lapsellinen kysymys

*kummitus*

Ajattelin kysyä, vaikka tää onkin aika lapsellinen kysymys, mutta onko kummituksia olemassa??? Kun jotkut puhuu, että kummittelee niin onko se totta???

23

777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herra Huu

      kukas muu..huhuu. Sit semmoset leijailevat utuiset aaveet on hienoja. Tykkään myös päättömästä ratsastastajasta kuutamoniityllä. Vihreä neito on kanssa aave..se vaeltelee siellä kummitustalossa. Joku kotona lakana päälle ja silmäaukkoihin reijät ei nyt ihan ole tässä mun idis..Jo kummitukset on hienoja kertakaikkiiaan. Sitten näkymätön Mies ,jonka vaan aistit sen hipaisun ja Verinen Käsi..Kahleiden kalina..siis you name it ettei vai kummituksia..

    • Hankimoottori.

      Sitä ei tiedä.
      Kukaan ei voi todistaa vaikka
      väittääkin nähneensä.
      Kummitukset on ihmisen omassa
      päässä.

      • nylkynen

        mm.minä olen kummitus joillekkin. eiköhän ne kuitenkin ole mielikuvitusta. minä kun olen totunut pienestä asti olemaan paljon yksin en oikein osaa pelätä mitään. ei minua ole koskaan peloteltu. olen korvessa nukkunut useita öitä ei mörköjä ole näkynyt


      • Hankimoottori.
        nylkynen kirjoitti:

        mm.minä olen kummitus joillekkin. eiköhän ne kuitenkin ole mielikuvitusta. minä kun olen totunut pienestä asti olemaan paljon yksin en oikein osaa pelätä mitään. ei minua ole koskaan peloteltu. olen korvessa nukkunut useita öitä ei mörköjä ole näkynyt

        Kummitusjutut on yleensä niitä "vanhankansan"
        juttuja joilla on peloteltu lapsia.
        Jostai syystä nää "vanhakansalaiset"
        ajatteli,että lasten pitää
        pelätä.
        Jos ei muuta nii mörköjä.


      • HerraHuu
        Hankimoottori. kirjoitti:

        Kummitusjutut on yleensä niitä "vanhankansan"
        juttuja joilla on peloteltu lapsia.
        Jostai syystä nää "vanhakansalaiset"
        ajatteli,että lasten pitää
        pelätä.
        Jos ei muuta nii mörköjä.

        lisään listaan mun PANDA RINKULAT joko uskotte!!!


      • Hankimoottori.
        HerraHuu kirjoitti:

        lisään listaan mun PANDA RINKULAT joko uskotte!!!

        Mää uskon sit ku mää näen.


      • Herra huu
        Hankimoottori. kirjoitti:

        Mää uskon sit ku mää näen.

        kuis olis ..Sopiiko 24.5 kalenterin mukaan..no?


      • Hankimoottori.
        Herra huu kirjoitti:

        kuis olis ..Sopiiko 24.5 kalenterin mukaan..no?

        Minkä katselmus?
        Mörköjenkö?
        Onks se viikonloppuna?
        Onkohan Herra huu herra ollenkaan?


      • Herra Huu
        Hankimoottori. kirjoitti:

        Minkä katselmus?
        Mörköjenkö?
        Onks se viikonloppuna?
        Onkohan Herra huu herra ollenkaan?

        taitaa olla nainen kun tarkemmin katsoo. Mutta siihenkös tämä keskustelu taas tyssää..toivottavasti ei. Niin mun suosikit on päätön ratsastaja ja kalpea utuinen neito..


      • Hankimoottori.
        Herra Huu kirjoitti:

        taitaa olla nainen kun tarkemmin katsoo. Mutta siihenkös tämä keskustelu taas tyssää..toivottavasti ei. Niin mun suosikit on päätön ratsastaja ja kalpea utuinen neito..

        Mun suosikki on ihan vaantämmönen perus
        luuranko.
        Onkoha siel sit semmonen kulkue?


      • Herra Huu
        Herra Huu kirjoitti:

        taitaa olla nainen kun tarkemmin katsoo. Mutta siihenkös tämä keskustelu taas tyssää..toivottavasti ei. Niin mun suosikit on päätön ratsastaja ja kalpea utuinen neito..

        kuis ne tolleen..joopajoo edes "kummituksena " ei onnaa. Juossitteko nyt netistä katsoo..kummitus hommelia no ei ole kyseessä Hiipivä Haamu ,se on syksyllä. Vanhana partiolaisena sen verran helpotan ,kauniita unia..kauniin kummitusnaisen kuvia..


      • Herra Huu
        Herra Huu kirjoitti:

        kuis ne tolleen..joopajoo edes "kummituksena " ei onnaa. Juossitteko nyt netistä katsoo..kummitus hommelia no ei ole kyseessä Hiipivä Haamu ,se on syksyllä. Vanhana partiolaisena sen verran helpotan ,kauniita unia..kauniin kummitusnaisen kuvia..

        Itse tulen kyllä paikanpäälle katsomaan ko. kummituksia..luonnollisesti.


      • Hankimoottori.
        Herra Huu kirjoitti:

        kuis ne tolleen..joopajoo edes "kummituksena " ei onnaa. Juossitteko nyt netistä katsoo..kummitus hommelia no ei ole kyseessä Hiipivä Haamu ,se on syksyllä. Vanhana partiolaisena sen verran helpotan ,kauniita unia..kauniin kummitusnaisen kuvia..

        Kauheita unia sinnekin.
        Siis kauniita.
        Mä lähen kattomaan painajaisia,nii
        jaksaa aamulla viideltä nousta.


      • Tiina
        Hankimoottori. kirjoitti:

        Kauheita unia sinnekin.
        Siis kauniita.
        Mä lähen kattomaan painajaisia,nii
        jaksaa aamulla viideltä nousta.

        toivottelee Sinulle...


      • Uuno
        Tiina kirjoitti:

        toivottelee Sinulle...

        ...Sinulle myös.


    • ..on mielestäni kaksi aivan loogista selitystä.. yxinkertaisesti häiriö ajassa.. pala menneisyyttä elää nykyisyydessä.. tai sit tämä energia joka ei mielestäni katoa ns maallisen tomumajan eli ruumiin mädättyä maan poveen..

      • *kummitus*

        muuttaa mihinkään vanhaan taloon? Voiko siellä kummitella??


      • joku vaan
        *kummitus* kirjoitti:

        muuttaa mihinkään vanhaan taloon? Voiko siellä kummitella??

        ... en uskalla laittaa edes nimeäni etten paljastuisi
        Kyläpahanen jossa vietin nuoruusvuosiani oli jonkin mustan voiman vallassa..
        Varsinki yksi vanha pieni mökki,jonkin ison talon entinen
        palvelusväen kämppä,siellä sanottiin olevan sen itsensä,sarvipään...
        Joku renki oli hrttänyt itsensä talon ullakolla ja sen jälkeen alkoi tää kaikki outo.
        Yks mies kerran oli lyönyt vetoa että yöpyy siellä kämpässä,oli kai viinapullosta veto, niin
        vaan kävi että sen yön jälkeen ei äijää näkynyt
        vain risat monot löytys talon takasta palaneina.
        Lattialaudoissa pukinsorkanjälkiä.
        Myöhemmin monet väitti nähneensä talon ikkunass
        verisen miehenpään joka irvisteli ilman silmiä..
        Karmeeta.Niin ja sitten kun kyläläiset pyysi
        palokunnan polttamaan sen mökin oli valkean seasta kuulunt niin h:vetinmoinen huuto ja joku luuli että siellä oli ihmisiä muttas kukaan ei ollu silloin kadoksissa kuitenkaan...
        sen mökin paikalla on nykyään pieni motelli.En kyllä yöpyis siinä paikassa en varmasti.


      • *kummitus*
        joku vaan kirjoitti:

        ... en uskalla laittaa edes nimeäni etten paljastuisi
        Kyläpahanen jossa vietin nuoruusvuosiani oli jonkin mustan voiman vallassa..
        Varsinki yksi vanha pieni mökki,jonkin ison talon entinen
        palvelusväen kämppä,siellä sanottiin olevan sen itsensä,sarvipään...
        Joku renki oli hrttänyt itsensä talon ullakolla ja sen jälkeen alkoi tää kaikki outo.
        Yks mies kerran oli lyönyt vetoa että yöpyy siellä kämpässä,oli kai viinapullosta veto, niin
        vaan kävi että sen yön jälkeen ei äijää näkynyt
        vain risat monot löytys talon takasta palaneina.
        Lattialaudoissa pukinsorkanjälkiä.
        Myöhemmin monet väitti nähneensä talon ikkunass
        verisen miehenpään joka irvisteli ilman silmiä..
        Karmeeta.Niin ja sitten kun kyläläiset pyysi
        palokunnan polttamaan sen mökin oli valkean seasta kuulunt niin h:vetinmoinen huuto ja joku luuli että siellä oli ihmisiä muttas kukaan ei ollu silloin kadoksissa kuitenkaan...
        sen mökin paikalla on nykyään pieni motelli.En kyllä yöpyis siinä paikassa en varmasti.

        tuon tarinan??? Uskotko, että se on totta??? Minä en meinaan oikein tiedä uskoisko.


      • joku vaan
        *kummitus* kirjoitti:

        tuon tarinan??? Uskotko, että se on totta??? Minä en meinaan oikein tiedä uskoisko.

        tämän asian suhteen.En halua itselleni vaikeuksia
        tään sarvipäähemmon kanssa....
        Älä ala liikaa veljeilemään outojen voimien kanssa,ei ainakaan mitään vedonlyöntejä....
        Vai oletko sitten itse "niitä",siis kun tuo nimimerkkisi on .. glup,taidanpa poistua vähin äänin....


      • *kummitus*
        joku vaan kirjoitti:

        tämän asian suhteen.En halua itselleni vaikeuksia
        tään sarvipäähemmon kanssa....
        Älä ala liikaa veljeilemään outojen voimien kanssa,ei ainakaan mitään vedonlyöntejä....
        Vai oletko sitten itse "niitä",siis kun tuo nimimerkkisi on .. glup,taidanpa poistua vähin äänin....

        tähän aiheeseen liittyen.


      • *kummitus*
        *kummitus* kirjoitti:

        tähän aiheeseen liittyen.

        Pöö sinne!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe