On kyllä erikoinen viritys
Taksi-helsingin kautta tähän minut autoilijana on liitetty
vähän niin kuin väkisin, en ole ikinä edes mitään
suostumusta antanut järjettömien kustannusten vuoksi
No mitä tekee TH alkaa työntää keikkaa, joo joo ei pitäisi kuitata jne
Mutta, kun on ajettu tämmönen Valopilkku ja soitat
TH:n maksuliikenteeseen, niin siellä ämmät on, kuin ei olisi
ikinä edes kuullutkaan jostain Valopilkusta?
Kysyttäessä vaivaantuu sanomaan, että kyllä se Valopilkku varmaan on täällä Pasilassa samassa talossa ja suunnilleen luuri korvaan....
Autolija missä hoidat Valopilkku-asiat?
12
250
Vastaukset
- Anonyymi
Aja äläkä kysele. Olet valinnut asemasi, olet välitysyhtiön renkipoju.
- Anonyymi
Samaa olen ihmetellyt, mutta 02 -taksin kohdalla, joka tuntuu hinnoittelevan kyydit, kysymättä minulta mitään.
Suostumusta ei ole kukaan pyytänyt.
Ajan ko. kyydit normaalitaksalla.
Terv. Ltx-autoilija.- Anonyymi
02 on paskasaitti, jonka kautta tarjotaan valmiiksi sovittuja halpahintoja. Ne kannattaa jokaisen hylätä aina.
- Anonyymi
Valopilkku nykymuodossaan tarkoitettu moniosaajille, ei vaadita mitään.
Mutta ei jää kyllä yrittäjällekkään mitään.- Anonyymi
Taksat ovat korkeammat kuin TH:n, joten paremmin siitä jää.
- Anonyymi
Jokohan se valopilkku Kantonen on heitetty ulos yhtiöstä, on ylimielinen ukko.
- Anonyymi
Valopilkun tarkoitus on nostaa autoilijoiden kustannuksia. Kk-maksuja ei kehtaa nostaa koko aikaa, joten on fiksumpaa ottaa kk-maksujen lisäksi provisio kaikista väkiretyistä kyydeistä. Omistuspohja on myös rakennettu niin että autoilijat jäävät nuolemaan näppejään.
- Anonyymi
Valopilkku Oy on perustettu vuonna 2021. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikka on Helsinki, ja pääasiallinen toimiala Taksi. Yhtiön toimitusjohtaja on Jari Juhani Kantonen.
Yhtiön Valopilkku Oy liikevaihto oli 471 tuhatta ja tilikauden tulos -118 tuhatta. Liikevoittoprosentti oli -22,3%. Tiedot perustuvat yhtiön viimeisimpään tilinpäätökseen vuodelta 2021.
12/2021 päättyneellä tilikaudella yhtiöllä oli 1 työntekijä.
- Anonyymi
Alunperin Valopilkku oli ltx:n sovellus, mutta TH osti sen.
Ehkä tää nykyinen Valopilkku Oy on th:n vastine ltx:n osakeyhtiölle. - Anonyymi
Ihan asiakasportaalissa hoidat valopilkun sivuilla.
Hyvät hinnat, tyylikäs freesi brändäys!- Anonyymi
Kartellitoimintaa. Valopilkku on Sanoman omistama. Sopimuksia on tehty kaikkien välitysyhtiöiden kanssa, joten ajot on pois Taksi Helsingin autoilijoilta.
Suomeen jää kaksi yhtiötä Valopilkku ja 02 taksi. Muut ovat konkurssiainesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kartellitoimintaa. Valopilkku on Sanoman omistama. Sopimuksia on tehty kaikkien välitysyhtiöiden kanssa, joten ajot on pois Taksi Helsingin autoilijoilta.
Suomeen jää kaksi yhtiötä Valopilkku ja 02 taksi. Muut ovat konkurssiainesta.Valopilkun tilaukset menevät ensin välitysyhtiöille.
https://valopilkkutaksi.fi/autoilijalle/
Jos kenellekään ei kelpaa tarjotut ajot, niin vasta sen jälkeen ne siirtyvät muille autoilijoille. Valopilkkusopimuksen tehneet ovat ylivuotoautoilijoita, joille jää ainoastaan hylätyt kyydit.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko Pajari gerontofiili?
Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro304774Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa
Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on3192995- 1331722
Sofia & Stefan
Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton1231715Kiitos että olet
Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu661607Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN
Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t2791168Hjalliksen uusi pano on 35 v nainen.
Hjallis itse on 70 vuotias vanha papparainen. Kyllä siinä on taas saanut hjallis lompakkoa pitää paksuna kun on naisen i111938Mitähän tässä kävikään
Jotain kummaa on tapahtunut.. Miksen tunne kaipausta? Mihin katosi roihu sydämestä jonka vielä hetki sitten tunsin?111823Voi kun uskaltasin
Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata79797Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta
Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis81755