Mitä tekisit kun

Anonyymi

Saat ensin pakit mutta sitten toinen onkin kiinnostunut?

32

63

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Piilottaisin lompakon ja sanoisin että olen hiv-positiivinen.

    • Anonyymi

      Jos hän kertoisi syyn miksi torjui alunperin, ja tarpeeksi selvästi sanoisi, että sittenkin haluaa, ei aiemmat pakit ole este. Usein tunteet näkee silmistä ja eleistä. Tosin virittyneestä flirtistä on vaikea erottaa, onko se halua ja kiinnostusta vai oman itsetunnon paikkaamista vaikka ikävästi loppuneen suhteen jäljiltä.

      Mikä sitten voi olla syy? Se ettei ollut vaan valmis suhteeseen. Se, että pelästyi omia tunteitaan tai ei ollut varma mitä tuntee, ja ei siksi ollut valmis. Se, että torjui tunteet itseltäänkin ympäristön/elämäntilanteen takia. Onhan näitä. Olemme kuitenkin ihmisiä ja erehtyviä. Panikkipakit taitaa olla tyypillisiä nuorille naisille, mutta kyllä niitä käy miehille ja vanhoillekin.

      Omalla kohdalla voimallinen ensirakkaus 19v loppui lyhyeen (3-4kk), vaikka mies oli itse se aloitteellinen. Vuosi tai kaksi eron jälkeen näimme seminaarissa ja mies sanoi aamuyöstä pilkun jälkeen, että hän vaan silloin pelästyi niin vahvoja tunteita. Hänen aiempi suhde oli loppunut tramaattisesti, ja veikkaan että lapsuuden hylkäämiskokemukset myös myötävaikutti. On aika surullista, jos pelkäämme eniten sitä mitä eniten tarvitsemme. Tunteet on sellaiset kuin on, mutta voimme oppi tulemaan niiden kanssa vähitellen paremmin toimeen. Avoimuus ja asioiden sanoittaminen läheisen ihmisen kanssa auttaa kasvamisessa.

      Olit sitten ap nainen tai mies, väärät pakit kannattaa korjata ripeästi ja aloittaa sen tilalle avoimuus. Ihminen keskimäärin uskoo pakkeja ja yrittää mennä eteenpäin. Silti mitä suurempi rakkaus, sitä kauemmin ihminen on valmis palaamaan asiaan pakeista huolimatta. S

      • Anonyymi

        Sonjako?


    • Eiköhän tuo osaa sitten kertoa miksi muutti mielensä. En tosin ole eläissäni vielä törmännyt ihmiseen joka olis antanut mulle ensin pakit ja sitten muuttanut mielensä. Kyllä ne pakit on annettu pysyvästi. Lisättäköön.

    • Anonyymi

      No jos tykkäisin hänestä niin eikun uudestaan alusta. Hän on tietenkin yrittänyt jotain itselleen sopivampaa kuin minä, eikä ole onnistunut. Olen ollut monta kertaa toiseksi paras eikä se ole huono sijoitus ollenkaan. Siitä voisi tulla vaikka kuinka hyvä.

    • Anonyymi

      Oletko ajatellut että ehkä hänellä oli hyvä syy antaa pakit ja syytä ei enää ole? Kannattaisiko ottaa asiasta selvää?

    • Anonyymi

      Ehkä toinen osapuoli vain yksinkertaisesti "lämpenee" nopeammin kuin toinen?
      Tunteet eivät aina syty ja syvene samanaikaisesti. Kokemusta tästä

      • Niin ne syttyy sitten vasta, kun toisen jo sammuu?


    • Anonyymi

      Jos tulee pakit niin ne on sitten lopulliset pakit.

    • Anonyymi

      Onhan tuo hieman sellaista tuuliviirin toimintaa.

    • Anonyymi

      Se on kerrasta poikki.

    • Anonyymi

      guud gaad, batwai?

    • Anonyymi

      Kertoisitko todellisen syyn mielesi muutokseen?

    • Anonyymi

      Sanoisin solong, vaellukset kutsuu.

    • Anonyymi

      Naisella on ollut toinen kala siimassa, mutta ei ole vielä vetänyt kalaa ylös.
      Pakit saanut on ollut varalla.
      Nyt kun toinen kala karkasi, varalla olleelle avautuu mahdollisuus.
      Koska varalla ollut on kuitenkin vain se huonompi vaihtoehto pakon edessä, voi varalla ollut varautua myös siihen että pakit uusiutuvat samantien kun seuraava parempi vaihtoehto tarttuu toiseen siimaan ja syöttiin kiinni.
      On selvää että nainen ei poista vieheitä vedestä, vaan pitää kaikki kanavat avoinna, Tinderit, Facet, YM. löytääkseen "jotakin vielä parempaa".
      Heti kun aukeaa uusi kokeilu nainen laittaa suhteen "tauolle", tämän varamiehen kanssa.
      Taas kun menee pieleen varamies otetaan takaisin.
      Jos jollakulla ei ole omaa ylpeyttä tuon vertaa, pysyköön pellenä tuolle naiselle ja hyppiköön ja pomppikoon naisen talutusnuorassa niin paljon kuin sielunsa sietää.

      • Anonyymi

        Hyvä teoria. Itse en tuollaista tapaa ymmärrä mutta kaveri suhteissa on aika yleistä, olenkin vetäytynyt heidän seurastaan jo aikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä teoria. Itse en tuollaista tapaa ymmärrä mutta kaveri suhteissa on aika yleistä, olenkin vetäytynyt heidän seurastaan jo aikaa

        Naisten kälmiydet paljastuu ja kohta ei enää naisillakaan ole niin helppoa esittää "tarvitsevansa nyt välillä sitä omaakin aikaansa".


      • Tuollanen on pelailua, playerimäistä toimintaa, roikuttaa useita varalla. Pelimies, pelinainen touhuja.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tuollanen on pelailua, playerimäistä toimintaa, roikuttaa useita varalla. Pelimies, pelinainen touhuja.

        Koko ajanhan naiset painottaa sitä, että miehen pitää jättää nainen rauhaa, kun nainen antaa miehelle pakit eli se on merkki miehelle, ettei nainen ole kiinnostunut.
        Ei oikeasti miehestä kiinnostunut nainen anna heti pakkeja.
        Naisen pitäisi myös tajuta, että mies, jolle nainen pakit antaa, ei toista kertaa enää tee aloitetta tai pyydä kahville, kun nainen on sen ensimmäisellä kerralla tehnyt selväksi, ettei ole miehestä kiinnostunut antamalla pakit.
        Naisen on turha kuvitella, että mies tekee enää aloitetta pakkien antamisen jälkeen, luulisi naisen sen asian tajuavan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koko ajanhan naiset painottaa sitä, että miehen pitää jättää nainen rauhaa, kun nainen antaa miehelle pakit eli se on merkki miehelle, ettei nainen ole kiinnostunut.
        Ei oikeasti miehestä kiinnostunut nainen anna heti pakkeja.
        Naisen pitäisi myös tajuta, että mies, jolle nainen pakit antaa, ei toista kertaa enää tee aloitetta tai pyydä kahville, kun nainen on sen ensimmäisellä kerralla tehnyt selväksi, ettei ole miehestä kiinnostunut antamalla pakit.
        Naisen on turha kuvitella, että mies tekee enää aloitetta pakkien antamisen jälkeen, luulisi naisen sen asian tajuavan.

        Yym, kyllä toiset tajuaakin, että kerrasta poikki. Toiset ehkä ei.


      • Anonyymi

        Varmaan jotkut tekee näinkin.

        Mutta varmaan myös jotkut odottaa sulta sitä osallistumista. Monet miehet on asenteellisesti passiivisia ja se on oksettavaa ja en ota yhteyttä jatkuvasti ja tee kaikkia aloitteita vaan vakuuttaakseni miehelle, että olen ihan oikeasti kiinnostunut.

        Hanki kiitos itsetunto äläkä maalaaile tuollaisia yleistyksiä, ylpeyden lisäksi voi käyttää myös järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan jotkut tekee näinkin.

        Mutta varmaan myös jotkut odottaa sulta sitä osallistumista. Monet miehet on asenteellisesti passiivisia ja se on oksettavaa ja en ota yhteyttä jatkuvasti ja tee kaikkia aloitteita vaan vakuuttaakseni miehelle, että olen ihan oikeasti kiinnostunut.

        Hanki kiitos itsetunto äläkä maalaaile tuollaisia yleistyksiä, ylpeyden lisäksi voi käyttää myös järkeä.

        Sulle taisi osua? Olet näitä naisia jotka laittelevat "suhteet tauolle"..... :-)))
        Jäit kiinni tekopaikalla.... hehe....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle taisi osua? Olet näitä naisia jotka laittelevat "suhteet tauolle"..... :-)))
        Jäit kiinni tekopaikalla.... hehe....

        En halua laittaa suhdetta tauolle,


    • Anonyymi

      Se oli siinä sitten. Minä en ainakaan jää odottelemaan,... että jos kuitenkin.
      Jonkinlainen tuttavuus ehkä vielä menettelee. Vuosien saatossa saattaisi muuttua myös ystävyydeksi. Minulla on yksi tällainen erikoinen ystävyyssuhde mieheen, ollaan nykyään kuin sisko ja veli.

      Hänellä on omat ystävänsä ja ystävättärensä, muutaman näistä naisista olen tavannutkin. Yks hänen lemmikeistään oli, ja on yhä minun hyvä ystäväni, jonka hän iski vielä minun kattamastani kahvipöydästä. Se kohellus nyt ei kestänyt kuukautta kauemmin, nainen vaihtaa kenkiään suunnilleen saman tahtiin kuin miesystäviään. Nykyään kaiketi asia ilmaistaan niin ett hän on seksuaallisesti vapautunut.
      Minä en ole, ns. pakit saatuani minä en harrasta haikailua, en uudelleen nöyryytä itseäni. Loppu mikä loppu, ja itkuni itken yksinäni sen ajan kun siihen tarvitsen.

      Tunnen myös nyt jo vanhemman naisen, joka on ollut kolmekertaa avioliitossa saman miehen kanssa. Aina välillä he ovat eronneet, kulkeneet omia polkujaan hetken ja palanneet yhteen ja käyneet vihillä. Enimmäisestä ja kolmannesta avioliitoistaan heillä on kaksi lasta! Lapset siis ovat täysiä sisaruuksia keskenään. Vanhemmat ovat nykyään yli 70-vuotiaita, nuorempi lapsista yli 30-vuotias ja poika jo 40-vuotias. En taatusti ole ainoa joka asiaa ihmettelee!

    • Anonyymi

      Miettisin, miksi antoi pakit. Oletan lähtökohtaisesti silloin, etten ollut se jota haluaa. Olinko kakkonen tai vielä huonompi vaihtoehto, johon sitten lämpenee myöhemmin paremman puutteessa. Paljon pohdittavaa, ehkä hetken hurma sitten, sellaiselle joka niitä kaipaa. m-n

      Oppinut jo sen, että naiset ja miehet ajattelevat eri tavalla, naiset enemmän itsekkäitä ja herkempiä reakoimaan asioihin, siten läpinäkyvempiä myös. Onko se heille hyvästä vai pahasta? Riitoja odotettavissa enemmän, jos olet vähemmän mieleen toiselle. Tilanteista voi päätellä kaikenlaista.

    • Anonyymi

      Se on sama kaava, kuin youtube videoilla Gold digger.
      Nainen antaa miehelle pakit, kun mies on naisen silmissä köyhä.
      Sitten, kun nainen huomaa saman miehen menevän urheiluautoon ja ajavan sillä, niin nainen onkin heti kiinnostunut.
      Eli nainen on kiinnostunut miehen rahoista, muutenhan hän ei olisi antanut pakkeja, kun näki miehen köyhänä ennen urheiluautoa.

      Eli nainen on äkännyt jotakin eli miehen rahat, siis varokaa tuollaiisia naisia, niille voi antaa lapion ja todeta: en ole kiinnostunut gold digger naisista.

    • Anonyymi

      En aseta rajoja. Kannattaa tutustua ja puhua ennen mitään ehdottomia johtopäätöksiä ja niihin liittyviä rajanvetoja.

      Playerpakit on asia erikseen, mut kyllä vähän miettisin, että miksi saisin pakit, jos kuitenkin molemmipuolista vetovoimaa on olemassa. Myös nykymiehissä on paljon gold digger-asennetta ja varallisuus ja muut statusarvot naisella on selvää plussaa. Miehet haluaa käyttää itse omat rahansa eikä elättää ja maksaa naista. Ihan ymmärrettävää, niin minäkin haluan.

      Voisin kuvitella saavani pakit esim pienituloisuuden ja iän vuoksi, mitkä ei näy päälleppäin. Paljon oli jossain vaiheessa tyrkyllä köyhempiä nuoria miehiä jotka selvästi kuvitteli, et oon rahanaisia ja kyllä oli rahankiilto silmissä. Just joo...

    • Anonyymi

      Oon saanut pakkeja ja sit viikon päästä nainen tullut kertomaan että kiinnostaakin. Minun periaate on että pakkien jälkeen ei minua enää kiinnosta.

      • Ennen kuin löysin suloisen vaimoni, sain parit pakit. Kiinnostukseni näihin siskoihin meni totaalisesti. Ei siinä ollut kyse näyttelemisestä. Tytöt kyllä rupesivat lämmittelemään välejä, mutta minusta se tuntui aivan kummalliselta. 🌹👀


    • Anonyymi

      Jos sille olisi hyvä selitys niin voisin antaa uuden mahdollisuuden. En kaikkien kohdalla eli pitää olla vanhempia tunteita jos antaisin.

      • Anonyymi

        Vahvempia tunteita.


    • Anonyymi

      En ole antanut sulle missään vaiheessa pakkeja

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      144
      3084
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      51
      934
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      216
      851
    4. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      67
      814
    5. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      810
    6. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      36
      793
    7. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      62
      737
    8. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      237
      715
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      37
      685
    10. Jos nainen haluaa oikeasti tutustua

      Niin tämä tekee jotakin konkreettista sen eteen. Luotan siihen. Jos ei tee, mielenkiintoa ei vaan ole riittävästi.
      Ikävä
      47
      647
    Aihe