Purrasuomalaiset jatkavat toisinajattelijoiden erottamista

Anonyymi

Aidosti kansallismieliset ja isänmaallisen erotetaan Purran NWO-persuista. Persut ovat nykyään Sorrosin, NWOn ja Naton, eivät isänmaan, asialla.

https://yle.fi/uutiset/3-12523328

102

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On ihan oikein, että putinistiset maanpetturit erotetaan PS:stä. Suunta on oikea perussuomalaisilla ja ruotsidemokraateilla. On suurta historian ironiaa, että entiset työväenpuolueet Ruotsissa ja Suomessa ovat nyt yltiöliberaaleja globalisteja, jotka käytännössä toimivat työväestön etuja vastaan. Nähtäväksi jää mitä Ukraina vaikuttaa demareihin pohjoismaissa. Elvyttääkö totalitaarisen imperiumin uhka kansallisen demokratian kannatuksen sosialisteissa? Isänmaallisuus ja demokratia aikoinaan irroittivat sosialidemokraatit kommunistisesta totalitarismista.

      • Anonyymi

        Persut on varmasti tosi hyvä puolue, kun kelpaa suvakeillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut on varmasti tosi hyvä puolue, kun kelpaa suvakeillekin.

        Persuista on tullut osa eliittiä. Vastavoimat löytyvät muualta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut on varmasti tosi hyvä puolue, kun kelpaa suvakeillekin.

        Ei kelpaa koskaan.


    • Anonyymi

      Määrittele sana isänmaallinen. Tietty porukka jankuttaa tuota sanaa. Jos pienestä palkastani maksan verot, noudatan Suomen lakeja ja autan vaikeuksissa olevia, olenko silloin isänmaallinen? Tuskinpa vaan aloittajan mielestä. Hänen kaltaisilleen isänmaallisuus on eri mieltä olevien vainoaminen, sodalla hekumointi ja erityisesti vasemmiston pilkkaaminen.

      • Anonyymi

        Isänmaallisen ihminen vihaa Bile-Sannaa ja muita punavihermädättäjinä. Suomi valkoisille suomalaisille.


      • Anonyymi

        Olen kuokkinut täyden virkauran puolustusvoimissa tehden työtä Suomen turvallisuuden eteen. 1970 luvun lopussa YYA Suomessa se ei ollut kovin muodikas valinta työuraksi. Tuolloin moni muu polku olisi ainakin näyttänyt helpommalta. Pidän itseäni isänmaallisena ihmisenä.

        Kannatan kaikkien ihmisten tasa-arvoa uskonnosta, poliittisesta ja seksuaalisesta suuntautumisesta tai ihonväristä riippumatta.
        Kannatan Suomen EU- ja NATO jäsenyyttä.
        Kannatan työperäistä maahanmuuttoa ja myös todellisessa hädässä olevien ihmisten oikeutta turvapaikkaan.
        Uskon, että meillä on vastuu itsemme ja lähimmäistemme lisäksi myös luonnosta.
        Vaikka olen oikeistolainen ajattelussani on myös yleensä vasemmistoon liitettyä humanismia, vihreää luonnonsuojeluaatetta ja sosiaalidemokraattista kansainvälisyyttä joitain asioita mainitakseni. Äänestyskäyttäytymistäni ohjaa kuitenkin äänestämäni puolueen linja kokonaisuudessaan, joskin pyrin ehdokasta valitessani "oman näköiseeni" ehdokkaaseen.

        Tiedän isänmaallisuuteni eroavan eräiden piirien "isänmaallisuudesta". Mielestäni minulla on kuitenkin yhden virkauran verran näyttöä isänmaalle työskentelystä. Suomi on västötään moni-ilmeinen maa ja isänmaallisuus kuuluu kaikille, ei vain nurkkakuntaista nationalismia edustaviile ääri-ihmisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuokkinut täyden virkauran puolustusvoimissa tehden työtä Suomen turvallisuuden eteen. 1970 luvun lopussa YYA Suomessa se ei ollut kovin muodikas valinta työuraksi. Tuolloin moni muu polku olisi ainakin näyttänyt helpommalta. Pidän itseäni isänmaallisena ihmisenä.

        Kannatan kaikkien ihmisten tasa-arvoa uskonnosta, poliittisesta ja seksuaalisesta suuntautumisesta tai ihonväristä riippumatta.
        Kannatan Suomen EU- ja NATO jäsenyyttä.
        Kannatan työperäistä maahanmuuttoa ja myös todellisessa hädässä olevien ihmisten oikeutta turvapaikkaan.
        Uskon, että meillä on vastuu itsemme ja lähimmäistemme lisäksi myös luonnosta.
        Vaikka olen oikeistolainen ajattelussani on myös yleensä vasemmistoon liitettyä humanismia, vihreää luonnonsuojeluaatetta ja sosiaalidemokraattista kansainvälisyyttä joitain asioita mainitakseni. Äänestyskäyttäytymistäni ohjaa kuitenkin äänestämäni puolueen linja kokonaisuudessaan, joskin pyrin ehdokasta valitessani "oman näköiseeni" ehdokkaaseen.

        Tiedän isänmaallisuuteni eroavan eräiden piirien "isänmaallisuudesta". Mielestäni minulla on kuitenkin yhden virkauran verran näyttöä isänmaalle työskentelystä. Suomi on västötään moni-ilmeinen maa ja isänmaallisuus kuuluu kaikille, ei vain nurkkakuntaista nationalismia edustaviile ääri-ihmisille.

        illuminaatti-valta erotti halla-ahon koska hän edusti
        kuitenkin senverran isänmaallista ajattelua että uusi maailmanjärjestys-politiikka ei voinut pitää moista puheenjohtajana- tarvittiin EU-mielinen ja valmis korruptio-peleihin oleva johtaja- korruptio-vaalilla valittu Purra?

        iluminatin tarkoitus on ajaa suomi alas ja EU-liittovaltion osaksi jaettuna Ruotsin ja Venäjän kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuokkinut täyden virkauran puolustusvoimissa tehden työtä Suomen turvallisuuden eteen. 1970 luvun lopussa YYA Suomessa se ei ollut kovin muodikas valinta työuraksi. Tuolloin moni muu polku olisi ainakin näyttänyt helpommalta. Pidän itseäni isänmaallisena ihmisenä.

        Kannatan kaikkien ihmisten tasa-arvoa uskonnosta, poliittisesta ja seksuaalisesta suuntautumisesta tai ihonväristä riippumatta.
        Kannatan Suomen EU- ja NATO jäsenyyttä.
        Kannatan työperäistä maahanmuuttoa ja myös todellisessa hädässä olevien ihmisten oikeutta turvapaikkaan.
        Uskon, että meillä on vastuu itsemme ja lähimmäistemme lisäksi myös luonnosta.
        Vaikka olen oikeistolainen ajattelussani on myös yleensä vasemmistoon liitettyä humanismia, vihreää luonnonsuojeluaatetta ja sosiaalidemokraattista kansainvälisyyttä joitain asioita mainitakseni. Äänestyskäyttäytymistäni ohjaa kuitenkin äänestämäni puolueen linja kokonaisuudessaan, joskin pyrin ehdokasta valitessani "oman näköiseeni" ehdokkaaseen.

        Tiedän isänmaallisuuteni eroavan eräiden piirien "isänmaallisuudesta". Mielestäni minulla on kuitenkin yhden virkauran verran näyttöä isänmaalle työskentelystä. Suomi on västötään moni-ilmeinen maa ja isänmaallisuus kuuluu kaikille, ei vain nurkkakuntaista nationalismia edustaviile ääri-ihmisille.

        EU:ssa valtiot luopuvat osasta itsenäisyyttään (Junckerin sanoin).

        Jos kannattaa EUa, ei ole Suomen itsenäisyyden puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuokkinut täyden virkauran puolustusvoimissa tehden työtä Suomen turvallisuuden eteen. 1970 luvun lopussa YYA Suomessa se ei ollut kovin muodikas valinta työuraksi. Tuolloin moni muu polku olisi ainakin näyttänyt helpommalta. Pidän itseäni isänmaallisena ihmisenä.

        Kannatan kaikkien ihmisten tasa-arvoa uskonnosta, poliittisesta ja seksuaalisesta suuntautumisesta tai ihonväristä riippumatta.
        Kannatan Suomen EU- ja NATO jäsenyyttä.
        Kannatan työperäistä maahanmuuttoa ja myös todellisessa hädässä olevien ihmisten oikeutta turvapaikkaan.
        Uskon, että meillä on vastuu itsemme ja lähimmäistemme lisäksi myös luonnosta.
        Vaikka olen oikeistolainen ajattelussani on myös yleensä vasemmistoon liitettyä humanismia, vihreää luonnonsuojeluaatetta ja sosiaalidemokraattista kansainvälisyyttä joitain asioita mainitakseni. Äänestyskäyttäytymistäni ohjaa kuitenkin äänestämäni puolueen linja kokonaisuudessaan, joskin pyrin ehdokasta valitessani "oman näköiseeni" ehdokkaaseen.

        Tiedän isänmaallisuuteni eroavan eräiden piirien "isänmaallisuudesta". Mielestäni minulla on kuitenkin yhden virkauran verran näyttöä isänmaalle työskentelystä. Suomi on västötään moni-ilmeinen maa ja isänmaallisuus kuuluu kaikille, ei vain nurkkakuntaista nationalismia edustaviile ääri-ihmisille.

        Kukaan ei kai voi juuriaan kuitenkaan unohtaa ja poistaa ja alkaa juurettomaksi sinne tänne heiluvaksi höpö-lölöksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuokkinut täyden virkauran puolustusvoimissa tehden työtä Suomen turvallisuuden eteen. 1970 luvun lopussa YYA Suomessa se ei ollut kovin muodikas valinta työuraksi. Tuolloin moni muu polku olisi ainakin näyttänyt helpommalta. Pidän itseäni isänmaallisena ihmisenä.

        Kannatan kaikkien ihmisten tasa-arvoa uskonnosta, poliittisesta ja seksuaalisesta suuntautumisesta tai ihonväristä riippumatta.
        Kannatan Suomen EU- ja NATO jäsenyyttä.
        Kannatan työperäistä maahanmuuttoa ja myös todellisessa hädässä olevien ihmisten oikeutta turvapaikkaan.
        Uskon, että meillä on vastuu itsemme ja lähimmäistemme lisäksi myös luonnosta.
        Vaikka olen oikeistolainen ajattelussani on myös yleensä vasemmistoon liitettyä humanismia, vihreää luonnonsuojeluaatetta ja sosiaalidemokraattista kansainvälisyyttä joitain asioita mainitakseni. Äänestyskäyttäytymistäni ohjaa kuitenkin äänestämäni puolueen linja kokonaisuudessaan, joskin pyrin ehdokasta valitessani "oman näköiseeni" ehdokkaaseen.

        Tiedän isänmaallisuuteni eroavan eräiden piirien "isänmaallisuudesta". Mielestäni minulla on kuitenkin yhden virkauran verran näyttöä isänmaalle työskentelystä. Suomi on västötään moni-ilmeinen maa ja isänmaallisuus kuuluu kaikille, ei vain nurkkakuntaista nationalismia edustaviile ääri-ihmisille.

        Eli olet "kaikki käy", tyypiltäsi vaikka joku kintuillesi kuseksisi, pyyhit vain pisun pois hymyillen ja jatkat matkaa.


      • Anonyymi

        Ja tappouhkaukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isänmaallisen ihminen vihaa Bile-Sannaa ja muita punavihermädättäjinä. Suomi valkoisille suomalaisille.

        Olet persuperhana. Vihaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuokkinut täyden virkauran puolustusvoimissa tehden työtä Suomen turvallisuuden eteen. 1970 luvun lopussa YYA Suomessa se ei ollut kovin muodikas valinta työuraksi. Tuolloin moni muu polku olisi ainakin näyttänyt helpommalta. Pidän itseäni isänmaallisena ihmisenä.

        Kannatan kaikkien ihmisten tasa-arvoa uskonnosta, poliittisesta ja seksuaalisesta suuntautumisesta tai ihonväristä riippumatta.
        Kannatan Suomen EU- ja NATO jäsenyyttä.
        Kannatan työperäistä maahanmuuttoa ja myös todellisessa hädässä olevien ihmisten oikeutta turvapaikkaan.
        Uskon, että meillä on vastuu itsemme ja lähimmäistemme lisäksi myös luonnosta.
        Vaikka olen oikeistolainen ajattelussani on myös yleensä vasemmistoon liitettyä humanismia, vihreää luonnonsuojeluaatetta ja sosiaalidemokraattista kansainvälisyyttä joitain asioita mainitakseni. Äänestyskäyttäytymistäni ohjaa kuitenkin äänestämäni puolueen linja kokonaisuudessaan, joskin pyrin ehdokasta valitessani "oman näköiseeni" ehdokkaaseen.

        Tiedän isänmaallisuuteni eroavan eräiden piirien "isänmaallisuudesta". Mielestäni minulla on kuitenkin yhden virkauran verran näyttöä isänmaalle työskentelystä. Suomi on västötään moni-ilmeinen maa ja isänmaallisuus kuuluu kaikille, ei vain nurkkakuntaista nationalismia edustaviile ääri-ihmisille.

        Kiitos hyvästä kommentistasi.miksi pitää vihaa lietsoa joka asiassa ?sekö on isänmaallisuutta ,että haukutaan kaikki. Miksi me suomalaiset olemme huonoja jos olemme eri mieltä kuin persut ? Noin pieni porukka on muka koko kansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EU:ssa valtiot luopuvat osasta itsenäisyyttään (Junckerin sanoin).

        Jos kannattaa EUa, ei ole Suomen itsenäisyyden puolella.

        Millä puolella sinä olet ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EU:ssa valtiot luopuvat osasta itsenäisyyttään (Junckerin sanoin).

        Jos kannattaa EUa, ei ole Suomen itsenäisyyden puolella.

        onhan irvikissan johtamalla putinisti-puolueella toinenkin tehtävä-

        keksiä perättömiä huhuja ja loka-kampanjaa pääministeriä vastaan kokoomus-medioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuokkinut täyden virkauran puolustusvoimissa tehden työtä Suomen turvallisuuden eteen. 1970 luvun lopussa YYA Suomessa se ei ollut kovin muodikas valinta työuraksi. Tuolloin moni muu polku olisi ainakin näyttänyt helpommalta. Pidän itseäni isänmaallisena ihmisenä.

        Kannatan kaikkien ihmisten tasa-arvoa uskonnosta, poliittisesta ja seksuaalisesta suuntautumisesta tai ihonväristä riippumatta.
        Kannatan Suomen EU- ja NATO jäsenyyttä.
        Kannatan työperäistä maahanmuuttoa ja myös todellisessa hädässä olevien ihmisten oikeutta turvapaikkaan.
        Uskon, että meillä on vastuu itsemme ja lähimmäistemme lisäksi myös luonnosta.
        Vaikka olen oikeistolainen ajattelussani on myös yleensä vasemmistoon liitettyä humanismia, vihreää luonnonsuojeluaatetta ja sosiaalidemokraattista kansainvälisyyttä joitain asioita mainitakseni. Äänestyskäyttäytymistäni ohjaa kuitenkin äänestämäni puolueen linja kokonaisuudessaan, joskin pyrin ehdokasta valitessani "oman näköiseeni" ehdokkaaseen.

        Tiedän isänmaallisuuteni eroavan eräiden piirien "isänmaallisuudesta". Mielestäni minulla on kuitenkin yhden virkauran verran näyttöä isänmaalle työskentelystä. Suomi on västötään moni-ilmeinen maa ja isänmaallisuus kuuluu kaikille, ei vain nurkkakuntaista nationalismia edustaviile ääri-ihmisille.

        Ihmisoikeuksien kannattaminen ei ole mikään vasemmistolainen juttu. Demokratiassa on tarjolla kaikkia poliittisia suuntauksia, myös demokratian vastaisia. Itse olen vasemmistolainen ja arvostan tasavertaisuutta joka ei ole tasapäisyyttä. Hyviä tyyppejä löytyy oikealta, keskustasta ja vasemmistosta.

        Ei myöskään isänmaanrakkaus ole kiinni puoluekannasta, vaikka jotkut ääriliikkeet halauavat omia sen.

        Toi edellinen oli hyvä kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EU:ssa valtiot luopuvat osasta itsenäisyyttään (Junckerin sanoin).

        Jos kannattaa EUa, ei ole Suomen itsenäisyyden puolella.

        Kansainvälinen yhteistyö on tarpeen oman maan kehittämiseksi.


    • Anonyymi

      Harmittaa tämä tarpeeton erottaminen. Ei saa poseerauksellaan vastustaa EU:ta eikä myydä historiallista tavaraa tai tulee potkut. Persujen äänille tekee hallaa, varmasti en ole ainut ketä harmittaa, jos olisi parempi vaihtoehto loikkaisin pois. Alkaa persujen touhut jäsenten mielivaltaisine erottamisineen mennä naurettavuuden puolelle.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Nämä poseeraukset ja "historialliset tavarat" ovat koirapilli, jonka perimmäisen tarkoituksen ymmärtävät varmasti ne, keille viesti on suunnattu.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä poseeraukset ja "historialliset tavarat" ovat koirapilli, jonka perimmäisen tarkoituksen ymmärtävät varmasti ne, keille viesti on suunnattu.

        Jepp. koirapillipolitiikka on kiintoisan suggestiivista viestintää..
        https://politicaldictionary.com/words/dog-whistle-politics/


      • Anonyymi

        NATO äänestys eduskunnassa jo takasi poistoon minun ääneni persuilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NATO äänestys eduskunnassa jo takasi poistoon minun ääneni persuilta.

        Itse toivoin PS:lta aiempaa järkevämpää linjaa ja sitä on tullut. PS:lle ääneni tottakai! Kuka nyt suomalaisena muita äänestäisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NATO äänestys eduskunnassa jo takasi poistoon minun ääneni persuilta.

        Sama. Globalisteille en ääntäni anna. Ääneni saa totuuspuole tai VKK riippuen siitä keitä heillä on Uudellamaalla ehdokkaina.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse toivoin PS:lta aiempaa järkevämpää linjaa ja sitä on tullut. PS:lle ääneni tottakai! Kuka nyt suomalaisena muita äänestäisi?

        Ihan jokainen järki tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Globalisteille en ääntäni anna. Ääneni saa totuuspuole tai VKK riippuen siitä keitä heillä on Uudellamaalla ehdokkaina.

        Ne äänet menee turhaan samoinkuin persuäänetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa vaihtoehto. Tervetuloa Sinimustaan liikkeeseen
        https://sinimustaliike.fi/

        Onko se vielä kasassa? Eikös VKK jo hajonnut? SKE kutistunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse toivoin PS:lta aiempaa järkevämpää linjaa ja sitä on tullut. PS:lle ääneni tottakai! Kuka nyt suomalaisena muita äänestäisi?

        Suurin osa meistä suomalaisista. Hih!


    • Persuthan ei ole enää MV:nkään suosikkipuolue. Sillä paikalla on Turtiaisen poppoo.

      • Anonyymi

        Persuja aiemmin tukeneet roskamediat ovat siirtyneet tukemaan Venäjää ja putinismia. Puolueista antavat tukea VKK:lle ja Vapaudenliitolle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuja aiemmin tukeneet roskamediat ovat siirtyneet tukemaan Venäjää ja putinismia. Puolueista antavat tukea VKK:lle ja Vapaudenliitolle

        Yle ja HS ovat roskamedioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuja aiemmin tukeneet roskamediat ovat siirtyneet tukemaan Venäjää ja putinismia. Puolueista antavat tukea VKK:lle ja Vapaudenliitolle

        Muuttakoon Venäjälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yle ja HS ovat roskamedioita.

        Maasta puuttu puolueeton media joka kertoo uutiset ja kuulija voi tehdä siitä johtopäätökset. Yle ja HS kertovat miten meidän pitää ajatella. MV on sitten toisella laidalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maasta puuttu puolueeton media joka kertoo uutiset ja kuulija voi tehdä siitä johtopäätökset. Yle ja HS kertovat miten meidän pitää ajatella. MV on sitten toisella laidalla.

        Höpö höpö. MV ei ole mikää uutismedia vaan propagandan ja valheiden jakelukanava. Valitettavasti meillä on paljon ihmisiä, jotka tuollaista paskaa uskovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuttakoon Venäjälle.

        Ruotsinkieliset hykertelevät kammioissaan kun suomenkieliset ajavat toisiaan Venäjälle ja ties minne.
        Ja niin kauan kun suomenkieliset ovta toistensa kimpussa, ruotsinkieliset pyörittävät tätä maata miten haluavat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. MV ei ole mikää uutismedia vaan propagandan ja valheiden jakelukanava. Valitettavasti meillä on paljon ihmisiä, jotka tuollaista paskaa uskovat.

        Sepä se. MV ja sen ystävät pyrkivät tietoisesti hämärtämään uutisten ja mielipiteiden eroja. Samaan sarjaan kuuluvat erilaiset salaliittouskovaiset ja myös uskonnolliset fundamentalistit joiltakin osin. Irvokkaasti nämä kolme ryhmää ovat löytäneet toisensa esimerkiksi Koronan tiimoilta, mutta outoa kyllä, myös suhtautumisessa Venäjän toimiin.

        Näiden veijareiden käsittelyssä jokainen salaliittosivusto nousee absoluuttiseksi totuudeksi ja kuka tahansa maallikko kykenee lennosta kumoamaan tieteentekijöiden vuosukynnenten tutkimukset. Samassa myllyssä Venäjän propagandaa levittävä huuhaasivusto onkin yhtäkkiä toiminnoissaan täydellisen onnistunut ja luotettava median tuottaja ja yksittäinen kammiossaan huutava tubettaja on perillä kaikesta, mitä maailmalla tapahtuu.

        Sananvapaus on näille mussukoille asia, joka heillä itsellään täytyy olla, mutta muilla ei niin väliä ole. Periaatteessa heidän mielestään sananvapautta kuitenkin voidaan kaventaa esimerkiksi siten, että jos joku levittää heidän mielestään väärää tietoa tai edes kysyy vääriä kysymyksiä, häntä voi koettaa kirjoittaa ja hiljentää kaikin tavoin. Tämä on täälläkin nähtävissä.

        Kovasti MV on huolissaan sananvapaudesta länsimaissa, mutta Venäjän "pienet" ongelmat sen asian suhteen taas eivät haittaa mitään
        Niistä ei ole tarpeen puhua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maasta puuttu puolueeton media joka kertoo uutiset ja kuulija voi tehdä siitä johtopäätökset. Yle ja HS kertovat miten meidän pitää ajatella. MV on sitten toisella laidalla.

        On aivan joutavaa lepertelyä väittää tuollaisia. Suomessa on sananvapaus. Sinäkin voit aivan vapaasti kritisoida sekä maamme johtoa että lehdistöä. Voit vaikkapa perustaa oman lehden, jos siltä tuntuu. Hallinnon vastaisista mielipiteistä et joudu vankilaan tai tule mukiloiduksi, kuten vaikkapa ihanassa itänaapurisamme on.

        Uutiset ovat uutisia. Jos joku alkaa muokata omaa maailmankuvaansa sen mukaan, mitä uutisista kuulee tai lukee, hänellä on ongelmia. En minä ainakaan ajattele asioista tietyllä tavalla siksi, että jotakin on uutisissa. Muodostan maailmankuvani ihan eri asioiden perusteella.

        Tuntuu jotenkin typerältä, että edes puhutaan samoissa teksteissä esimerkiksi Ylestä ja MV:stä. Toinen levittää uutisia ihan kautta linjan ja kertoo kyllä asioista monista eri näkökulmista. Esimerkiksi vaalikeskusteluissa ääneen pääsevät jopa pienpuolueet. Toisin on monissa maissa, joissa hallitus ohjailee suoraan medioita.

        MV puolestaan on lähinnä muutaman ihmisen pyörittämä blogi, jossa levitetään kaikkea mahdollista disinformaatiota. Putkonen on muuttanut MV:n pelkäksi Venäjän propagandavälineeksi ja salaliittoteorioiden levittämisalustaksi. Irvokkainta on se, että tämä "patriootti" itse ei edes asu Suomessa.

        Suomen mediat kertovat kyllä oikeasti asioista eri näkökannoista. Sitä eivät nämä ns. vaihtoehtomediat tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maasta puuttu puolueeton media joka kertoo uutiset ja kuulija voi tehdä siitä johtopäätökset. Yle ja HS kertovat miten meidän pitää ajatella. MV on sitten toisella laidalla.

        Alfateevee on media joka jakaa puolueetonta Jumalan sanaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yle ja HS ovat roskamedioita.

        Eivät ole, vaikka miten jauhat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alfateevee on media joka jakaa puolueetonta Jumalan sanaa.

        No, jonkin verran. Harkimo ja muut suursijoittajat ovat ilmeisesti yrittäneet siirtää kanavaa maallisempaan suuntaan, mutta yhtiön taloustilanteesta päätellen se ei ole vielä tuottanut tulosta.

        Esimerkiksi iäkäs äitini kyllä katsoo Alfalta joitakin ohjelmia, mutta paljon tuntuu olevan sellaistakin, mikä ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yle ja HS ovat roskamedioita.

        Muuta venäjälle siellä on mieleistäsi mediaa tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsinkieliset hykertelevät kammioissaan kun suomenkieliset ajavat toisiaan Venäjälle ja ties minne.
        Ja niin kauan kun suomenkieliset ovta toistensa kimpussa, ruotsinkieliset pyörittävät tätä maata miten haluavat.

        RKP ohjaa kaikkia eduskunta-puolueita.

        mm. Suomessa ei ole yhtäkään EU-vastaista puolueta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        RKP ohjaa kaikkia eduskunta-puolueita.

        mm. Suomessa ei ole yhtäkään EU-vastaista puolueta.

        Järjetön väite. Kertakaikkiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsinkieliset hykertelevät kammioissaan kun suomenkieliset ajavat toisiaan Venäjälle ja ties minne.
        Ja niin kauan kun suomenkieliset ovta toistensa kimpussa, ruotsinkieliset pyörittävät tätä maata miten haluavat.

        Purra kannattaa pakkoruotsia.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Eivät ole, vaikka miten jauhat.

        Ovat ne, mutta niin on suurin osa muistakin. Syy ei ole niinkään lehtitalojen vaan julkisen sanan neuvoston, joka vuonna 2005 muutti hyvän journalistisen tavan perusmääritelmää niin, että nykyään voi levittää toimittajan mielipiteitä ja jopa ideologista propagandaa uutisina, ja se on hyvän journalistisen tavan mukaista.

        Perusongelma on, että toimittajakunnassa on liikaa ihmisiä, jotka ovat toimittajia, koska ”haluavat muuttaa maailmaa”. Tuo on monien peruste journalismin ja viestinnän opiskelulle yliopistossa. Tuollaisilta toimittajilta on turha odottaa puolueetonta raportointia tai pyrkimystä objektiivisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuja aiemmin tukeneet roskamediat ovat siirtyneet tukemaan Venäjää ja putinismia. Puolueista antavat tukea VKK:lle ja Vapaudenliitolle

        Kaikki jotka vastustaa sotaa ukrainassa ja ukrainalaisten uhraamista pommituksille, heidät nimetään venäjämielisiksi.

        Joten venäjävastaiset kannattaa sotaa ja tappamista.

        Hyvin yksiselitteinen yksinkertainen jakolinja sen mukaan haluaako ihmisiä tapettavan vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat ne, mutta niin on suurin osa muistakin. Syy ei ole niinkään lehtitalojen vaan julkisen sanan neuvoston, joka vuonna 2005 muutti hyvän journalistisen tavan perusmääritelmää niin, että nykyään voi levittää toimittajan mielipiteitä ja jopa ideologista propagandaa uutisina, ja se on hyvän journalistisen tavan mukaista.

        Perusongelma on, että toimittajakunnassa on liikaa ihmisiä, jotka ovat toimittajia, koska ”haluavat muuttaa maailmaa”. Tuo on monien peruste journalismin ja viestinnän opiskelulle yliopistossa. Tuollaisilta toimittajilta on turha odottaa puolueetonta raportointia tai pyrkimystä objektiivisuuteen.

        Niinpä, sovitaan siis yhteisesti että mitään UUTISIA EI OLE OLEMASSAKAAN, on vain toimittajien mielipiteitä.

        Näin meidän ei enää tarvitse riidellä aiheesta ja jokainen voi levollisesti lukea niitä mielipiteitä joista itse tykkää.

        Toki lääketieteelliset asiat ovat sen verran vakava juttu että niitä pitäisi tiedottaa vain faktapohjaan perustuva tiedottaja.
        Kun nyt YLE on kertonut että koronalääke ESTÄÄ muiden lääkeaineiden poistumisen elimistöstä niin kenelle jää VASTUU kun potilaaseen laitetaan "hoitona" tämä myrkky ja hän kuolee muiden saamiensa lääkkeiden yliannokseen??
        Siis antaako YLEnAnto nyt julkiseksi ohjeeksi mielipiteensä mukaan, että "ottakaa myrkky ja kuolkaa".?


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Eivät ole, vaikka miten jauhat.

        Persujen mielestä totuus on roskaa! Persut tykkäävät valheista ja luuloista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen mielestä totuus on roskaa! Persut tykkäävät valheista ja luuloista!

        Tottuus on yliarvostettua. Tärkeintä on miten asiat koetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen mielestä totuus on roskaa! Persut tykkäävät valheista ja luuloista!

        Mikä totuus? En ole kuullut moisesta. Ettet taas keksinyt ihan omaa juttua, jolla PS:aa mollaat, sitähän sinä teet jatkuvasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, sovitaan siis yhteisesti että mitään UUTISIA EI OLE OLEMASSAKAAN, on vain toimittajien mielipiteitä.

        Näin meidän ei enää tarvitse riidellä aiheesta ja jokainen voi levollisesti lukea niitä mielipiteitä joista itse tykkää.

        Toki lääketieteelliset asiat ovat sen verran vakava juttu että niitä pitäisi tiedottaa vain faktapohjaan perustuva tiedottaja.
        Kun nyt YLE on kertonut että koronalääke ESTÄÄ muiden lääkeaineiden poistumisen elimistöstä niin kenelle jää VASTUU kun potilaaseen laitetaan "hoitona" tämä myrkky ja hän kuolee muiden saamiensa lääkkeiden yliannokseen??
        Siis antaako YLEnAnto nyt julkiseksi ohjeeksi mielipiteensä mukaan, että "ottakaa myrkky ja kuolkaa".?

        Höpö höpö. Uutisia on olemassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ovat ne, mutta niin on suurin osa muistakin. Syy ei ole niinkään lehtitalojen vaan julkisen sanan neuvoston, joka vuonna 2005 muutti hyvän journalistisen tavan perusmääritelmää niin, että nykyään voi levittää toimittajan mielipiteitä ja jopa ideologista propagandaa uutisina, ja se on hyvän journalistisen tavan mukaista.

        Perusongelma on, että toimittajakunnassa on liikaa ihmisiä, jotka ovat toimittajia, koska ”haluavat muuttaa maailmaa”. Tuo on monien peruste journalismin ja viestinnän opiskelulle yliopistossa. Tuollaisilta toimittajilta on turha odottaa puolueetonta raportointia tai pyrkimystä objektiivisuuteen.

        Kaikkeahan voi aina väittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        RKP ohjaa kaikkia eduskunta-puolueita.

        mm. Suomessa ei ole yhtäkään EU-vastaista puolueta.

        VKK on.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Eivät ole, vaikka miten jauhat.

        Usko sinä mihin haluat ei se kuitenkaan ole totta.


      • Anonyymi

        Koko sakki on ihan sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yle ja HS ovat roskamedioita.

        No valita sinne. Siellähän on 3 persua hallituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maasta puuttu puolueeton media joka kertoo uutiset ja kuulija voi tehdä siitä johtopäätökset. Yle ja HS kertovat miten meidän pitää ajatella. MV on sitten toisella laidalla.

        MV on venäjän asialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. MV ei ole mikää uutismedia vaan propagandan ja valheiden jakelukanava. Valitettavasti meillä on paljon ihmisiä, jotka tuollaista paskaa uskovat.

        Niinpä. Surullista.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        On aivan joutavaa lepertelyä väittää tuollaisia. Suomessa on sananvapaus. Sinäkin voit aivan vapaasti kritisoida sekä maamme johtoa että lehdistöä. Voit vaikkapa perustaa oman lehden, jos siltä tuntuu. Hallinnon vastaisista mielipiteistä et joudu vankilaan tai tule mukiloiduksi, kuten vaikkapa ihanassa itänaapurisamme on.

        Uutiset ovat uutisia. Jos joku alkaa muokata omaa maailmankuvaansa sen mukaan, mitä uutisista kuulee tai lukee, hänellä on ongelmia. En minä ainakaan ajattele asioista tietyllä tavalla siksi, että jotakin on uutisissa. Muodostan maailmankuvani ihan eri asioiden perusteella.

        Tuntuu jotenkin typerältä, että edes puhutaan samoissa teksteissä esimerkiksi Ylestä ja MV:stä. Toinen levittää uutisia ihan kautta linjan ja kertoo kyllä asioista monista eri näkökulmista. Esimerkiksi vaalikeskusteluissa ääneen pääsevät jopa pienpuolueet. Toisin on monissa maissa, joissa hallitus ohjailee suoraan medioita.

        MV puolestaan on lähinnä muutaman ihmisen pyörittämä blogi, jossa levitetään kaikkea mahdollista disinformaatiota. Putkonen on muuttanut MV:n pelkäksi Venäjän propagandavälineeksi ja salaliittoteorioiden levittämisalustaksi. Irvokkainta on se, että tämä "patriootti" itse ei edes asu Suomessa.

        Suomen mediat kertovat kyllä oikeasti asioista eri näkökannoista. Sitä eivät nämä ns. vaihtoehtomediat tee.

        Näin juuri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alfateevee on media joka jakaa puolueetonta Jumalan sanaa.

        Ja on konkurssissa. Hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen mielestä totuus on roskaa! Persut tykkäävät valheista ja luuloista!

        Ja tiede on roskaa. Maapallokin on litteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuja aiemmin tukeneet roskamediat ovat siirtyneet tukemaan Venäjää ja putinismia. Puolueista antavat tukea VKK:lle ja Vapaudenliitolle

        Mikä ihmeen Vapaudenliitto? Onko se sen prinsessa Leian porukka? Vai oliko se joku Totuuspuolue?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki jotka vastustaa sotaa ukrainassa ja ukrainalaisten uhraamista pommituksille, heidät nimetään venäjämielisiksi.

        Joten venäjävastaiset kannattaa sotaa ja tappamista.

        Hyvin yksiselitteinen yksinkertainen jakolinja sen mukaan haluaako ihmisiä tapettavan vai ei.

        Kuule, en tiedä mistä lehdestä olet lukenut, mutta Venäjä sotii ja hyökkää, Ukraina puolustaa kotimaataan.

        Jos venäläiset pysyisivät omalla tontillaan, kukaan ei kuolisi!

        Ja mun puolestani saat tukea Venäjää. Me suomalaiset olemme tuominneet Venäjän hyökkäyssodan.


    • Anonyymi

      Juuri murhasivat lääkärin Ruotsissa. On todellakin Purralta viisas teko ottaa pesäero natseihin.

    • Anonyymi

      Aidosti isänmaallinen ihminen ei tahdo, että maansa asioista päättää kukaan muu kuin oma kansa.
      Globalisti on isänmaallisuuden vastakohta ja hänelle ei ole väliä kuka tai missä asioista päätetään, kunhan itse saa noukkia pöydältä putoavat muruset.
      Lähes kaikki puolueemme eduskunnassa ovat globalisteja. Toiset osaavat naamioitua vaan paremmin kuin toiset. Varsinkin itsenäisyyspäivänä.

      • Anonyymi

        Siksi jokainen ei-globalisti äänestää VKK:ta


      • Anonyymi

        Aidosti isänmaallinen ihminen ei kannata Putinin Venäjää,
        rikollisen hyökkäyssodan aloittanutta moraalitonta roistovaltiota,
        jossa ei ole vapauksia eikä ihmisioikeuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi jokainen ei-globalisti äänestää VKK:ta

        Niin. Kremlihän on siellä toisella suunnalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksi jokainen ei-globalisti äänestää VKK:ta

        Ilmeisesti teitä VKK-faneja ei ole kyllä paljoa.


      • Anonyymi

        Tää pallo 'globe' on aika pieni ja meille kaikille yhteinen. Nykyaikana ei ole mahdollista eristää maataan maailmasta ja elää omassa liemessään. Pohjois-Korea yrittää ja miten hyvin siellä kansa voi? Ruoka-apua toimitetaan kokoajan ja johtaja voi laittaa sitten enemmän rahaa ohjuksiinsa.


    • Anonyymi

      Onko tuo sen juristin tytär?

      • Anonyymi

        ?? ? !!? ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ?? ? !!? ???

        Mitä kohtaa et ymmärtänyt? Sentään vain 5 sanaa.


    • Anonyymi

      Tuhoutuu nopeasti pois

    • Anonyymi

      "https://yle.fi/uutiset/3-12523328"

      Jotenkin tuntuu ylilyönniltä erottaa Kattelus persuista pelkän vaatetuksen takia. Epäilen että tämä on vain medialle syötetty harhautus ja pinnan alta löytyy varsinaiset syyt. Ei taida persussa olla miestä kertoa asioita niin kuin ne on, vaan asiat esitetään pirtaan sopivassa narratiivissa.

      Onko yhdestäkään puolueesta erotettu näin paljon jäseniä kuin persuista?
      Se kertoo puolueesta paljon, jonka periaate vaikuttaa olevan muiden syyttäminen ja omien heittäminen bussin alle.

      • Anonyymi

        Miksei tuo Kattelus-Kilpeläinen ole mukana miehensä johtamassa "Kansalaispuolueessa"


      • Anonyymi

        Kumma miten joka suuntaan riitelevät ja kaikkea vastustavat ihmiset eivät tule toimeen edes omiensa kanssa, vaan riitelevät jatkuvasti. En voi ymmärtää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei tuo Kattelus-Kilpeläinen ole mukana miehensä johtamassa "Kansalaispuolueessa"

        Sen pellepuolueen kautta ei pääse minnekään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma miten joka suuntaan riitelevät ja kaikkea vastustavat ihmiset eivät tule toimeen edes omiensa kanssa, vaan riitelevät jatkuvasti. En voi ymmärtää...

        Persukannattajat eivät tiedä mitä pitäisi kannattaa.toiset haluaa olla EUssa,ja Natossa,toiset eivät.monet kannattavat väkivaltaa jopa omiaan kohtaan. Peukkuja tuli vaikka Katajan tapauksessa. Jos vähän rauhoittelee, tulee vasarasta päähän. Nyt ne lähtee sinne ja tänne suuntaan.alkaa olla jos minkä väristä pikku siipeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persukannattajat eivät tiedä mitä pitäisi kannattaa.toiset haluaa olla EUssa,ja Natossa,toiset eivät.monet kannattavat väkivaltaa jopa omiaan kohtaan. Peukkuja tuli vaikka Katajan tapauksessa. Jos vähän rauhoittelee, tulee vasarasta päähän. Nyt ne lähtee sinne ja tänne suuntaan.alkaa olla jos minkä väristä pikku siipeä.

        Sitä se persuus on. Ei mitään.


    • Anonyymi

      Purra puhdistaa puoluetta hallituskelpoiseksi. Aatteellisen ihmiset saavat mennä, opportunistit ja oman edun tavoittelijat saavat jäädä.

      • Anonyymi

        Hieno puolue, kun kelpaa kokoomussuvakeille :D


      • Anonyymi

        Wi persusta koskaan ole hallituspuolueeksi.


    • Anonyymi

      Kuolee nopeasti puolue smp kesti 40v tämä taitaa mennä nopeammin unholaan

      • Anonyymi

        Onneksi.


    • Anonyymi

      Persut ovat putinistien asialla. Ano ja muut aitopersputinstit osoittavat tietä. Kunnon voimanosoitus oikeistolta. Samalla kokoomuksen apinalauma jankuttaa paskaa.

      • Anonyymi

        Nykypersut ovat Urpon tiellä.
        Kokoomuksen apupuolue.

        Nykypersut on avointa suomalaisuutta kannattava puolue.


      • Anonyymi

        Ano on putinisti mutta ei missään nimessä persu kuinka hitaalla jotkut mahtaa käydäkään


    • Anonyymi

      Kylmä totuus on, että persut on täysin turha puolue! Ei pienintäkään poliittista uskottavuutta. Vihaa, väkivaltaa ja tyhmyyttä täynnä.

      • Anonyymi

        Järkipuolue on PS ja aina Suomen ja suomalaisten puolella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkipuolue on PS ja aina Suomen ja suomalaisten puolella!

        Tuo ei kyllä pidä paikkansa. Kunnallispolitiikassa kumartelevat tiukan paikan tullen "isoja poikia ja tyttöjä".


    • Anonyymi

      Häviää 2028v vuoteen mennessä

    • Anonyymi

      Kova on Purralla hinku aisankannattelijaksi Petteri Orpon hallitukseen. VKK on ainoa todellinen vaihtoehto nykyiselle menolle.

    • Anonyymi

      Tyhmä Persu elää menneisyydessä ja tyhmyydestä.

    • Anonyymi

      Pitää olla kokoomus yhteensopivuus

      • Anonyymi

        Mutta ei ole kellekkään yhteen sopivuus.


    • Anonyymi

      Isänmaallisia ovat vain ne, jotka suojelee ja puolustaa lapsiaan ulkomaiden terroristeilta ja pedofiileilta.
      Mutta Suomi nimenomaan kerää itselleen ulkomailta terroristeja ja pedofiileja.

      Suomi ei siis valtiona ole isänmaallinen vaan kansansa pettäjä ja tuhoaja.

      • Anonyymi

        No voi voi


    • Anonyymi

      Eipäs valehdella. Demarit vihreät kokoomus ja keskusta ovat näissä Bilderberg-piireissä.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      334
      1678
    2. Milloin on kaivattusi nimi päivä?

      Otsikossa kysymys. Osumien kautta illaksi viä treffeille 💁💁💁
      Ikävä
      73
      1404
    3. Vanhan Mestarin porttikieltolaiset?

      VM lopettaa ja uutta tulee tilalle. Onnea uudelle yrittäjälle! Tuli vaan tuossa mieleen, että säilyvätkö vanhat porttiki
      Suomussalmi
      36
      1218
    4. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      176
      1147
    5. Mitä pidät

      Siitä että suhde alkaa pettämisen kautta
      Ikävä
      162
      1103
    6. Sofia Virta sanoi totuuden suoraan....

      ....Suomessa ei tarvita Persuja maamme taloutta hoitanaan. Hyvin sanottu.
      Maailman menoa
      344
      1086
    7. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      66
      1002
    8. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      265
      960
    9. Venäjän ydinaseet??

      Tuntuvat olevan muutamille jonkinlainen lähes seksuaalinen fantasia ja kierouma. Uskonnollinen (?) fetissi. Niillä sit
      Maailman menoa
      241
      956
    10. Millon näit kaivattusi viimeksi? Missä??

      saitko vihdoin kerrottua häälle mitä tunnet? Oliko hetki lämmin vai kylmä.
      Ikävä
      31
      884
    Aihe