No höh. Miten se sitten eroaa pikavipistä? Olet "unohtanut" maksaa laskusi ja tarvitset rahaa sen maksamiseen. Sinun pitää siis vipata. Pelkkä mainoskikka.
"Kyseessä ei ole pikavippi, vaan maksuaikapalvelu"
Anonyymi
3
1111
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan helkkain tyhmä mainos ja tyhmä palvelu ja millä toi homma meinaa "elää", jos ei ihmiset eka lainaa. Toivottavasti ko. homma kaatuu omaa mahdottomuuteensa.
- Anonyymi
Taas koijataan ihmisiä, miten ne muka jotenkin pidentää maksuaikaa?
Ja koko mainoshan on ihan ..tyhmä. Nuorehko nainen ja hassahtanut isä käkikelloineen, joita on jo ennestään seinällä!- Anonyymi
Ne ei olleetkaan kelloja, vaan kattolamppu. Sit ne KUITENKIN SAIVAT SEN (SÄHKÖ)LASKUN MAKSETTUA(!). Sori, pakko laittaaa isoilla kirjaimilla, kun tuo mainos ja se palvelu, mitä siinä mainostetaan, on vaan niin kökkö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223037- 402644
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381503- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32816
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621