https://www.iltalehti.fi/autotestit/a/6bdfb69d-032f-43fd-85c2-126cbdb226bd
Tekisi mieli tilata. Hyvä range. Hyvät tilat ja kiihtyvyys riittävä arkiliikenteeseen. Pääsee skoodista hyvin ohi.
Sähkö on kuningas.
Tässä autossa iso plussa vielä edullinen hinta, vastaavalla kiihtyvyysellä M4 ja M3 maksaa tuolat joten tämä on puoleen hintaan tarjolla.
Kuulin myyjältä tosin että toimitusaika on nyt vuoden koska kaikki ovat tälläisen halunneet tilata ja bensavehkeet jääny tilaamatta.
Tässä hyvä sähköauto Suomalaiselle
19
1078
Vastaukset
- Anonyymi
Järkyttävän kallis romu joka on vielä kamalan ruma. Normaalit suomalaiset ei yli 68 tonnia autosta. Ja ainoa syy miksi toimitusaika on pitkä on se, että tuotantomäärät ovat minimaalisen pienet. Tätä autoa ei missään myydyimpien autojen listoilla tulla ikinä näkemään.
- Anonyymi
Katsoin vähän tarkemmin juttua. Useimmille suomalaisille tuo on ylihintainen ja käyttökelvoton romu. Itse en uudesta autosta yli 30 tonnia maksa, en edes sähköautosta.
- Anonyymi
Bmw i4 M50 ja tesla model 3 performance meni 3,7sek 0-100kmh kumpikin..
0-200kmh bmw 11,8sek ja tesla 14,6sek.
Eli bmw on todellakin parempi kuin tesla…- Anonyymi
Aika harva piittaa auton kiihtyvyydestä muutenkaan. Ja Suomessa ei edes saa ajaa 200 km/h.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika harva piittaa auton kiihtyvyydestä muutenkaan. Ja Suomessa ei edes saa ajaa 200 km/h.
Aika harva pittaa yleensäkkään auton oleellisista ominaisuuksista mitään. On aivan sama millainen auton ergonomia on kunhan se on kivan näköinen sisältä, eihän siellä istuta koskaan puolta tuntia kauempaa. On aivan sama miten auto käyttääytyy ääritilanteissa sillä enhan minä joudu sellaisiin tilanteisiin, enhän.
Tosiasia on se että suurin osa auon omistajista ei autoa käytä kuin alle 50km matkoihin ja tulisivat tarvittaessa toimeen ilman autoakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika harva pittaa yleensäkkään auton oleellisista ominaisuuksista mitään. On aivan sama millainen auton ergonomia on kunhan se on kivan näköinen sisältä, eihän siellä istuta koskaan puolta tuntia kauempaa. On aivan sama miten auto käyttääytyy ääritilanteissa sillä enhan minä joudu sellaisiin tilanteisiin, enhän.
Tosiasia on se että suurin osa auon omistajista ei autoa käytä kuin alle 50km matkoihin ja tulisivat tarvittaessa toimeen ilman autoakin.Kiihtyvyys ei ole oleellinen ominaisuus eikä vaikuta mitään turvallisuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika harva pittaa yleensäkkään auton oleellisista ominaisuuksista mitään. On aivan sama millainen auton ergonomia on kunhan se on kivan näköinen sisältä, eihän siellä istuta koskaan puolta tuntia kauempaa. On aivan sama miten auto käyttääytyy ääritilanteissa sillä enhan minä joudu sellaisiin tilanteisiin, enhän.
Tosiasia on se että suurin osa auon omistajista ei autoa käytä kuin alle 50km matkoihin ja tulisivat tarvittaessa toimeen ilman autoakin.Auto käyttäytyy ääritilanteissa sitä paremmin mitä hitaammin ajaa. Auton teho ei tuohon auta.
- Anonyymi
Aikalailla suurta osaa kiihtyvyys kiinostaa jos on rahaa. Persaukisia harvemmin..heille kiihtyvyydellä ei usein ole ”mitään väliä”😂😂😂eikä yllätä
- Anonyymi
Valtaosalle ei kiihtyvyydellä ole suurempaa merkitystä. Riittää, että autolla pääsee tarvittaessa ohi ja siihen käytännössä kaikki nykyautot pystyvät. Voit katsoa vaikka myyntilistoja, ei siellä nopeita autoja näy. Tavaratilat, turvallisuus jne menee reilusti jonkin kiihtyvyyden edelle. 40 tonnin tavallinen farmari myy enemmän kuin 40 tonnin urheiluauto, vaikka jälkimmäinen olisi paljon nopeampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtaosalle ei kiihtyvyydellä ole suurempaa merkitystä. Riittää, että autolla pääsee tarvittaessa ohi ja siihen käytännössä kaikki nykyautot pystyvät. Voit katsoa vaikka myyntilistoja, ei siellä nopeita autoja näy. Tavaratilat, turvallisuus jne menee reilusti jonkin kiihtyvyyden edelle. 40 tonnin tavallinen farmari myy enemmän kuin 40 tonnin urheiluauto, vaikka jälkimmäinen olisi paljon nopeampi.
Kaikilla nykyautoilla pääsee ohi mutta joillakin se on helpompaa, ja sitäpaitsi auton kohtuulliset voimavarat, ajokäytös ja hidastuvuus on myös osa turvallisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla nykyautoilla pääsee ohi mutta joillakin se on helpompaa, ja sitäpaitsi auton kohtuulliset voimavarat, ajokäytös ja hidastuvuus on myös osa turvallisuutta.
Ja nuo kaikki ovat kunnossa perusautoissakin. Nopeimmat autot eivät ole pätkänkään vertaa turvallisempia kuin hitaammat. Lisäksi kaikkein turvallisinta on ajaa rauhallisesti ja nopeusrajoitusten mukaan. Jatkuva ohittelu ja kaahailu EI ole turvallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtaosalle ei kiihtyvyydellä ole suurempaa merkitystä. Riittää, että autolla pääsee tarvittaessa ohi ja siihen käytännössä kaikki nykyautot pystyvät. Voit katsoa vaikka myyntilistoja, ei siellä nopeita autoja näy. Tavaratilat, turvallisuus jne menee reilusti jonkin kiihtyvyyden edelle. 40 tonnin tavallinen farmari myy enemmän kuin 40 tonnin urheiluauto, vaikka jälkimmäinen olisi paljon nopeampi.
Juuri tämä…”köyhää ei kiinosta kiihtyvyys”…ja nämä myyntitilastojen kärkiautot on niitä halpoja alle 40tonnin köyhien autoja..
- Anonyymi
Tesla Model Y LR jo tilattu. Taidan pysyä siinä...
- Anonyymi
Mää tilasin tämmösen, kun on tuota vääntöä itselle juuri sopivasti....
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tayssahkoinen-hummer-tulee-hurjana-vaantoa-aivan-tolkuttomasti-tehoa-830-hevosvoimaa-ja-sahkomatkaakin-480-kilometria/f2801798-1a37-44f2-b0c6-33f299d30c6b
- Anonyymi
Eikä edes ole tasainen lattia vaan muhkura löytyy keskeltä?💩
- Anonyymi
Jos ei kiihtyvyys kiinostaisi ei valmistajat toisi jatkuvasti paremmin kiihtyviä autoja. Totuus on se että jos samaan rahaan saa kaksi samanlaista autoa mutta toinen kiihtyy nopeammin kyllä se paremmin kiihtyvä valitaan mielummin. Jos mietitään että autot muuten täysin samoja.
Kyllä ihminenkin mielummin on vahva ja nopea kuin heikko ja hidas. Kaikki tämmöinen on vaan niitä tavoiteltavia arvoja.- Anonyymi
Vain urheiluautojen kohdalla kiihtyvyydellä on merkitystä. Tavallisten autojen kohdalla kiihtyvyydestä ei pahemmin piitata ja siksi myyntitilastojen kärjessä ei nopeita autoja ole. Ja autoista usein valitaan se pienimmällä moottorilla varustettu versio. GT-versioiden myynti on vähäistä.
- Anonyymi
Mukava peli kyllä. Kokkolasta eilen hain
i4M50. Keskinopeus 96 kmh. Kulutus 18.9 kwh. Matka 474 km. - Anonyymi
Eikö noita suru-uutisia saa lukea melkein jokapäivä kun nuoret kaahaa.... Rajoittimet ylitehoisiin autoihin...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781