Olen 40-vuotias mies. Vasen polvi oli eräänä aamuna kipeä, pari päivää klenkkasin kun ei pystynyt kunnolla kävelemään. Autoon meno varsinkin tuotti hankaluuksia, ja autosta poistuminen myös. Portaita myös todella vaivalloinen mennä.
Pistävä kipu siis, ja jalan koukistaminen yms liikkeet sattui. Jopa nukkuessa, asennon vaihtaminen sattui polveen.
Mistään tapaturmasta eikä muustakaan tämä aiheutunut. Polvi vain eräänä aamuna herätessä oli yhtäkkiä itsestään kipeytynyt, ilman syytä.
Yhtäkkiä kipu vain sitten hävisi, yhtä yllättäen kuin oli tullutkin. Toki kipu hävisi pian sen jälkeen, kun kontin lattialla maton päällä, ikäänkuin hieroen ja tömistäen polviani lattiaa vasten. En tiedä oliko tuolla vaikutusta. Olisiko voinut olla niin, että polven sisällä jokin osa oli vain väärässä asennossa, ja korjaantui kun kontiskelin lattialla, ja tömistelin polvia lattiaan. En tuntenut mitään varsinaista naksahdusta, mutta tunsin jonkin helpottavan tunteen kun tömistelin polviani. Joskin samalla tömistely aiheutti kipuakin.
Osaako joku sanoa, mistä oli kyse? Nyt on polvi täysin kunnossa, kipu lievittyi hyvin nopsaan, ehkä tunnin sisällä, tuon konttimisen jälkeen.
Äkillinen polvikipu
Anonyymi
0
172
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065