Asentaa evästeen koneelle ja jakaa tietojani markkinointiin - minä MAKSAN Elisalle s-postin ylläpidosta ja oikeudesta käyttää sitä ja se saa riittää.
Milloin Posti tekee saman - jakaa oikeuksia ulkopuolisten koluta tiensyrjässä olevaa postilaatikkoa?
Elisa jakaa tietojani ulkopuolisille
4
161
Vastaukset
- Anonyymi
"Käytämme evästeitä sivuillammeElisan ja kolmansien osapuolien evästeitä käytetään verkkosivujen toiminnan varmistamiseen, tilastointiin ja analytiikaan, sekä sisällön ja markkinoinnin personointiin. Evästeasetuksista voit muuttaa valintojasi milloin tahansa.Lue lisää tietosuojasta ja evästeistä."
-anonyymi- - Anonyymi
Mitä maksaa elisan s-posti?
Voit lopettaa sen käytön ja säästää rahaa. Voit ottaa kokonaan oman sähköpostin johon elisalla ei ole mitään asiaa. Minä tein niin. Se maksaa nyt n. 70 euroa vuodessa.
Homman nimi on webhotelli. Rekisteröit sinne oman domainin ja se on sinun sitten.
Elimerkiksi domain erkki. Sitten voit tehdä sähköposteja domainillesi vaikkapa :
[email protected]
Ei pääse enää elisat roikkumaan vaikka sinulla olisi elisan liittymä. Voit elisan liittymällä käyttää mitä tahansa omaa domainia. Mieti!- Anonyymi
Tiedetään, mutta se ei ole ongelman ratkaisu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedetään, mutta se ei ole ongelman ratkaisu.
Tarkennan - en tiedä mitä kaikkea Elisa kerää - minun sähköpostini ei ole julkisesti kaupan. Sen tulee olla vain minun omistuksessani. Sanoo LAKI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741