Yritykset työntävät kontrolloimatta rahojaan someen pyrkiessään viestimään tietoa tuotteistaan somessa roikkuville.
Some ei ole media. Suunnitelmallisen, verifioidun tiedon väliitäjänä se on suurelta osin täysin kyseenalainen. Valheellisen ja johdattelevan uskomustiedon torikauppana se toimii. Ja siinä se ongelma sitten yrityksille onkin.
Meillä on tapahtunut digiloikka. Samalla some ottaa loikkia taaksepäin.
Pääosin perinteinen, verifioitua tietoa tarjoava media voimistaa asemiaan yritysten markkinointijohdon ymmärryksen palaamisen myötä.
Toistan. Some ei ole media. Se on jotain muuta, hallitsematonta, verifioimatonta ja valehtelulle suosiollinen sotku.
Kuka on syyllinen historian pahimpaan yritystoiminnan väärinymmärrykseen
Anonyymi
1
89
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on. Googlen hakumainontaan laitettu raha menee karhun pihkatapin taakse ja siellä se pysyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264