Nainen, olet laittamassa siroon pesukoneeseesi pitsi alushousuja ja rintaliivejä.
Yht'äkkiä mies huutaa, minulla on täällä pyykkiä, laitetaan ne samaan koneeseen peseytymään sinun hynttyjen kanssa.
Mies tuo sylillisen pitkä kalsareita ja hikisiä t-paitoja.
Miten nainen toimit, annatko miehen kalsarit ja hikiset t-paidat hienojen pitsi alus asujesi kanssa samaan koneeseen?
Sopiiko miehen pyykit samaan koneeseen
42
197
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ei ole mitään siroa pesukonetta, vaan ihan tavallinen. Ei mulla myöskään ole mitään pitsialushousuja tai vastaavia rintaliivejä, vaan ihan tavallisia. En myöskään pese vajaita koneellisia pyykkiä, eli pelkkiä alushousuja ja rintaliivejä. Niin paljoa mulla ei niitä ole, että niillä koko koneen täyttäisi. Jos kone ei ole täynnä niin kyllä sinne mahtuu, jos vain pesulämpötilat ja värit menevät yksiin.
- Anonyymi
Täällä toinen täysin samanlainen nainen.
Kun kahdesta kotitaloudesta tulee yksi, niin samaan pyykkikoneelliseen mahtuvat aivan kuten molempien astiatkin samaan tiskikoneeseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä toinen täysin samanlainen nainen.
Kun kahdesta kotitaloudesta tulee yksi, niin samaan pyykkikoneelliseen mahtuvat aivan kuten molempien astiatkin samaan tiskikoneeseen.Astianpesu- ja pyykinpesukone ovat KAKSI eri konetta.
- Anonyymi
Joo. 😍 Olin aina odottanut, että saisin latoa pesukoneeseen oman Kullan pyykkejä. 😍 Se on söpöä.
Sitä paitsi omatkin vaatteet ovat hikisiä treenin jälkeen. 💪
Arat vaatteet kannattaa laittaa pesupussiin.
🦄- Anonyymi
Pesin tänään Kullankin pyykkejä. 😍 En kestä! Ne olivat niin söpöjä! 😍 Sydän suli kun ripustin niitä kuivumaan, ja tuli kamala ikävä kyseistä henkilöä, joka ei sillä hetkellä ollut kotona. 😍
🦄
- Anonyymi
Noup
- Anonyymi
Jokainen vuorollaan! Ei tungeta sieltä!
- Anonyymi
"Ja muistithan tuoda lisää pyykkietikkaa!"
-keinovaginamies-
7 kg kone ei ole sievä. Ja kyllä mun ja miehen bokserit on aina samassa pyykissä, jos värit täsmää. Tissiliivit pesen erikseen pesupussissa.
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Saattaa olla tissukat muun pyykin joukossa, mutta siis pesupussissa "erillään".
Niin ja en pese kyllä kenenkään muun huutavan miehen vaatteita, kun omani. Lisättäköön, ettei tuu käsitys et tänne pääsee pyykille mies, kun huutaa vaan. :)
Pesen koneessamme vain oman perheeni pyykkiä, en muiden.- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Niin ja en pese kyllä kenenkään muun huutavan miehen vaatteita, kun omani. Lisättäköön, ettei tuu käsitys et tänne pääsee pyykille mies, kun huutaa vaan. :)
Pesen koneessamme vain oman perheeni pyykkiä, en muiden.Asia on näin.
- Anonyymi
Taidat puhua 7kg pyykkimäärästä, eikä koneen painosta.
Pitäisikö pyykin paino mitata kuivana vai märkänä, kuiva pyykki on kevyempää.
Mulla on 3,5 kg pesukone ja kevytpesu 2,5kg.
Meikäläinen joutuu siirtelemään pesukonetta pesutuvassa, kun ei ole kiinteää paikkaa koneelle.
Painosta en tiedä, mutta kai se jotain 60-80kg välillä painaa. Anonyymi kirjoitti:
Taidat puhua 7kg pyykkimäärästä, eikä koneen painosta.
Pitäisikö pyykin paino mitata kuivana vai märkänä, kuiva pyykki on kevyempää.
Mulla on 3,5 kg pesukone ja kevytpesu 2,5kg.
Meikäläinen joutuu siirtelemään pesukonetta pesutuvassa, kun ei ole kiinteää paikkaa koneelle.
Painosta en tiedä, mutta kai se jotain 60-80kg välillä painaa.Sitähän se tarkoittaa.
- Anonyymi
Oletan että jos tuo tilanne tulee eteen, olet seurustelukumppanini ja olen hieman sinuun tykkäytynyt. Hienoimpia, sinua varten hankkimiani pitsirintsikoita ja alushousuja ei pestä koneessa vaan käsin. Illan flirtti-oloasuni on silkkiä, ei siis sitäkään koneeseen. Tavallisten vaatteiden joukkoon mahtuu jos värit ja materiaali täsmäävät pesulämpötilaan. Mutta miksi pesisin pyykkiä jos sinä olet käymässä.
- Anonyymi
Siksi koska olet rakkaani.
- Anonyymi
Kerran yritin, mutta minun siro pesukoneeni sylkäisi ne pois.
- Anonyymi
Eräs kirjailija sanoi hakeneensa pyykkiä naapuristakin, jos kone oli vajaa
- Anonyymi
Utrio nimittäin
Hyötykäyttöä
- Anonyymi
Siro pesukone ollaan aika saman levyisiä, pesee nopeasti pikku-pyykin, joudut odottamaan. Mitähän kivaa siihen sitten keksii?
- Anonyymi
Jaa, taas vähä-älyinen aloitus ja ap, huoh!
- Anonyymi
Mä laitan pesukoneeseen kaikki pyykit, en lajittele niitä erikseen.
Värillisiäkin on pesty kymmeniä kertoja ellei jopa yli 100 kertaa, joten ei niistä enää mitään väriä irtoa.
Eri asia on, jos on uusi ja tummanvärinen vaate, kuten neule, niin siitä voi irrota paljonkin väriä ja se värjäisi valkoiset ja vaaleat t-paidat.- Anonyymi
Sekaisin pesen Hiukan katon mitä laitan kerralla koneeseen pyörimään.Itse kun pesen pyykit vanhalla pulsaatoripesukonells.
- Anonyymi
Pyykit pestään niiden lämpötiloiden ja vaadittavien ohjelman perusteella. Jos on uusi vaate, se on pestävä erikseen jottei tule värjäymiä muihin vaatteisiin.
- Anonyymi
Tietysti samassa taloudessa asuvien normaali pyykki pestään yhdessä. Värit ja pesulämpötila huomioidaan. Äärettömän likaiset työvaatteet liotetaan ensin ja pestään erillään.
- Anonyymi
Työvaatteita ei normikone kestä.
Myös hevosten loimille on eri kone. - Anonyymi
Kyllä normaali pyykit pesen samassa. Itse laitan kaikki pyykit ensin likoon. Pesen pyykit mielelläni vanhalla pulsaatoripesukoneella nykypäivänäkin. Tykkään pestä kerralla ison pyykkikasan. Tosi puhdasta pyykkiä tulee näinkin nykyaikanakin.
- Anonyymi
Teen remonttitöitä ja aina kun meen yksin asuvan naisen kämppään, niin kyllä siellä on kaikki luonnottoman siroa ja sellasta ylisöpöä verrattuna vaikka lapsiperheen kotiin. Että pesukoneetkin on normaalia sirompia. Sinkku miehillä taas on toinen meininki. YouTubessa löytyy monia videoita. Kun laitetaan tiiliskivi tai metallimurikka pesukoneeseen ja linkous päälle. Niin että lopulta kone hajoo ja rumpu pompii pitkin pihaa kunnes kiilahihna lentää pois ja akselin pää jää kipunoimaan. Siinä on herkkyys kaukana.
Mulla on ihan oma pyykkikori, jossa riittää pyykkiä omiin tarpeisiin. Tykkään olla vastuussa omista vaatteista. Ei joudu stressaamaan löytyykö puhtaita kalsareita.
- Anonyymi
Aivan ihanaa. Kelpoaviomies ainesta.
- Anonyymi
Koneeseen laittaessani pitsisen synnilliset, alusvaatepuolen arimmat materiaalit omaan lämpötilaan, on tasan tarkkaa ettei samaan ohjelmaan tule tunkea miehisiä estrogeenituoksuja. Mies pitäköön omat tuoksut omissa vaatteissaan.
- Anonyymi
Miehisiä esttogeenituoksuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehisiä esttogeenituoksuja?
Miehillekin saattaa kehittyä urheilusuoritusten myötä runsaan hikoilun seurauksena.
- Anonyymi
Hikiset puuvillakalsarit (eritteineen) pestään vähintään kuudessakympissä, erillään herkistä pitsihepenistä, jotka pestään hienopesuohjelmalla alemmassa lämpötilassa, neljässä kympissä tai alemmassa. T-paidat riippuen likaisuusasteesta ja materiaalista saattaa ehkä mennä samaan koneeseen kuin pitsiliivit, mutta siinä ei kyllä hienhaju välttis lähde paidan kainaloista. 👵
- Anonyymi
Lakanat pesen yleensä asteessa. Puuvillakalsarit n60 asteesa muut 40 asteessa Asteet ei ole ihan tarkkoja koska pesen pyykit vanhalla pulsaatoripesukoneella mielelläni nykypäivänäkin.
- Anonyymi
Ei käy. Miehen p.skahousut ja hikisukat viedään kemialliseen pesuun, ei minun koneeseeni. Vielä parempi jos upottais ne happotynnyriin. Tai sotkis suohon. Ostakoot uusia tilalle.
- Anonyymi
Höpsis. Minun pesukoneeni on mallia panssarintorjuntavaunu. Sitä, mitä se ei hyväksy, sen se syö eikä palauta. Eiku 90 asteeseen ja tykitys täysille.
- Anonyymi
Siro pyykkikone? 7 kg rumpu?
Riippuu onko kirjo vai vaaleampaa pyykkiä. Pitsi sun muu herkkä materiaali pestään pesupussissa. Pyykki lajitellaan värin mukaan. Lakanat ja pyyhkeet pestään värien mukaan omissa koneellisissaan. Vaatepyykki erikseen. - Anonyymi
Mahtuu samaan koneeseen. Tietyt eritteet kontaminoituu muutenkin.
- Anonyymi
Mulla ei ole siroa pesukonetta, vaan tilava 6 kg (vaateita kuivana) pesevä pyykkäri.
Kyllä sinne mahtuu mukaan, jos vaatteiden värit sopii yhteen ja pesulämpötilan suositus on sama. Mun hipsterit tuskin pahaa tykkäävät, miesten pitkälahkeisistakaan alkkareista. Yleensä ottaen, jos samaa huushollia asutaan... pyykin pesen minä!
Mä en halua valkoisista harmaita tai vaalean vihreitä, punertavia jne.
Eikä rintsikat muutenkaan sovi farkkujen kanssa samaan koneeseen, vaikka rintsikat sattuisivatkin olemaan siniset jo ennen pesua.
Onhan näitä mokia tapahtunut, kun mies on pesukoneen täyttänyt.
En mä kiellä etteikö se mieltä lämmittäisi, jos toinenkin osapuoli välillä pesisi molempien vaatteita, mutt uusien vaatteiden hankkiminen tulee loppupeleissä kalliiksi.
Eikä pesukoneen täyttämiseen monta minuuttia mene, jos pyykki pitää vielä ripustaa kuivamaankin, mieskin voi sen tehdä. tosin vaivihkaa tarkastan et se on tehty oikeaoppisesti, eikä pahempia venymisiä vaateisiin tule.
Minusta taas mattojen tuuletus kuuluu miehelle, on paremmin hänelle sopivaa toimintaa kuin mulle. Mä puolestani voin tehdä sillä aikaa siivouksen sisällä. - Anonyymi
Manolito ilman paitaa ois kiva.
- Anonyymi
Sitten menee sekaisin miehen ja naisen vaatteet, varsinkin alushousut.
Ja sekoittuu sukat eripareiksi.
MINÄ tein kloriittitestin valkoisella: kloriittia laitoin juuri pestyyn valkoiseen palaan t-paitaa (leikkasin siis sakseilla reiän paitaan), ja laitoin sen irti otetun palan pestystä paidasta viikoksi liukenemaan kloriittiin.
Tuli aika valkoista verrattuna juuri pestyyn, tuosta irroitetusta palasta verrattuna sitten. Ei uuden valkoista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti37239639Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1148186Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315860Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214358Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623795Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta523457Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D743041- 322788
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182381Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!162217