Pride on provosoiva ja seksuaalinen johtuen radikaalista uskomuksesta, jonka mukaan ihmiset eivät ole vain heidän biologista sukupuoltaan, vaan että ihmiset ovat heidän valitsemaansa sukupuolta, heidän seksuaalista identiteettiään. Se ei ole identiteetti, jonka jaamme, se on identiteetti, jota vaadimme itsellemme, ja toivomme saavamme muun maailman vakuuttuneiksi siitä, että ihmisillä on oikeus vaatia tätä identiteettiä, puolustaa sitä ja elää sen kanssa.
Pride on ehdottomasti poliittista ja ideologista, koska sen tarkoituksena on muuttaa yhteiskuntaa, ja jos pride toivoisi muuttavansa yhteiskuntaa, jos kukaan järjestäisi poliittista taistelua, siten pride ei kuitenkaan vaatisi tunnustusta hallitukselta, vaan kaupungilta.
Useimmat taistelevat "tasa-arvon" puolesta, mutta samalla taistelen tasavertaisen oikeuden puolesta elää ilman syrjintää, tulla tunnustetuksi sellaisina kuin olla, että olisi samat oikeudet ja samat velvollisuudet kansalaisilla, ei vain tietyillä kansalaisilla olisi erityisiä etuoikeuksia. Miksi ei esimerkiksi saisi olla yhtäläisiä oikeuksia ja velvollisuuksia riippumatta siitä, ollaanko muun sukupuolisia vai heteroita?
Pride juttu
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398