Ok nyt peli on selvä

Hänellä on sormus. Kiitos ja hei.

27

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämä jatkuu.

    • Täytyy alkaa katselemaan uutta rinsessaa.

    • Anonyymi

      Oi voi, kurjaa. No, kuten joku valopää minullekin täällä totesi, elämä on. Jaksamista sinulle. Ja vaikket tykkää piristämisistäni, totean tähän silti, että meressä on paljon kaloja, kyllä niistä varmasti sinulle joku prinsessakala löytyy, vaikkei nyt vielä siltä tuntuisikaan... 🤗👵

      • Minä olen asiaa harmitellut jo tarpeeksi aikaisemminkin. Ei tämä enää yllätyksenä tullut. Odotin vain millon se on varmaa. Nyt katse eteenpäin. Uusi on jo kiikarissa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minä olen asiaa harmitellut jo tarpeeksi aikaisemminkin. Ei tämä enää yllätyksenä tullut. Odotin vain millon se on varmaa. Nyt katse eteenpäin. Uusi on jo kiikarissa.

        Oho, nopeaa toimintaa. No sellaisia te miehenpuolikkaat ootte, ei paljon puristele vanhat heilat tai semmoset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oho, nopeaa toimintaa. No sellaisia te miehenpuolikkaat ootte, ei paljon puristele vanhat heilat tai semmoset.

        Eipä se nyt ihan noin ole. Edelleen minulla ei ole ketään. Sanoin vaan että on kiikarissa. Se ei tarkoita vielä mitään.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Eipä se nyt ihan noin ole. Edelleen minulla ei ole ketään. Sanoin vaan että on kiikarissa. Se ei tarkoita vielä mitään.

        Ja todellakin puristaa ja satuttaa. Monet itkut on itketty.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ja todellakin puristaa ja satuttaa. Monet itkut on itketty.

        Itketty niin paljon ettei kyyneleitä enää tule.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Eipä se nyt ihan noin ole. Edelleen minulla ei ole ketään. Sanoin vaan että on kiikarissa. Se ei tarkoita vielä mitään.

        Miksi pitää olla heti joku kiikarissa? Minä olen ollut jo 5 vuotta sinkkuna eikä ole vieläkään ketään kiikarissa 🧐😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää olla heti joku kiikarissa? Minä olen ollut jo 5 vuotta sinkkuna eikä ole vieläkään ketään kiikarissa 🧐😂

        Minä olen ollut 12 vuotta sinkkuna


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Minä olen ollut 12 vuotta sinkkuna

        Ja jos nyt on joku ns mielenkiintoinen ihminen lähellä, ei se tarkoita vielä mitään. Mutta kai nyt saa vaihtoehtoja olla? En ole ketään vielä ulos kysellyt. Haluaisin kyllä. Pelkään että toistuu sama mitä kävi tämän neidon kanssa... Nyt annan kyllä hänen olla. Työnnän pois ajatuksistani vaikka väkisin.


    • Anonyymi

      Ei se sormus välttämättä mitään tarkoita... Kokemuksesta puhun.

      • Taitaa kuitenkin tässä tilanteessa tarkoittaa... Olisi pitänyt uskoa jo vuodenvaihteessa. Harmittaa, kun kaikki olisi ollut helpompaa minulle, jos neito olisi alusta saakka sanonut olevansa varattu. Mutta yksi asia johtaa toiseen ja toinen kolmanteen. En ehkä olisi se mikä nyt olen, ilman tätä kaikkea.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Taitaa kuitenkin tässä tilanteessa tarkoittaa... Olisi pitänyt uskoa jo vuodenvaihteessa. Harmittaa, kun kaikki olisi ollut helpompaa minulle, jos neito olisi alusta saakka sanonut olevansa varattu. Mutta yksi asia johtaa toiseen ja toinen kolmanteen. En ehkä olisi se mikä nyt olen, ilman tätä kaikkea.

        Oletat. Et voi tietää. Siksi aloit käyttäytymään yhtäkkiä tylysti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletat. Et voi tietää. Siksi aloit käyttäytymään yhtäkkiä tylysti?

        Mitä minä nyt oletan? Ja milloin olen käyttäytyny tylysti?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Mitä minä nyt oletan? Ja milloin olen käyttäytyny tylysti?

        Ei mitään ☺️ hyvää yötä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään ☺️ hyvää yötä

        no voi lol. Hyvää yötä. 🤨


    • On sen verran kalliin näköinen sormus, että en olisi parempaa pystynyt kuitenkaan. Ihan eri kastissa. Siitä mitään olisi tullutkaan.

      • Anonyymi

        Joo. Sormuksen arvollahan sitä miehiä rankataan... 🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Sormuksen arvollahan sitä miehiä rankataan... 🙄

        No se oli esimerkki. Tuskin olisin mikään saalis ollut hänelle kuitenkaan...


    • Anonyymi

      Voi olla vaikka varastettu sormus, eikä muuhun mahtunu.

      • Älä nyt yritä luoda minuun turhaa toivoa. Minun on helppo tarkistaa tuo asia livenä. Mutta tiedän että se on turhaa. Hullun nopeaa vaan on toiminta joillakin. Onnea vaan... Hänen takia palstalle alunperin tulin, ja oli kyllä onnistunut vedätys.


    • Anonyymi

      Sinähän varma oot. Aika absurdi ajatus että olisi muu kuin perintösormus.

      • Vasemman käden nimettömässä!? Sehän se tietysti on joo. Oli jollain matkalla mukana sopivasti vielä. Niin, mikähän se tässä nyt sitä absurdia taas on?


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Vasemman käden nimettömässä!? Sehän se tietysti on joo. Oli jollain matkalla mukana sopivasti vielä. Niin, mikähän se tässä nyt sitä absurdia taas on?

        Seuraavaksi voinkin odotella jotain pusuttelukuvia ja tulevia vauvoja. Jos nyt jaksan enää stalkata.


    • Anonyymi

      Muunteletko totuutta? Et taida jokaista yksityiskohtaa kertoa ihan suoraan?

      • Ei minun tarvitse kertoa jokaista yksityiskohtaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      313
      3638
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2095
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      92
      1319
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1197
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      914
    Aihe