Asentaa evästeen koneelle ja jakaa tietojani markkinointiin - minä MAKSAN Elisalle s-postin ylläpidosta ja oikeudesta käyttää sitä ja se saa riittää.
Milloin Posti tekee saman - jakaa oikeuksia ulkopuolisten koluta tiensyrjässä olevaa postilaatikkoa?
Elisa jakaa tietojani ulkopuolisille
4
99
Vastaukset
- Anonyymi
"Käytämme evästeitä sivuillammeElisan ja kolmansien osapuolien evästeitä käytetään verkkosivujen toiminnan varmistamiseen, tilastointiin ja analytiikaan, sekä sisällön ja markkinoinnin personointiin. Evästeasetuksista voit muuttaa valintojasi milloin tahansa.Lue lisää tietosuojasta ja evästeistä."
-anonyymi- - Anonyymi
Mitä maksaa elisan s-posti?
Voit lopettaa sen käytön ja säästää rahaa. Voit ottaa kokonaan oman sähköpostin johon elisalla ei ole mitään asiaa. Minä tein niin. Se maksaa nyt n. 70 euroa vuodessa.
Homman nimi on webhotelli. Rekisteröit sinne oman domainin ja se on sinun sitten.
Elimerkiksi domain erkki. Sitten voit tehdä sähköposteja domainillesi vaikkapa :
[email protected]
Ei pääse enää elisat roikkumaan vaikka sinulla olisi elisan liittymä. Voit elisan liittymällä käyttää mitä tahansa omaa domainia. Mieti!- Anonyymi
Tiedetään, mutta se ei ole ongelman ratkaisu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedetään, mutta se ei ole ongelman ratkaisu.
Tarkennan - en tiedä mitä kaikkea Elisa kerää - minun sähköpostini ei ole julkisesti kaupan. Sen tulee olla vain minun omistuksessani. Sanoo LAKI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522045
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3271250Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.901107- 113938
- 35918
- 63875
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31849Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21785Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58769Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711