suomessakin.

• Anonyymi

Eipä aiheuta kyseinen tieto minkäänlaista tarvetta jakamiseen.

• Anonyymi

Joku seiskan toimittajan asioiden utelut

• Anonyymi

Kyllä nainen tietää miten hyvältä tuntuu kun mies koskee pimppiä.

• Anonyymi

Mahtaaminen ja meinaaminen yhdessä taitamisen kanssa on yhtäkaikki valhetta. Ei tätä tarvitse uskoa lainkaan, joten voisiko se olla lakikaan?

• Anonyymi

Nuoremmat naiset ei tienneetkään ennen sinua minne päänsä kääntää. Ei, ei ne tienneet.

• Juu, huomattu on, mutta miten niin viisi minuuttia? Vähintään puoli tuntia.

• Anonyymi

Puolituntia kuulostaa oikealta.

• Anonyymi

Viis minuuttia? Että reva levälleen ja rynkytä nyt siihen. Ei tuossa ajassa mitään muuta ehdi ja se on sitten muka "upea kokemus, jota muistella koko elämän ajan". Ei vattu ihan oikeasti. Teillä on ihan vääristynyt käsitys seksistä ja sen ihanuudesta. Toi kokemus on käytännössä sama kun käteenveto.

• Anonyymi

Kun on parisuhteessa ollut niin tietäähän sen, mutta aika aikaa kutakin. Enää ei ole haluja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4726
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2169
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1733
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      184
      1712
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      166
      1548
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      281
      1401
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      200
      1240
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1159
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      205
      1146
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1104
    Aihe