Olen koko kesän kesä töissä. On ollut tähän mennessä elämäni paskin kesä. Kavereita en ole ehtinyt/jaksanut näkemään. Työ matkoihin menee noin 40min yhteensuuntaan. Joka toinen viikko työt alkaa 6.00 aamulla ja joudun heräämään viideltä. Vituttaa aivan saatanasti. Työ tehdään yksin 8h putkeen. Työ paikalla ei siis tule juteltua juuri kenellekkään. Koko paskasta saa aika huonon summan 10€ tunti kun miettii että työ aikaan menee yli 9h jos laskee matkat mukaan ja ruoat 8€ päivässä. Ilta vuorot alkaa 14.00 joten silloin kavereita on vaikea tavata. Miettikää siis ainakin 99 kertaa jos olette menossa kesätöihin. Kaksi viikkoa olisi mennyt helposti mutta nyt homma vituttaa jo aivan saatanasti.
Kesätyöt vitullisinta paskaa ikinä
16
736
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sinua reppana kun täytyy tehdä töitä..kyllä edessäsi on vuosia kun pitää töihin lähteä jos aiot ansaita jotain ha elättää itsesi ha perheesi...vai ei ole aikaa tavata kavereita ja rällätä..kuule kyllä se työmatka kestää monella tuon ajan..elikä teehän vain kiltisti töitä äläkä vali.. vali.. valii..
- Anonyymi
Perhettä? Kuka hullu tänäpäivänä menee perhettä hankkimaan. Itse olen sen verran lapsiystävällinen ihminen että en tällaiseen maailmaan lapsia hanki kärsimään eikä kenenkään muunkaan pitäisi. Tuleville sukupolville pelkkää maksajan roolia tarjolla jos tämä sirkus edes sinne asti pysyy kasassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perhettä? Kuka hullu tänäpäivänä menee perhettä hankkimaan. Itse olen sen verran lapsiystävällinen ihminen että en tällaiseen maailmaan lapsia hanki kärsimään eikä kenenkään muunkaan pitäisi. Tuleville sukupolville pelkkää maksajan roolia tarjolla jos tämä sirkus edes sinne asti pysyy kasassa.
Hyvin sanottu, juurikin näin.
- Anonyymi
Aloittaja harjoittelee kelaeläkeläiseksi alle 25-vuotiaana.
- Anonyymi
Tervetuloa aikuisuuteen ja vinkkinä jaksamiseen, ajoissa nukkumaan.
- Anonyymi
Aloittaja vaikuttaa 10-vuotiaan tasoiselta kakaralta. Kaverit kaikki kaikessa. On kuitenkin saanut kesätyöpaikan. Lupaavaa, hänestä voi vielä tulla jotain kunhan kasvaa aikuiseksi.
- Anonyymi
Että naurattaa. Minukin naapuri "löysi" töihin. Yöt menee silti juhliessa, mutta ruuvia voi kääntää krapulassa.
- Anonyymi
Kyl minuukii vituttaa olla kesät töissä. Silloin kyl kelvataa, tai tuuraamaa. Tarvis vakityön, olis ainenkii se lyhyt kesäloma.
- Anonyymi
Saman rahan saa kesätöistäkin. Mitä merkitystä sillä on että onko vakituinen vai kesätyöntekijä.
- Anonyymi
joskus se on vaan irrotettava se napanuori ns. kavereihin ja alettava elämään itsenäisesti. Aikuistua ja miehistyä.
Vauvarasvaa poltellessa ymmärrät vähitellen, että aikuisena tehdään töitä muulloinkin kuin vain kesällä.
- Anonyymi
Totta se on kyllä ne kesätyöt lähinnä vain vituttaa, koko kesä pilalla ja verottaja vie kaiken.
- Anonyymi
Se on yhdyssana😑 kesätöissä, ei kesä töissä
- Anonyymi
Kuulostat aivan joltain 11v ole edes onnellinen et kukaan halus sut sinne kesätöihin.. ei pahalla btw.
- Anonyymi
Ei opiskelijan kannata nuoruuden kesiä missään töissä viettää , sitä ehdit tehdä ihan riittämiin , kannattaa nauttia nuoruudesta ja vapaudesta sillä opiskelun jälkeinen elämä on sitä raatamista hautaan asti monella , ja kun ei ehditä edes eläkkeelle terveyden mentyä työelämässä ja viikatemies vie ennenaikojaan.
- Anonyymi
Nuoretkin vain kelasta päivärahaa anomaan ja nauttimaan kesästä ja ystävistä!!🍓🌞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453136- 1082573
- 512561
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402228Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801924- 1101881
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521855Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91704Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151627R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241482