Pastorit menettävät työpaikkansa.
Mitä tapahtuu jos hylätään "v. 1844 Pyhäkköoppi"?
17
74
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä , jos hylätään pyhäkköoppi?
Silloin romuttuu Ellenin pääteos Suuri taistelu ja sen mukana väärä profeetta.
Saa nähdä, kuinka alas seurakunta menee, kunnes huomaa ja haluaa tunnustaa valheen! - Anonyymi
Harhaoppi on monesti niin sitkeässä ihmisessä että se viedään mukanaan hautaan. Vai kääntyikö kukaan fariseus Raamatun aikaan pois tuomitsemasta Jeesusta sapattirikkomuksista ja uskoi, että Hän on Jumalan Poika.
Ei harhaoppi kun rakentuu ihmisoppiin, viekkaasti sommiteltuihin taruihin, niin ei sitä voi poistaa kovin helpolla. Saatana pitää silloin niin lujasti ihmisestä kiinni. - Anonyymi
Mielestäni viekkaimmat ja menestyvimmät uskonnolliset harhaopit ovat JHW ja SDA saatanan juonin.
Tulleet samasta lähteestä. - Anonyymi
Adventistipastorit ovat myyneet sielunsa "adventtitotuudelle".
- Anonyymi
Matteuksen mukaan 15:14 Älkää heistä välittäkö: he ovat sokeita sokeain taluttajia; mutta jos sokea sokeaa taluttaa, niin he molemmat kuoppaan lankeavat."
- Anonyymi
Kurasola leikkii ovelasti liberaaliadventistia ja Flinkki on fundamentalistiadventisti.
Kumpiko oksa hakataan pois ja heitetään sammumattomaan tuleen? - Anonyymi
Luuk. 6: 36, 37 totta kun ei kukaan voi työtä tehdä.
- Anonyymi
Helvetti pääsee irti
Johanneksen ilmestys 8:8 Ja toinen enkeli puhalsi pasunaan; niin heitettiin mereen ikäänkuin suuri, tulena palava vuori; ja kolmas osa merta muuttui vereksi, - Anonyymi
"Älkää viekö sapatinpäivänä mitään kantamusta taloistanne älkääkä tehkö mitään työtä, vaan pyhittäkää sapatinpäivä, niinkuin minä käskin teidän isienne tehdä."
- Anonyymi
Adventismi on harhojen uskonto. Harhaluulo on "perusteeton voimakas uskomus, josta henkilö pitää kiinni itsepintaisesti, vaikka esitettäisiin sen kumoavia perusteluita tai todisteita". (wikipedia)
Raamatussa ei ole adventistien kuvittelemaa sapattiuskontoa.
Esimerkiksi adventistien harhaluulo siitä, että Jeesuksen käskyt ovat yhtä kuin vanhan liiton kymmenen käskyä, on harhaluulo ja perusteeton uskomus.
Sanassa on hyvin selvästi ilmoitettu Jeesuksen käskyt: Sen käskyn minä teille annan, että rakastatte toisianne. Vaikka kuinka vääntäisi, niin Jeesus ei sanonut antavansa sapattikäskyä ja muutamaa muuta Mooseksen lain käskyä seuraajiensa täytettäväksi.
Adventistit eivät usko Jumalan Sanaa, vaan ovat paatuneina ja ovat ottaneet Sanan ilmoituksen tilalla oman oppinsa.
Adventistit ovat pahoja ja paatuneita, ulkokullattuja maailman ihmisiä, jotka näyttelevät hurskasta ja jumalista ihmistä.- Anonyymi
Matt.18:17 "Mutta jos tahdot päästä elämään sisälle, niin pidä käskyt." 18
Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 19 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi', ja: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'". 20Nuorukainen sanoi hänelle: "Kaikkia niitä minä olen noudattanut; mitä minulta vielä puuttuu?" 21 Jeesus sanoi hänelle: "Jos tahdot olla täydellinen, niin mene, myy, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua".
Valehteliko Jeesus sanoessaan, että kymmenen käskyä oli yhä voimassa, vaikka niitä noudattamalla ei pelastukaan, jos sydän on kiinni maallisessa omaisuudessa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 19 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi', ja: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'". 20Nuorukainen sanoi hänelle: "Kaikkia niitä minä olen noudattanut; mitä minulta vielä puuttuu?" 21 Jeesus sanoi hänelle: "Jos tahdot olla täydellinen, niin mene, myy, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua".
Valehteliko Jeesus sanoessaan, että kymmenen käskyä oli yhä voimassa, vaikka niitä noudattamalla ei pelastukaan, jos sydän on kiinni maallisessa omaisuudessa!Koskeeko tutkiva tuomio adventistipastoreita?
- Anonyymi
Mistä sinä löydät täydelisiä ihmisiä voitko kertoa ?
kysynpävaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehteliko Jeesus sanoessaan, että kymmenen käskyä oli yhä voimassa, vaikka niitä noudattamalla ei pelastukaan, jos sydän on kiinni maallisessa omaisuudessa!Kuljetko kamelikarvaturkissa, vai ajeletko sähköpyörällä, etsikö sähköautoa, Maallisessahan sinunkin pahkapään on pidettävä ajatuksesi, kun lainsäätäjä penee stopin sinunkin ääliömäiseen elämäntapaan. Aivottomia sanapuhepieruihisi.
Tyhmyyttä on teitin kirjoitukset täynnä, kun ette edes tajua, mitä muut uskovat Apostolisen uskon kautta näkevät.
Kun sitten aasit menee - eli te- tuomiolle, on teille arkki avoin taivaassa, kuten juutalainen rabbi toi esiin ja siellä olevat laintaulut lyö teidät hengiltä ja olkiukot palavat tuhkaksi, eli juuri TE tyhjäntoimmittajat.
Mutta, tyhmästä päästä se ruumiinne kärsii. Ihminen on eläin - ilman Herraa, tai pahempikin. Eläimet sentään näkevät enkelinkin ja pysähtyvät. Mutta, te ette näe yhtikäs mitään.
- Anonyymi
Koska ainoastaan Jeesus on meidän ylimmäinen pappimme, ja ainoastaan Hän oli se suuren sovintopäivän uhrikauris, joka tapettiin temppelin puhdistamiseksi, niin kenenkään ihmisen ei tarvitse olla tietoinen tapahtumasta.
Ainut ongelma on että yksi mielenkiintoinen ennustus jää vaille hyvää selitystä.
Jeesus sai aikaan iankaikkisen sovituksen verellään, kun Hän meni taivaalliseen kaikkeinpyhimpään.- Anonyymi
Kuitenkin sovituspäivänä oli kaksi kaurista. Toinen kauris sai kaikki synnit kannettavakseen, ja vei ne mukanaan erämaahan. Lue 3. Moos.16.
Tämä viittaa siihen että kun pyhäkkö puhdistetaan, siis kun uskovien synnit poistetaan lopullisesti, ne pannaan paholaisen kannettavaksi.
Adventistit tulkitsivat tämän siten, että kun 2300 vuotta oli kulunut siitä kun tuli käsky jälleenrakentaa Jerusalem, niin silloin alkaisi taivaallisen pyhäkön puhdistus, Danielin kirjan mukaan.
Koska emme voi asiaa tarkastaa, jätetään väittely sikseen, ja pidetään huoli siitä, ettei meidän nimiämme pyyhitä pois taivaan kirjoista.
Eihän tämä ole sen kummempi opinkohta kuin salainen tempaus, johon monet uskoo, vaikka siitä ei varsinaisesti puhuta koko Raamatusta. Ei sen takia kannata riidellä, eikä se ole pelastuskysymys.
Jos haluat tarkempaa tietoa, lue kirjaa Suuri taistelu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034613Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743891368- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866