Tietääkö sitä kenenkään sinkun kohdalla?

Anonyymi

Onko hän sinkku ikuisesti vai löytääkö hän joskus jonkun?

48

470

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palstalaisten kohdalla tietää että sibkkuja ovat ja pysyvät.

    • Anonyymi

      Mutta jos on niin, että haluaa olla sinkku loppuelämänsä ajan.

      • Anonyymi

        Vain kehari haluaa.


    • Kovin hankalat tuskin pariutuu.

      • Joo, mielessäni on käynyt, että vähemmän kauniit tai muuten hankalat tuskin avioituu tai pariutuu. Jotakin seksikkyyttä parissa täytyy olla, jotta kiinnostus syntyy. Kaikki ei ole vain henkistä?


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Joo, mielessäni on käynyt, että vähemmän kauniit tai muuten hankalat tuskin avioituu tai pariutuu. Jotakin seksikkyyttä parissa täytyy olla, jotta kiinnostus syntyy. Kaikki ei ole vain henkistä?

        Hmm, no ainakin hiuksenhalkojat on niin rasittavia ihmisiä, että edes seksikkyys tai nätti hymy ei pelasta tilannetta. Karkuun ja kauas.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Hmm, no ainakin hiuksenhalkojat on niin rasittavia ihmisiä, että edes seksikkyys tai nätti hymy ei pelasta tilannetta. Karkuun ja kauas.

        Tarkenna minkälainen on "hiuksenhalkoja"? Minusta tuntuu, että en välttämättä varmasti ymmärrä minkälaista ihmistä tarkoitat?




      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Eli saivarteleva pikkutarkka? Tunnetko jonkun sellaisen?

        Juu, ja hän on ikisinkku.


      • Anonyymi
        Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Eli saivarteleva pikkutarkka? Tunnetko jonkun sellaisen?

        Tunnen. Hän on äitillä asuva aikuinen mies. Loispaska.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen. Hän on äitillä asuva aikuinen mies. Loispaska.

        Onkohan hän sellainen? Minä ainakin olen kateellinen hänelle siitä, että hänellä on äiti elossa. Omani kuoli, kun olin alle 30-vuotias. Ei pitäisi tuomita ketään? Itse en oikeastaan tunne ketään saivartelevaa pikkutarkkaa?


      • Anonyymi
        Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Onkohan hän sellainen? Minä ainakin olen kateellinen hänelle siitä, että hänellä on äiti elossa. Omani kuoli, kun olin alle 30-vuotias. Ei pitäisi tuomita ketään? Itse en oikeastaan tunne ketään saivartelevaa pikkutarkkaa?

        Kateellinen äitin elätille.
        Minä en ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen. Hän on äitillä asuva aikuinen mies. Loispaska.

        Asun yksin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun yksin!

        Koska äitisi kuoli.
        Olit aiemmin loispaska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen. Hän on äitillä asuva aikuinen mies. Loispaska.

        Heh. Edesmennyt puolisoni luoksi muutti äitinsä vanhuuden päivinä. Sitäpaitsi hän teki tosi hyvää paistileikettä

        >simiti<


    • Sinkkuus on samankaltainen kuin tunnetun matemaatikon Alan Turingin kuvailema Turingin kone. Ei ole mahdollista saada tietoa lopputuloksesta, ennen kuin kone on pysähtynyt. Eli ei siis ole olemassa lyhempää tietä lopputuloksen selvittämiseksi.

      Sinkkuuteen sovellettuna: Kunnes on löytänyt parinsa, kone käy. Kun löytää omansa, kone pysähtyy.

      Niin kauan, kuin kone vielä käy, ei tiedetä, mitä tapahtuu. 🌹👀

    • Kyllä sen siitä aistii, kun olet näkymätön naisille.

      • Olipa kerran prinssi...


    • Anonyymi

      Harvemmin löytää, ainakaan mieleistään. Tyytyykö vähempään, joka voi kestää sen kuukaudesta kolmeen? Ja saa palkaksi pahan mielen.

      • Anonyymi

        Ai harvemmin? Ei tarvitsekaan löytää kuin yhden kerran.
        =Etelä-Suomen mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai harvemmin? Ei tarvitsekaan löytää kuin yhden kerran.
        =Etelä-Suomen mies

        Toivottavasti se yhden kerran löytynyt olisi kiva ihminen.


    • Anonyymi

      Asiaa on täysin mahdotonta tietää, koska ajan mittaan monet tilanteet muuttuvat.
      Kannattaa olla iloinen ja myönteisellä asenteella, niin pärjää.
      Terveisin: Puolireuho

    • Toivotaan että joskus löytyy

    • Elämästä syrjään vetäytyneet ihmiset ovat todennäköisemmin sinkkuja kuin muut.

    • Anonyymi

      Mihin sitä tietoa tarvitaan?

    • Anonyymi

      Raitis mies tietää jos on raitis niin ei pääse naisiin tutustumaan ja silloin on sinkku koko elämänsä.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Raittiilla miehellä ei ole kavereita, eikä naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raittiilla miehellä ei ole kavereita, eikä naisia.

        Raitis voi asua äitinsä kanssa, kunnes äiti kuolee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raittiilla miehellä ei ole kavereita, eikä naisia.

        Raitis mies voi istua iltaa äitin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raitis mies voi istua iltaa äitin kanssa.

        Lopeta jo! Mä en oo täysraitis. Mä oon sitäpaitsi kieltäny puhumasta mun äidistä enää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raitis voi asua äitinsä kanssa, kunnes äiti kuolee.

        Asun yksin.


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raitis mies voi istua iltaa äitin kanssa.

        Istu kuule ite vaan äitisi kanssa, trolli!


    • Anonyymi

      Yksi mies esitti sinkkua hahha oli pulla uunissa vaimon kaa mikä mättää tuollaisella onko se isyyskammoa vai

    • Ei tiedä.
      Itsellä on aina ollut kyllä vientiä, niin ei ole ollut sitä ongelmaa. Oli myös pari kaveriani, joista ajattelin aikanaan, että hitsi nuo veijarit tuskin ikinä päätyvät parisuhteeseen. Eivätkä näyttäneet päätyvänkään, vuodet vierivät...
      Vaan kuinka on nyt? Minä naputtelen sinkkuna palstalle ja nuo molemmat kaverini ovat olleet jo kymmenisen vuotta hyvässä suhteessa, ovatpa molemmat ehtineet lisääntyäkin ja ovat elämäänsä tyytyväisiä.
      Ni ei voi tietää.

    • Anonyymi

      Kyllä muutamista näkee heti, etteivät takuulla tule löytämään koskaan ketään.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.
        Ja jos nainen on about 40, niin miehet valitsee ennemmin nuoremman naisen.
        Mitä tuon ikäisellä edes tekee?
        Onhan se tosi säälittävää, jos ei saa kumppania.
        Onneksi minulla on hyvät geenit, eikä ole tuollaista"nobody wants you"-mainetta.
        On ollut parisuhteita....ja on tälläkin hetkellä.


    • Anonyymi

      ainakin kaikilla naisilla sinkut-palstalla on vähintän 9 synnytettyä lasta, he ovat vain valitsepassa parempaa miestä.

    • Anonyymi

      Onpa outo kysymys. Kukaan ei osaa ennustaa tulevaa, joten siinä sinulle vastaus!

    • Anonyymi

      pelaa heelmäpeliä ei vaan hjalokivien yhdistely-peliä haa... tietokoneen säätiewto näyttää nyt lämpöjä:25.0 ulko 30.5 .

    • Anonyymi

      Itse tulen olemaan ikuisesti sinkku sen tietää ihan itse automaattisesti ja siihen kannattaa alistua.

      • Anonyymi

        Miksi olet ikuisesti sinkku?


    • Anonyymi

      Toisilla se elo voi olla sellaista, ettei kohtaamisia tule potentiaalisten kumppani ehdokkaiden kanssa? Ja jos sattuisi kohtaamaankin niin saamattomuus estää lähentymisen. Silloin yleensä tietää, jollei sellainen kohtaa sitten sinnikästä ihastujaa? Näitä harvemmin kohtaa pohjolassa?

    • Anonyymi

      Mistä sen voisi tietää jos olet noin utelias ni käy kysymässä häneltä on olemassa ihmisiä jotka ovat jopa päättäneet elää elämänsä yksin ilman yhtäkään lasta et meittiä on moneen junaan jotkut jää asemallekin ja joskus ois hyvä osata jäädä pois junan kyydistä tai olla nousematta edes junaan

    • Anonyymi

      Sinun iloisesti on kaikista kivinta.

    • Anonyymi

      Voi sinua. Itselläni on jo puoliso edesmennyt. Toki uusi säätö meneillään.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Barman jokeri ja Hii-Man ei kovin viisaita ole tuo porukka....

      Hän-mies.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3517
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      252
      1973
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      91
      1285
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      59
      1164
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      986
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe