Asentaa evästeen koneelle ja jakaa tietojani markkinointiin - minä MAKSAN Elisalle s-postin ylläpidosta ja oikeudesta käyttää sitä ja se saa riittää.
Milloin Posti tekee saman - jakaa oikeuksia ulkopuolisten koluta tiensyrjässä olevaa postilaatikkoa?
Elisa jakaa tietojani ulkopuolisille
4
111
Vastaukset
- Anonyymi
"Käytämme evästeitä sivuillammeElisan ja kolmansien osapuolien evästeitä käytetään verkkosivujen toiminnan varmistamiseen, tilastointiin ja analytiikaan, sekä sisällön ja markkinoinnin personointiin. Evästeasetuksista voit muuttaa valintojasi milloin tahansa.Lue lisää tietosuojasta ja evästeistä."
-anonyymi- - Anonyymi
Mitä maksaa elisan s-posti?
Voit lopettaa sen käytön ja säästää rahaa. Voit ottaa kokonaan oman sähköpostin johon elisalla ei ole mitään asiaa. Minä tein niin. Se maksaa nyt n. 70 euroa vuodessa.
Homman nimi on webhotelli. Rekisteröit sinne oman domainin ja se on sinun sitten.
Elimerkiksi domain erkki. Sitten voit tehdä sähköposteja domainillesi vaikkapa :
[email protected]
Ei pääse enää elisat roikkumaan vaikka sinulla olisi elisan liittymä. Voit elisan liittymällä käyttää mitä tahansa omaa domainia. Mieti!- Anonyymi
Tiedetään, mutta se ei ole ongelman ratkaisu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedetään, mutta se ei ole ongelman ratkaisu.
Tarkennan - en tiedä mitä kaikkea Elisa kerää - minun sähköpostini ei ole julkisesti kaupan. Sen tulee olla vain minun omistuksessani. Sanoo LAKI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667