Tesla pilasi iltatunnelman

Anonyymi

Eilen ajelin illalla polkupyörällä hiljaista tieosuutta pitkin. Nautin suunnattomasti tunnelmasta, sillä ilma oli melkein tyyni, ja kaikkien kukkien tuoksukin oli selvästi aistittavissa. Mitään liikenteen aiheuttamia ääniäkään ei kuulunut.

Sitten havaitsin, että minua vastaan oli tulossa auto. Kun auto tuli lähemmäksi, niin huomasin sen olevan valkoinen Tesla. Koska Teslan pitäisi olla ekologinen ja saastuttamaton auto, niin arvelin sen kohtaamisen sujuvan erittäin siististi ja rauhallista iltatunnelmaa häiritsemättä.

Arvioni ei osunut oikeaan. Kun Tesla oli kohdannut minut, niin välittömästi ilmaan levisi voimakas kitkerä "ampeerin" haju, joka oli minulle tuttu jo nuoruudesta asti. Olin nuorena harjoittelijana hetken töissä myös sähkölaitekorjaamolla, jossa palaneita sähkömoottoreita käämittiin uudestaan. Nyt sain hiljaisella kylätiellä haistella samaa tuttua tuoksua.

Kun Teslan aiheuttama haju oli melkein kadonnut, niin vastaani tuli vanha harmaatukkainen mummo uudehkolla hybridi-Toyotalla. Mummon Toyota ei aiheuttanut mitään hajuja ilmaan, vaan kukkien tuoksukin oli edelleen selvästi aistittavissa heti kohtaamisen jälkeen. Hybridi-Toyota oli siis hiljaisella maantiellä paljon vähäpäästöisempi auto kuin Tesla.

67

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taisi mummon Toyota likkua kohtaamishetkellä sähköllä.

      • Anonyymi

        Paljon mahdollista, sillä hybridi-Toyota kulkee puolet sähköllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon mahdollista, sillä hybridi-Toyota kulkee puolet sähköllä.

        Ei kulje puolta matkasta sähköllä .


    • Anonyymi

      Ihminen pystyy ajamaan mielensä ja aistinsa sellaiseen tilaan, että kuvittelee aistivansa jotain olematonta, kuten tuossakin tapauksessa ja syynä siihen oli suuri ja hillitön kateus ja katkeruus kun itsellä ei ole varaa kunnon sähköautoon kuin julisteena makuukammarin seinällä, siinä Meijun ja Katri Helenan julisteiden välissä.

      • Anonyymi

        Ei minun hajuaistissani ollut eilen mitään vikaa, kun tein havainnon Teslan epätavallisesta hajusta. Haju oli varmasti ihan todellinen. Olinhan minä vähän aiemmin siemaissut pari tuoppia olutta terassilla, mutta kokemusteni mukaan se vain parantaa hajuaistia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun hajuaistissani ollut eilen mitään vikaa, kun tein havainnon Teslan epätavallisesta hajusta. Haju oli varmasti ihan todellinen. Olinhan minä vähän aiemmin siemaissut pari tuoppia olutta terassilla, mutta kokemusteni mukaan se vain parantaa hajuaistia.

        Ettei vaan meidän Tojo-vaarimme olisi nauttinut pohjaanpalanutta olutta?


      • Anonyymi

        Tuo samahan pätee sinuunkin, kunhan vaan katsot peiliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei vaan meidän Tojo-vaarimme olisi nauttinut pohjaanpalanutta olutta?

        Olen laatutietoinen, joten en juo koskaan huonoa olutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun hajuaistissani ollut eilen mitään vikaa, kun tein havainnon Teslan epätavallisesta hajusta. Haju oli varmasti ihan todellinen. Olinhan minä vähän aiemmin siemaissut pari tuoppia olutta terassilla, mutta kokemusteni mukaan se vain parantaa hajuaistia.

        Niipä tietysti, sadustaan pitää pitää kiinni vaikka kiinni jäit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen laatutietoinen, joten en juo koskaan huonoa olutta.

        Tuskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun hajuaistissani ollut eilen mitään vikaa, kun tein havainnon Teslan epätavallisesta hajusta. Haju oli varmasti ihan todellinen. Olinhan minä vähän aiemmin siemaissut pari tuoppia olutta terassilla, mutta kokemusteni mukaan se vain parantaa hajuaistia.

        Raha haisee.


    • Anonyymi

      Teslalla on ollut suuria vaikeuksia sähkömoottoreiden kanssa. Useat moottorit ovat palaneet jo 80000 km ajon jälkeen.

      • Anonyymi

        Ei savua ilman tulta. Jos käry tuntuu selvästi auton kuljettua ohi, niin sähkömoottorin käyntilämpötila on silloin 100 -200 astetta. Käämitys ei näitä lämpötiloja kauaa kestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei savua ilman tulta. Jos käry tuntuu selvästi auton kuljettua ohi, niin sähkömoottorin käyntilämpötila on silloin 100 -200 astetta. Käämitys ei näitä lämpötiloja kauaa kestä.

        Hauska yritys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei savua ilman tulta. Jos käry tuntuu selvästi auton kuljettua ohi, niin sähkömoottorin käyntilämpötila on silloin 100 -200 astetta. Käämitys ei näitä lämpötiloja kauaa kestä.

        Jos Teslan sähkömoottori käy noin korkeassa lämpötilassa, niin silloinhan moottorin käämien hukkalämpö voitaisiin siirtää kabiiniin, jotta Teslassa tarkenisi talvellakin. Lämmönsiirtoon voitaisiin ihan hyvin käyttää polttomoottoriautoista tuttua perinteistä tekniikkaa.


      • Anonyymi

        Kerro toki mistä tuollaisen faktan löytää, yksittäinen tapaus ei kerro vielä mitään.


    • Anonyymi

      Ei se toimi sähköllä...vaan savulla.....koska jos savu karkaa sisältä niin sitten se sähkölaite ei enää toimi.

      • Anonyymi

        Voi voi, vanha ja väsynyt vitsi.


    • Anonyymi

      Paloikohan sulla ne käämit ja myös se bakeliitin tuoksu seurauksena siitä !!

    • Anonyymi

      Kannattaisi tutustua Teslan moottorien tekniikkaan ja lopettaa tyhmien kateellisten provojen kirjoittelu, säälin tyhmää.

      • Anonyymi

        Teslan sähkömoottoreiden tekniikassa on paljon puutteita, koska moottorit kestävät ajoa vain 80000 km. Polttomoottoritkin kestävät nykyisin 300000 - 400000 km ajoa ilman suurempia ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teslan sähkömoottoreiden tekniikassa on paljon puutteita, koska moottorit kestävät ajoa vain 80000 km. Polttomoottoritkin kestävät nykyisin 300000 - 400000 km ajoa ilman suurempia ongelmia.

        Yksi sähköautoihin perehtynyt kaverini kertoi minulle, että Teslan autoissa ja fataali ohjelmistovirhe, joka johtaa monesti ajomoottorin palamiseen. Ohjelmistossa on paha bugi nimenomaan lämmityksen toiminnassa. Kun matkustamon lämmitys halutaan kytkeä päälle, niin joissakin ajotilanteissa kabiini ei alakaan lämmetä (koettu monissa talvitesteissä), vaan koko lämmitysteho ohjautuu moottorin käämityksen lämmittämiseen.

        Ilmeisesti minun kohtaamassani Teslassa oli tämä vika päällä. Koska oli lämmin ilma, niin kuljettaja ei huomannut sitä, että kabiini ei lämpene, jolloin ajomoottorin käämit pääsivät korventumaan vapaasti. Aluksi tietysti ympäristöön tulee vain ikävää käryä, mutta kyllähän se ajomoottori lopulta pysähtyy ylilämmön vuoksi. Yleensä tästä on seurauksena moottorin täystuho.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi sähköautoihin perehtynyt kaverini kertoi minulle, että Teslan autoissa ja fataali ohjelmistovirhe, joka johtaa monesti ajomoottorin palamiseen. Ohjelmistossa on paha bugi nimenomaan lämmityksen toiminnassa. Kun matkustamon lämmitys halutaan kytkeä päälle, niin joissakin ajotilanteissa kabiini ei alakaan lämmetä (koettu monissa talvitesteissä), vaan koko lämmitysteho ohjautuu moottorin käämityksen lämmittämiseen.

        Ilmeisesti minun kohtaamassani Teslassa oli tämä vika päällä. Koska oli lämmin ilma, niin kuljettaja ei huomannut sitä, että kabiini ei lämpene, jolloin ajomoottorin käämit pääsivät korventumaan vapaasti. Aluksi tietysti ympäristöön tulee vain ikävää käryä, mutta kyllähän se ajomoottori lopulta pysähtyy ylilämmön vuoksi. Yleensä tästä on seurauksena moottorin täystuho.

        Suorastaan yllättävän hyvin Teslan myyntimiehet ovat pystyneet pitämään pimennossa nämä vakavat sähkömoottoriongelmat. Tesla on edelleen tavoiteltu ajopeli, vaikka kabiinin lämmitysvastus ja käämien lämmitysvastus voivat mennä ajossa sekaisin ohjelmistovirheen vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi sähköautoihin perehtynyt kaverini kertoi minulle, että Teslan autoissa ja fataali ohjelmistovirhe, joka johtaa monesti ajomoottorin palamiseen. Ohjelmistossa on paha bugi nimenomaan lämmityksen toiminnassa. Kun matkustamon lämmitys halutaan kytkeä päälle, niin joissakin ajotilanteissa kabiini ei alakaan lämmetä (koettu monissa talvitesteissä), vaan koko lämmitysteho ohjautuu moottorin käämityksen lämmittämiseen.

        Ilmeisesti minun kohtaamassani Teslassa oli tämä vika päällä. Koska oli lämmin ilma, niin kuljettaja ei huomannut sitä, että kabiini ei lämpene, jolloin ajomoottorin käämit pääsivät korventumaan vapaasti. Aluksi tietysti ympäristöön tulee vain ikävää käryä, mutta kyllähän se ajomoottori lopulta pysähtyy ylilämmön vuoksi. Yleensä tästä on seurauksena moottorin täystuho.

        Juu, tottahan me sinua ja ystävääsi uskomme. Ohjelmabugit onkin sellaisia ettei niitä voi eikä osata korjata, eikö, hihii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suorastaan yllättävän hyvin Teslan myyntimiehet ovat pystyneet pitämään pimennossa nämä vakavat sähkömoottoriongelmat. Tesla on edelleen tavoiteltu ajopeli, vaikka kabiinin lämmitysvastus ja käämien lämmitysvastus voivat mennä ajossa sekaisin ohjelmistovirheen vuoksi.

        Miten myyntimiehet voi pitämään pimennossa autojen vikoja jos ne on yleisiä ja kalliita?
        Aika hauska vitsi, ehkä viikon parasta sekoilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teslan sähkömoottoreiden tekniikassa on paljon puutteita, koska moottorit kestävät ajoa vain 80000 km. Polttomoottoritkin kestävät nykyisin 300000 - 400000 km ajoa ilman suurempia ongelmia.

        Juu, olihan se yksittäinen juttu Iltapaskassa ja sehän kertoo koko tuotannon ja akaikkien Teslojen keston, en tiedä itkiskö vai nauraisko suomalaiselle provopetterille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, olihan se yksittäinen juttu Iltapaskassa ja sehän kertoo koko tuotannon ja akaikkien Teslojen keston, en tiedä itkiskö vai nauraisko suomalaiselle provopetterille.

        " Juu, olihan se yksittäinen juttu Iltapaskassa ja sehän kertoo koko tuotannon ja akaikkien Teslojen keston, en tiedä itkiskö vai nauraisko suomalaiselle provopetterille. "

        Iltapäivälehtiä lukiessa pitää aina muistaa, että vain harvoin on savua ilman tulta. Teslan moottoririkot ovat hyvin yleinen ja arkipäiväinen asia. Onneksi ne eivät ole ongelma tavallisille köyhille ihmisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tottahan me sinua ja ystävääsi uskomme. Ohjelmabugit onkin sellaisia ettei niitä voi eikä osata korjata, eikö, hihii!

        " Juu, tottahan me sinua ja ystävääsi uskomme. Ohjelmabugit onkin sellaisia ettei niitä voi eikä osata korjata, eikö, hihii! "

        Eihän ohjelmabugien korjaaminen teoriassa mahdotonta ole, mutta käytännön korjaustyössä on pantu merkille se, että yhden bugin korjaaminen saattaa tuoda tilalle 5 - 10 uutta ja hankalampaa ohjelmabugia. Tästä syystä firmat aika verkkaisesti alkavat ohjelmabugeja korjata. Hihittely ei yhtään helpota korjaustyötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten myyntimiehet voi pitämään pimennossa autojen vikoja jos ne on yleisiä ja kalliita?
        Aika hauska vitsi, ehkä viikon parasta sekoilua.

        Totuus vain jätetään kertomatta. Ei se salaaminen sen vaikeampaa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teslan sähkömoottoreiden tekniikassa on paljon puutteita, koska moottorit kestävät ajoa vain 80000 km. Polttomoottoritkin kestävät nykyisin 300000 - 400000 km ajoa ilman suurempia ongelmia.

        Sähkömoottoria uusittaessa on oltava tarkkana johtojen kanssa. Jos johdot kytketään väärin, niin moottorin pyörimissuunta vaihtuu. Jos näin pääsee käymään, niin Tesla kulkee pakilla aika lujaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähkömoottoria uusittaessa on oltava tarkkana johtojen kanssa. Jos johdot kytketään väärin, niin moottorin pyörimissuunta vaihtuu. Jos näin pääsee käymään, niin Tesla kulkee pakilla aika lujaa.

        Onkohan joku jo kokeillut tätä temppua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan joku jo kokeillut tätä temppua?

        Kai siinä Teslassakin jokin hälytyslamppu syttyy, jos joku tinaa moottorin liitäntäjohtimet väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai siinä Teslassakin jokin hälytyslamppu syttyy, jos joku tinaa moottorin liitäntäjohtimet väärin.

        Kuulopheiden mukaan Teslan sähkömoottori vaihdetaan ohjelmallisesti, kun 80000 km on tullut mittariin. Kun ajomäärä ylittyy, niin silloin tieto menee tehtaalle ja päivitys voidaan aloittaa, ellei auto ole ajossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulopheiden mukaan Teslan sähkömoottori vaihdetaan ohjelmallisesti, kun 80000 km on tullut mittariin. Kun ajomäärä ylittyy, niin silloin tieto menee tehtaalle ja päivitys voidaan aloittaa, ellei auto ole ajossa.

        HALOO!! Väitätkö ihan tosissasi, että Tesla pystyy ohjelmallisesti korjaamaan myös HW-viat. Ymmärryksessäsi taitaa olla pahasti vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HALOO!! Väitätkö ihan tosissasi, että Tesla pystyy ohjelmallisesti korjaamaan myös HW-viat. Ymmärryksessäsi taitaa olla pahasti vikaa.

        Tesla korjaa kaikki viat ohjelmallisesti suoraan Amerikasta verkon kautta.


    • Anonyymi

      Tällainen tulee palstasta kun mt narsisti tekee siitä ns viihde ja ajankulupalstan itselleen. N 20 h/vrk 365 spammaa sille tuubaansa ihan mielikuvitus sellaista. Älä kommentoi ! ! Älä anna huomioo narsisti trollille ! !

      • Anonyymi

        " Tällainen tulee palstasta kun mt narsisti tekee siitä ns viihde ja ajankulupalstan itselleen. N 20 h/vrk 365 spammaa sille tuubaansa ihan mielikuvitus sellaista. Älä kommentoi ! ! Älä anna huomioo narsisti trollille ! ! "

        Mahtoiko Teslasi moottorista syöksähtää "ampeerin" tuoksu, koska olet nyt noin kiihdyksissä? Jos autosi on velaton, niin eihän silloin mitään hätää ole. Uusi sähkömoottori vain Teslaan ja sitten menoksi. Seuraava 80000 km todennäköisesti menee rikki ihan puhtaasti.


    • Anonyymi

      Tasapuolisuuden vuoksi pitää vielä mainita, että kyllähän harmaatukkainen hybridi-Toyotalla ajanut mummelikin osaltaan aiheutti vähän iltatunnelman latistumista. Minusta tuntui siltä, että mummeli oli käyttänyt ikäisekseen vähän liian nuorekasta parfyymia. Minua se tuoksu ei haitannut, mutta nuoremmat miehet olisivat saattaneet tulla vähän rauhattomiksikin. Se olisi ollut huono asia liikenneturvallisuuden kannalta.

    • Anonyymi

      Liikennekulttuuri muuttuu sähkön myötä. Kaupungissa kiihdytellään niin että renkaat savuaa ja moottoritiellä maleksitaan alle rajoitusten.

      • Anonyymi

        Sähköautolla ei voi ajaa moottoritiellä täyttä vauhtia, koska toimintamatka pienenee silloin liikaa. Sähköautolla sopiva nopeus moottoritielläkin on vain 80 km/h.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköautolla ei voi ajaa moottoritiellä täyttä vauhtia, koska toimintamatka pienenee silloin liikaa. Sähköautolla sopiva nopeus moottoritielläkin on vain 80 km/h.

        Kohtaamani Tesla-kuski ei ajanut edes 80 km/h , mutta siitäkin huolimatta sähkömoottori kärysi pahasti. Ei lupaavalta näytä tulevaisuus.


    • Anonyymi

      Sama viallinen Tesla pilasi tänään myös aamutunnelman. Kun olin postilaatikolla noutamassa aamun postia, niin sama Tesla ajoi siitä ohitse. Taaskin ilmassa leijaili vahva palaneen käry. Koskahan tuo Tesla lopullisesti simahtaa.

      • Anonyymi

        Äsken tiellä meni Teslan ajosuuntaan paloauto pillit soiden. Jokohan viallisen Teslan sähkömoottori lopullisesti tussahti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äsken tiellä meni Teslan ajosuuntaan paloauto pillit soiden. Jokohan viallisen Teslan sähkömoottori lopullisesti tussahti?

        Teslan sammutus kesti pitkään, sillä vasta tänä iltana paloauto tuli takaisin.


    • Anonyymi

      Se "haju" on vain sinun henkilökohtainen kateus, koska et omista Teslaa.

      • Anonyymi

        No Teslasta ei kukaan ole kateellinen, Teslahan on naurunaihe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Teslasta ei kukaan ole kateellinen, Teslahan on naurunaihe.

        Paljon enemmän Toyotalle nauretaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon enemmän Toyotalle nauretaan.

        Kaikkein parhaiten nauravat ensi talvena itselataavilla Toyotan hybridiautoilla ajavat kaverit, kun sähköautohemmot eivät sähköpulan vuoksi pääse ollenkaan lataamaan autojaan. Poikien on tehtävä työmatkansa kävellen tai pyydettävä kyytiä Tojota-miehiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkein parhaiten nauravat ensi talvena itselataavilla Toyotan hybridiautoilla ajavat kaverit, kun sähköautohemmot eivät sähköpulan vuoksi pääse ollenkaan lataamaan autojaan. Poikien on tehtävä työmatkansa kävellen tai pyydettävä kyytiä Tojota-miehiltä.

        Kyllä Tojolla ajaville nauretaan.


    • Anonyymi

      Tesla pilaa myös talvitunnelman monilta ihmisiltä. Asiantuntijoiden mukaan Suomessakaan ei vältytä ensi talvena sähkökatkoilta, joten kaikilla sähköautojen käyttäjillä voi olla kylma tulevaisuus. Teslan omistajilla tilanne säilyy ennallaan, sillä eihän Teslassa ole aiemminkaan lämpö talvella riittänyt.

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008952155.html

      • Anonyymi

        Miksi Tesla-kuskeja suositaan?


      • Anonyymi

        Viime talvena meinasivat paleltua Teslan romuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime talvena meinasivat paleltua Teslan romuihin.

        Jos on susiturkki ja kunnolliset villahousut, niin kyllähän Teslalla voi silloin talvellakin ajella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on susiturkki ja kunnolliset villahousut, niin kyllähän Teslalla voi silloin talvellakin ajella.

        Montako kaatolupaa susille myönnetään vuosittain? Turkkien raaka-aine taitaa loppua kesken, mikäli sähköautot liikaa yleistyvät.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä joululahja Tesla-miehille. Pitää kai vaimollekin ostaa samanlainen haalari, jottei tule sanomista.

        Pitääkö haalari ostaa myös jalkavaimolle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö haalari ostaa myös jalkavaimolle?

        Jos jalkavaimo on samaa kokoa kuin oma vaimo, niin yksi haalari riittää.


    • Anonyymi

      Trollitehtaan provo ! ! Älä kommentoi ! !

      • Anonyymi

        Kyllähän me sinun trollitehtaasi tiedetään, mutta miksi sitä ei saisi kommentoida?

        HEH HEH


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän me sinun trollitehtaasi tiedetään, mutta miksi sitä ei saisi kommentoida?

        HEH HEH

        Joka kerta, kun palstalla tuodaan esiin epämukavia asioita, niin sitä epäillään trollitehtaan tuotokseksi. Mikä on syy tähän vainoharhaisuuteen?


    • Anonyymi

      Tesla problem gookle...

    • Anonyymi

      Ihmettelen miksi Teslojen ongelmista ei muka puhuta. "Kuulemma omistajat vain keskustelevat niistä. Netistä kun lukee." Suoralainaus asiantuntijalta. Mistä ei puhuta?

      • Anonyymi

        Teslan ongelmista juuri kukaan ei pysty puhumaan, sillä ongelmat ovat niin mykistäviä. Haluja varmasti olisi, mutta puhekykyä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teslan ongelmista juuri kukaan ei pysty puhumaan, sillä ongelmat ovat niin mykistäviä. Haluja varmasti olisi, mutta puhekykyä ei.

        Tottahan tuo näyttää olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan tuo näyttää olevan.

        Kukaan ei parjaa enää sähköautoja. Myynti voi pian lähteä reiluun nousuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei parjaa enää sähköautoja. Myynti voi pian lähteä reiluun nousuun.

        Itselataavat Toyotan hybridiautot myyvät toistaiseksi vielä paremmin.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Antti Hulkon taidot eivät riittäneet

      Hesarin juttua Hanoi Rocksin konsertista: "Rockbiiseissä hänen ikuinen tapansa venyttää kieliä hieman summittaisesti tuo vain hyvää punkmaista rosoa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      3720
    2. Venäläislehti: Yli 260 000 miestä on lähtenyt venäjältä

      liikekannallepanon jälkeen. FSB raportoi, että 261 000 miestä lähti maasta keskiviikon ja lauantain välisenä aikana. Mahtaa olla vaikea löytää niitä
      Maailman menoa
      218
      2517
    3. Millainen on liian erikoinen nainen?

      Kysymys otsikossa. Mikä aiheuttaa sen, ettei kelpaisi kumppaniksi.
      Ikävä
      69
      1729
    4. Ymmärtääkö kaikki , että ydinsota on seuraava vaihe.

      Näin.. Ei ole mitään " Ukrainan sotaa " , jonka voisi rajata vain tuonne maantieteelliselle alueelle. Tähän sotaan ei tulla myöskään saamaan mitään
      Maailman menoa
      242
      1670
    5. Ex-huippumalli, juontaja Anne Kukkohovi paljastaa: "Olen tosi röyhkeä ja päivän päätteeksi..."

      Anne Kukkohovi on juontanut Koko Suomi -leipoo -ohjelmaa ammattimaisesti jo vuosia. Kansainvälisen uran tehnyt ex-huippumalli tunnustaa itsekin hämmäs
      Kotimaiset julkkisjuorut
      3
      1342
    6. Voiko kirjoituksen perusteella rakastua?

      Haluaisin tietää mitä mietitte, voiko toiseen rakastua pelkän kirjoitustavan perusteella? Tietämättä toisen ulkonäköä?
      Ikävä
      101
      1245
    7. Ajattelen sua joka ainoa päivä

      kaikesta huolimatta, kaikesta sattuneesta huolimatta. Minua tietyllä tavalla pelottaa nähdä sua, koska ei olla tavattu pitkästä aikaa enkä tiedä laink
      Tunteet
      28
      1237
    8. Kun viimeksi näin sinut nainen

      Näytti vartalosi taas yhtä kuumottavalta kuin kaikilla muilla kerroilla kun olemme olleet tekemisissä. Oletko valmis tapaamaan siinä paikassa?
      Ikävä
      32
      1225
    9. Annathan vielä kerran anteeksi?

      Saisin rauhan. Tunnen liian vahvasti eri tunteita ja en osaa hillitä niitä tietyssä mielentilassa. Kyllä varmaan tiedät. Ei se silti tietenkään oikeut
      Ikävä
      61
      1115
    Aihe