Yritykset työntävät kontrolloimatta rahojaan someen pyrkiessään viestimään tietoa tuotteistaan somessa roikkuville.
Some ei ole media. Suunnitelmallisen, verifioidun tiedon väliitäjänä se on suurelta osin täysin kyseenalainen. Valheellisen ja johdattelevan uskomustiedon torikauppana se toimii. Ja siinä se ongelma sitten yrityksille onkin.
Meillä on tapahtunut digiloikka. Samalla some ottaa loikkia taaksepäin.
Pääosin perinteinen, verifioitua tietoa tarjoava media voimistaa asemiaan yritysten markkinointijohdon ymmärryksen palaamisen myötä.
Toistan. Some ei ole media. Se on jotain muuta, hallitsematonta, verifioimatonta ja valehtelulle suosiollinen sotku.
Kuka on syyllinen historian pahimpaan yritystoiminnan väärinymmärrykseen
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on. Googlen hakumainontaan laitettu raha menee karhun pihkatapin taakse ja siellä se pysyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813504
Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä
Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html2002012Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!
Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2261968Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."
Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp271588Ootko muuten vieläkään hiffannut
Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek1661425Miten nyt sanoisin
tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei881415- 521119
- 991075
- 55864
- 59850