Voi mikä lahja Jumalalta kun ihminen lyö itsesi oikein kunnolla . !!

Silloin nähdään onko ihminen Hengellinen ja otollinen Jumalalle , matkalla Taivaaseen.
Vai hermostuuko hän ja on matkalla kirosanansa keraalla, vihaisena helvettiin..

21

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Autsch ! Sattui lihaan vai mitä ?

• Anonyymi

uskovaiset voisivat itse henkilökohtaisesti lähteä tapaamaan jeesusta 🤣

• Anonyymi

Eli Jumala itse on mittaamattoman paljon HUONOMPI kuin se, joka hermostui ja kiroili, koskapa Jumala heittää hänet helvettiin?

Sinun Jumalasi toisin sanoen saa itse käyttäytyä kuin kaikkivaltias Saatana (kiduttaa tuntevia ja tiedostavia olentoja ikuisesti) samalla kun meidän rajallisten olentojen on oltava häntä moraalisesti paljon parempia?

Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, miksi sinun Jumalasi muistuttaa niin paljon muslimien Allahia? Hehän ovat kuin kaksi marjaa keskenään.

• Kun lyöt itsesi rakas . Silloin tulee esiin se mitä sinussa on. Joko Rauhanryhtinas tai kiroileva perkele.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Kun lyöt itsesi rakas . Silloin tulee esiin se mitä sinussa on. Joko Rauhanryhtinas tai kiroileva perkele.

Et sitten ymmärtänyt kysymystäni?

• Anonyymi

Kukaan ei minkään opin mukaan ole matkalla taivaaseen, kun se taivasten valtakunta on meissä ja meidän ympärillä Jeesuksen opetuksen mukaan, ja Kristus- kultti vastaavasti johtaa Paavalin opilla helvetin tuleen (1Kor.3:13), kun käyttää Jumalaa uhrilampaana.

• Voi voi !! Miten olet tullut niin saatannallinen että hyökkät mun Rakkaan veljeni Paavalin kimppuun.

Varo ettei Jumala laittaa piste sun elämään ja poistaa sua elämästä kokonaan kun sormeilet Hänen Pyhä Raamattu ja devit siitä sivuja..

On Kirjoitetttu nimittäin.. >>
        18 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;
        19 ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.
        20 Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian". Amen, tule, Herra Jeesus!
        21 Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.

JA KYSYN MITEN SAIRAS SINUT JUMALA ON JO TEJHNYT JA MIKÄ VITSAUS JA KIROUS SÄ VEDÄT SUN SUVULLE JA PERHELLESI NIINKUIN KUNINKAAT VANHASSA TESTAMENTTISSA JOTKA PALVOIVAT VÄÄRYYTTÄ??

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Voi voi !! Miten olet tullut niin saatannallinen että hyökkät mun Rakkaan veljeni Paavalin kimppuun.

Varo ettei Jumala laittaa piste sun elämään ja poistaa sua elämästä kokonaan kun sormeilet Hänen Pyhä Raamattu ja devit siitä sivuja..

18 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;
        19 ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.
        20 Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian". Amen, tule, Herra Jeesus!

JA KYSYN MITEN SAIRAS SINUT JUMALA ON JO TEJHNYT JA MIKÄ VITSAUS JA KIROUS SÄ VEDÄT SUN SUVULLE JA PERHELLESI NIINKUIN KUNINKAAT VANHASSA TESTAMENTTISSA JOTKA PALVOIVAT VÄÄRYYTTÄ??

Mikä paikka tämä on, johon johtaa Paavalin viitoittama tie?

1.Kor. <<3:11 Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus. Mutta jos joku rakentaa tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista, niin kunkin teko on tuleva näkyviin; sillä sen on saattava ilmi se päivä, joka tulessa ilmestyy<<

Mikä paikka tämä on mihin johtaa Jeesuksen viitoittama tie?

Ilm. <<2:7 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sen, joka voittaa, minä annan syödä elämän puusta, joka on Jumalan paratiisissa.'<<

Ovatko ne sama paikka? Palaako paratiisissa tuli?

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Voi voi !! Miten olet tullut niin saatannallinen että hyökkät mun Rakkaan veljeni Paavalin kimppuun.

<<Varo ettei Jumala laittaa piste sun elämään ja poistaa sua elämästä kokonaan kun sormeilet Hänen Pyhä Raamattu ja devit siitä sivuja..<<

Uhkailetko sinä minua? Minun tekstini ovat aina suoraan Raamatusta. Ja joka ainoa. Kuten tämäkin tässä edellä.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

<<18 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan<<

Eikö sinun järkikultasi riitä ymmärtämään, että tämä teksti koskee Ilmestyskirjaa? Ei ilmestyskirjaa kirjoitettaessa n. vuonna 75 Patmoksen saarella edes ollut vielä koko Raamattua! Ja jos se koskisi koko Raamattua, oli maailma olisi palanut jo helvetin tulessa iät ajat sitten Paavalin saarnaajien tarinoinnin takia Jeesuksesta kertovissa evankeliumeissa, jotka eivät ole historiankirjoituksia, vaan pelkkää satua ja julistamista aivan määrätyssä tarkoituksessa sekä tarinan iskentää.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

<< NIINKUIN KUNINKAAT VANHASSA TESTAMENTTISSA JOTKA PALVOIVAT VÄÄRYYTTÄ??<<

Jos ei Jeesuksen kidutuskuoleman PALVOMINEN hänen surmaajansa tekemällä opilla tosi Jumalana ja ristiin kirottuna uhrilampaana UHRILAHJAKSI PERKELEELLE (Jahve), jota Jeesus vastusti eläessään, ole VÄÄRYYTTÄ, niin mikä sitten on?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

<< NIINKUIN KUNINKAAT VANHASSA TESTAMENTTISSA JOTKA PALVOIVAT VÄÄRYYTTÄ??<<

Jos ei Jeesuksen kidutuskuoleman PALVOMINEN hänen surmaajansa tekemällä opilla tosi Jumalana ja ristiin kirottuna uhrilampaana UHRILAHJAKSI PERKELEELLE (Jahve), jota Jeesus vastusti eläessään, ole VÄÄRYYTTÄ, niin mikä sitten on?!

Ja lisäyksenä vielä. Kuule, Savis, on hyvin oletettavaa, että minua uhkailemalla sinä et Raamatun tekstiä pysty muuksi muuttamaan kuin se nyt on, vaikka kiljuisit kuin aasi!

• Savis kirjoitti:

Se on tämä päivä >>> Mal. 4:1

Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa.

Matt. 3:12

Hänellä on viskimensä kädessään, ja hän puhdistaa puimatanterensa ja kokoaa nisunsa aittaan, mutta ruumenet hän polttaa sammumattomassa tulessa."

• Savis kirjoitti:

Se on tämä päivä >>> Mal. 4:1

Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa.

Matt. 3:12

Hänellä on viskimensä kädessään, ja hän puhdistaa puimatanterensa ja kokoaa nisunsa aittaan, mutta ruumenet hän polttaa sammumattomassa tulessa."

Oletko valmis kohtamaan sitä päivä ???

• Ketä tarkoitat ?? Näytä Pyhästä Raamatusta ja kerro että onko se he jotka pilkkaa Jumalan miestä Paavali joka Jumala teki Uskonsankari ja on mun Rakas veli vai me jotka hänet Rakastaa ??

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Ketä tarkoitat ?? Näytä Pyhästä Raamatusta ja kerro että onko se he jotka pilkkaa Jumalan miestä Paavali joka Jumala teki Uskonsankari ja on mun Rakas veli vai me jotka hänet Rakastaa ??

Juu, tässä sulle pyhästä Raamatusta Paavalin tekstiä:

Gal. <<3:13 KRISTUS on lunastanut meidät lain KIROUKSESTA, kun hän TULI KIROUKSEKSI meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "KIROTTU on jokainen, joka on puuhun ripustettu"<<

Tässä on Raamatusta Paavalin Jeesuksen päälle tosi Jumalana, Kristuksena, lukema kirous. Tosi Jumala on Jeesuksen opettama taivasten valtakunnan Isä Jumala.

Mikä on kirous:

<<KIROUS on ääneen lausuttu toivomus tai maaginen rituaali, jossa loitsimalla tai jollain toiminnolla kuten eleellä tai maagisen esineen luovutuksella toivotaan toiselle ihmiselle jotain pahaa.KIROUKSEN tavoitteena on voinut olla uhrin sairastuminen, vammautuminen, takaisku tai jopa kuolema. KIROUKSIA ovat muinaisina aikoina langettaneet toisen ihmisen päälle vain maagit ja noidat. Keskiajalla alettiin uskoa myös tavallisten ihmisten ääneen lausumien KIROUSTEN saavan paholaisen tai demonit liikkeelle.[1]Jotkin seurauksiltaan vakavat KIROUKSET jouduttiin valmistelemaan perusteellisesti, ja niihin tarvittiin erikoisia välineitä. KIROUSTEN vaikutusaika on vaihdellut muutamasta päivästä tuhansiin vuosiin.[1] <<

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kirous

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, tässä sulle pyhästä Raamatusta Paavalin tekstiä:

Gal. <<3:13 KRISTUS on lunastanut meidät lain KIROUKSESTA, kun hän TULI KIROUKSEKSI meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "KIROTTU on jokainen, joka on puuhun ripustettu"<<

Tässä on Raamatusta Paavalin Jeesuksen päälle tosi Jumalana, Kristuksena, lukema kirous. Tosi Jumala on Jeesuksen opettama taivasten valtakunnan Isä Jumala.

Mikä on kirous:

<<KIROUS on ääneen lausuttu toivomus tai maaginen rituaali, jossa loitsimalla tai jollain toiminnolla kuten eleellä tai maagisen esineen luovutuksella toivotaan toiselle ihmiselle jotain pahaa.KIROUKSEN tavoitteena on voinut olla uhrin sairastuminen, vammautuminen, takaisku tai jopa kuolema. KIROUKSIA ovat muinaisina aikoina langettaneet toisen ihmisen päälle vain maagit ja noidat. Keskiajalla alettiin uskoa myös tavallisten ihmisten ääneen lausumien KIROUSTEN saavan paholaisen tai demonit liikkeelle.[1]Jotkin seurauksiltaan vakavat KIROUKSET jouduttiin valmistelemaan perusteellisesti, ja niihin tarvittiin erikoisia välineitä. KIROUSTEN vaikutusaika on vaihdellut muutamasta päivästä tuhansiin vuosiin.[1] <<

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kirous

Kirjoitat edellä:

<< Näytä Pyhästä Raamatusta ja kerro että onko se he jotka pilkkaa Jumalan miestä PAAVALI JONKA JUMALA TEKI Uskonsankari ja on mun Rakas veli vai me jotka hänet Rakastaa ??<<

Kyllä kuule ollaan sen JUMALAN USKONSANKARI, JONKA NIMI ON TODELLISUUDESSA SAATANA, JOS KIROTAAN TOSI JUMALA RISTILLE JEESUKSEN NIMEEN.

Jeesuksen sanoin, te kyykäärmeitten sikiöt!

Ja mitä tulee tuon rakkaan veljen Paavalin rakastamiseen, niin kyllä hän sitä kovalla kädellä opettikin:

2.Korinttolaiskirje:

<<11:20 Tehän suvaitsette, että joku teidät orjuuttaa, että joku teidät syö puhtaaksi, että joku teidät saa saaliiksensa, että joku itsensä korottaa, että joku lyö teitä kasvoihin.<<

Paavali itse pilkkaa teitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitat edellä:

<< Näytä Pyhästä Raamatusta ja kerro että onko se he jotka pilkkaa Jumalan miestä PAAVALI JONKA JUMALA TEKI Uskonsankari ja on mun Rakas veli vai me jotka hänet Rakastaa ??<<

Kyllä kuule ollaan sen JUMALAN USKONSANKARI, JONKA NIMI ON TODELLISUUDESSA SAATANA, JOS KIROTAAN TOSI JUMALA RISTILLE JEESUKSEN NIMEEN.

Jeesuksen sanoin, te kyykäärmeitten sikiöt!

Ja mitä tulee tuon rakkaan veljen Paavalin rakastamiseen, niin kyllä hän sitä kovalla kädellä opettikin:

2.Korinttolaiskirje:

<<11:20 Tehän suvaitsette, että joku teidät orjuuttaa, että joku teidät syö puhtaaksi, että joku teidät saa saaliiksensa, että joku itsensä korottaa, että joku lyö teitä kasvoihin.<<

Paavali itse pilkkaa teitä.

<<Matt. 3:12

Hänellä on viskimensä kädessään, ja hän puhdistaa puimatanterensa ja kokoaa nisunsa aittaan, mutta ruumenet hän POLTTAA SAMMUMATTOMASSA TULESSA."<<

Juuri näin. Ja tässä te sitten Raamatusta Paavalin sanoin lähdette juuri näihin sammumattomiin ruumentulen liekkeihin Saatananne luo, kun käytitte Jeesusta teurastettuna uhrilampaananne tosi Jumalana:

1.Kor. <<3:11 Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus. MUTTA JOS JOKU rakentaa tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista, niin kunkin teko on tuleva näkyviin; sillä sen on saattava ILMI SE LPÄIVÄ, JOKA TULESSA ILMESTYY<<

Ihan yhteen menee Jeesuksen sanoma ja Paavalin sanoma.

• Anonyymi

Lakivaliokuntaan ilmoittaminen on aina paikallaan, eikö olekin. Eihän se nin paljon maksa edes.

• Anonyymi

Yle ykköseltä tuli 4.8. dokumentti: ”Kuiva Eurooppa palaa”.
      Toki palaa kuivuuden takia palaa muuallakin kuin Euroopassa.

Alkoi näyttämään siltä ikään kuin olisimme jo siirtyneet siihen Jumalan aikakauteen, josta Sana on jo aikoja siten todennut, että viisasten viisaus muuttuu tyhmyydeksi.

Jumalan Sana pitää tuon tyhmyyden syynä sitä, että koska ihmiskunta on hyljännyt iankaikkisen Jumalan liiton: rikkoneet lait ja muuttaneet käskyt, siitä tulee olemaan seurauksena maan saastuminen asukkaittensa alla, josta saastumisesta seuraa ankara kuumuus, ja kuivuus, nälänhädät, sodat, kuolemat, ja paljon, paljon muuta.

Jumalan Sana toteaa noista ajoista, että kun ”nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä kaikkien niiden, jotka ovat ottaneet Jeesuksen Herrakseen ja Vapahtajakseen, tulee piakkoin koittamaan todellinen vapaus.
      Iloitkaamme ja riemuitkaamme tuosta todellisesta Jumalan lahjasta dear Savis.
      -jeesusfani-

• Oletko rakas uuskarismaattinen niinkuin olin joskus -80 luvulla ??

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      5587
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3703
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3245
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      454
      2589
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      261
      1620
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1366
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1319
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1293
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      151
      1196
    Aihe