Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

On hyvin kurjaa lukea

Anonyymi

näitä työllisten katkera viestejä. Kaiken päälle he yrittävät kaikinkeinoin mollaa työttömiä, joilla on parempi elämä. Ei ole kenenkään syy miten on itse elämänsä tein valinnut. On kurjaa lukea miten syrjäytyneitä ja ahdistuneita työlliset ovat kun työpäivän jälkeen ei jaksa muuta kun mennä nukkumaan ja olla yksin.
Kannataisi tehdä asialle jotain, eikä syytellä työttömiä omista ongelmistaan.
Ei kenenkään tyylistä ja toimista tarvi itää, muttei tarvi myöksään arvostella ja katkeroitua jos joku tekee asiat paremmin ja aksaa kaikkea muutakin työtä.

Monet ovat toisten armoilla ja sitten valittavat kun kaikki ei niin tee, ei kenenkään ole pakko.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "näitä työllisten katkera viestejä. Kaiken päälle he yrittävät kaikinkeinoin mollaa työttömiä, joilla on parempi elämä. Ei ole kenenkään syy miten on itse elämänsä tein valinnut. On kurjaa lukea miten syrjäytyneitä ja ahdistuneita työlliset ovat kun työpäivän jälkeen ei jaksa muuta kun mennä nukkumaan ja olla yksin.
      Kannataisi tehdä asialle jotain, eikä syytellä työttömiä omista ongelmistaan.
      Ei kenenkään tyylistä ja toimista tarvi itää, muttei tarvi myöksään arvostella ja katkeroitua jos joku tekee asiat paremmin ja aksaa kaikkea muutakin työtä.

      Monet ovat toisten armoilla ja sitten valittavat kun kaikki ei niin tee, ei kenenkään ole pakko."

      Sitten työtön alkaa ihan itse elättämään itsensä. Niin pitkään kun tukiloinen elää minun maksamillani veroilla, niin minun on täysi oikeus kyykyttää pummia ihan niin paljon kuin haluan!

      • Anonyymi

        Kun joudut vankilaan sano sitten.


    • Anonyymi

      Kyllä sitä töiden jälkeen kummasti jaksetaan tehdä vaikka mitä, vai luuletko esim. kansalaisopistojen iltakursseilla olevan vain pelkkiä työttömiä!
      Ja käy katsomassa jotain uutta rakennettavaa omakotitaloaluetta, kun siellä rakennetaan iltaisin, ovatko kaikki rakentajat muka vain työttömiä (toki heitäkin on siellä rakentamassa omaa taloaan)!
      Jos viitsit käydä iltaisin katsomassa kaupungin vuokraamia viljelypalstoja ja siellä ahertavia henkilöitä, ovatko he kaikki muka työttömiä, kun työlliset ei jaksa...
      Ja käyt iltaisin konsertissa, teatterissa, niin ovatko kaikki siellä vain työttömiä, kun työlliset ei jaksa enää töiden jälkeen...
      Jos matkustat, niin ovatko kaikki kanssa matkustajat vain työttömiä, kun työlliset ei jaksa matkustaa...

      Siis, uskotko edes itse omiin juttuihisi, kun kuitenkin täällä usein työttömät valittaa, ettei mihinkään pääse harrastamaan tai ei voi rakentaa omaa taloa, ei voi kasvattaa kasvimaalla, ei voi matkustaa jne.

      En mollaa työttömiä, olen itsekin ollut työttömänä, kun jäin itse työttömäksi, rakensin oman talonkin työttömänä ollessa, matkustin paljon ja harrastinkin monenlaista, oli se hienoa aikaa! Vaan aika aikaansa kutakin, tykkään tehdä töitä ja mukava oli palata takaisin työelämään!

    • Anonyymi

      Sääli vaan kun työttömät tekevät ahdistuksissaan niin paljon itsemurhia.

      • Anonyymi

        Mut sehän on yhteiskunnalle 1-0 , jos turha kustannuserä poistuu riveistä.


    • Anonyymi

      Eihän täällä työläisillä ole aikaa notkua. Ne on niitä tukiyrittäjiä. Porvaripersuja enimmäkseen.

    • Anonyymi

      Kyllä aloittajan täytyisi lääkitys aloittaa hyvin nopeesti kun on sekaisin kun seinäkello. Heh työssäkäyvät syrjäytyneitä mukamas. Työtön möllöttää kotona ja odottaa kelasossurahaa. Kuka vaan voi joutua työttömäksi ja mikäs siinä kun saa ansiosidonnaistapäivärahaa jos jää notkuun kotio ni se eri asia. 400päivää on aikaa järjestellä asioita.

    • Anonyymi

      Kyllä vaan. Katkeria ovat, kovasti puolustelevat orjatyötä vaikka itseasiassa eivät tienaa sen enempää tuin työttömätkään joskus jopa vähemmän. Meinaan että jos olet 9 e päiväkorvauksella töissä, ei siitä kuussa liikene kuin reilu parisataa euroa! Joten kelan korvauksilla on käytävä ja käyhyydessä elettävä.

      Outo tämä kahtiajako, mikä kumma on siinä että joidenkin työttömyys hyväksytään ja joidenkin ei.

      Kun olet tavallinen duunari, olet kammottvata luuseri joka elää yhteiskunnan tuilla.

      Mutta kun olet eduskunnan luuseri, sinä jopa puolustelet häntä kun vetelee ilmasia etuuksia verottomia palkkoja, käyttää yhteiksuntaa hyväkseen kaikin keinoin. Eikä tee yhtään mitään. Mikäänei heille maksa mitään!!! Se on outoa. että en tajuu.
      Onneksi tuo asia ei työttömiä haittaa, antaa katkerien jaotella ihmisiä, sairaat ja vammaiset, ja eläkeläiset ja lapset, aina on heitä joille kaikki on kammottavaa mikä ei itseään koske, ja vaikka koskisikin, sitä ei oteta huomioon, kukapa nyt itseään mollaamaan.

      Minä viis veisaan näistä kommenteista, elän niinkuin itse haluan. Kun tienaan työttömänä rahaa jolla tulen toimeen niin enedes havittele töihin orjailemaan. Kivahan näitä katkeria ihmisiä on täällä lukea, naurattaa niin. Mutta jokainen tekee kuinitselle on paras, jos tykkää olla alipalkattu ja elää näkkärillä ja kävyillä, niin mikä ettei.

      • Anonyymi

        Sinulle se on jäänyt joku orjatyö levy päälle! Kouluttaudu kunnon ammattiin ja alat saamaan kunnon palkkaa! Kuka palkkaa työtöntä luuseria mihinkään, kuin työkokeiluin pääset ja niistä ei vakituista paikkaa anneta luusereille.
        Nykyään maksetaan tes-mukaisesti palkkaa, ei ole mitään orjatöitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle se on jäänyt joku orjatyö levy päälle! Kouluttaudu kunnon ammattiin ja alat saamaan kunnon palkkaa! Kuka palkkaa työtöntä luuseria mihinkään, kuin työkokeiluin pääset ja niistä ei vakituista paikkaa anneta luusereille.
        Nykyään maksetaan tes-mukaisesti palkkaa, ei ole mitään orjatöitä!

        Kaikille on! Kaikkihan jotka töitä tekee, tekee ne orjapalkalla, siis palkalla jolal ei tule toimeen ja useempi vielä 9 e päväkorvauksella, joka ei ole palkkaa.

        Ai että yritykset nauttii kun ihmiset vaan tekee!!! Kyllä on niin iloisia yritäjiä, eikä ole ihme että he ovat varakkaita, kun orjat paahtaa ja tekee ilmaiseksi. Voe voe...

        No ei kukaan palkkaa jos ei halua mennä duuniin eikä hae duun ia. Minä en hae enkä menisi. Ai et on kiva olla kotona! Parasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikille on! Kaikkihan jotka töitä tekee, tekee ne orjapalkalla, siis palkalla jolal ei tule toimeen ja useempi vielä 9 e päväkorvauksella, joka ei ole palkkaa.

        Ai että yritykset nauttii kun ihmiset vaan tekee!!! Kyllä on niin iloisia yritäjiä, eikä ole ihme että he ovat varakkaita, kun orjat paahtaa ja tekee ilmaiseksi. Voe voe...

        No ei kukaan palkkaa jos ei halua mennä duuniin eikä hae duun ia. Minä en hae enkä menisi. Ai et on kiva olla kotona! Parasta.

        Ja hahhah, muka orjatöitä kaikki tekee!
        Minäkin olen ammatinharjoittaja, kukaan ei orjuuta ja saan tehdä ihan omaan tahtiin työt, sekä määrätä työlleni hinnan.
        Nuo 9€/päivä on kulukorvausta, ei palkkaa, et ilmeisesti ymmärrä tuota lainkaan! Tilanteesi on ilmeisesti täysin toivoton, ettet edes ymmärrä missä tilanteessa olet.


    • Anonyymi

      Jaa et ole katkera heh heh työttömänä hi hi hi.

    • Anonyymi

      Niihin pitää suhtautua kuin koululaisten vitseihihn, nauraa, nauraa ja nauraa.

      Työlliset ne iänikuiset valittajat ja masentuneet ja asennevammaiset. Oi voi...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      88
      2313
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2019
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1853
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1400
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe