Ajattelin kysyä, vaikka tää onkin aika lapsellinen kysymys, mutta onko kummituksia olemassa??? Kun jotkut puhuu, että kummittelee niin onko se totta???
lapsellinen kysymys
23
777
Vastaukset
- Herra Huu
kukas muu..huhuu. Sit semmoset leijailevat utuiset aaveet on hienoja. Tykkään myös päättömästä ratsastastajasta kuutamoniityllä. Vihreä neito on kanssa aave..se vaeltelee siellä kummitustalossa. Joku kotona lakana päälle ja silmäaukkoihin reijät ei nyt ihan ole tässä mun idis..Jo kummitukset on hienoja kertakaikkiiaan. Sitten näkymätön Mies ,jonka vaan aistit sen hipaisun ja Verinen Käsi..Kahleiden kalina..siis you name it ettei vai kummituksia..
- Hankimoottori.
Sitä ei tiedä.
Kukaan ei voi todistaa vaikka
väittääkin nähneensä.
Kummitukset on ihmisen omassa
päässä.- nylkynen
mm.minä olen kummitus joillekkin. eiköhän ne kuitenkin ole mielikuvitusta. minä kun olen totunut pienestä asti olemaan paljon yksin en oikein osaa pelätä mitään. ei minua ole koskaan peloteltu. olen korvessa nukkunut useita öitä ei mörköjä ole näkynyt
- Hankimoottori.
nylkynen kirjoitti:
mm.minä olen kummitus joillekkin. eiköhän ne kuitenkin ole mielikuvitusta. minä kun olen totunut pienestä asti olemaan paljon yksin en oikein osaa pelätä mitään. ei minua ole koskaan peloteltu. olen korvessa nukkunut useita öitä ei mörköjä ole näkynyt
Kummitusjutut on yleensä niitä "vanhankansan"
juttuja joilla on peloteltu lapsia.
Jostai syystä nää "vanhakansalaiset"
ajatteli,että lasten pitää
pelätä.
Jos ei muuta nii mörköjä. - HerraHuu
Hankimoottori. kirjoitti:
Kummitusjutut on yleensä niitä "vanhankansan"
juttuja joilla on peloteltu lapsia.
Jostai syystä nää "vanhakansalaiset"
ajatteli,että lasten pitää
pelätä.
Jos ei muuta nii mörköjä.lisään listaan mun PANDA RINKULAT joko uskotte!!!
- Hankimoottori.
HerraHuu kirjoitti:
lisään listaan mun PANDA RINKULAT joko uskotte!!!
Mää uskon sit ku mää näen.
- Herra huu
Hankimoottori. kirjoitti:
Mää uskon sit ku mää näen.
kuis olis ..Sopiiko 24.5 kalenterin mukaan..no?
- Hankimoottori.
Herra huu kirjoitti:
kuis olis ..Sopiiko 24.5 kalenterin mukaan..no?
Minkä katselmus?
Mörköjenkö?
Onks se viikonloppuna?
Onkohan Herra huu herra ollenkaan? - Herra Huu
Hankimoottori. kirjoitti:
Minkä katselmus?
Mörköjenkö?
Onks se viikonloppuna?
Onkohan Herra huu herra ollenkaan?taitaa olla nainen kun tarkemmin katsoo. Mutta siihenkös tämä keskustelu taas tyssää..toivottavasti ei. Niin mun suosikit on päätön ratsastaja ja kalpea utuinen neito..
- Hankimoottori.
Herra Huu kirjoitti:
taitaa olla nainen kun tarkemmin katsoo. Mutta siihenkös tämä keskustelu taas tyssää..toivottavasti ei. Niin mun suosikit on päätön ratsastaja ja kalpea utuinen neito..
Mun suosikki on ihan vaantämmönen perus
luuranko.
Onkoha siel sit semmonen kulkue? - Herra Huu
Herra Huu kirjoitti:
taitaa olla nainen kun tarkemmin katsoo. Mutta siihenkös tämä keskustelu taas tyssää..toivottavasti ei. Niin mun suosikit on päätön ratsastaja ja kalpea utuinen neito..
kuis ne tolleen..joopajoo edes "kummituksena " ei onnaa. Juossitteko nyt netistä katsoo..kummitus hommelia no ei ole kyseessä Hiipivä Haamu ,se on syksyllä. Vanhana partiolaisena sen verran helpotan ,kauniita unia..kauniin kummitusnaisen kuvia..
- Herra Huu
Herra Huu kirjoitti:
kuis ne tolleen..joopajoo edes "kummituksena " ei onnaa. Juossitteko nyt netistä katsoo..kummitus hommelia no ei ole kyseessä Hiipivä Haamu ,se on syksyllä. Vanhana partiolaisena sen verran helpotan ,kauniita unia..kauniin kummitusnaisen kuvia..
Itse tulen kyllä paikanpäälle katsomaan ko. kummituksia..luonnollisesti.
- Hankimoottori.
Herra Huu kirjoitti:
kuis ne tolleen..joopajoo edes "kummituksena " ei onnaa. Juossitteko nyt netistä katsoo..kummitus hommelia no ei ole kyseessä Hiipivä Haamu ,se on syksyllä. Vanhana partiolaisena sen verran helpotan ,kauniita unia..kauniin kummitusnaisen kuvia..
Kauheita unia sinnekin.
Siis kauniita.
Mä lähen kattomaan painajaisia,nii
jaksaa aamulla viideltä nousta. - Tiina
Hankimoottori. kirjoitti:
Kauheita unia sinnekin.
Siis kauniita.
Mä lähen kattomaan painajaisia,nii
jaksaa aamulla viideltä nousta.toivottelee Sinulle...
- Uuno
Tiina kirjoitti:
toivottelee Sinulle...
...Sinulle myös.
...ainakin ihmisten pääkopassa.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001150&subcat=1879
Palsta juuri sua varten...on mielestäni kaksi aivan loogista selitystä.. yxinkertaisesti häiriö ajassa.. pala menneisyyttä elää nykyisyydessä.. tai sit tämä energia joka ei mielestäni katoa ns maallisen tomumajan eli ruumiin mädättyä maan poveen..
- *kummitus*
muuttaa mihinkään vanhaan taloon? Voiko siellä kummitella??
- joku vaan
*kummitus* kirjoitti:
muuttaa mihinkään vanhaan taloon? Voiko siellä kummitella??
... en uskalla laittaa edes nimeäni etten paljastuisi
Kyläpahanen jossa vietin nuoruusvuosiani oli jonkin mustan voiman vallassa..
Varsinki yksi vanha pieni mökki,jonkin ison talon entinen
palvelusväen kämppä,siellä sanottiin olevan sen itsensä,sarvipään...
Joku renki oli hrttänyt itsensä talon ullakolla ja sen jälkeen alkoi tää kaikki outo.
Yks mies kerran oli lyönyt vetoa että yöpyy siellä kämpässä,oli kai viinapullosta veto, niin
vaan kävi että sen yön jälkeen ei äijää näkynyt
vain risat monot löytys talon takasta palaneina.
Lattialaudoissa pukinsorkanjälkiä.
Myöhemmin monet väitti nähneensä talon ikkunass
verisen miehenpään joka irvisteli ilman silmiä..
Karmeeta.Niin ja sitten kun kyläläiset pyysi
palokunnan polttamaan sen mökin oli valkean seasta kuulunt niin h:vetinmoinen huuto ja joku luuli että siellä oli ihmisiä muttas kukaan ei ollu silloin kadoksissa kuitenkaan...
sen mökin paikalla on nykyään pieni motelli.En kyllä yöpyis siinä paikassa en varmasti. - *kummitus*
joku vaan kirjoitti:
... en uskalla laittaa edes nimeäni etten paljastuisi
Kyläpahanen jossa vietin nuoruusvuosiani oli jonkin mustan voiman vallassa..
Varsinki yksi vanha pieni mökki,jonkin ison talon entinen
palvelusväen kämppä,siellä sanottiin olevan sen itsensä,sarvipään...
Joku renki oli hrttänyt itsensä talon ullakolla ja sen jälkeen alkoi tää kaikki outo.
Yks mies kerran oli lyönyt vetoa että yöpyy siellä kämpässä,oli kai viinapullosta veto, niin
vaan kävi että sen yön jälkeen ei äijää näkynyt
vain risat monot löytys talon takasta palaneina.
Lattialaudoissa pukinsorkanjälkiä.
Myöhemmin monet väitti nähneensä talon ikkunass
verisen miehenpään joka irvisteli ilman silmiä..
Karmeeta.Niin ja sitten kun kyläläiset pyysi
palokunnan polttamaan sen mökin oli valkean seasta kuulunt niin h:vetinmoinen huuto ja joku luuli että siellä oli ihmisiä muttas kukaan ei ollu silloin kadoksissa kuitenkaan...
sen mökin paikalla on nykyään pieni motelli.En kyllä yöpyis siinä paikassa en varmasti.tuon tarinan??? Uskotko, että se on totta??? Minä en meinaan oikein tiedä uskoisko.
- joku vaan
*kummitus* kirjoitti:
tuon tarinan??? Uskotko, että se on totta??? Minä en meinaan oikein tiedä uskoisko.
tämän asian suhteen.En halua itselleni vaikeuksia
tään sarvipäähemmon kanssa....
Älä ala liikaa veljeilemään outojen voimien kanssa,ei ainakaan mitään vedonlyöntejä....
Vai oletko sitten itse "niitä",siis kun tuo nimimerkkisi on .. glup,taidanpa poistua vähin äänin.... - *kummitus*
joku vaan kirjoitti:
tämän asian suhteen.En halua itselleni vaikeuksia
tään sarvipäähemmon kanssa....
Älä ala liikaa veljeilemään outojen voimien kanssa,ei ainakaan mitään vedonlyöntejä....
Vai oletko sitten itse "niitä",siis kun tuo nimimerkkisi on .. glup,taidanpa poistua vähin äänin....tähän aiheeseen liittyen.
- *kummitus*
*kummitus* kirjoitti:
tähän aiheeseen liittyen.
Pöö sinne!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861837
- 108997
- 94894
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20707- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä27515Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;194471