Lappajärven vesi vihreänä sinilevästä.
Täällä ei voi uida
12
99
Vastaukset
- Anonyymi
Voi järvessä uida. Levä ei mitään haittaa.
- Anonyymi
homo
- Anonyymi
Miten Lappajärvi on saatu niin pas##ttua kun on niin iso ja syvä? Pienemmissä ja matalissakaan ei ole ollut sinilevää tänä kesänä. Mitä sinne järven ympäristössä asuvat ovat oikein laskeneet. Aika porsaita.
- Anonyymi
Levää on runsaasti!
- Anonyymi
Maatalouden ravinnevalumat rehevöittäneet järven ja turvetuotanto toinen syypää että Lappajärven vesi on ruskeaa kuin nevavesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maatalouden ravinnevalumat rehevöittäneet järven ja turvetuotanto toinen syypää että Lappajärven vesi on ruskeaa kuin nevavesi.
Eihän täällä ole ollut turvetuotantoa kymmeniin vuosiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän täällä ole ollut turvetuotantoa kymmeniin vuosiin
Ennen oli ja se näkyy nyt järvivedessä happamoitumisena ja ruskeana värinä.
- Anonyymi
No nyt voi ryypätä rannalla
- Anonyymi
Ei voi käydä välillä vedessä pissalla ja ribuloimassa .
- Anonyymi
En ole kastellut 30 vuoteen edes varpaitani Lappajärven vedessä. On se senverran pahanhajuista ja väristä vettä.
- Anonyymi
Kaikki tietää, että syy on järveen ribuloivat itäkylän mullikat 🐄💩
- Anonyymi
Voiko järven kaloja edes syödä? onkos siellä edes kalastajia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984