Yritykset työntävät kontrolloimatta rahojaan someen pyrkiessään viestimään tietoa tuotteistaan somessa roikkuville.
Some ei ole media. Suunnitelmallisen, verifioidun tiedon väliitäjänä se on suurelta osin täysin kyseenalainen. Valheellisen ja johdattelevan uskomustiedon torikauppana se toimii. Ja siinä se ongelma sitten yrityksille onkin.
Meillä on tapahtunut digiloikka. Samalla some ottaa loikkia taaksepäin.
Pääosin perinteinen, verifioitua tietoa tarjoava media voimistaa asemiaan yritysten markkinointijohdon ymmärryksen palaamisen myötä.
Toistan. Some ei ole media. Se on jotain muuta, hallitsematonta, verifioimatonta ja valehtelulle suosiollinen sotku.
Kuka on syyllinen historian pahimpaan yritystoiminnan väärinymmärrykseen
Anonyymi
1
94
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on. Googlen hakumainontaan laitettu raha menee karhun pihkatapin taakse ja siellä se pysyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163321
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit201856- 181841
- 801696
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321695- 261552
- 281400
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91364Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui351324Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111304