Ensimmäinen VALKEA hevonen: Kristuksen voittoisa seurakunta!

Anonyymi

Ensimmäinen VALKEA hevonen: Kristuksen voittoisa seurakunta!


Vaikka Raamatun Sanat ja opetukset eivät ole mitään "mysteeri-salaisuuksia", niin ihmiset keksivät jos jonkinlaisia "selityksiä" omien korviensa välistä! Näin syntyy harhaoppeja ja eksytyksiä!

Kun PYHÄ HENKI saa olla auktoriteettiasemassa, selittämässä ja valaisemassa Raamatun kokonaisuutta, silloin kunnioitettaan Sanaa! Ilm 14:26

Kiistaa 1. Valkoisesta hevosesta!
----------------------------------

Yksi tunnettu kiistelyn ja väittelyn asia on ollut ja on edelleen, MITÄ tarkoittaa Ilmestyskirjan 6:2 luvun Valkean hevosen asia? Selityksiä on syntynyt kuin sieniä sateella, niitä vilisee kuin vilkkilän kissoja! Valkea hevonen on muka
• väärän profeetan merkki
• antikristus
• ja, ja. . . vaikka mitä ikinä...

Viimeisin "villitys" on keksintö väittää Valkeaa hevosta
• koro-na-virukseksi!


Ei mitään tukea, vahvistusta tai todistusta Raamatusta!
-----------------------------------------------------------------

Noille em:lle sepityksille ei ole mitään vahvistusta Raamatussa. Nuo kaikki ovat ihmispään spekulaatioita, eivätkä perustu Raamatun Sanaan, eivätkä kunnioita sitä! Näyttää siltä, että tällaiset "virusagentit" etsivät itselleen jotakin asemaa, kuten eräs sekavia opettava "rabbiksi" korotettu...

Jos nyt äkkiä keksitty selitys "koronasta" pitäisi noteerata? Niin mikseivät keskiajan"rutto", isorokkovirus ja espanjantauti 1900 luvun alussa, ym:t mikrobiasiat olleet yhtälailla valkean hevosen ratsastajia? Ne olivat pahoja ja tuhoavia, paljon pahempia kuin k-virus. Espanjan tautiin 1900 luvun alkupuolella arvioidaan kuolleen jopa 100 miljoonaa ihmistä! Miksei tämä "rabbi" väitä, että em. "Espanjan tauti" olikin valkean hevosen asia? Tämä eksyttävä rabbi kerää pisteitä itselleen ja sille seurakunnalleen.. .



Ilmestyskirjan 19. luvun Valkean hevosen ratsastaja, itse Herra!
------------------------------------------------------------

Jokainen lukutaitoinen voi lukea ja todeta, mitä sanotaan Ilmestyskirjan 19.luvun ratsastajasta?

• "Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa. Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse. Ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana. Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen.
• Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan.
• Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi: "Kuningasten Kuningas ja herrain Herra".


(aloitus jatkuu)

47

1060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      (jatkoa aloitukseen Ensimmäinen valkea hevonen..)


      Ilmestyskirjan 6:2 luvun ratsastaja?
      -----------------------------------------

      Ilmestyskirjan 6:2 ratsastaja ei tietenkään voi olla itse Herra! Hän oli taivaassa. Hänelle annettiin tehtävä avata "sinetit". (Ilme 5: 5-10)

      • "Ja minä näin valtaistuimella-istuvan oikeassa kädessä kirjakäärön, sisältä ja päältä täyteen kirjoitetun, seitsemällä sinetillä suljetun. Ja minä näin väkevän enkelin, joka suurella äänellä kuulutti:
      • "Kuka on arvollinen avaamaan tämän kirjan ja murtamaan sen sinetit?" Eikä kukaan taivaassa eikä maan päällä eikä maan alla voinut avata kirjaa eikä katsoa siihen. Ja minä itkin kovin sitä, ettei ketään havaittu arvolliseksi avaamaan kirjaa eikä katsomaan siihen.
      • Ja yksi vanhimmista sanoi minulle: "Älä itke; katso, jalopeura Juudan sukukunnasta, Daavidin juurivesa, on voittanut, niin että hän voi avata kirjan ja sen seitsemän sinettiä".

      Koska Itse Herra oli Valtaistuimen tasolla, sinettejä avaamassa, Hän ei tietenkään voinut olla Ilm 6:2 Valkean hevosen selässä istuva!

      Valkea hevonen ratsastajineen oli ja on Kristuksen seurakunta, morsian, Hänen edustajansa maan päällä!
      • HÄNELLE annettiin seppele (kruunu) - voiton merkki! Ja. . .
      • HÄN lähti voittajana ja voittamaan!

      Tämä tapahtui kauan sitten, kun Jeesuksen seurakunta syntyi 1. helluntaipäivän Pyhän Hengen vuodatuksen siunauksesta! Jumalan valtakunnan asia lähti etenemään kaikkeen maailmaan! Voittamaan pahuuden sitomia ihmisiä, vapauttamaan ihmisiä synnin siteistä. Sanoma Jeesuksesta on voittoisasti edennyt jo maan ääriin!

      Ettäkö muka ko-rona-virus?
      ------------------------------------

      Eräs kaikkein naurettavimmista "selityksistä" joita Ilm 6:2 hevoseen on ympätty on koro-navirus!
      Eikö jo alakoulussa ole opetettu, että asioista puhutaan "SE" - mutta ihmisistä "HÄN"?
      • Kun Raamattu sanoo Ilm 6:2 hevosen selässä istuvasta:
      • HÄNELLE annettiin seppele...
      • HÄN lähti voittajana. . .

      Niin eikö jo alakoulun opetus muistuta, mitä HÄN tarkoittaa. Raamattu ei sotke asioita.

      Taudeista ja viruksista (korona) ei puhuta HÄN-muodossa.

      Raamattu itse todistaa, ettei Ilm 6:2 Valkean hevosen selässä istunut mitään virusasioita! Jeesus itse lähetti seurakuntansa - VOITTAMAAN. Hän uskoi uskolliselle morsiamelleen oman voittovoimansa, sen voiton - jonka Hän hankki. Kuoli ristillä, nousi kuolleista, hänelle annettiin
      • Kaikki Valta Taivaassa ja maan päällä!

      Ilmestyskirjan Paimenkirjeet Vähä-Aasian seitsemälle (7) seurakunnalle sisältävät KAIKKI samat sanat: "Joka VOITTAA". Ilm 2: 7, 11, 17, 26, ja 3: 5, 12, 21.


      Voittajat puetaan valkeisiin vaatteisiin! ( Ilm 3:5-4)
      • ------------------------------------------------

      "Kuitenkin on sinulla Sardeessa muutamia harvoja nimiä, jotka eivät ole tahranneet vaatteitaan, ja he saavat käyskennellä minun kanssani VALKEISSA vaatteissa, sillä he ovat siihen arvolliset.
      • Joka voittaa, se näin puetaan VALKEIHIN vaatteisiin, enkä minä pyyhi pois hänen nimeänsä elämän kirjasta, ja minä olen tunnustava hänen nimensä Isäni edessä ja hänen enkeliensä edessä.


      (Korona-viruksella ei ole VALKEITA vaatteita!)

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17412986/ilmestyskirjan-(kaikki)-valkeat-hevoset!-------osa--l

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17405538/ilmestyskirjan-hevoset---osa-c----valkoinen-hevonen-ja-voitonseppele!#comment-115240833

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17412977/ilmestyskirjan-(kaikki)-valkeat-hevoset!------osa--k

    • Anonyymi

      Ilm 6:2 hevosen ratsastaja "seppelöitiin". Kruunattiin.

      Se voittoisa Kristuksen morsian, joka etenee voittoon, on saanut "seppelöinnin" itseltään Herralta! Hän voitti ensin!

      "Sinä teit hänet vähäksi aikaa enkeleitä halvemmaksi, kirkkaudella ja kunnialla sinä hänen SEPPELÖITSIT.." ( Heb 2:7)

      "Mutta Hänet, joka vähäksi aikaa oli tehty enkeleitä halvemmaksi, Jeesuksen, me näemme hänen kuolemansa kärsimyksen tähden kirkkaudella ja kunnialla SEPPELÖIDYKSI." Heb 5:9

      Niinkuin Jumala seppelöitsi Herran Jeesuksen, myös uskolliset Herran omat voivat saada "voiton seppelöinnin".

      "Eihän sitäkään, joka kilpailee, SEPPELÖIDÄ, ellei hän kilpaile sääntöjen mukaan."
      2. Tim 2:5

      Ilmestyskirjan 6:2 Valkean hevosen selässä istuv lle annettiin "seppele". Voittamisen merkki. Ja siksi Hän lähti voittajana, ja voittamaan. Kaikkea pahuuden ja perkeleen valtaa.

      Ja siksi meilläkin on Jumalan sanaa? Raamattukin, ja moni on tullut armosta uskoon ja pelastukseen!

      • Anonyymi

        Seppele annetaan vasta perillä. minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on antava minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka hänen ilmestymistään rakastavat. Jeesus ei kulkenut juutalaisten keskuudessa seppele päässään sillä, vasta voittonsa jälkeen Jeesus kruunattiin: Sinä teit hänet vähäksi aikaa enkeleitä halvemmaksi, kirkkaudella ja kunnialla sinä hänen SEPPELÖITSIT.
        "Hän lähti voittajana, ja voittamaan...hän läksi voittamaan ja saamaan voittoa, voidaan kääntää: lähti ennakkosuosikkina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seppele annetaan vasta perillä. minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on antava minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka hänen ilmestymistään rakastavat. Jeesus ei kulkenut juutalaisten keskuudessa seppele päässään sillä, vasta voittonsa jälkeen Jeesus kruunattiin: Sinä teit hänet vähäksi aikaa enkeleitä halvemmaksi, kirkkaudella ja kunnialla sinä hänen SEPPELÖITSIT.
        "Hän lähti voittajana, ja voittamaan...hän läksi voittamaan ja saamaan voittoa, voidaan kääntää: lähti ennakkosuosikkina.

        Amen. Mutta sitten kun Jeesus oli Voittanut ja sepplelöity, hän delegoi tämän voittovoimansa uskolliselle seurakunnalleen! Se lähti - ei omassa voimassaan vaan Jeesuksen hankkimassa voittovoimassa Valkean, hevosen selässä!

        Kristuksen uskolliset palvelijat toimivat siis Jeesuksen voittovoimassa! Eihän kukaan voi omissa voimissaan voittaa. Paavali:

        "Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka aina kuljettaa meitä VOITTOSAATOSSA. Kristuksessa, ja meidän kauttamme joka paikassa tuo ilmi hänen tuntemisensa tuoksun!"

        2 Kor 2:14


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amen. Mutta sitten kun Jeesus oli Voittanut ja sepplelöity, hän delegoi tämän voittovoimansa uskolliselle seurakunnalleen! Se lähti - ei omassa voimassaan vaan Jeesuksen hankkimassa voittovoimassa Valkean, hevosen selässä!

        Kristuksen uskolliset palvelijat toimivat siis Jeesuksen voittovoimassa! Eihän kukaan voi omissa voimissaan voittaa. Paavali:

        "Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka aina kuljettaa meitä VOITTOSAATOSSA. Kristuksessa, ja meidän kauttamme joka paikassa tuo ilmi hänen tuntemisensa tuoksun!"

        2 Kor 2:14

        olikos sillä hepalla edes satulaa??


    • Anonyymi

      Ei Raaamtusta löydy ett piru, taikka virus taikka muu olisi ollut valkean hevosen selässä..

      • Anonyymi

        Valkean hevosen selässä ratsastaja on väärä profeetta, sillä itse saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkean hevosen selässä ratsastaja on väärä profeetta, sillä itse saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.

        Valkean hevosen selässä istuva on Kristuksen voittoisa seurakunta! Seppelöity, lähti voittajana ja voittamaan ihmisiä Jumalan valtakuntaan yli 2000 vuotta sitten!

        Jos näet "saatanan" siellä missä se ei VARMASTI istu, taidat olla saatanan palvelija?


      • Anonyymi

        Ei nykyään kannata hevosia pitää, edes taivaassa.Valkea TESLA se olla pitää


    • Anonyymi

      Paavali kirjoittaa "vanhurskauden seppele" ( 2 Tim 4:).

      Voiton seppele on toinen asia.

      Vanhurskauden seppele on henkilökohtainen asia, mutta
      Voiton seppele on se, jolla Jeesus valtuutti seurakunnan, morsiamensa, jotta se voisi täyttää evankeliumin viemisen tehtävän. Herran voimassa. Ei ihmisvoimin!

      Ilmestyskirjan 6:2 Valkea hevonen ei edusta paholaista. Missään koskaan Raamatussa ei lausuta, että paholaisella olisi annettu "seppele"!

      Eikä voiton seppelettä ole luvattu antaa väärille profeetoille,

      eikä....

      Mitä Herra tekee pedolle, väärälle profeetalle, jne.?

      Lue Ilmestyskirjan 19:20-21

    • Anonyymi

      Jokainen Herraa rakastava morsiussielu iloitsee siitä.

    • Anonyymi

      " Ja minä näin, ja katso, valkia orhi; ja se, joka sen päällä istui, piti joutsea, ja hänelle annettiin kruunu, ja hän läksi voittamaan ja saamaan voittoa."

      Raaamtunkäännös 1776


      "Ja siinä samassa näin valkoisen hevosen, ja sillä, joka istui hevosen selässä, oli jousi. Hänelle annettiin seppele, ja seppelöitynä voittajana hän lähti uusia voittoja kohti."


      "Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan."

    • Anonyymi

      KYllä.

      Missän ei Raamatussa lue, että jokin koron-virus tai tauti olisi "voittaja"

      Siksi jonkun rabbin sadut, että valkean hevosen selässä ratsastjalla oli korona, ovat NIIN naurettavaa puppua, että jos olisin se "rabbi" häpeäisin kyllä!

    • Anonyymi

      Jotka "näkevät" Valkean hevosen selässä tauteja ja koronaa -- ovat pimeyden tasolla!

    • Anonyymi

      Kiitos Jumalalle Raamatun selkeistä sanoista!

    • Anonyymi

      Niin juuri! Onnex meillä on Raamatun Sana, ettei tartte olla joidenkin rabbien ja muiden satusetien varassa!

    • Anonyymi

      Jeesus itse sanoi, että älkää juosko heidän perässään! tarkoitti joka lajin guruja, jotka itseään NOSTAEN saarnaavat harhojaan!

    • Anonyymi

      Ilmestyrkirjassa on KAKSI eri kohtaa valkeista hevosista.

      1) Ilm 6.2 kuvaa ratsastajaa, joka on Kristuksen voittava seurakunta, morsian.
      Se lähti voittamaan.... on kirjoitettu. Se oli seppelöity Kristuksen voiton ansiosta.

      Jo yli 2000 vuotta on tämä evakeliumin ilosanoma ollut liikkeellä.

      2) Sitten itse Herra Jeesus ratsastaa Valkealla hevosella. Ilme 19. luku.

      Silloin on jo morsian kruunattu. "Karitsan häät ovat tulleet..."

      Silloin on seurakuntamorsian tehnyt työnsä loppuun.

      Näiden kahden Valkean hevosen välillä on pitkä aika. Se on se armotalouden kausi, joka alkoi kun seurakunta syntyi. Kun "pakanain luku" on täysi,.

      Koettakaa lukea rukoillen Hengen valoa.

      Ei Ilmestyskirjan tekstit ole mitään satuja eikä 1. Valkealla hevosella ollut eikä ole VIRUKSIA päässään.

      Sen sadun ja harhaopin sepittäjä on se eräs "rabbiksi" nsotettu tyyppi!

    • Anonyymi

      Ymmärsinkö oikein, että voittoisa seurakunta tulee tappamaan neljäsosan ihmisistä. Jos kerran noin on kuten selität niin en ikinä halua olla missään tekemisisä minkään seurakunnan kanssa. Vai sellainen tavoite on näillä Lutterin seuraajilla, päästä ratsastamaan ja tappamaan. Luterilaisuus taitaa olla hirmuinen tappo oppi.
      Tuon rabin sanoma on paljon inhimillisempi, ei ole niin verenhimoinen kuin teillä jotka haukutte häntä kuin vesikauhuiset koirat.

      • Anonyymi

        Etpä näytä YHTÄÄN tuntevan ILmestyskirjaa, ede lukua 6, jossa hevosista on?


        Vasta ns "Hallava hevonen" = eli neljäs hevonen oli se, jonka selässä istuvan nimi oli
        Kuolema ja tuonela. ILm 6:8
        Heidän valtaansa annettiin neljä osa maat.... tappaa... jne.

        Ei siis Valkean hevosen, joka oli ensimmäinen hevonen...

        Koeta hyvä ihminen edes lukea perusasiat, ennenkuin kirjoitat tuollaisia satuja tänne!


    • Anonyymi

      Valkean hevosen selässä.

    • Anonyymi

      Huomioikaa ensimmäisen ratsastajan ase ei kuvaa Kristuksen asetta ollenkaan.

      • Anonyymi

        Valkean hevosen ratsastaja, Kristuksen voittoisa seurakunta ei kanna "asetta", koska miekoilla ja muilla aseilla ei viedä evankeliumin ilosanomaa!

        Kun Valkean hevosen ratsastaja (kristuksen voittoisa seurakunta) lähti liikkeell yli 2000 vuotta sitten, se seppelöitiin. Eli sille annettiin Kristuksen hankkima Voiton seppele päähän.

        (Ei ihmisen, vaan Jeesuksen hankkiman voiton seppele!)

        Ja siksi se srk lähti "voittajana, ja voittamaan". Jeesuksen hankkiman voiton voimassa.

        Amen.

        Mutta nyt morsian-srk on työnsä loppusuoralla.

        Alkavat piankin seuraavien hevosten ajat.

        Ja sitten - kaiken maailman kaaoksen perästä - josta Ilmestyskirja kertoo)

        Tulee SE valkea hevonen, jolla Kristus itse ratsastaa. Taivaallistn sotajoukkojens kanssa.

        Morsian on kruunattu.

        Ilmestyskirjan 19. luku


    • Anonyymi

      Jumala ei anna sekavia viestejä.
      Valkea hevonen kuvaa kristuksen seurakuntamorsianta.

      " Lähti voittajana ja voittamaan!..

      (Miten kukaan voi sanoa jostain k-viruksestä, että se lähti voittamaan?)

      Mutta Herran voittoisa seurakunta teki niin. Kaikessa maailmassa on evankeliumi voittanut ihmisiä Jumalan valtakuntaan!

      Kiitos ja kunnia Herran!

    • Anonyymi

      Jos on pimeässä ei erota valkeaa hevosta...

    • Anonyymi

      Pimeässä kaikki on pimeää. Siksi ne jotkut luulivat että Valkean hevosen selässä matkusti korona-virusta!

    • Anonyymi

      Kuinka joku edes keksii väittää virusta "voittajaksi"?

      Valkean hevosen kuvaus, Ilm 6:2

      • Anonyymi

        Eksyttäjät väittävät, kuten joku rabbi...


    • Anonyymi

      Pyhä Henki kirkastaa Sanaa, ei eksytä viruksiin,

    • Anonyymi

      valkean hevosen ratsastalla oli "kruunu", seppele!

      Korona - ei tarkoita viruksia ja tauteja, vaan
      se on "seppele", kruunu....

      Voi teitä valheen eksyttämiä, rabbin manipuloimia..

    • Anonyymi

      Heräämistä

    • Anonyymi

      Hyvä on että jotkut on hereillä.

    • Anonyymi

      No voi hyvät hyssykät.Hyssykkäprofeetta julistaa että ratsastajalla oli päässään tyhjä Vaasan Kruunun vehnäjauhopussi.Aamen.

      • Anonyymi

        Mitä sinä oikein hourit????????????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä oikein hourit????????????

        No, sehän hourii joka väittää että valkean hevosen ratsastjalla oli KORONA-pöpöt päänsä päällä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, sehän hourii joka väittää että valkean hevosen ratsastjalla oli KORONA-pöpöt päänsä päällä!!

        Tutki Raamatun käsikirjoituksia niin tiedät etkä horaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutki Raamatun käsikirjoituksia niin tiedät etkä horaja.

        Lue itse ihan normaaleja Raamattuja, niin eet löydä mitään "viruksia" valkean hevosen yheydessä. Ilm 6:2.

        Jumala ei "horaja". Ei sotke viruksia ja kruunua; sepplettä tosiinsa!

        Väitätkö että kun Jeesuksesta sanotaan että kun Hän oli "kruunattu", niin Hänellä olisi ollut viruksia (korona) päässään!

        Älkää olko hölmöläisiä!


    • Anonyymi

      Pimeyttä on jos näkee viruksia siellä missä Raamattu ei niitä lausu!

    • Anonyymi

      Aivan stanan sama!

    • Anonyymi

      Johanneksen ilmestys 6
      1 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi yhden niistä seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden niistä neljästä olennosta sanovan niinkuin ukkosen äänellä: "Tule!"
      2 Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan.

      Nyt kuten kuka tahansa kolmas-luokkalainen, LAPSI kykenee havaitsemaan, niin
      Yksi NIISTÄ neljästä olennosta, SIIS JUMALAN edessä olevat olennot, käskee ja sanoo:
      TULE
      käsky sana!

      toisaalta, lääketehtaat ja valtaa pitävät tahot, jenkeissä ja koko maailmassas ovat nyt olleet pekotettuja todistamaan että he tekivät sen myrkkypiiki, mukamas lääke. johonkin vaivaan.

      eli, jos näin on, kuten joku wannabe juutalainen aloituskessa, niin
      sitten Jumala KÄSKEE ihmistä tekemään myrkkypiikin joka tapaaa ihmisiä!

      joten, wannwbe juutalainen, joka ei enää kykene erottamaan, oikeaa vasemmasta, mahdollisen iän vaikutuksesta, sitten on mukamas joku profeetta ja opettaja!
      sokea joka johdattaa sokeita!

      Kuinka älyttömiä te olette olleet alusta asti!

      no sama se.

      ELI TARKAA mitä on Kirjoitettu jos edes ymmärrät selvää Suomen kieltä:
      " hänelle annettiin seppele"

      Siis Jumala antaa ja opettaa tekemää murhaavan aseen?
      joten tämä on koko wannabe juutalaisen persu sanoma kuten talmut ja kabbala opettaa! että Jumala itse ja varsinkin Herra Jeesus on itse paha!

      ja sitten wannabe juutalaiset ovat hyviä ! !!
      eikö teillä ole järjenhiventä että ymmärtäisitte.

    • Anonyymi

      No, monet keksii selityksiä omien korviensa välistä..

    • Anonyymi

      ELI TARKAA mitä on Kirjoitettu jos edes ymmärrät selvää Suomen kieltä:
      " hänelle annettiin seppele"


      Ole hyvä ja lue KAIKKI mitä Raamatussa (UT) on seppeleestä!

      Silloin se asia selittyy.

      Raamattua ei selitetä ja tulkita millään unikirjoilla, korteilla, kristallipalloilla, taikatempuilla!

      Vaan - Pyhä Henki ITSE selittää Sanaa - toisilla Ramaatun teksteillä!

      Eikä "seppele" Raamatun sanoissa ole KOSKAAN mikään virus tai tauti!

      Mutta - olkaa pimeyden puskassa ketkä tahdotte!

    • Anonyymi

      Tietenkis se on Jeesus Kristus itse, joka on Jumalan sana, kuten tekstistä käy ilmi.
      • "Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa. Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse. Ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana. Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen.
      • Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan.
      • Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi: "Kuningasten Kuningas ja herrain Herra".

    • Anonyymi

      valkealla hevosella ei ratsasta muut kuin
      A) Kristuksen morsian, voittava seurakunta! Ilm 6.2.

      B) Lopuksi itse Kristus, kuten Ilm 19. luvussa lukee!

      2. , 3. ja 4. hevosen selässä ratsastavat voi lukea Ilm 6: luvussa-

    • Anonyymi

      Jeesus on ainoa Voittaja, jonka Raamattu tuntee.
      Paholainenon voitettu golgatalla.

    • Anonyymi

      Näin on. Paholainen luuli saavansa voiton kun Jeesus oli ristilllä, mutta se oli vain väliakainen erätaso, Jeesus voitti kuolemankin.

    • Anonyymi

      Eikös seurakunta oteta ylös vasta kun Jeesus palaa. Milloin srk. on suljettu sinetin taakse kirjakääröön josta pääsee vasta viimeisissä vitsauksissa?
      Miksi haluatte eksyttää?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2184
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      156
      1419
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1290
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1045
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1019
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe