Voisi vihdoinkin eräät jäbät tulla kaapista ulos ja iloisesti marssia sateenkaari lippu liehuen
Koska tänne saataisiin pride marssi
31
800
Vastaukset
- Anonyymi
Homesojalta löytyys ainaki puppelipoika vetämään kulkuetta.
- Anonyymi
Olisko niin kauhiaa jos Ilmajoellakin marssi olisi. Eihän sitä tartte mennä katsomaan jos ei kiinnosta. Ihmisarvo kaikilla sama. -vaikka erilaisuus vähän pelottaisikin.
- Anonyymi
Ilmajoella riittää kunhan on lihava ja tyhmä.
- Anonyymi
Eräs tunnettu eläkkeellä oleva valtakunnantason poliitikkokin vilautti paljasta rintaa, ja sepäs oli hänen mielestään erittäin hauskaa ja nokkelaa.
- Anonyymi
Tämä yksi vanha poikakin pääsisi marssimaan 😄😁🤣
- Anonyymi
Hommaa lippu ja lähäre marssille ei kukaan estä
- Anonyymi
Se ride on kyllä messevä homma - saa ratsastaa miten päin vaan ikinä...
- Anonyymi
Tarkennatko vähän. Miten päin mielestäsi on parasta ratsastaa? Anna muutama esimerkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennatko vähän. Miten päin mielestäsi on parasta ratsastaa? Anna muutama esimerkki.
Opettelepas isäntä itse vaan...työ tekijäänsä neuvoo, sanoi wanha kansakin :):
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettelepas isäntä itse vaan...työ tekijäänsä neuvoo, sanoi wanha kansakin :):
Niin niin, mutta mikä on oma suosikkisi? Miten päin itse teet mieluiten? Kuvaile asiaa ja johda omalla esimerkillä. Vastuu täytyy ottaa sanomisistaan.
- Anonyymi
Mikä se pilotti porukka oli ? He voisivat lähteä mukaan kun kaikki vaikutti olevan ”miehiä”
- Anonyymi
Kuinka sellainen putkireiska pommi valmistetaan, ihan vain varmuuden vuoksi kysyn.
- Anonyymi
Otat ensin pullon sitte teet sellasia pieniä foliopalloja sinne pullon pohjalle sen verran että pohja peittyy ja vähä päälle ja sitte kaadat reiskaa sinne sen verran että ne pallot peittyy ja osa niistä kelluukin siinä sitte.sit vaa korkki kii ravistat sitä pulloa joku 2-3 sek
Ja nakkaat naapurin postilaatikkoo ja lähet pinkomaa vittuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otat ensin pullon sitte teet sellasia pieniä foliopalloja sinne pullon pohjalle sen verran että pohja peittyy ja vähä päälle ja sitte kaadat reiskaa sinne sen verran että ne pallot peittyy ja osa niistä kelluukin siinä sitte.sit vaa korkki kii ravistat sitä pulloa joku 2-3 sek
Ja nakkaat naapurin postilaatikkoo ja lähet pinkomaa vittuumiks palloi
- Anonyymi
Pride on amerikkalaista rappiokulttuuria pahimmillaan, huumeiden ohella.
- Anonyymi
Onko näin
- Anonyymi
Elokuulla tuloo
- Anonyymi
Pride ja Vihervasemmisto, siinä on kyllä sellaisiakin yhteiskunnan mätäpaiseita, että huh huh.
- Anonyymi
Mun käsittääkseni vanhapoika on jo hakemassa oppia Porista.
- Anonyymi
Tänään Porissa torvien päivä. Hän on ihan lähellä hillotolppia...
- Anonyymi
Pride marssit pitäisi kieltää, vihervasemmistolaista saastaa.
- Anonyymi
Olen kommunisti ja ajan mieluummin polkupyörällä kuin autolla. Puolisoni äänestää vihreitä. Vanhempi sukuni äänesti Skdl:ää, vaikka välillä oli ikävää seurata taistolaisten ja saarislaisten erimielisyyksiä. Olemme muuttamassa Ilmajoelle ja aikeissa pystyttää tuulimyllyn pihallemme. Löytyyköhän meille tonttia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kommunisti ja ajan mieluummin polkupyörällä kuin autolla. Puolisoni äänestää vihreitä. Vanhempi sukuni äänesti Skdl:ää, vaikka välillä oli ikävää seurata taistolaisten ja saarislaisten erimielisyyksiä. Olemme muuttamassa Ilmajoelle ja aikeissa pystyttää tuulimyllyn pihallemme. Löytyyköhän meille tonttia?
Joo, joenrannasta löytyy oikein hyviä tonttia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tuota SKDL:n veljesriitaa: siinähän kävi niin, että enemmistön vähemmistö ja vähemmistön enemmistö liittoutuivat ja muodostivat uuden enemmistön.
- Anonyymi
Koskenkorvalke tulos pride kans!
- Anonyymi
No eherottomasti pitääs kyllä saara ja toinen mikä täältä puuttuu on gloryhole seki ameriikas keksitty
- Anonyymi
Nehän kuuluis Koskenkorvalle, kun siellä on muutakin amerikkalaasta.
- Anonyymi
Ajoin kylän läpi, niin siellä prideä jo parijonossa treenasivat.
- Anonyymi
Yllätin kaks jäbää toistensa kimpussa paljussa tuomikylässä 🥰😘
- Anonyymi
suklaapojut on parhaita
- Anonyymi
Koristeita jo laittoivat katujen varsille
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk873610Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921929Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871753- 1441622
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621463
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981433Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671392Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861277