Mahtaako naiset tietää kuinka hyvältä miehestä tuntuu kun saa naista sillai.
Joillekin miehille kertasaaminen voi olla upea kokemus, jota muistellaan koko elämän ajan. Mietin vaan, että miten pienellä vaivalla nainen voi muuttaa miehen elämän.
Ei siihen kulu aikaa kuin viisi minuuttia.
Mahtaako naiset tietää kuinka hyvältä miehestä tuntuu
15
91
Vastaukset
Tuskin se sen kummempaa miehillä on kun naisillakaan.
- Anonyymi
Nainen tietää miltä tuntuu saada miestä. Miehen kosketus tuntuu naisesta hyvältä ja sitä ei voi sanoin kuvailla oikein mutta huokailut kertoo sen että nainen tykkää.
- Anonyymi
Ei ne varmaan tiedä kun ne sitä värkkiään pihtaa ihan älyttömästi.
Mä luulen että naiset ei tykkää panemisesta niin paljon kuin miehet, joille kelpaa huonompikin nainen.- Anonyymi
Minulle ei kelpaa huonompi mies, mutta sen oikean kanssa😉🥰❤.. - Nymfo
- Anonyymi
Suomi naiset ei tykkää seksistä eikä että mies koskee. Sen huomaa jo avioliitto tilastoista kun eroja tulee niin paljon. Ulkomailla kyllä naiset haluaa panna usein ja asuin usassakin 2 vuotta niin nainen jonka kanssa seurustelin niin halusi usein seksiä.
Olemuksesta jo näkee että nainen on seksuaalinen. Suomi niset katselee vaan puhelintaan kaiket ajat.- Anonyymi
Niin no se onkin yleensä normaalia, että kun seurustellaan niin kiinnostaa. Muiden kanssa sitten katellaan sitä puhelinta.
USAssa on aivan yhtä korkea avioeroprosentti, kuin Suomessakin.
- Anonyymi
Eipä aiheuta kyseinen tieto minkäänlaista tarvetta jakamiseen.
- Anonyymi
Joku seiskan toimittajan asioiden utelut
- Anonyymi
Kyllä nainen tietää miten hyvältä tuntuu kun mies koskee pimppiä.
- Anonyymi
Mahtaaminen ja meinaaminen yhdessä taitamisen kanssa on yhtäkaikki valhetta. Ei tätä tarvitse uskoa lainkaan, joten voisiko se olla lakikaan?
- Anonyymi
Nuoremmat naiset ei tienneetkään ennen sinua minne päänsä kääntää. Ei, ei ne tienneet.
Juu, huomattu on, mutta miten niin viisi minuuttia? Vähintään puoli tuntia.
- Anonyymi
Puolituntia kuulostaa oikealta.
- Anonyymi
Viis minuuttia? Että reva levälleen ja rynkytä nyt siihen. Ei tuossa ajassa mitään muuta ehdi ja se on sitten muka "upea kokemus, jota muistella koko elämän ajan". Ei vattu ihan oikeasti. Teillä on ihan vääristynyt käsitys seksistä ja sen ihanuudesta. Toi kokemus on käytännössä sama kun käteenveto.
- Anonyymi
Kun on parisuhteessa ollut niin tietäähän sen, mutta aika aikaa kutakin. Enää ei ole haluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521733- 1841712
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2001240- 881159
- 2051146
- 651104