Linja-autonkuljettajan TESsin mukainen alkupalkka on 14,91€/h lisät. Taksinkuljettajan kannattaa vaatia sama tai hieman enemmän.
Vaadi tuntipalkkaa yli 14,91 euroa
6
119
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa yksintein vaatia 50 €/tunti. Ja jatkaa vaatimusten kirjoittamista peräkamarinpoikana palstalle, kun omia lupia ei ole, luottotiedot menneet ja vouti perässä. Eli omasta taksista voi vain nähdä märkiä, kädettömän, p-aukinaisen unia.
- Anonyymi
Tuohan on normaali peruspalkka. Älkää tehkö ilman töitä
- Anonyymi
Linja-auton kuljettajan pitää olla ajoissa töissä, osata ajaa, ja olla selvinpäin. Eläköön se pieni ero.
- Anonyymi
Ja jos palkkavaatimuksesi ei saa työnantajassa vastakaikua, ei hätää. Auton ratin takana istumisen sijaan löytyy huomattavasti parempia tulonlähteitä. Ja samalla saa hyötyliikuntaa terveellisemmässä ympäristössä. Ottakaa palkkaanne tyytymättömät kuljettajat vinkistä vaarin:
Ansiot jopa 250 € per päivä – Pentti irtisanoutui töistä ja ryhtyi poimimaan mustikoita
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008919241.html?cs=email - Anonyymi
Nyt palkat ovat taas nousseet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008950
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265478- 534651
- 894447
- 593609
- 513356
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663283Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262856Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502712- 432611